Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Die kussens zijn leuk Bootje!!!! en ook het brievenbakje ziet er goed uit, krijg er een lentegevoel van.
Snjókorn falla, á allt og alla
Hallo alle creatievelingen hier,

Ik heb snel wat gelezen in dit topic en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik jullie hulp goed kan gebruiken. Tenminste ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik even inbreek..

Ik ben student (pabo) en ben nu voor 4 maanden op erasmus in het buitenland. Ik wil graag een foto album maken, maar dan niet zo'n digitale, maar echt een ouderwetse. Nu ben ik eigenlijk totaal niet creatief, wat schandalig is met zo'n opleiding haha, dus kan ik wel wat tips gebruiken.

Conclusie: ik wil graag een foto album maken van al mijn mooie herinneringen hier. Ik heb al een aantal dingen bewaard, bonnentjes enzo. Maar hoe verwerk ik dit tot een mooi boek?
Claut, ik raad je aan op Google te zoeken naar voorbeelden van scrapbooking. Zoals een album, mooi papier, bedeltjes, lintjes e.d. In veel hobbywinkels te koop.
Welkom Claut.

Dus je wilt een soort scrapbooking maken? Koop karton voor de kaften doe er een mooi papier omheen.

Verder leuk papier wat bij de foto's past. Een paar actionstickers (must have winkel op dit topic) oid erbij. En niet te vergeten tekst erbij zetten.

Misschien dat de andere nog tips hebben.

Akakia, het gaat al veel beter dankzij vitamines en kamillethee.

Bootje, wat leuke foto's. Dat postbakje ziet er leuk uit, wat vrolijk. En die kussens wat origineel zeg.
Goedemorgen allemaal ,

Vandaag heb ik, hehe, een drukke dag. Zometeen naar een collega om een gastles voor te bereiden en vanmiddag een vergadering over een Unicefloop. Dan eten en daarna sporten. (ik ga nu maar even snel een naald breien anders doe ik niets vandaag).
Oh wat een leuke dingen weer hier! Dat met die papierrolletjes is gaaf! En die kussens en brievenbakje vind ik ook geweldig!
Bijlezen en plaatjes kijken, zie ik! Leuk!

Welkom Claut. Zulke dingen deed ik vroeger in een plakboek. Daar kon alles in: bonnetjes, kaarten, noem maar op. Tekst schrijven, tekenen.. wat maar in je opkomt. En natuurlijk, wat je vroeger niet had en nu wel: stickers van de Action. Must-have!

Gisteren was het een test op de computer, anderhalf uur lang. Ging wel redelijk, jammer genoeg geen tijd genoeg om alle uitslagen te bekijken. Kort afsluitend gesprekje met een docent van de opleiding, en nu een afspraak voor een gesprek met drie op 8 april. Daar zal het gaan over motivatie, werkplek en dat soort dingen. Spannend! Maar ik wil echt verder!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Bedankt voor de leuke tips! Ik was ook wel van plan om naar de action te gaan, want wat hou ik van die winkel zeg haha.

Ik wil er niet een echt scrapbook van maken, dat vind ik net iets te druk. Een beetje een middenweg.

Bedankt hoor.
quote:claut schreef op 26 maart 2013 @ 16:23:

Bedankt voor de leuke tips! Ik was ook wel van plan om naar de action te gaan, want wat hou ik van die winkel zeg haha. Dan ben je extra welkom hier!
Kussens zijn gaaf bootje, en papierbakje is cute!

En even voor de goede orde: papierrolletjes zijn eerlijk gejat van Pinterest hè, is niet mijn knutsel. Ik ben best opgeschoten maar nu drukke week met extra dag werken, dus ga met Pasen weer verder. Dus voor nu alleen een snelle
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Hierbij weer eens een knutsel van mij.

Ongeglazuurd:

En helemaal af:

In de oven is een trede van de ladder afgebroken, dus die moet ik nog even lijmen. Het eindresultaat is niet helemaal wat ik er van hoopte (door die donkere vlekjes rondom het deurtje), maar verder ben ik er wel blij mee. Zodra het weer wat beter wordt verhuist hij naar de tuin.
Hij lijkt trouwens donkerder op de foto dan hij in werkelijkheid is. Naar boven toe wordt het huisje lichter, meer groen/blauw. En halverwege zijn wat rood tinten. Jammer dat dat niet uitkomt op de foto.
Ik zwaai even slapjes, ben weeeeeer ziek. Holte- en oorontsteking dit keer. Huisarts heeft gelukkig een kuurtje voorgeschreven, ze zag hoe uitgeput ik was van al een een maand ziek en verkouden zijn.

Je huisje is leuk Kanon!
Get, beterschap bootje!
Wat een stoer huisje!

Jee Bootje, wat vervelend dat je weer ziek bent. Beterschap!
Gaaf kanon! Ik heb een lichte vogelhuisobsessie, mijn tuin hangt behoorlijk vol, dus ben fan! Leuk dat trapje ook, jammer dat het afgebroken is.

Bootje: voor jou, vervelend dat je weer ziek bent.
Hoi..

Ben nieuw op dit forum en ben een beetje aan het rondneuzen .. Deze topic ga ik in de gaten houden.. Ben zelf ook gek op knutselen..Zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen.. Staan allemaal erg leuke dingen op! :-)
mmm, krijg het niet voor elkaar met de foto's.. Morgen nog maar eens proberen.

CreaJasmijn
Kanon, wat leuk die huisjes. Knap gemaakt.

Bootje, veel beterschap en sterkte.

Gisteren op de automatische piloot gastlessen gegeven, gelukkig samen met een collega, en daarna weer onder de dekens want ik heb WEER griep. Dus niets gemaakt aan de tas. (heb tegen mijn vriend maar gezegd dat ik zielig ben, maar uiteraard wel vaatwasser leeggeruimt, gekookt).
Welkom, Bootjuuh. Ik heb je link even bekeken. Ben je trouwens pas nieuw op het forum? Het duurt een aantal posts eer je foto's mag plakken hier.

Steph, ook weer ziek? Sterkte en beterschap!
Eindelijk kan ik ook weer eens iets relevants posten. Dit is het cadeautje wat ik voor een lieve vriendin, die 50 werd, heb gemaakt. Afgelopen zaterdag heb ik het haar gegeven, dus ik kan het nu eindelijk hier laten zien. Dingen zaten tegen, zoals een kapotte soldeerbout (jullie herinneren het je vast nog wel) maar uiteindelijk is alles goedgekomen.

Ik heb geen FB bootjuh, dus kan niet kijken.

Steph, jij ook al geveld? Het schiet niet op met die stomme griepepidemie... en de lente blijft ook steeds maar op zich wachten. Beterschap voor jou !

Bootje, voel jij je al wat beter?

Na twee intensieve, mooie studiedagen kan ik mijn dansje al doen:

vier heerlijke dagen vrij, met elkaar, zonder wekker, zaaaalig!
Ha gezellig, Akakia: we zaten samen te posten.
Crosspost EV, dus nog even een reactie!

Fijn dat het nu helemaal gelukt is, ondanks alle tegenslagen. En wat issie mooi! Dit soort zelfgemaakte cadeaus zijn toch altijd het allerleukst om te krijgen!
quote:Elmervrouw schreef op 28 maart 2013 @ 20:05:

Ha gezellig, Akakia: we zaten samen te posten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven