Mode & Beauty kletstopic
zondag 17 maart 2013 om 20:15
vrijdag 22 maart 2013 om 22:24
Hei ladies, hoe gaat het met jullie? Ik ben me aan het voor bereiden voor mijn no shopping maand. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Ik heb eigenlijk bijna niets meer nodig behalve een voorraadje panty's. Die ga ik morgen halen. Verder zag ik nog leuke creolen van Zinzi bij de prijzen circus, die wou ik al langer kopen ik hoop dat ze nog niet uitverkocht zijn morgen. That's it, ik beloof het Nog leuke plannen voor het weekend?
maandag 25 maart 2013 om 21:32
Ceci wat is de naam van jouw blog weer? Het was iets met bling geloof ik?
Jammer dat dit topic langzaam naar beneden zakt
ik vind het gezellig om een ' plekje' met jullie te delen op de Viva.
Ik heb niet zo'n best weekend gehad, ik ben ontzettend ziek geweest, griep weer, juist toen ik dacht dat de lente eindelijk was doorgebroken... Voel me nog steeds niet fit, maar goed genoeg om hier even rond te hangen ...Ik ben helemaal verslaafd aan lookbook, ik heb ontzettend mooie outfits voorbij zien komen, en leuke blogs ontdekt. Hoe is jullie weekend geweest? Nog leuke plannen voor deze week? Ik heb nog helemaal geen Pasen gevoel dit jaar, ik hoop dat volgend weekend in ieder geval beter weer wordt, ik zou wat zon kunnen gebruiken...
Jammer dat dit topic langzaam naar beneden zakt
Ik heb niet zo'n best weekend gehad, ik ben ontzettend ziek geweest, griep weer, juist toen ik dacht dat de lente eindelijk was doorgebroken... Voel me nog steeds niet fit, maar goed genoeg om hier even rond te hangen ...Ik ben helemaal verslaafd aan lookbook, ik heb ontzettend mooie outfits voorbij zien komen, en leuke blogs ontdekt. Hoe is jullie weekend geweest? Nog leuke plannen voor deze week? Ik heb nog helemaal geen Pasen gevoel dit jaar, ik hoop dat volgend weekend in ieder geval beter weer wordt, ik zou wat zon kunnen gebruiken...
maandag 25 maart 2013 om 21:50
Lorenne !
Beterschap Ik ken veel mensen die nog kwakkelen en nu pas de griep krijgen. Het is echt koud, van het weekend heeft het hier nog gesneeuwd !
Ik ben druk bezig met mijn studie dus weinig tijd om te shoppen. Wel inspiratie voor de lente - mocht de lente ooit nog komen- en zin in kleurige jurkjes, rokjes, in combi met iets stoers, bijv. een denimbloes.
Ik verwacht van de week nog schoenen van Zalando dus als ze bevallen post ik een foto
Hier overigens een Pinterestverslaafde... Lookbook ken ik niet zo goed.
Beterschap Ik ken veel mensen die nog kwakkelen en nu pas de griep krijgen. Het is echt koud, van het weekend heeft het hier nog gesneeuwd !
Ik ben druk bezig met mijn studie dus weinig tijd om te shoppen. Wel inspiratie voor de lente - mocht de lente ooit nog komen- en zin in kleurige jurkjes, rokjes, in combi met iets stoers, bijv. een denimbloes.
Ik verwacht van de week nog schoenen van Zalando dus als ze bevallen post ik een foto
Hier overigens een Pinterestverslaafde... Lookbook ken ik niet zo goed.
dinsdag 26 maart 2013 om 22:44
Het is niet heel erg in de zin dat het niet verbrand is of zo maar het is heel slecht geknipt. Ik laat het in lagen knippen, en ik ben bij verschillende kappers geweest maar het is elke keer net niet. Dit keer is het echt heel erg, het is scheef aan de acterkant en de lagen zijn heel grof geknipt. Ik baal enorm ervan, zit nu met mijn haar in een knot. Ondertussen probeer ik de moed te verzamelen om volgende week bij een ander kapper te proberen, misschien is het nog wat te redden. Gelukkig heb ik nog steeds lang haar, maar als ik elke week bij de kapper zit wordt het niet beter van...
woensdag 27 maart 2013 om 00:28
Balen van je haar Lorenne! En je ziek zijn! Hoop dat je gauw opknapt en ook jehaar snel weer goed geknipt wordt.
Hier even stilte vanwege ook drukte met studie, en stage. Ben even heel goed beZig geweest laatste weken na een flinke dip en ik hoop dit vast te kunnen houden en deze zomer mijn bachelor af te ronden + lesbevoegdheid te halen. Werk aan de winkel, want enorme achterstand in te lopen.
Qua mode even saai hier, maar heb wel de groene cc crème van loreal nude, vond het eerst wat donker maar na wat zon zal de kleur perfect zijn. Ook kun je ermee layeren voor meer dekking. En blijft natuurlijk ogen. Ideaal!
Verder een matte, licht rode rimmel lipstick, Kate Moss collectie gekocht vandaag. Hij smaakt niet lekker maar de kleur is erg mooi en vervaagt mooi geleidelijk dus geloof dat ik er blij mee ben! Het lippotlood als lipstick ging me toch wat tegen staan.
