Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Ik kom hier even opscheppen en mensen moed inpraten die zich afvragen of het wel effect heeft.

Ik ben nu precies op de helft (gisteren dag 5 level 2 gedaan). Daar heb ik wel ongeveer 2x zo lang als 15 dagen over gedaan, want ik shred 3 a 4 keer per week.

Maar *tromgeroffel* ik ben een hele spijkerbroekenmaat naar beneden gegaan!

Dus.
Zeg maar Spijker.
Wow spijker, wat goed! En heb je daarbij ook heel erg op je eten gelet of gewoon "normaal" gegeten?
quote:Rua-Red schreef op 20 maart 2013 @ 20:57:

Oh wacht, Spij-ker heeft juist te weinig tiet! Eeeh, pushup bra?

Dat helpt niet onder de douche he Het viel me op in de badkamerspiegel namelijk

Maar ja, het is even wennen maar het zal wel. Ik ben nou eenmaal zo gebouwd. (lichte snik)
Zeg maar Spijker.
Wauw, Spijker! Knap zeg.

En een supermotivator. Thanks!
Follow your heart, but take your brain with you....
quote:elise1978 schreef op 21 maart 2013 @ 12:35:

Wow spijker, wat goed! En heb je daarbij ook heel erg op je eten gelet of gewoon "normaal" gegeten?

Wel ook opgelet: geen snoepen en alcohol meer doordeweeks. Maar eigenlijk at ik al behoorlijk gezond dus daar viel niet héél veel meer te winnen.

Wel werk ik onregelmatig en had daardoor wel eens de neiging de ene dag veel te veel en de andere dag veel te weinig te eten. Ik hou mn eten nu bij op een app en eet niet perse gezonder of minder, maar regelmatiger en beter gepland en verdeeld.
Zeg maar Spijker.
Ik wou overigens dat ik ook mezelf opgemeten had, want ik ben nieuwsgierig naar die resultaten! Dus dat is een tip van mij voor wie net is begonnen: niet alleen naar de weegschaal kijken maar ook opmeten! (kont, taille en bovenbeen bijvoorbeeld)
Zeg maar Spijker.
Go Spijker, Go Spijker ! Looking fine!!

Poehee, ik ben eindelijk weer begonnen na mijn 'proefsheds' van twee weken geleden. Het leek nu wel moeilijker te gaan dan toen Maar ik heb in die twee weken dan ook niets aan sport gedaan.

Dus ik snap where you're coming from waarbij. Ik ben nu wel heel TROTS op mezelf dat ik weer heb geshred! Vanmorgen eerst ook even de maat genomen, waar ik overigens best van schrok. Morgen weer!
quote:Rua-Red schreef op 21 maart 2013 @ 12:16:

Watje, je bent gewoon bang hè!?

Hup, ga je omkleden en pas terugkomen hier als Jillian gezegd heeft dat je een good job gedaan hebt.

Bang en ontzettend lui, maar ik ga zometeen echt iets doen. Ik heb mijn mat al tevoorschijn getrokken, en ik denk dat ik niet de shreds ga doen maar de six week sixpack oefeningen
Jij kunt het ook waarbij!!

Heel fijn, deze support, dat heb ik ook echt wel nodig!!
quote:waarbij schreef op 21 maart 2013 @ 12:41:

[...]

Bang en ontzettend lui, maar ik ga zometeen echt iets doen. Ik heb mijn mat al tevoorschijn getrokken, en ik denk dat ik niet de shreds ga doen maar de six week sixpack oefeningen Die heb ik gister voor het eerst gedaan en die is echt een stuk zwaarder dan de shred... Dan ben je gewaarschuwd
Zeg maar Spijker.
quote:waarbij schreef op 21 maart 2013 @ 12:41:

[...]

Bang en ontzettend lui, maar ik ga zometeen echt iets doen. Ik heb mijn mat al tevoorschijn getrokken, en ik denk dat ik niet de shreds ga doen maar de six week sixpack oefeningen

Deal.

Ik ga vanavond ook 6w6p doen, level 2, beloofd.
Ssssst Spij-ker, haal gauw die post weg, hoeft ze niet te weten!!

Enne, waahaaaay voor je spijkerbroek!!
Ik ga me NU omkleden, tot straks!
Zo, en dat was 3 van level 3. Lekker ging-ie! Ik voel nu wel alle pezen en spieren in mijn benen. En wat ik mal vind, is dat ik echt moeiteloos de sit-ups Natalie-style volhou, terwijl ik echt gestart ben als een buikspiermietje. Morgen maar even rustdag denk ik, want ik voel de banden van mijn knieen.

Hup waarbij!

En goed bezig spijker!
Go Waarbij, Go Waarbij!
Hee jongens, mag ik ook even een pluim?!
Fijn!!
Lili goed bezig!!!

Okee, done. En deaud. Djiezus craist wat een drama. Ik dacht dat ik wel een beetje conditie zou hebben , want gestopt met roken maar ik ben kapot en het was alleen maar leveltje 1. Toch maar de shred gedaan.
waarbij!!!
Zeg maar Spijker.
Mijn benen trillen nu ook een beetje in rust...
Ik lig nog ff bij te komen hoor, ben gewoon duizelig van. Niks gewend ook

Naja, alle begin is moeilijk denk ik, ik hoop dat als ik een week of twee verder ben dat het al beter gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven