Roamler invite gezocht..

09-04-2012 20:00 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje ben ik aan het proberen in een roamler invite ergens te bemachtigen.

Maar dut lukt steeds (net) niet.

En ik ben zooooooo nieuwsgierig!!

Is er hier iemand die een invite te vergeven heeft??
Ik heb nog een invite over voor een fanatieke IPhone gebruiker met veel vrije tijd die actief foto's wil nemen van schappen in supermarkten.
Hoi Dionne veel vrije tijd valt mee maar wel een hoop supermarkten bij elkaar...

Wel iPhone gebruiker.
Ik heb een invite te vergeven. Als jij actief aan de slag wilt met Roamler én in het bezit bent van een iPhone, stuur dan even een berichtje. Als je hierin kort je motivatie én woonplaats vermeldt, dan ben jij misschien wel de gelukkige ;)
Hallo, ook hier een creatieve, fanatieke Iphone gebruiker met tijd over die heel hard op zoek is naar een invite!!

Heeft iemand er misschien nog een te vergeven? Is voor regio westelijk Noord Brabant

Ik hoop het heel hard.
Bianca, als je je mailadres neerzet stuur ik je een invite. Wel de kennismakingsronde afmaken hoor!
Hier nog een fanatieke iphoner die hard op zoek is naar een invite regio midden gelderland
Super, onwijs bedankt!
quote:chantje30 schreef op 20 maart 2013 @ 18:07:

Hier nog een fanatieke iphoner die hard op zoek is naar een invite regio midden gelderlandGeef je e-mailadres maar door!
, wil je een seintje geven dan haal ik hem daarna weer weg

Alvast reuze bedankt!!!
quote:chantje30 schreef op 20 maart 2013 @ 23:20:

wil je een seintje geven dan haal ik hem daarna weer weg

Alvast reuze bedankt!!!Ik heb je een invite gestuurd!
anoniem_113326 wijzigde dit bericht op 21-03-2013 00:21
Reden: e-mailadres weggehaald
% gewijzigd
quote:[message=141917e]chantje30 schreef op 20 maart 201wil je een seintje geven dan haal ik hem daarna weer weg

Alvast reuze bedankt!!!
Dank je tweezer:)
Jusa, zou jij me ook kunnen laten weten wanneer je mn mail adres hebt gezien? Nu staat hij hier zo open en bloot. Thnx!
Bianca, je hebt mail!
Dank je wel! We gaan beginnen )
Welke held heeft een invite voor mij?? Ik heb t gespeeld, maar omdat ik geen tijd meer had minderde ik, en voor ik t wist was m'n account weg! Ik wil zo graag weer beginnen!!
Toevallig hier nog iemand die een roamler invite heeft? Je zou mij hier echt super blij mee maken!!! Woon in het noorden. En uiteraard in het bezit van er iPhone en te veel vrije tijd Je beloning; eeuwige dank
*bedankt de Roamlers die zo goed bezig zijn*

Bianca, hoe vind jij het?
Vandaag een retourencheck gedaan voor 12,50!

Morgen nog 3 opdrachten in het dorp en dan zit ik voorbij de 75 euro. Het was een tijdje rustig met opdrachten maar nu gaat het wel weer snel.
bianca, ben je er nu al klaar mee?

Heb meerdere invites hier weggegeven maar de meeste dames nemen niet eens de moeite om de welkomstronde door te lopen die mij 2 euro oplevert. Wat mij betreft wel het minste wat je kunt terugdoen voor de gulle gever. (uitzonderingen daargelaten!)

Andere dames ook last van?
Oooh wat lijkt me dit leuk om te doen!

Ik wilde me aanmelden, maar helaas zijn er in mijn omgeving al genoeg roamlers...

Kan iemand mij een roamlerinvite geven? Zou ik dan wel mee kunnen doen? (Geen idee hoor... Ik zou het wel leuk vinden!)
Ik ben er allang weer mee gestopt... leuk concept, maar niet voor mij.
Heb ik ook last van Jusa. Heb volgens mij 4 invites weggegeven en 1 heeft level 1 gehaald maar doet nu ook niks meer volgens mij, ik krijg er geen saldo bij in ieder geval. Sommigen verkopen ze op marktplaats voor een tientje..
@kerstklok:

Van de 4 invites die ik heb weggegeven zijn er twee best fanatiek en da's leuk om te zien, maar eentje heeft het bij 300 punten laten zitten en de ander zit ook op 200 punten, maar heb ik pas onlangs weggegeven, dus daar kan ik nog weinig van zeggen eigenlijk. Wel jammer, ik hoop altijd dat mensen er net zoveel plezier van hebben als ik. Volgens mij zag ik in het vrekkentopic dat je veel geld had binnen gehaald, goed zeg!
Zit nu in totaal op bijna 300 euro, is toch mooi extra :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven