La sociedad Secreta de KP deel weetikveel

13-09-2012 09:51 3024 berichten
Welkom in de Blauwe Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Appie heeft mini s. De publiekstrekker wat mij betreft. Mini olijfolie flesje, mini monatoetje, geen weerstand.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel ibu pro fen mag je max op een dag?
Ik ben ook al een tijdje niet onder geweest, Pien. Druk met misandritisme of zoiets. Jeanettes zou Stan zeggen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Het is je vergeven hoor, maar daar heeft onze huisheks recentelijk nog gepost :-).
Oooooh Mrs.! Al het fruit van de Lidl is heerlijk! En de koekjes, en bergen chocolade!
Oja, ik heb wel een huis vol mini's, maar die smaken niet zo goed als de pecan-caramelrol.
quote:missy_Acy schreef op 13 maart 2013 @ 22:02:

Ik kom snel weer, pien. Ben nog aan t uitpakken, en heb mezelf vanavond vrij gegeven.

En daarna gaan we beginnen aan t achterhuis, de speelkamer maken.Oh daarom zei ik het niet schat, maar omdat heksje daar pas gepost heeft.
Ik schrok van de paprika's daar. Die zijn huge! Smaken trouwens ook heerlijk. Ik werd er best blij (en heel hebberig) van.
Oh ja die keukenmini's.

Als iemand keukenmini's over heeft houd ik mij zeer aanbevolen, kan ik daar een spel mee maken :-).
Lidl staat bekend om goede groente en fruit.
Nou, is inderdaad niet overdreven dat ze erom bekend staan. Ik ben helemaal om.
Ben je ziek Pina? Omdat je vroeg over ibuprofen?

Ik voel trouwens dat ik ziek ga worden, ik heb een beetje verhoging, neus begint vol te zitten en keelpijn. Kan ik dit nog stoppen?

Ik HOU van de Lidl!
Het heksje is springlevend, en t ging volgens mij best wel. Maar misschien moet ze zelf vertellen ipv dat ik hier alles uit de doeken doe, is misschien niet bedoeling
Ik denk niet dat je het nog kan stoppen. Heb dat ook vaak met dat vsm spul geprobeerd. Want ziek zijn met kinderen is zo niet handig!

Wat wel werkt is stuiteren op de antigripine.

Wat heb je Pien?
Hij is heel lief en knap en super leuk
Vertel, vertel, Xallie! Waar ken je hem van, hoe lang ken je hem, wat doen zijn ouders?
quote:xalliesuper2point0 schreef op 13 maart 2013 @ 22:21:

Hij is heel lief en knap en super leuk

Ga je dan nu binnenkort alleen nog maar op Thuis posten?

hehe grapje hoor, gefeliciteerd met je leuke vriend. Hij boft maar met jou!
Thanksssssss
MrsS
Waar is thuis eigenlijk?
Ik spring even onder de douche, zo terug.

*trekt tanningbutler van zijn stoel*
Douche!

Xal! Geweldig.
Thanks Acy
quote:xalliesuper2point0 schreef op 13 maart 2013 @ 22:25:

Waar is thuis eigenlijk?Da's toch een pijler hier op het forum... toch....(zie je, ik ben er nog niet aan toe kennelijk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven