Goede foundation?!
zondag 17 maart 2013 om 19:24
zondag 17 maart 2013 om 19:40
Foundation is niet bedoeld om je een bruiner kleurtje te geven. Het is bedoeld om een egale "ondergrond" te krijgen. Kies een kleur die dichtbij je eigen huidskleur ligt en werk daarna met blusher oid om dat blosje te krijgen. Een bruine kleur maken met foundation is vaak niet zo flatteus.
Ik zelf gebruik intelligent colour van no.7. Deze neemt de kleur van je huid aan. Hij is er ook alleen in light, medium en dark. Vind hem heel prettig. Hij voelt heel licht, het is een crème maar na aanbrengen verpoederd hij op je huid. Dat voelt heel fijn en zacht en zorgt er ook voor dat hij heel goed verdeelt en je geen strepen of vlekken krijgt.
Ik zelf gebruik intelligent colour van no.7. Deze neemt de kleur van je huid aan. Hij is er ook alleen in light, medium en dark. Vind hem heel prettig. Hij voelt heel licht, het is een crème maar na aanbrengen verpoederd hij op je huid. Dat voelt heel fijn en zacht en zorgt er ook voor dat hij heel goed verdeelt en je geen strepen of vlekken krijgt.
zondag 17 maart 2013 om 19:41
zondag 17 maart 2013 om 20:04
Ik gebruik Chanel Vitalumiere en wil geen andere meer. Duur, maar ik gebruik heel weinig per keer dus dan valt het mee. Ik vind het fijn dat je natuurlijke huidskleur erdoorheen komt, het is geen alles dekkende foundation, dat vind ik zelf niks. Ik zou je even laten adviseren bij Douglas/Sephora, het is zo verschillend per persoon.
zondag 17 maart 2013 om 20:06
zondag 17 maart 2013 om 21:07
zondag 17 maart 2013 om 21:13
Guirlian lingerie au peu of zoiets. Ik zal het wel verkeerd schrijven.
Duur maar ik vind m geweldig, de enige waar je buiten in zonlicht nog natuurlijk lijkt! Heel licht maar toch dekkend, perfect voor mij ik zweer erbij
Clinique druipt er bij mij na een paar uur af en geeft af...of je moet elk uur willen poederen.
Maar ja dat soort dingen verschillen per huid ook he.
Succes!!
Duur maar ik vind m geweldig, de enige waar je buiten in zonlicht nog natuurlijk lijkt! Heel licht maar toch dekkend, perfect voor mij ik zweer erbij
Clinique druipt er bij mij na een paar uur af en geeft af...of je moet elk uur willen poederen.
Maar ja dat soort dingen verschillen per huid ook he.
Succes!!
maandag 18 maart 2013 om 11:18
quote:Ster_ schreef op 17 maart 2013 @ 20:59:
Nu ik heel goed keek zag ik wel dat er een héél lichte shimmer in zit maar dat is me werkelijk nog nooit opgevallen op m'n huid. Kan ook zijn omdat ik dezelfde kwast gebruik met een andere bronzing powder
Misschien een idee om je kwast na gebruik te reinigen?
Is ook hygienisch.
Aangezien je bekend bent met Sephora heb je daar kleine flesjes reinigingsmiddel voor een paar euro.
Nu ik heel goed keek zag ik wel dat er een héél lichte shimmer in zit maar dat is me werkelijk nog nooit opgevallen op m'n huid. Kan ook zijn omdat ik dezelfde kwast gebruik met een andere bronzing powder
Misschien een idee om je kwast na gebruik te reinigen?
Is ook hygienisch.
Aangezien je bekend bent met Sephora heb je daar kleine flesjes reinigingsmiddel voor een paar euro.