Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Vriend is er ook maar gezellig bij gaan liggen...

Ik heb toch nog lekker kunnen werken en nu is het alweer tijd om Uk te halen.
Uk wilde natuurlijk weer afspreken,maar dat leek mij vandaag niet zo handig(niet hier tenminste)nu is hij boos buiten rondjes aan het fietsen
Alle reacties Link kopieren
Niet nog een zieke hè Coetje? Uk lekker in zijn vet laten gaarstomen. Gaat wel weer over. Hoop niet dat jij en Uk het nu ook krijgen. Je hebt je portie wel gehad.
Ging Vriend er letterlijk gezellig bijliggen of was dat sarcastisch bedoeld Coetje?

Ik ga zo een half uurtje in de sauna, lekker voor het lijf.

Troela en ik zijn vanavond alleen thuis, dus ik zal heel vroeg onder de wol liggen.
Vriend is ook ziek,vanochtend bij het opstaan nog niks aan de hand,nu ligt ie met koorts in bed,buikpijn,diarree,overgeven.Heerlijk

Ik zorg goed voor mezelf,genoeg vitamientjes en ga vanavond op tijd naar bed.Ik wil echt niet weer ziek worden!

Geniet van de sauna Gold!

Ben al te laat...wilde je even een geven voordat de dienst vanavond zou beginnen.Dan nu maar,sterkte alvast voor morgen lieve Zoeb.Ik ga een kaarsje aansteken.
Sauna deed me weer goed.

Het zou alleen zoveel fijner zijn als ik er in kon liggen. Nu moet ik steeds zitten en met een zere rug en vermoeide benen is liggen een stuk prettiger.

Van mij ook alvast heel veel sterkte een een dikke Zoeb.

Morgen heb ik een huis vol visite dus dan denk ik er waarschijnlijk niet aan.

PS:

Voor Vriend dan ook beterschap Coetje.

Je krijgt het dit jaar wel voor je kiezen he?

Ik loop al de hele dag te snotteren. het is meer steeds een druppel water die uit mijn neus loopt, heel vervelend maar ik klaag niet.
Moggu..

Sterkte lieve Zoeb!!
De herdenkingsdienst gisteren was afschuwelijk. Vandaag de crematie. Was het maar vast avond.
Lieve Zoeb, heel veel sterkte vandaag..
Sjips..bijna jouw verjaardag vergeten lieve Gold!

Van harte gefeliciteerd!
En lieve Zoeb,er brand een kaarsje voor jullie...
Dank je wel Coetje.

De tennisdames zijn nog maar net een half uur weg. Ze vonden het hier wel erg gezellig geloof ik.

Nogmaals sterkte Zoeb. Het moet een hele heftige dag voor jullie zijn .
He getsie Gold. Helemaal je verjaardag vergeten. Gefeliciteerd lieverd.

We zijn er weer, Gelukkig is het achter de rug.
Ach Zoeb je had wel wat anders aan je hoofd.

Je zult wel blij zijn dat het echter de rug is, al begint het echte verwerken nu pas.

Ik heb nog even wat boodschapjes gehaald voor morgen want dan komen de buurvrouwen.

Ondertussen is de druppel water uit mijn neus geen water meer.

Troela is vanmiddag om neusspray geweest, dan slaap ik vannacht hopelijk beter dan de afgelopen nacht.
Moggu..
Vanochtend met middelste weer naar het ziekenhuis voor echo.Blindedarm is ietwat ontstoken maar net als vorige keer niet erg genoeg om hem eruit te halen.Nu moeten we morgenvroeg weer terug voor echo en bloedprikken.

Haal dat ding er gewoon uit denk ik dan.

Ondertussen ligt middelste weer heerlijk onder een dekentje op de bank.Hij is zo bang,echt zielig.Heb hem beloofd dat ik bij hem blijf mocht ie geopereerd worden.

Zoeb,voor jou een dikke weer.Wat Gold zegt,het is nu achter de rug,maar het echte verwerken moet nog komen.Sterkte
Bijna vergeten dat Oudste naar de tandarts moest vanmiddag.
Goldie, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Zoeb

Coetje, beterschap voor de kinders!
Het is zo Coetje, haal dat ding er dan meteen uit. Moet je dus ook net voor het paasweekeinde terug.

Dank je Caribou. Och over een week ben ik overal vanaf.Nou ja bijna dan.

Ben al aan het bijwerken. Keuken is opgeruimd, bed verschoond, was aan het wegwerken en zo nog wat klusjes. Ik kom mijn tijd wel door.
Hallo meisjes.

Caribou, jij ook bedankt voor de felicitaties .

Ik snap ook niet goed waarom ze dat ding er dan niet meteen uithalen hoor Coetje. Als hij er dan toch al zo'n last van heeft. Nemen ze nu het risico dat het een acute aanval wordt? Raar.

Hou je je ook wel een beetje op je gemak Zoeb?

Die klusjes komen nog wel hoor, als je je helemaal weer wat beter voelt.

Gisteravond ben ik niet meer 'echt' jarig geweest want ik lag al om half 10 in bed. Gelukkig heb ik met behulp van de neusspray wel de hele nacht doorgeslapen.

Vanmorgen had ik de buurvrouwen op de koffie. Wij lopen hier de deur niet bij elkaar plat dus is het des te leuker als je zo verspreid over het jaar eens een kopje koffie en een wijntje bij elkaar haalt.

Vanmiddag ben ik met Oudste om de rest van de boodschappen geweest.

Net heb ik ook nog een paar overhemden gestreken dus ik vind het wel best zo.
Oh en vanmiddag was er bij de post een dikke enveloppe waarin dat jurkje zat wat ik op marktplaats had besteld.

Echt Mooi! Nog mooier dan ik dacht. En dat voor twee tientjes.

Ik ben om wat marktplaats betreft
Vanmiddag boodschappen gedaan,langs werk om morgen thuis te kunnen werken.Daarna kippensoepje gemaakt,gestoft en gezogen,wc gepoetst,2 bedden verschoond,was opgevouwen en een kop koffie gedronken met de buurvrouw

Fijn dat het goed gegaan is met mp.Zoek je dan op een merk of kijk je gewoon wat je tegen komt?
Zoeb,een beetje bezig zijn is misschien wel fijn nu.Werkt bij mij altijd therapeutisch.
Zoeb,een beetje bezig zijn is misschien wel fijn nu.Werkt bij mij altijd therapeutisch.
Ik ben weer eens thuis, op naar een lang weekend (een uurtje ingekort door "zomertijd").

Mobiel lag op/in de kleinste vensterbank. Heel handig dat de oude simkaartloze daar ook nog ligt.... Kan zo'n ding naar de milieustraat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven