Wauw

26-03-2013 16:12 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begin cliche;

Ik lees nu zo'n 9 maanden mee en nu toch eindelijk heb ik besloten om een account aan te maken!

Maar waarom? Ik heb al meerdere keren echt gelachen om reacties en topics over onderwerpen die mijzelf maar dus ook jullie bezighoudt. En dan ook hardop, in de trein zelfs ..

Momenteel ben ik een oud topic aan het lezen; de biechtstoel.

Bij sommige reacties kreeg ik echt kippenvel. Jullie leven zo mee en weten precies het goede te zeggen. Dat was voor mij echt een WAUW moment.

Ik hoop dat ik ooit zo lief, emphatisch en wijs kan reageren op de sores van anderen, net zoals jullie dat doen.

Deze rebelse snottebel van 20 jaar heeft nog heel wat te leren in ieder geval!

Bij deze stel ik me dus ook even voor. Helloo!
Ik stel de vraag maar vast voor iemand anders...

Kan je koken?
En schoenen poetsen?
Ik ben student maar kan redelijk koken! Ik kook voor bijna al mijn huisgenoten dus dat zit wel goed. En altijd gezond. Nog nooit pizza ofzo gegeten haha!

En kan jij koken?
Schoenen poetsen heb ik nog nooit geprobeerd ..
Welkom!

Als je al 9 mnd meeleest weet je waarschijnlijk al wel wat 'not done' is, maar toch deze tip:

Begin je topictitel nooit met HELP!!! (Behalve als je huis in de fik staat. )
Nouja zeg.
En praat niet teveel over kinderen als sommige forummers in de buurt zijn. En wees vooral ook dol op katten (de dieren dan he, niet het werkwoord).
Wat is er mis/ongezond met/aan een zelfgemaakte pizza?
O, en leuk dat je er bent natuurlijk!
quote:Yvonne77 schreef op 26 maart 2013 @ 16:26:

[img]http://www.lookingforloves.com/animated ... es%202.gif[/img]

Als je al 9 mnd meeleest weet je waarschijnlijk al wel wat 'not done' is, maar toch deze tip:

Begin je topictitel nooit met HELP!!! (Behalve als je huis in de fik staat. )En als ik denk dat ik zwanger ben koop ik eeeerst een test bij de kruidvat, 2 voor 5 euro toch ? haha.
Goeie topictitel trouwens! Geheid dat iedereen hem aan klikt. Kijk, dat heb je dus al goed gedaan! En nu hou ik mijn mond.....
quote:thomaaas schreef op 26 maart 2013 @ 16:30:

Wat is er mis/ongezond met/aan een zelfgemaakte pizza?Ik vertrouw onze oven niet echt dus heb het nog niet durven te maken. En ik heb geeen idee wat er op zo'n pizza moet.
quote:appagante schreef op 26 maart 2013 @ 16:30:

O, en leuk dat je er bent natuurlijk!haha thanks voor de tips, ik ga me er zeker aan houden. Denk ik .
quote:rebel- schreef op 26 maart 2013 @ 16:30:

[...]

En als ik denk dat ik zwanger ben koop ik eeeerst een test bij de kruidvat, 2 voor 5 euro toch ? haha.

Goeie tip, zeker als alle glazen bollen spontaan aan diggelen liggen.

Verdorie, nu ga ik echt!
quote:Amand schreef op 26 maart 2013 @ 16:29:

Nouja zeg.
quote:Amand schreef op 26 maart 2013 @ 16:29:

Nouja zeg.Neem jij eens heel rap je oude ava terug, waar slaat dit op?
Zal ik een nieuwe voor je zoeken?
Wat is er mis met deze?
Welkom, en je hebt zelfs een eigen liedje

Rebel rebel
Your luck's about to change, cher.
Je hebt je laatste zweempje cool ingeruild voor een lidmaatschap vd Vereniging Martijn?
quote:LadyDarbanville schreef op 26 maart 2013 @ 16:58:

Welkom, en je hebt zelfs een eigen liedje

Rebel rebelToepasselijk, ik heb met mijn roepnaam ook meerdere liedjes! Wat een toeval haha, wist t echt niet.
Kijk TO, je hebt nu zelfs al je eigen kletsgroepje. Dat is vast nooit eerder iemand gelukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven