:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Ja een knijper... Veel sulliger kun je haast niet bedenken he?

Mijn moeder is blijkbaar al in opperste paraatheid. Als ik die bel, neemt ze tegenwoordig binnen een halve seconde op. Die krijgt nog een zware vier weken als ze tot 41 weken blijft zitten
@raar, ik moet zeggen dat ik het ook al wel spannend vind bij je. Idem bij Teep. Heel fijn gevoel dat Teep zo ook over de 32 weken heen is. Toch weer een mijlpaal.

Hier ook een baggernacht achter de rug. Grote neef van 13 paste gisteren op; wij gingen uit eten met zwager en schoonzus. Vannacht kwam jufzoon om 4 uur en ik heb hem op een gegeven moment maar in bed genomen. Doorhuilen was ivm slapende grote neef geen optie Toen heeft hij tot onze lichaamsdelen benoemd...neus, ogen, oren etc. Vervolgens wel geslapen t/m 8.30 uur. Das dan weer fijn.

Wat een fijn zonnetje vandaag. We zijn naar de kinderboerderij gegaan, maar ook snel weer weggevlucht ivm paasdrukte en paasactiviteiten. Ga dinsdag of woensdag wel terug, dus hebben we de rust .
Een zoon!
Jajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! I'm back! En nu hopelijk voorgoed..ahum..

Ik heb nu even de tijd vandaag, Angieman ziek en de meisjes op bed. Like! (niet van Angieman dan he..)

Ik spring gelijk even op wat dingen in:

@raar, Chayenne ja!? Zooo zooo, had je dat zaterdag niet even kunnen zeggen haha! Ik was persoonlijk voor Fee gegaan, TOPnaam.. hehe.. Ik ben ook benieuwd hoelang het nog duurt, vind jou wel heel relaxed erover hoor! Je weet wat er gaat gebeuren, dat maakte mij heel nerveus en ook weer relaxed, je weet dat je het kunt!

@teep, hoe was de rolstoel? Schaamde je je heel erg zou ook niets voor mij zijn maar in jouw hoedanigheid.. Alles voor de meisjes hoor!

@joda, och arme jodameis..het liep er zaterdag al uit als water maar nu dus dikke slierten? En die fases van met andere kinderen spelen en niets mogen omdat het van 'hem of haar ' is dat is hier ook aan de orde van de dag hoor! 1 vriendje had dat ook zo extreem, en afgelopen vrijdag zei hij; Angiebaby, zullen we buiten gaan spelen? Jaaaaaaaaa, mag dat mama? En we keken elkaar aan; Huh, gaan jullie sámen buiten spelen? Nou ok! hihi! Dus het komt echt vanzelf goed..ooit..

En vwb de peuterspeelzaal, dit is misschien wle typisch zo'n gevalletje dat mama het erger vind dat het kindje zelf, en nee, tuurlijk zou jij niet zo'n moeder worden..tssss! Maar goed, wat wel alllemaal wel meer NOOIT zouden doen.. Heel veel succes, zal aan je denken. Ze doet het vast goed, hou rekening met een huilerig afscheid dan valt het altijd mee..

@juf, fijn zeg zo'n nacht pfffff. Tis hier net weer even rustig maar herkenbaar! Komt wel goed schatje.. Waren de paasactiviteiten niet leuk voor jufzoon?

Wij hebben vanmorgen eieren gezocht in mn oude woonplaats, wat ik vroeger zelf ook altijd deed. zo'n 100 kinderen aan de rand van een veld en 3...2...1..go! En dan met zn allen het veld oprennen en een ei met een stip zoeken. En gelukkig had Angieman er 1 gevonden voor Angiebaby, en wat koos ze uit: een doosje met stickers..die hadden we ook nog niet gelukkig! Haha

Nu op de bank met laptopje en een film; Letters to Juliet, speelt zich af in Verona, zijn we vorig jaar geweest op vakantie. Mooi!

Verder ben ik weer relaxed, doet me goed even 3 dagen vrij. Loop echt nog te hannessen met mn horrormonen hoor overdag. Net ook gezegd tegen Angieman dat ik mezelf echt haat om mn wisselende buien bij hem, en om mn onrust over werkelijk alles, het nadenken wat de zin van het leven is (proest.. ik zei gister echt; pfff waar doen we het allemaal voor? We werken ons helemaal te pletter, zijn altijd gestrest rondom het plannen, we zijn moe en sjaggie, ook op de meisjes soms.. ik vind het maar stom allemaal!!) en als dat er dan uit is dan ben ik weer mezelf. Jaaha, zei Angieman, je word soms overgenomen door een demoon' Dussss..maar ben bang dat ik m gelijk moet geven.. @nel, herkenbaar of ben jij de relaxheid zelve nog?

Ik ga deze pagina even op mn zakelijke foon proberen te zetten, dan ga ik overdag ook nog eens online.

xxx
@johanna, poeh wat zal het even zwaar zijn nu.. Fijn dat je wqat afleiding hebt qua verven etc,lekker! Ik vind je een onwijs sterk wijffie,en denlk echt dat je een goede keuze hebt gemaakt. Vond het leuk even te kletsen met je! Komt echt goed met jullie mooie meissie!

@pink, wat een grap van jou op fb! Pfffffff ik schrok me echt dood! Ohneeeeee dacht ik, en ik was ook niet verbaasd aan de andere kant. Maar gelukkig voor jou en je lijf . We'll n topgrap! Hoe is het nu met jou?
Leuk, angie is back!

Ik ben natuurlijk niet echt in de rolstoel gaan zitten, jullie kennen me toch? Ik had wel van te voren een lijstje gemaakt en gesorteerd op looproute dus we waren in een uurtje klaar, ging prima!

Teepman is net met Teepzoon een test rondje gaan fietsen met de fietskar, hij sliep binnen 5 minuten.... hem bevalt het wel schijnbaar! Teepman had daarna een heel lief momentje van empathie, hij heeft bij voorbaat al respect voor me dat ik straks elke ochtend alle kindjes naar de crèche moet brengen, of als ik nog verlof heb, alleen Teepzoon, maar dan moeten de meisjes ook mee natuurlijk. En gek genoeg vind ik het nu met Teepzoon al een uitdaging om hem daar te krijgen zonder mijn geduld 's ochtends te verliezen, en toch denk ik dat het goed komt ofzo, gek hè? Maarja die horrormonen straks hè.....

Klinkt leuk Johanna, je klus projecten, en je picknick!

Voor tweeling korting hoefde ik niets aan te tonen. Je kon het wel alleen telefonisch of in de winkel krijgen, dat maakt de drempel om erover te liegen misschien wel hoger. Ik kreeg ook twee blije dozen, lucky me! Oja en een extra groot kraampakket (met gelukkig niet twee keer zo groot kraamverband)

Arme Marloeszoon, hoe is het nu?

Knuffel voor alle moeders met slecht slapende kindjes. Maedl en juf, zit het in de naam?
Haha, twee keer zo groot kraamverband, en het is al enorm! Mag je trouwens thuis bevallen teep? Ik dacht al dat je te eigenwijs zou zijn voor een rolstoel rare zoon heeft zijn eerste rondje op de driewieler gemaakt! Gelukkig zit er een duwstang op anders stonden we nog voor het huis haha, hij heeft het nog niet zo door en zijn beentjes zijn net te kort.

Heee, angie is terug! Leuk! Relaxed? Ja, nog wel. Gisteren bj de eerste krampjes was ik toch lichtelijk confused hoor. Ben er nog niet helemaal klaar voor. Maar ja, weet dat het onoverkomelijk is. In die zin wel relaxed. Hoe vond jij de tweede bevalling ook al weer in vergeljking tot de eerste? Denk dat jullie gewoon nog in het tropenjaarzitten met twee klentjes en dat het dan altijd plannen en rennen is. Als je accepteert dat het nog is tm november, en dan makkelijker wordt, dan helpt dat misschien? Je geeft ook nog bv he, dat maakt het leven ook niet altijd makkelijker met de hormonen. Toen ik stopte begon ik ook pas weer relaxter te worden.

Pink heeft gegrapt dat ze weer zwanger is?