Ben je nog naar de glamour day geweest FD?
Hier even stilte vanwege ook drukte met studie, en stage. Ben even heel goed beZig geweest laatste weken na een flinke dip en ik hoop dit vast te kunnen houden en deze zomer mijn bachelor af te ronden + lesbevoegdheid te halen. Werk aan de winkel, want enorme achterstand in te lopen.
Qua mode even saai hier, maar heb wel de groene cc crème van loreal nude, vond het eerst wat donker maar na wat zon zal de kleur perfect zijn. Ook kun je ermee layeren voor meer dekking. En blijft natuurlijk ogen. Ideaal!
Verder een matte, licht rode rimmel lipstick, Kate Moss collectie gekocht vandaag. Hij smaakt niet lekker maar de kleur is erg mooi en vervaagt mooi geleidelijk dus geloof dat ik er blij mee ben! Het lippotlood als lipstick ging me toch wat tegen staan.
Ben je nog naar de glamour day geweest FD?
woensdag 27 maart 2013 om 16:10
Ughlll ik ben ook ziek, echt typisch grieperig en algehele malaise. Lekker rustig doen vandaag en dan morgen weer werken. Vervelend Lorenne van je haar, ziek zijn komen we toch sneller overheen. Is het nog te redden denk je? Iig een goede kapper zoeken!
Ik ben niet naar de Glamour Day geweest, had niks nodig en heb die dag lekker kringlopend besteed
Ik ben niet naar de Glamour Day geweest, had niks nodig en heb die dag lekker kringlopend besteed
donderdag 28 maart 2013 om 23:33
Vandaag een off-day, en mn haar zat ook al niet. Ik droeg een trui van 14 jaar oud. Hebben jullie ook nog zulke oude kleding? Mijne is een gebreide grijs melee trui van Only met wijde col. Hij is wat kort en ook aan de mouwen, maar met een knalkleur longsleeve eronder kan ie nog net
Verder draag ik nog geregeld een paar Clarks schoenen van 10 jaar oud. Ik vind dat wel een gek besef. Dat wijzelf, fysisch gezien allang niet meer dezelfde zijn als toen, maar nog wel diezelfde spullen aan hebt.
Sorry, beetje diepgaand misschien voor ons anders zo luchtige topic maar wie weet herkennen jullie iets in die gedachtes
Verder draag ik nog geregeld een paar Clarks schoenen van 10 jaar oud. Ik vind dat wel een gek besef. Dat wijzelf, fysisch gezien allang niet meer dezelfde zijn als toen, maar nog wel diezelfde spullen aan hebt.
Sorry, beetje diepgaand misschien voor ons anders zo luchtige topic maar wie weet herkennen jullie iets in die gedachtes
vrijdag 29 maart 2013 om 10:52
MissD oude kleding heb ik ook nog steeds die draag ik alleen maar binnen uiteraard. Bij elke opruim beurt denk ik die moeten weg maar ik kan nog geen afstaand ervan nemen. Het zit zo lekker en het voelt vertouwd dus ik herken het in ieder geval wel...
Ben nog steeds ziek.Vannacht ook zo slecht geslapen en ik wil het liefst de hele dag in bed liggen. Ik moet straks boodschappen doen voor Passen en het huis opruimen, maar ik heb totaal geen energie voor.
Ben nog steeds ziek.Vannacht ook zo slecht geslapen en ik wil het liefst de hele dag in bed liggen. Ik moet straks boodschappen doen voor Passen en het huis opruimen, maar ik heb totaal geen energie voor.
woensdag 3 april 2013 om 22:23
Hi ladies, ik had even behoefte om even te kletsen en heb deze
'oude' topic opgezocht. Mijn shop stop maand is aangebroken, het gaat best goed, zolang ik uit de buurt blijf van winkels. Ik heb nieuwe kledingcombinaties gemaakt, en ik kan zeker de lente mee door, mocht het ooit warm worden. Ook heb ik wat oude zilver sieraden schoongemaakt met soda en aluminiumfolie, ze zijn prachtig eruit gekomen, zo goed als nieuw! Ik mis jullie, hopelijk gaat het goed met iedereen...
'oude' topic opgezocht. Mijn shop stop maand is aangebroken, het gaat best goed, zolang ik uit de buurt blijf van winkels. Ik heb nieuwe kledingcombinaties gemaakt, en ik kan zeker de lente mee door, mocht het ooit warm worden. Ook heb ik wat oude zilver sieraden schoongemaakt met soda en aluminiumfolie, ze zijn prachtig eruit gekomen, zo goed als nieuw! Ik mis jullie, hopelijk gaat het goed met iedereen...
donderdag 4 april 2013 om 10:53
Hi! Mijn vriend kwam thuis met een Bavaria V-dress. Dat jurkje van het afgelopen EK. Bij drie blikjes Bavaria kreeg hij het jurkje gratis. Hij betaalde dus 1,50 voor de blikjes en het jurkje bij een slijterij van Dirck III. 
Ik dacht misschien een leuke tip voor de meiden die nog niets voor Koninginnendag hebben!
Ik dacht misschien een leuke tip voor de meiden die nog niets voor Koninginnendag hebben!