:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
ik ga voor een volgende meet lekker buiten, in het park ofzo. Dierentuin is ook prima, als er maar een leuke speeltuin bij zit

Hier na 1 uurtje wakker, maar moest daarna nog wel 1 uurtje hangen bij mama. Lekker het snot laten lopen en tv gekeken. Daarna kwam mevr. weer tot leven

Wij eten lasagna.......lekker!!

waar blijft de rest van de foto's???
Lasagna! Dat moet ik ook weer eens eten!

Hier is het vaak ook simpel, maar vandaag dus tijd voor iets culinair-ders! We hebben ook zo'n biologische groente en fruit box met veel meer als vlees en kaas die ze thuis bezorgen. Ideaal en ik word er creatief van.

Klotsende oksels van het achterna rennen. Normaal is meneer timide, maar vandaag wilde hij lekker een run maken door het volledige complex. Waarom zetten ze dat gedeelte niet echt af???

En ik vond het publiek wat divers
Een zoon!
Ja, dik en dun door elkaar
O ruk, ik ben vergeten om me heen te kijken naar het publiek....was het wat?

Ik was alleen maar op 'fee' aan het letten. Die dame gaf Jodaatje een net iets te harde klap. We stonden net 1 seconde op de mat toen 'feetje' kwam aanrennen en jodaatje wilde aaien (denk ik....hoop ik) kwam alleen iets ongelukkig aan. Die vader werd gelijk boos....en terecht! Later heeft 'feetje' nog sorry gezegd.....maar die bitch hield ik in de gaten...
Zo wij zijn ook thuis. Ben na de meet doorgereden naar mijn ouders. marloeszoon sliep binnen 5 min in de auto, hij was kapot. Na precies 1,5 uur werd hij wakker, toen waren we 5 min bij m'n ouders vandaan. Daar net gegeten, tegen 18.00 was hij echt op logisch. Waren 19.00 weer thuis en lag tijdens de melk net al bijna te slapen. Misschien slaapt hij morgen wel uit na zo'n vermoeiende dag (vast niet).

Leuk om jullie allemaal in t echt te zien! Wel jammer dat ik marloeszoon echt geen seconde uit t oog kan verliezen en dus veel met hem bezig was, en leuk om te zien hoe groot je kindje is met (bijna) 2, wat een verschil hè!
Mijn internet-shoppen kwam binnen vandaag. Supergave kleding gekocht...het meeste van....miss Etam.....de winkel waarvan ik altijd dacht 'voor ouwe wijven'...jodaman merkte op dat ik met mijn bijna 35 daar zonder schaamte naar binnen kan

Ik word oud, ben mama en blijkbaar toe aan miss Etam.....*slik*
Ik zag je met marloeszoon bezig en toen dacht ik idd weer terug aan die tijd. Deels wordt het makkelijker, maar deels ook niet hoor marloes, ze rennen steeds harder

Ach joda, ik kom er voor mijn lange benen al langer, long wear he? Tot nu toe heeft nog niemand me voor ouwe doos uitgemaakt. Heb trouwens een hekel aan mensen die u tegen me zeggen. Zeker als ze ouder zijn dan ik :-S
Joda, daar koopt mijn moeder altijd en ik heb er ook weleens wat basics gekocht. Dus.....

'Fee' liep jufzoon om ver om hem daarna vervolgens twee keer op z'n bek te pakken als sorry. Maar dat is wel het diverse publiek wat ik bedoelde .

@Marloes, geen sorry. Ik was alleen maar achter een peuter aan aan het rennen. Wie niet? We kletsen nu gewoon weer bij .
Een zoon!
Laatst zei er iemand mevrouw tegen me! Tsss....
Een zoon!
@marloes: begrijpelijk hoor! Ik liet me bijna in een hoekje drukken door jodaatje die alleen maar op de trampoline wilde.

Oke, miss Etam kan dus....pfffff.

Ook kennis gemaakt met 'feetje', ze valt dus meer op 'mannen', zag jodaatje natuurlijk als concurentie vandaar die kaakstoot.
quote:joda schreef op 30 maart 2013 @ 20:11:

@marloes: begrijpelijk hoor! Ik liet me bijna in een hoekje drukken door jodaatje die alleen maar op de trampoline wilde.

Oke, miss Etam kan dus....pfffff.

Ook kennis gemaakt met 'feetje', ze valt dus meer op 'mannen', zag jodaatje natuurlijk als concurentie vandaar die kaakstoot.Whoe hahahaha... Ja, maar jufzoon moest niks van d'r hebben en zette het op krijsen
Een zoon!
foto's staan op h!
En terecht! Fee was wel heeeel erg 'in youre face'
Ja dat zag ik, dat ze best hard rennen maar je kunt in zo'n complex wel meer dan een meter bij ze uit de buurt haha, dat durf ik nog niet
Leuke foto's marloes!
Geen fee gezien. Rare zoon zou wrsch te verbaasd zijn over evt avances op te gaan gillen Wat is emygirl trouwens groot! Ik was stomverbaasd dat ze in een volzin tegen me zei: "mag ik er even door" Gelukkig zei ze er niet "pardon mevrouw" voor emy, heb ik jou wel uberhaupt gedag gezegd? Volgens mij was je steeds waar ik niet was...
Ik heb fee ook niet gezien, maar niks gemist blijkbaar
Die "Fee" heb ik ook ff gemist... Niets van gemist hoor ik al?! Dat was een van de uitlopende types die we gezien hebben dus..

