Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Tnx sense voor je opmerking.

Zijn vrouw heeft mij buiten zijn medeweten om gebeld, ze zal hem ook niet zeggen dat ze dat gedaan heeft en vroeg mij het hem ook niet te zeggen.

Ik heb hem gebeld omdat ik wil dat hij weet wat er gaande is. Ik heb hem niet gevraagd iets voor mij op te lossen, ik dop mijn eigen boontjes wel. En pas als zij me lastig zou blijven vallen dan wil ik dat hij er iets aan doet.
Heftig retrobabe. Hier is nr 1 van minnaar er kortgeleden ook achter gekomen. Heeft diverse chats tussen ons gelezen. Heb hun de tijd gegeven één en ander uit te praten, waarbij minnaar toch steeds contact zocht met mij ( maar wel duidelijk aan gaf niet bij nr 1 weg te gaan). Nu, enkelen weken na dato hebben we toch besloten elkaar nog één keer te zien. De eersteoo keer was groot tranendal. Veel gepraat, geknuffel en gekletst. Afscheid in tranen. Redelijk dramatisch. Dag erna veel mailcontact. Dag daarna stond hij ineens op de stoep. Voelde hoeveel verdriet ik had. Hij blijft duidelijk,hij wil verder met zijn vrouw en ik ben blij dat ze hem nog een kans gunt. Wel hebben we ondanks alles afscheid genomen met stomende seks. En nu, nu voelt het goed zo. We hebben besloten dat we can elkaar houden en dit ook uitgesproken, maar dat dit toch echt het eindpunt is. Aan de ene kant pijnlijk, aan de andere kant geeft het rust. Ik kan het nu afsluiten mede door de twee ontmoetingen deze week. Verdriet heb ik nog wel even, maar een goede afsluiter is goud waard. Weer wat geleerd! En we verliezen elkaar denk ik niet helemaal uit het oog, daarvoor zijn we toch teveel voor elkaar gaan beteken,maar vanaf nu houden we het platonisch, ik weet dat,dat gaat lukken! Jij succes met de situatie!
Op het moment dat hij zijn nr1 beloofd, dat hij er mee stopt is dat idd de juiste beslissing Makeamemorie, wel zo eerlijk t o v zijn nr1, en t o v jou..

Bij mij is het vanaf dag 1 anders geweest, ik heb mijn nr1 aangegeven niet zonder minnaar verder te willen.. Het was of beiden, of geen van beiden (Bij een breuk met nr1, is het voor mij ook afgelopen met nr2, aangezien ik niet als een vrijgezel aan zijn benen wil gaan hangen)

Mijn nr1 heeft besloten nr2 te accepteren als deel van mijn leven, en ik heb beloofd nr2 buiten ons prive leven te houden. Af en toe komt hij nog wel ter sprake, of zijn nr1 (nr1 kent hen dan ook beide) maar niet zoveel meer als voorheen..

Daarnaast heeft nr2 een hobby waar ik bij betrokken was, ik heb mede hierdoor besloten daar mee te stoppen. Ik ben mijn nr1 heel dankbaar dat hij dit toelaat, en ik wil het hem niet moeilijker maken dan het al is.
quote:retrobabe schreef op 28 maart 2013 @ 20:58:

Ik heb hem niet gevraagd iets voor mij op te lossen, ik dop mijn eigen boontjes wel. .

Ik ook!

Maar dit is iets tussen hun en ik zou daar niet tussen willen staan. Ze vechten het maar lekker samen uit, zou ik denken.

Maar goed.. that's me.
@roos

Maar ik ga niks uitvechten of me ergens in moeien.

Ik ga helemaal niks doen, en mocht zijn vrouw nog contact met me opnemen (wat ik wel verwacht) en vragen of ik haar wil ontmoeten zeg ik dat ik dat niet wil. Niet meer en niet minder.
Hij is altijd eerlijk geweest en dat heb ik ook altijd juist zo gewaardeerd! We zouden weliswaar cold turkey stoppen en dat is dus niet helemaal gelukt...maar nog een geheimpje tussen ons. Ik kan hem nu loslaten, want het is mooi afgesloten. Nee, ik ga nu niet net doen alsof het makkelijk is hoor, ruim een jaar vanalles samen gedeeld. Traantjes ga ik zeker nog laten. Maar k
Waardeloos mobiel forummen...*zucht*. Goed, ik ga vooral het positieve eruit halen,minnaar heeft me zoveel geleerd! Il zal hem in het dagelijks leven niet tegenkomen, en het feit dat hij heeft beloofd er binnen zijn eigen grezen voor je te blijven zijn geeft me ook vertrouwen. Soms zou ik willen dat het puur platonisch gebleven was, maar néé...had het niet willen missen! Nu weer even landen en de zaakjes op orde maken...en dan op zoek naar een waardige opvolger voor deze nr2. Hoewel...nog even en ik heb geen nr1 meer (liggen in scheiding). Op zoek dus, ooit. Blijft een boeiende materie hè, liefde/ seks...
Het is ook zeker boeiend, het kost heel veel energie, maar het geeft ook veel.

De gevoelens tussen mij en nr2 zijn heftig, maar mooi omdat ze er van beiden mogen zijn. Het maakt dingen moeilijker, maar ook mooier.. En verder weten dat je elkaars nr2 blijft, maakt het ook weer makkelijker. Wel de gevoelens, wel het houden van, maar geen verwachtingen, althans niet in de zin van een vaste relatie.
Nee, hier was nr 2 ook relatiemateriaal. Maar wel vriendschap en seks materiaal. Gevoel is heel heftig, krijg nu ook meteen weer een mail, met de nodige gevoelens er in verwerkt. Ik ga nu eerst even afstand nemen, zelfbescherming. Voel eigenlijk al veel te veel. Heel fijn lijkt me dat Sens als je het zo mooi kan scheiden, en ook nog met medeweten van je nr 1. Misschien wel de ideale situatie? Ik geloof in ieder geval niet meer in monogamie...wél in eerlijkheid daarover. Life isn't easy, richt? Vooral als het op liefde aankomt!
Ideaal durf ik het niet snel te noemen, maar het beste er van hebben kunnen maken wel..

Ideaal blijft voor mij alles in 1 relatie, maar ik ben wel blij met mijn beide mannen.. ze zijn beiden even belangrijk, en hebben zo hun eigen plaats in mijn leven.
Niet aan beginnen Retrobabe! Been there, done that en uiteindelijk krijg je toch de schuld van alles.
oh wat erg Retrobabe.. ik zou ook raar staan te kijken maar het niet doen.

Inderdaad de situatie van Sense is wel een prettige ( voorzover dat kan ), het feit dat het kan met medeweten van je nr 1 en dat hij toch altijd op nr 1 zal staan.

Heftig weekje makeamemorie, dit moet inderdaad wel plaatsje krijgen..
@makeamemorie wat heftig...tja dat had hier ook t scenario kunnen zijn natuurlijk. Maar dat is t dus niet geworden. Kan me voorstellen dat dit voor jullie beiden verdrietig is. Maar het is het enige wat kan als jouw no2 besluit bij zijn no1 te blijven...

Nou mijn no2 heeft zijn no1 of ex no1 (wat is het nu eigenlijk) verboden ooit nog contact met mij op te nemen. Kan niet zeggen dat ik dat een strakke actie van hem vind omdat ik dingen liever zelf op los, maar goed het kan maar duidelijk zijn allemaal en ze zal vast beter naar hem luisteren dan naar mij.
Je hoeft het toch niet op te lossen? Het is zijn probleem! Ik moet er niet aan denken de vrouw van OG met mij wil praten. Ik wil dat helemaal niet.

Misschien, heel misschien 2e paasdag een minidate. :-)
Waarom deleten die mannen hun chatsgesprekken en mails niet? Zelf gooi ik alles elke dag van mijn mobiel, stuur alles naar een speciaal aangemaakt emailadres daarvoor. Het risico is me te groot dat nr1 het zal lezen. Maar balen meiden, wat een gedoe allemaal!

Zou Mercedes haar date al hebben gehad? Heb haar al een paar dagen niet gezien.
Dat snap ik idd ook niet. Als iets stiekem moet en er veel op het spel staat... Maar misschien wil hij onbewust dat het uitkomt? Klaar met het liegen maar het niet durven vertellen? Of zeg ik nu iets heel raars? M'n vorige minnaar had de routebeschrijving naar het hotel in z'n tas gestopt de avond voor onze date en z'n vrouw dacht dat hij gewoon ging werken. Ze wist dus wat hij aan het doen was en heeft hem er de avond erna mee geconfronteerd. Of het nu slordigheid was? Ik ben in ieder geval blij dat er bij JG niks stiekem hoeft. Geeft heerlijk rust!

Geniet van je mini-date Sabje! Ik heb donderdagavond onverwachts heerlijk mogen genieten. Zo intens genoten, iedere keer verrast hij me opnieuw.
Ik krijg wel eens het idee dat (vooral!) mannen zich na een poosje onschendbaar wanen. Mannen zijn gewoonte dieren (veel vrouwen ook hoor!) als het eenmaal een paar keer goed is gegaan, zal het de volgende keer ook wel goed gaan, ze leunen achterover en vergeten dat er dingen kunnen veranderen. Vrouwen zijn zich wellicht iets meer bewust van datgene ze op het spel zetten en dat ze secuur moeten zijn en blijven. Of zijn vrouwen gewoon geraffineerder en gehaaider?

Als het uitkomt is het heel vaak de man die betrapt wordt...
quote:meis34 schreef op 30 maart 2013 @ 09:55:

. Zo intens genoten, iedere keer verrast hij me opnieuw.Dat was mijn schuld toch, Meis?
Dat was zeker jouw schuld Roos!! Maar daar heb ik totaal geen problemen mee hoor, more please!!

En ik denk dat vrouwen gehaaider zijn, het koppie erbij houden (meestal dan).
Dat heb ik ook wel eens gehoord dat vrouwen sluwer en gerafineerder zijn.

Maar toch als ik soms hoor wat een risico's sommige lopen dan is het gewoon een kwestie van tijd voor het uitkomt.

Hier nog geen date op de planning....
Waar zou dan het verschil inzitten denken jullie?

Zijn we beter in liegen (als dat nodig is)?
Vrouwen letten beter op de details. Daarom worden vrouwen minder vaak betrapt en worden mannen vaak betrapt door hun vrouw
@almost, je dat vraag ik me ook wel eens af. Waarom hij zijn aps niet verwijderde, ik weet wel waarom want hij wilde ze na kunnen lezen, maar dat hij nooit iets anders bedacht heeft daarvoor. Er zijn zelfs aps waarmee je andere aps achten eern soort van beveiligingscode kunt zetten, dan kan niemand er zo bij.

De mijne was iig niet erg voorzichtig, ik vond dat aan de ene kant wel leuk, ik had geen contact restrictie, maar ja nu de gevolgen...

@meis, ik denk wel dat er mannen zijn die stiekem best een beetje hoop hebben dat het uitkomt.
Mijn minnaar destijds was (volgens mij) wel een soort van opgelucht dat het uitkwam. Ik was er minder blij mee.
quote:meis34 schreef op 30 maart 2013 @ 19:57:

Mijn minnaar destijds was (volgens mij) wel een soort van opgelucht dat het uitkwam. Ik was er minder blij mee.Formuleer je dit nu voorzichtig? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven