30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
donderdag 21 maart 2013 om 12:34
Ik kom hier even opscheppen en mensen moed inpraten die zich afvragen of het wel effect heeft.
Ik ben nu precies op de helft (gisteren dag 5 level 2 gedaan). Daar heb ik wel ongeveer 2x zo lang als 15 dagen over gedaan, want ik shred 3 a 4 keer per week.
Maar *tromgeroffel* ik ben een hele spijkerbroekenmaat naar beneden gegaan!
Dus.
Ik ben nu precies op de helft (gisteren dag 5 level 2 gedaan). Daar heb ik wel ongeveer 2x zo lang als 15 dagen over gedaan, want ik shred 3 a 4 keer per week.
Maar *tromgeroffel* ik ben een hele spijkerbroekenmaat naar beneden gegaan!
Dus.
Zeg maar Spijker.
donderdag 21 maart 2013 om 12:36
quote:Rua-Red schreef op 20 maart 2013 @ 20:57:
Oh wacht, Spij-ker heeft juist te weinig tiet! Eeeh, pushup bra?
Dat helpt niet onder de douche he Het viel me op in de badkamerspiegel namelijk
Maar ja, het is even wennen maar het zal wel. Ik ben nou eenmaal zo gebouwd. (lichte snik)
Oh wacht, Spij-ker heeft juist te weinig tiet! Eeeh, pushup bra?
Dat helpt niet onder de douche he Het viel me op in de badkamerspiegel namelijk
Maar ja, het is even wennen maar het zal wel. Ik ben nou eenmaal zo gebouwd. (lichte snik)
Zeg maar Spijker.
donderdag 21 maart 2013 om 12:38
quote:elise1978 schreef op 21 maart 2013 @ 12:35:
Wow spijker, wat goed! En heb je daarbij ook heel erg op je eten gelet of gewoon "normaal" gegeten?
Wel ook opgelet: geen snoepen en alcohol meer doordeweeks. Maar eigenlijk at ik al behoorlijk gezond dus daar viel niet héél veel meer te winnen.
Wel werk ik onregelmatig en had daardoor wel eens de neiging de ene dag veel te veel en de andere dag veel te weinig te eten. Ik hou mn eten nu bij op een app en eet niet perse gezonder of minder, maar regelmatiger en beter gepland en verdeeld.
Wow spijker, wat goed! En heb je daarbij ook heel erg op je eten gelet of gewoon "normaal" gegeten?
Wel ook opgelet: geen snoepen en alcohol meer doordeweeks. Maar eigenlijk at ik al behoorlijk gezond dus daar viel niet héél veel meer te winnen.
Wel werk ik onregelmatig en had daardoor wel eens de neiging de ene dag veel te veel en de andere dag veel te weinig te eten. Ik hou mn eten nu bij op een app en eet niet perse gezonder of minder, maar regelmatiger en beter gepland en verdeeld.
Zeg maar Spijker.
donderdag 21 maart 2013 om 12:39
donderdag 21 maart 2013 om 12:40
Poehee, ik ben eindelijk weer begonnen na mijn 'proefsheds' van twee weken geleden. Het leek nu wel moeilijker te gaan dan toen Maar ik heb in die twee weken dan ook niets aan sport gedaan.
Dus ik snap where you're coming from waarbij. Ik ben nu wel heel TROTS op mezelf dat ik weer heb geshred! Vanmorgen eerst ook even de maat genomen, waar ik overigens best van schrok. Morgen weer!
Dus ik snap where you're coming from waarbij. Ik ben nu wel heel TROTS op mezelf dat ik weer heb geshred! Vanmorgen eerst ook even de maat genomen, waar ik overigens best van schrok. Morgen weer!
donderdag 21 maart 2013 om 12:41
quote:Rua-Red schreef op 21 maart 2013 @ 12:16:
Watje, je bent gewoon bang hè!?
Hup, ga je omkleden en pas terugkomen hier als Jillian gezegd heeft dat je een good job gedaan hebt.
Bang en ontzettend lui, maar ik ga zometeen echt iets doen. Ik heb mijn mat al tevoorschijn getrokken, en ik denk dat ik niet de shreds ga doen maar de six week sixpack oefeningen
Watje, je bent gewoon bang hè!?
Hup, ga je omkleden en pas terugkomen hier als Jillian gezegd heeft dat je een good job gedaan hebt.
Bang en ontzettend lui, maar ik ga zometeen echt iets doen. Ik heb mijn mat al tevoorschijn getrokken, en ik denk dat ik niet de shreds ga doen maar de six week sixpack oefeningen
donderdag 21 maart 2013 om 12:44
quote:waarbij schreef op 21 maart 2013 @ 12:41:
[...]
Bang en ontzettend lui, maar ik ga zometeen echt iets doen. Ik heb mijn mat al tevoorschijn getrokken, en ik denk dat ik niet de shreds ga doen maar de six week sixpack oefeningen Die heb ik gister voor het eerst gedaan en die is echt een stuk zwaarder dan de shred... Dan ben je gewaarschuwd
[...]
Bang en ontzettend lui, maar ik ga zometeen echt iets doen. Ik heb mijn mat al tevoorschijn getrokken, en ik denk dat ik niet de shreds ga doen maar de six week sixpack oefeningen Die heb ik gister voor het eerst gedaan en die is echt een stuk zwaarder dan de shred... Dan ben je gewaarschuwd
Zeg maar Spijker.
donderdag 21 maart 2013 om 12:46
donderdag 21 maart 2013 om 12:49
Zo, en dat was 3 van level 3. Lekker ging-ie! Ik voel nu wel alle pezen en spieren in mijn benen. En wat ik mal vind, is dat ik echt moeiteloos de sit-ups Natalie-style volhou, terwijl ik echt gestart ben als een buikspiermietje. Morgen maar even rustdag denk ik, want ik voel de banden van mijn knieen.
Hup waarbij!
En goed bezig spijker!
Hup waarbij!
En goed bezig spijker!