Zou wel kloppen met de tijd tussen de vorige twee

Benmet de geboortevlag begonnen en een jurkje. Ga morgen wel verder als de mannen naar hun werk zijn.
Nee, ik mag niet thuis bevallen. Ik vond het op zich jammer omdat het bij teepzoon zo soepel ging en we niet bepaald dichtbij wonen, 25 minuten rijden.... Maar als je de risico's kent ben je bij een tweeling toch wel beter af in een ziekenhuis dus ik ben er nu wel blij mee. Tot nog toe was ik ook nooit bang voor een tweede bevalling maar inmiddels ben ik me er wat meer in het verdiepen en lijkt het me toch wel heftig. Echt bang ben ik niet omdat ik me er de vorige keer erg goed aan kon overgeven ofzo.

Leuk, geboorte vlag. Ik ga denk ik ook maar weer een slinger maken, na de geboortekaartjes.... Maar moet je voor een vlag niet de naam weten?
dan maak je gewoon een vlag met Rare Girl

Of Channaya(h)!

denk ook dat het echt wel verstandig is niet thuis te bevallen met een tweeling. Is ook weer heel anders als een normale bevalling, kan me voorstellen dat je het wel heftig vindt hoor.

leuk de fietskar, ik verheug me er ook al op. maar tis hier maar bagger weer.

haha leuk Raar, een driewieler met stang.

haha ja die grap van Pink was inderdaag geweldig *proest*. Ik had echt zoeiets van 'dat meeeen je niet', wat doe je jezelf aan'?! maar goed, toch nog maar even niet dus.

hi Angiel leuk dat je er weer bent hier. leuk zeg, dat eieren zoeken.

die hormonen zijn kak, maar je kunt er weinig aan doen, wordt vanzelf minder.

wat hebben die mannetjs van ons toch Juf? Duim voor een betere nacht vannacht.

Joda, hier in AT is pasen bijna belangrijker als kerst. een gigantisch festijn met cadeautjes, gerverfde eitjes, snoepgoed etc. Ik vind die cadeautjes dus ook echt onzin, alsof die haas een zak met cadaeutjes meesleept :-S

Maar goed, we wilden voor maedlzoon de aqua doodle travel zowieso kopen voor onze Kroatie vakantie in mei, dus dachten dat komt dan wel goed uit, krijgt hij ook een cadeautje. Hij vindt het in ieder geval super.
:-) ik heb alleen nog maar de vlaggetjes geknipt. De naam moet er nog op. En we zijn er uit! Het wordt Chayennah! Dank voor het meedenken meiden!

Nu drie dagen geen iddagslaapje gedaan (ik) met de mannen thuis. Ik verheug me op morgen! Rare griet is ouderwets druk, fijn!
Leuk Angie ook hier weer online. En ik kan me heel goed voorstellen dat t je regelmatig ff teveel wordt. Is gewoon hartstikke druk 2 kleine meisjes, bv, weer aan het werk. Maar je doet t allemaal maar wel mooi! Wees trots op jezelf en over een aantal maanden kijk je vast al een stuk relaxter terug.

Leuk maedl dat Pasen bij jullie zo groots gevierd wordt! En fijn dat hij zo blij was met z'n cadeau. Goeie keus dus!

Haha die teep ging mooi niet in een rolstoel.. Zelf maar goed aanvoelen en eerlijk aangeven als t niet gaat, het is niet niks 2 meiden die nu snel groter wordt! Hoop dat deze bevalling ook weer soepel verloopt, heel spannend natuurlijk 2 tegelijk! Maar fijne gedachte dat in het zh alles dichtbij is en je daar echt goed begeleid wordt!

Nou zeker heelveel respect met straks met 3 kleintjes op de fiets!

Mooi dat de kar goed beviel!

Ja pink had op fb gezet dat ze weer zwanger was. Mijn eerste gedachte was, dat kan nooit, want wij zijn altijd eerder op de hoogte dan fb en ze heeft tegen ons nog niks gezegd. Pas toen dacht ik o ja 1 april... Haha.

Juf balen van de baggernacht. Op zich wel heel fijn een neefje dat oppast (jammer dat hij alleen nog geen nachtdienst mag draaien

Joh echt respect voor jou, meteen weer aan t schilderen. T zal wennen zijn Johtje te moeten delen, je bent echt supersterk!

Marloeszoon ging beter vandaag. Vanmorgen na ruim 3 uur slaap lekker gaan wandelen met z'n 3tjes. Was heerlijk weer hier. Hij vindt in de draagrugzak zitten zo leuk! Hoe vervelend hij de wagen vindt, hoe een succes is dit. Heerlijk genoten van 2 dagen met z'n 3en!
Hai ladies,

Las al even snel dat de meet ontzettend geslaagd was, hartstikke leuk!! Hoop er een volgende keer echt bij te kunnen zijn.

Hier op het moment nog al druk. Ben nu sinds januari bezig met een cursus op het gebied van evenementen en heb daar eind april examen over. Ik vind het zo leuk dat ik het leren ervoor niet eens erg vind, alleen ik kan de tijd er gewoon zo moeilijk voor vinden. Ik kan eigenlijk alleen leren op de momenten dat Bas slaapt. Als hij wakker is dan moet hij gewoon de hele tijd geëntertaind worden. Zal binnenkort wel wat meer vertellen over mijn cursus op H!!

Verder gaat het goed! Bas eet nog steeds slecht, maar hij eet gelukkig wel meer dan 1,5e week geleden. Over de hele dag gezien, krijgt hij nu gelukkig wel wat binnen.. dus ik ben blij! Nog bedankt voor alle tips hiervoor.. heb geloof ik echt alles geprobeerd en sommige tips werken wel iets!

Oooh EN Bas loopt aan 1 handje!! Eerst vond hij het nogal eng aan 1 handje, dus als we het probeerde stopte hij altijd met lopen of ging hij zitten, maar zomaar opeens stapt hij heel stoer aan 1 handje!

Bijna Bas zijn verjaardag! Pff.. begin nu al sentimenteel te doen.. “weet je nog vorig jaar, toen was ik hoogzwanger, niet wetende dat ik al bijna zou bevallen”.. “weet je nog vorig jaar…” haha en ga zo maar verder. Man wordt er geloof ik een beetje gek van haha.

Nou, ik ga eerst maar eens even terug lezen. Las altijd terug op mijn Ipod, maar dat gaat helaas niet meer..

Wow! Jullie hebben veel geschreven!! Net nu ik niet kon bijlezen haha.

Nou, ik ga mijn best doen!

@Teep, wat lief van Teepman dat hij bij voorbaat al respect voor je hebt haha. Al vind ik het niet meer dan normaal, het is wel enorm fijn als een vent begrijpt dat het zwaar is! Ik doe nu natuurlijk doordeweeks alles al alleen en dat is maar met 1 kindje en vind dat al zwaar. Laat staan met 3 kindjes! Ik denk dat je gewoon op je moedergevoel moet vertrouwen! Natuurlijk gaat het ook goed komen.. daarnaast heb ik het (rare?) idee dat een tweeling sowieso anders is qua aandacht.. dat ze op de één of andere manier snappen dat ze met z’n tweeen zijn en dus aandacht moeten delen. Of is dit weer heel naïef van mij gedacht?

En in het ziekenhuis bevallen.. het is wel jammer dat dit niet mag als je dat inderdaad graag had gewild (bij 1 kindje), maar met een tweeling zou je dat denk ik ook niet moeten willen. Inderdaad met de risico’s is het beter als je in het ziekenhuis bent.

@Raar, haha raar! Fijn dat jullie er nu echt uit zijn qua namen.. Chayennah dus!

Kijk je wel een beetje uit! Ook al is het een knijper.. je kan heel onhandig terecht komen! Snap dat je ervan geschrokken ben. Wel fijn dat rare griet weer aan het spartelen is!

Wat een heerlijke nacht heeft rare zoon gemaakt! Daarvan willen we er meer! (hier ook)

@Angie, leuk je hier weer te vinden! Hoop dat je nu echt voorgoed terug bent

Je onrust over werkelijk alles is hier wel enorm herkenbaar. Ik ben een enorme stresskip en maak me echt druk om de kleinste dingen. En als ik er echt even doorheen zit (bijvoorbeeld die tijd van de maand en alles zit even tegen) heb ik me ook wel eens afgevraagd waar we het allemaal voor doen. Af en toe is het gewoon even heel zwaar! En ik heb maar 1 kindje! Kan je nagaan!

@Juffertje en Meadl, oh balen die baggernachten! Hier slaapt Bas nu wel redelijk door (even afkloppen), maar wel om 05.30 uur klaarwakker. Hopelijk vannacht een goede nacht!

@Johanna, aaahh wat lief, samen Paas picknicken op haar kamer!! Lijkt me moeilijk om Johtje weg te moeten brengen. Was dat de eerste keer?

@Joda, wat vervelend dat het niet helemaal lekker verliep. Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt om de peuterspeelzaaldag, maar ik sluit me helemaal aan bij de andere dames.. het komt wel goed! Denk dat het woensdag wel even moeilijk zal zijn, maar dat elke keer erna ietsjes makkelijk zal zijn.

Zo.. hier houd ik het even bij. Heb helaas niet alles terug gelezen, maar ben even laptop moe. Hoop dat ik elke dag even bij kan lezen… nee.. hoop dat ik gewoon snel een nieuwe/gemaakte Ipod/Iphone heb! Veeeel makkelijk met lezen :-)

Zo.. had Grey’s Anatomy even op pauze gezet.. ga ik m nu weer aanzetten! :-)
*even snel vanaf mijn werk, ik lees straks bij. Genoeg geschreven zo te zien *

@Choc/Nel;.......ik ben overstag.........candy crush.....aaahhhhh Komt allemaal door Jodaman. Die zei in de auto (we rijden nogal lang naar schoonfamilie) dat hij vast zat in level 15 ofzo. Dus mijn giechel viel open.....ik wist niet dat hij speelde. Direct kwam de 'win-mentaliteit' in mij naar boven want 'als ik kan winnen, dan doe ik dat'. en ben dus onder het rijden het spel gaan doen. Inmiddels ben ik over de level 15 hoor!! ik heb hem verslagen gnagnagna...

O, ik doe het wel anoniem natuurlijk, niet via facebook
Ahhhh joda, doe mee op facebook! Ik ben al bij 134 :-)

Kunnen we elkaar ook levens geven!

Greys kijk ik ook, naar moet zeggen dat het hele leuke er wel een beetje af is, vind je ook niet? Vond de eerste paar seizoenen echt super, met izzy, george, mer-der wel niet, etc....

Wanneer is bas jarig? Lilydr zaterdag, maar we houden het klein.....druk genoeg geweest.....fotos volgen, maar wil eerst de gordijnen hebben :-)

Nachten gaan hier heel wisselend, maar meestal ligt de dreumes wel rond 3 uyr tussen ons in. Slaapt dan gelukkig wel vrij snel verder......
@Lily, Bas is vrijdag jarig.. wij vieren het zaterdag én zondag! Pff.. ja klein huis, dus de hele familie in 1x past helaas niet. Daarom vieren we onze verjaardagen nooit, maar ja.. die van Bas kunnen we natuurlijk niet overslaan :-)

Ja, kan me voorstellen dat jullie het klein houden, jullie hebben het al druk genoeg met de verhuizing. Kunnen jullie het trouwens wel vieren in het nieuwe huis? Gaat het nu een beetje volgens planning? Geen tegenslagen meer gehad?

Ben het helemaal eens dat het leuke van Grey's er af is!! Vond Izzy zooo leuk. Het lijkt ook wel alsof de alle leuke mensen eruit gaan... Lexie, McSteamy.. Maar op de één of andere manier moet ik het zien... het blijft toch wel iets hebben :-)
Aahh Joda kan je mijn level 65 ook ff doen?

Ik ben bijna in staat op die app van m'n telefoon af te halen!!! Wat een #¥*+/# level!!

Nu snel slapen, is het snel morgen...

Om 9.00 kijken of alles oké is met onze mini beeb en welke smaak er in m'n buik zit

Reageer morgen uitgebreid!

Truste...
Ik zit al daaaaagen in level 123, ben ook in staat om het eraf te gooien.. Maar het spelletje is sterker dan ik

Leuk Bas en lildr bijna jarig! Kan me voorstellen dat je t even gehad hebt met de drukte lil.. Fijn dat je zoveel hulp hebt van je moeder!

Spannend emy, duim voor een mooie echo en ben benieuwd welke smaak je krijgt!

Is greys weer begonnen waarom heeft niemand me gewaarschuwd, haak volgende week weer in.

Wat leuk dat Bas aan t handje loopt Mads! Wat een grote jongen wordt het! Fijn dat t eten weer iets beter gaat, hier ook een slechte eter de laatste tijd, ik zette hem gisteren op de weegschaal en hij is zelfs afgevallen hij is heel duidelijk bezig met ik heb een eigen mening en dat zal ik je weleens laten merken

Nu ben ik zelf ziek. Hele nacht overgegeven. Ben zo slap als een vaatdoek. Ben stiekum blij dat het kdv dag is en ik echt even kan uitzieken in m'n bed!
Ach Beterschap Marloes! Zeker fijn dat je lekker in bed kunt kruipen!

Succes vandaag emy, altijd toch weer spannend zo'n 20-weken echo. Ik hoop vooral dat alles erop en eraan zit!

Ik ga helemaal mee in je theorie mads, ik hoop dat het in de praktijk zeker zo werkt dat een tweeling meer leert om te wachten. Ze zullen ook wel moeten. Ik hoop dat ik het geduld kan bewaren. Fijn dat Bas weer wat beter eet!

Raar, heb jij een soort menstruatie achtige krampen of anders? Nu heb ik dat sinds gisteren ineens ook... van die zeurende pijn onderin mijn buik. Volgens mij had ik dat bij Teepzoon ook al vroeg, maar zo vroeg ?
Teep en raar, houd ze nog even binnen. Vast oefenweeën...

Emy, succes met de echo vandaag! *duim, duim*

Ik moet hier maar eens wat gaan uitvoeren! Jufman is al een uur naar zijn werk en ik zit al mijn tijd te verkloten met werkmail (dom) en internetten...
Een zoon!
Meld! met baby nog in buik.

Ja menstruatiekrampen, niet heel erg, maar ik heb er standaard ook niet veel last van. Is nu weer weg trouwens. Het kunnen voorweeen zijn, maar ik gok op indalingsweeen.kan ook bij jou teep, of oefenweeen. Dat kan al vanaf zes maanden in de tweede zwangerschap en ik denk bij een tweeling ook eerder. Ik begin bij vlagen wat onrustiger te worden toch, maar dat komt vooral omdat 37+6 nu in de buurt komt (rare zoon). Het gaat vast niet hetzelfde, maar stel dat... Dan oet toch alles klaar zijn. Nu dus enveloppen llemaal af, zometeen bevallingsplan en ziekenhuistas. Dan geboorteslinger en dan is het wel weer ok.

Heb net rare zoon op zijn driewieler naar het kdv gebracht, alle andere kindjes bewonderend om hem heen. Grappig hoe uiig hij altijd gaat kijken als hij veel aandacht krijgt

Ik begin dr niet aan, candycrush. Ben wat dat betreft behoorlijk verslavingsgevoelig. Heb ooit zes maanden studievertraging opgelopen onder het mom "het is moeilijk een goed afstudeeronderzoek te formuleren". In werkelijkheid speelde ik patience, zat ik nachten te chatten met mensen over de hele wereld en vrat elke dag veel te veel choclade

Wow bas, dat doe je goed aan het handje!

Marloes, lekker naar bed jij!

Lily, al iets geruster na de verhuizing? Hoeveel weken nog werken?

Wat hadden jullie in het geboorteplan gezet? Ik had vorige keer zoveelopgeschreven dat heel logisch was, niets bijzonders eigenlijk en tja, het loopt zoals het loopt...

Emy, je weet het inmiddels! Hoop dat alles goed is met de kleine meid! (wedden? )
Emy spannend! Als het goed is weten jullie nuances, ben benieuwd! Mogen wij ook weten wat het wordt?

Jodaman hier ook verslaving, zit al 2 weken in level 97, wordt gek, dus de verslaving neemt even iets af, zo gaat de lol er namelijk af.

Overigens vraag ik me af of je verder kan zonder je aan te melden bij Facebook. Op Een bepaald moment moeten namelijk drie mensen je toestemming te geven om naar een volgende 'wereld' te gaan. Zonder Facebook moet je daar volgens mij voor betalen.

Mads, succes met je cursus!

Raar, ik ben niet zo van de geboorteplannen, zou het dus nooit schrijven. Wat je al zegt het gaat zoals het gaat, dus daar geef ik me dan aan over.

Mads en Lily, het wordt feestwekend! Wij vieren discboy zijn verjaardag natuurlijk zondag, op zijn verjaardag zelf.

Marloes beterschap! Lekker een beddag van maken.
Juf, hup aan de schoonmaak

Ik ga nog lekker een paar uurtjes slapen, laatste nachtdienst zit er op en nu vakantie! (Joda, ging er pas zaterdag in hoor, dus niet in-uit-in, dat zou ik ook niet trekken.)
Ik herken je onrust wel Raar, ik ben nog best lang bezig met de geboortekaartjes en soms maakt me dat wat onrustig. Het kan ook zomaar met 34 weken beginnen ofzo... Ik heb mezelf wel even gerust gesteld net, in mijn zwangerschapsdagboek van Teepzoon stonden menstruatie krampen ook al bij week 33! Ik beviel pas 7 weken later! Ik ga straks wel even adres etiketten kopen enzo. En daarna weer knippen/plakken

Bevalplan had ik vorige keer niet, had wel dingen met Teepman afgestemd, dat lijstje wordt nu iets langer. Ik vind belangrijk:

- zo min mogelijk mensen tijdens ontsluitingsweeen. Geen toucherende stagiairs.

- als kinderen bij mij weg moeten na bevalling blijft Teepman bij hun, ook als ik onder narcose moet

- als ik onder narcose moet mag Teepman nog niemand bellen of inlichten totdat ik mijn kinderen zelf heb gezien

- Ik wil niet dat ze in het ziekenhuis meteen met kunstvoeding gaan bijvoeden. Alleen als het echt niet anders kan

- Ik wil de kinderen zo snel mogelijk op mijn borst en aanleggen

Zijn misschien standaard dingen maar wel belangrijk!
We krijgen een zoon!!!

Super leuk en alles zag, voor zover ze dat nu kunnen zien natuurlijk, er goed uit

Dat wordt shoppen hihi.....

Goed hoor Teep zulke dingen in je bevalplan opnemen.. Zijn hele logische dingen, maar als je ze niet meldt/opschrijft kan het zomaar andere lopen..

Beterschap Marloes! Indd lekker je bed in...

Lekker vrij Disc.! Slaap lekker eerst nog ff dan..

Hup Juf, ga wat doen... Of ga lekker uit de wind in het zonnetje zitten hihi
Ik probeer morgen meer meiden :-) ff snel tussen het werken door hihi. Morgen als thomgirl in bed ligt heb ik weer wat meer tijd.

Thomgirl alweer wat aan de beterende hand. Ik baalde er echt enorm van. Thomassenman gelukkig in de middag thuis zodat ik het fotoboek kon ophalen en mn ding kon doen.

@Emy super leuk een zoon!!

Het nichtje van thomassenman belde net op dat ze een zoon krijgen :-) echt helemaal leuk!! Haar dochtertje scheelt precies 2 maanden met thomgirl (jonger). Onverwacht weer zwanger van de 2e (was bij de eerste ook) maar wel welkom hoor. Het zal alleen eventjes nog niet in de planning. Ze krijgen nu dus een zoon erbij. Erg leuk zeker omdat we al zo ontzettend veel meiden hebben hihi. Ik wist het als een van de eerste omdat ze weet dat het bij ons allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Zo bijzonder mooi en speciaal dat ze mij gewoon als eerste alles laat weten. Tis echt een schat. Voordeel is ook wel dat we ong. even oud zijn.

De status op FB heeft dus niks met mij te maken lady's haha. Ik mag nog even wachten tot aankomend weekend. Ben erg benieuwd. Ik vind het wachten nu wel minder moeilijk moet ik zeggen.
Leuk Emy! (even op zijn joda's: jongens zijn zooooooo leuk! )

E fijn dat alles er goed uit ziet, gefeliciteerd!

Ja, ik heb ongeveer hetzelfde opgeschreven teep. Bij mij waren er zo veel witte jassen dat ik er een beetje onrustig van werd.

En dat ik liever geen katheter wil als het niet noodz is, want man o man, de stress toen ik naar huis mocht, maar niet kon plassen... Zucht. Oja, en dat er altijd iemand bij me in de buurt blijft in het ziekenhuis. Bij rare zoon moest ineens iedereen de kamer uit rond negen cm inclrare man die naar de wc wilde en net toen werd in overvallen door persdrqng, man, wat voelde ik me toen alleen met mijn rode knop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven