Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Zodra m'n lover uit het zicht is, wordt de daling al hard ingezet maar terugdenkend aan de heerlijke tijd neemt het zweven het weer over * zwijmelstand uit, dit is te erg *
Ja dat landen duurt altijd even. Wij spraken altijd expres ver af, zodat ik daarna nog een klein uurtje naar huis kon rijden! Precies genoeg om weer om te schakelen naar thuis!
Knap ik een uurtje landen......dat is toch fijn als je na een uurtje weer gewoon in je normale leven terug kan.
@ Meis: klinkt als een ideale date.. Heerlijk!
quote:sportievo schreef op 24 maart 2013 @ 11:27:

Knap ik een uurtje landen......dat is toch fijn als je na een uurtje weer gewoon in je normale leven terug kan.Ja Sportievo,ik had dat uurtje echt nodig voor mezelf.Ik zeg expres had,want het is verleden tijd(zei ze stoer)
Ik vind een uurtje weinig en daarom best knap van jou.

Had ja ik weet het maar nog even afwachten wat je echt wil.
Omschakelen is bij mij gelukkig niet meer nodig.

@Almost, iedere date met hem is heerlijk, maar dit was toch 1 van de beste tot nu toe. Allebei helemaal relaxt en dan wordt het nog beter.
Moet bekennen dat ik het vrij makkelijk van me af kan zetten als ik eenmaal in de auto gestapt ben. Natuurlijk wel nog even met een glimlach op de toet nagenieten, maar 5 minuten later ben ik alweer mijn normale zelf. Misschien komt het doordat mijn gevoel voor nr2 toch minder is als wat sommigen van jullie voor jullie lover voelen. Geen idee eigenlijk. Of misschien ben ik wel gewoon koudbloedig. (al zegt nr2 van niet)
Ik denk dat het te maken heeft met de mate van gevoelens Almost. Ik ben een enorme muts wat gevoelens betreft. Ik kan het niet zonder. En bij de ene minnaar pakt dat beter uit dan bij de andere. En ik weet van tevoren waar ik me instort, dus ik weet dat op m'n bek gaan zeer doet. Ik hoop dat het vallen nu nog heel lang duurt. Al zal die dag een keer komen...maar daar ben ik nog niet mee bezig, heb eerst nog andere zorgen om me druk om te maken
anoniem_146379 wijzigde dit bericht op 24-03-2013 21:16
Reden: Een borreltje maakt me altijd te loslippig ;-)
% gewijzigd
Ook ik kan niet zonder gevoelens hoor, Meis. Alleen puur seks? Nee, dat zou me niet lukken. Maar kan wel snel weer terugschakelen naar de thuissituatie gelukkig.

Heb zojuist wel een wakeup call gehad. Ik zag op nr 2 zijn computer dat hij zich ingeschreven had voor een datingsite. Begrijpelijk dat hij op zoek gaat naar een ander waar hij wel een toekomst mee op kan bouwen, ik heb hem ook aangemoedigd dat te doen maar toch voelt het verre van prettig. Nog erger, ik voel me er gewoon k*t onder. Terwijl het aan de andere kant het besluit om met hem te stoppen zo veel makkelijker zou maken als het gewoon zou moeten omdat hij een ander had. Dus wellicht heb ik toch meer gevoelens voor hem dan dat ik mijzelf voorgehouden heb.
Na vorige week een hele leuke 1ste date te hebben gehad zien we elkaar morgenochtend weer... Zit even op mijn wolkje hoor (sorry voor de egopost) Dit is wel degelijk een heel leuke nr 2 en ik hoop dat dat nu een beetje blijvend is...

Verder nog dates op de planning?
Gisteren mijn posting weggehaald maar nu ga ik het hier toch maar delen. Moet het toch ergens kwijt.

Hij is betrapt... door zijn kind notabene...

Daar is dus de hel los gebarsten, en hij heeft me gevraagd even geen berichtjes te sturen. Hij heeft me van zijn wap verwijderd.

En wat nu? Ga ik wachten tot hij contact op neemt, probeer ik het morgen? Of is contact zoeken nu absoluut not done ?

Heb er al menig traan om gelaten de afgelopen dagen want ga er van uit dat dit het dan wel was...
Ohh wat erg retrobabe. Vreselijk, ik denk dat het beter is om dan even geen contact te zoeken, net wat je minnaar zegt. Laat hem de eerste zijn die weer contact zoekt! Tenminste dat zou ik doen in jou plaats. Moeilijk, maar ja!
Oef, dat is wel heftig retrobabe. Als ik jou was zou ik het contact even laten voor wat het is. Denk niet dat hij nu op bericht van jouw kant zit te wachten als hij thuis een relatie (en gezin) te repareren heeft. Geef hem de tijd, hopelijk komt hij dan vanzelf wel weer.
Retrobabe, geen contact zoeken natuurlijk! Door zijn kind? Hoe kan dat? Wat ongelooflijk onvoorzichtig, horror! Wat zal zijn nummer 1 kwaad zijn. Nee, contact zoeken kan je nu absoluut niet doen.

Almost, dubbel hè? Hij heeft je dus niet verteld dat hij op een datingsite staat ingeschreven? Terwijl je hem wel op dit paadje hebt gezet? Het had hem wel gesierd als hij het wel had verteld had. En eeh, wat doe jij op zijn computer als ik zo vrij mag zijn?

Ik ben landende....pffft, wat kan seks lekker zijn.
Hi Roos, hoe was jouw weekend? Leuke (lekkere) date gehad met het stel?

Ja, zeker dubbel. Zag de aanmelding toevallig voorbij komen toen we samen achter zijn pc zaten. Stond er eerst niet eens bij stil eigenlijk maar toen ik thuis was schoot het me ineens weer te binnen. Ik denk niet dat ik het bespreekbaar maak bij hem; misschien komt hij er zelf wel mee en anders maar niet. Hij is tenslotte single, wij hebben geen relatie dus hij is mij geen verantwoording verschuldigd. Tenslotte ben ik degene die al een nr1 heeft, dan kan ik van hem geen exclusiviteit eisen. Wel heb ik hem al eens eerder gevraagd of 'ie het me wil laten weten als hij er een ander 'bijneemt'. Dan kan ik daar mijn eigen plan op trekken. Hij heeft in ieder geval toegezegd dat te doen.
Geweldige date gehad, Almost!

Ik zeg ook niet dat hij je verantwoording schuldig is of dat je exclusiviteit kan eisen. Ik vind het wel jammer als jij hem op het spoor zet van het zoeken naar een nummer 1, hij dat ter harte neemt en je niet inlicht. Het is toch een kleine moeite om te zeggen dat hij je raad heeft opgepikt?

Geen verplichting maar wel zo aardig.. ofzo.
@Roos geen jong kind (puber) en ja hij is heel onvoorzichtig geweest telefoon laten slingeren, dat neem ik tenminste aan, ik was al op de hoogt van de ondekking voorat hij het me liet weten dusss.... (owwdat moment was me een wegtrekker, en toen t wachten op een reactie van hem)

Jij hebt n goede date gehad lees ik, super!

En ok dames, dus geen contact zoeken begrijp ik. Pffff dat wordt veel afleiding zoeken dan.. Ik ben er nogal onrustig onder moet ik zeggen...hou het heft liever in eigen hand. Maar ja dat had ik me een paar maanden eerder moeten bedenken...en als je me dit toen had verteld had ik je nooit geloofd...
@ Roos: Komt misschien nog wel. Het is niet zo dat we veel tijd hebben om echt te praten tijdens onze (meestal korte) dates.. Maarja, komt het niet, dan komt het niet. Ik wil nou ook weer niet de jaloerse minnaar uit gaan hangen; blijf liever zo lang mogelijk van hem genieten.

@ Retrobabe: volhouden hoor!! Gewoon afleiding op het forum zoeken, schrijf het lekker van je af. Scheelt wellicht weer wat.
anoniem_174373 wijzigde dit bericht op 24-03-2013 22:29
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Retro, hoezo was jij eerder op de hoogte? Heeft zoonlief jou een berichtje gestuurd ofzo?

Ik vrees dat je hierin geen controle meer hebt. Ik snap dat het rot is, dat je wellicht ook wilt weten hoe het met hem gaat (zou ik ook hebben) maar ik kan me ook zo voorstellen dat zijn vrouw hem in dit stadium elke dag zijn foon ontfrutseld op zoek naar.. en ik kan haar nu even geen ongelijk geven.

Almost, even afwachten dan maar. En anders hoor je het wellicht als er een date in het verschiet zit voor hem. (best een rot idee he)
@roos, ja ineens ging mijn telefoon, met sv's nummer maar ik was niet alleen dus weggedrukt en toen dat ik dat ik via ap berichten had ik lezen en die waren van zijn kind en die logen er niet om...dus toen wist ik het wel. Paar uur laten bericht van sv zelf. En ja ik wil weten hoe het met hem gaat, het vreet nogal dat niet te weten.

Ja dames wie weet wordt ik ineens top postster hier, dan weten jullie waarom he...
Vervelend voor jou, maar ik kan me aan de andere kant ook goed voorstellen hoe verschrikkelijk dat wel niet voor zijn kind moet zijn. Laat het echt maar even rusten.
Retrobabe, hoe moeilijk ook, laat het contact van zijn kant komen. Ik denk dat hij nu even heel veel op zijn bordje heeft, naast een boze en verdrietige partner is er ook nog een puber in het spel die ontzettend kwaad, teleurgesteld en verdrietig zal zijn.

Ik snap dat jij je ontzettend onrustig voelt, maar dit ligt buiten jouw macht...Probeer op je handen te zitten en te wachten...
Erg vervelend retrobabe. Ik herken het van de andere kant. Mijn puber heeft het ontdekt. Hij is een tijdje ontzettend kwaad op mij geweest en ook een beetje op nr2. Niet dat hij iets haar kant op gedaan heeft hoor. Inmiddels zijn we een paar maanden verder en is hij weer vriendjes met mij. Contact zoeken van jou uit is niet echt handig. Dan ga je een grotere rol spelen en daar is niemand bij gebaat. Hij komt vanzelf wel. Sterkte
mobiele copy-paste:

"Rooss4, 2 uur geleden

Almost, even afwachten dan maar. En anders hoor je het wellicht als er een date in het verschiet zit voor hem. (best een rot idee he)"

Zeker een rot idee. Ten eerste omdat ik hem toch misschien kwijt ga raken (mijn eigen schuld, ik heb het immers aangemoedigd) maar ten tweede ook rot omdat ik niet verwacht had dat ik me er zo verslagen onder zou gaan voelen. Ben er meer van ondersteboven dan ik had kunnen vermoeden, en daar ben ik van geschrokken. Heb vandaag ook weinig contact meer gezocht, moet eerst alles voor mezelf even op een rijtje zetten. Ik heb nog nooit zoveel over stoppen nagedacht als nu. Misschien heeft het zo moeten zijn en is de tijd aangebroken om er een punt achter te zetten. Moet er echter nog even niet aan denken.

Afgelopen week 2 lekkere dates met hem gehad, 1 koffiedate en het weekend een heerlijke seksdate, maar nu ben ik toch wel cold turkey gelijk weer afgekickt hoor. Ik ga er maar eens een nachtje over slapen. Slaap lekker allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven