Het wakkere kletstopic!
vrijdag 22 maart 2013 om 08:03
Ow dan overvalt je dat helemaal he bankje zo'n liedje althans zo voelt dat voor mij. Ligt maar net aan mijn stemming hoe dat dan binnen komt.
Goedemorgen allemaal!
Ik krijg een aantal individuele gesprekken op therapie waarbij we oa. de mogelijkheid tot EMDR therapie gaan bespreken. Vanmiddag is de eerste afspraak en ik ben behoorlijk zenuwachtig. Nou ja eerst de dag maar eens door zien te komen.
Goedemorgen allemaal!
Ik krijg een aantal individuele gesprekken op therapie waarbij we oa. de mogelijkheid tot EMDR therapie gaan bespreken. Vanmiddag is de eerste afspraak en ik ben behoorlijk zenuwachtig. Nou ja eerst de dag maar eens door zien te komen.
vrijdag 22 maart 2013 om 17:32
vrijdag 22 maart 2013 om 17:48
Ik heb al 2 dagen buikgriep met koorts en heb toch vandaag maar besloten om even de verwarming aan te zetten. Het was hier nog te doen zonder verwarming omdat het huis nog niet was afgekoeld.
Denk dat Yas het helemaal moet ontberen, die is al geen fan van de winter.
Leuk plaatje Vleer, de katten hier zouden zon hapje wel weten te waarderen
Denk dat Yas het helemaal moet ontberen, die is al geen fan van de winter.
Leuk plaatje Vleer, de katten hier zouden zon hapje wel weten te waarderen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 23 maart 2013 om 01:00
zaterdag 23 maart 2013 om 01:21
quote:Jonari schreef op 23 maart 2013 @ 01:13:
Wat moet dat naar zijn om je kind zo te zien.
Kun je nog wel een beetje met hem praten?Nee,niet echt,maar ik keek net op mijn hyves endaar had hij een heel verhaal gezet.. Over dat hij verkeerd bezig is,dat hij van mij en zijn vader en zusje houdt. Ja,toen heb ik wel eventjes flink zitten huilen..
Wat moet dat naar zijn om je kind zo te zien.
Kun je nog wel een beetje met hem praten?Nee,niet echt,maar ik keek net op mijn hyves endaar had hij een heel verhaal gezet.. Over dat hij verkeerd bezig is,dat hij van mij en zijn vader en zusje houdt. Ja,toen heb ik wel eventjes flink zitten huilen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
zaterdag 23 maart 2013 om 01:30
quote:lichtbron schreef op 23 maart 2013 @ 01:21:
[...]
Nee,niet echt,maar ik keek net op mijn hyves endaar had hij een heel verhaal gezet.. Over dat hij verkeerd bezig is,dat hij van mij en zijn vader en zusje houdt. Ja,toen heb ik wel eventjes flink zitten huilen..Misschien is dit wel een opening dat hij zelf ook inziet dat hij verkeerd bezig is.
[...]
Nee,niet echt,maar ik keek net op mijn hyves endaar had hij een heel verhaal gezet.. Over dat hij verkeerd bezig is,dat hij van mij en zijn vader en zusje houdt. Ja,toen heb ik wel eventjes flink zitten huilen..Misschien is dit wel een opening dat hij zelf ook inziet dat hij verkeerd bezig is.