"Volluk" zei ik al

Haha zei ze dat tegen jou Raar? Ja klopt wel, zegt ze tegen ons ook.. (Wel netjes hihi)

En geen mevrouw ervoor? Schandalig! Maarrre dat wil je toch ook niet? Haha!

"Mivrouw" zegt ze dan.. Ja ze lult/kletst wel lekker..

Ik heb je wel gedag gezegd, maar we hebben elkaar niet gesproken.. Soms best lastig als je ondertussen je kind dan in de gaten moet houden..

Ik kan via m'n telefoon geen foto's plaatsen op H. dus moet ze eerst ff uploaden via de laptop...

Heb er ook maar een paar hoor!

Truste! Uurtje korter, maar voor het gevoel slapen de kids morgen allemaal langer uit.....
Heerlijk een uurtje korter in je nachtdienst. Begin nu wel gaar te worden, mijn bed roept......
Wow disc na de dag van gisteren nog een nachtdienst, respect!
De meet was goed geslaagd volgens mij, leuke foto's op H gezien!

Echt praten kom je niet aan toe, wel jammer maar ach dat doen we hier wel :-)

Afgelopen week ook visite gehad met meisje net zo oud als chocboy, alleen loopt ze al.

Ook amper kunnen praten maar het was wel gezellig.

Ben benieuwd hoe de dag gaat zijn met de zomertijd.

Chocboy werd keurig om dezelfde tijd als anders wakker maar nu dus een uurtje later, kijken hoe het de rest van de dag gaat.

Gaan jullie nog wat leuks doen deze dagen?

Chocman is aan het werk en ik ga straks met chocboy en oma naar m'n zusje en zwager brunchen.

Morgen met chocman erbij en zonder oma naar schoonzus en aanhang brunchen.

Lekker! Komende week maar weer fanatiek aan de sonja, zo gaan die laatste kilo's er natuurlijk nooit af :-)
@Choc; die loopt al? los?........wauw. (o wacht, is een maand of 10 dan he.......Jodaatje kon toen ook al staan en lopen langs een randje, maar nog niet los)

@Disc; welterusten! Heb je gister nog wel even voorgeslapen?

Je ging dus nachtdienst in........nachtdienst uit.........nachtdienst in? das niet zo best voor je bioritme

#vrolijk kerst pasen.........met sneeuw. Wij gaan straks naar mijn schoonzusje. Moet nog even zin maken.

#allemaal lekker uitgeslapen
@joda

Ze is 5 weken ouder dan chocboy en word komende week 1 dus opzich valt het mee.. Maar ze loopt inderdaad los!

Wel gek om te zien maar chocboy doet alles op z'n gemakkie dus verschil lijkt erg groot, leuk om te zien hoe ze het allemaal op hun eigen manier/tempo doen.

Eerst even zin maken dus, ik zit nog in m'n nachtponnetje, zal zo ook ff gaan optutten.. Veel plezier!
Poeh hé, heb gister echt een beetje teveel gedaan denk, verrekte veel pijn. Maar ik vond het super gezellig! Volgens mij heb ik met iedereen wel een praatje gemaakt. Nellezoon had 'maar' anderhalf uur geslapen gistermiddag, maar we hadden hem er al om 18 uur weer ingestopt en hij ging zowaar zonder te gillen meteen slapen, hij werd net om 9 uur wakker. Ik lig nog lekker in bed met kleinste kereltje, die zowaar een naachtje heeft doorgeslapen! Jippie

'Feetje' heb ik ook gemist.

Ik moet ook naar mijn schoonzusje toe canmiddag, echt geen zin in. Pasen worden zowat kerstdagen, vreselijk dat verplichte gedoe. Mijn schoonmoeder wilde dat we na het lunchen vanmiddag ook nog een daar gingen eten s'avonds, ik zie ze de hele middag al, heb dus maar bedankt en we gaan vanavond lekker met z'n drietjes gourmetten. Morgen eind van de middag paaseitjes bij mijn ouders zoeken en een hapje eten.

Nou heb ik alleen Thom en Choc nog niet gezien geloof ik.

Vond Jufzoon en Nellezoon ook zo leuk samen in de ballenbak, die 2 wilde elkaar overtroefen wie het hardst in de ballen konden springen haha. Ik zag Nellezoon toch een salto maken op de harde grond, hij stond op en liep weg zonder te piepen alsof er niets gebeurd was, maar ik schrok wel.

Voor mij was dit ook echt het eerste loslaat momentje waarbij ik hem niet altijd kon zien, dat vond ik wel spannend en moeilijk, maar heb het goed doorstaan geloof ik.

Vond Rarezoon ook zo schattig, die hield alleen maar zijn schoenen vast haha.

Zomermeet lijkt me ook erg leuk, lekker picknicken ofzo bij een speeltuin, dan neem ik Nellemini ook mee.

Kunnen we nu al plannen, deze meet was ook al 3 maanden van tevoren met veel opkomst.

Nou ik draai me nog 1x om, fijne dag allemaal.
Ik vond dat loslaten ook maar lastig, ik was totaal van de leg toen ik Teepzoon kwijt was.... Dat lijkt me dus het lastigst met meerdere kinderen!

Wow inderdaad disc, ook nog een nachtdienst!

Tja je voelt pas de dag erna als het teveel voor je was hè Nel? Herkenbaar! Ik heb vannacht super slecht geslapen en voel me nu echt niets waard..... eigenlijk willen we morgen nog naar ikea maar ik ben bang dat dat niet meer gaat.

Fijne Pasen allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven