Signature ...
zaterdag 30 maart 2013 om 20:27
Hoi allemaal,
Momenteel ben ik beetje aan het nadenken over hoe ik overkom op mensen. En zou ik graag een "signature sign" willen hebben.
Als ik mezelf nu beschrijf sta ik met name bekend om sportieve stijl, die ik combineer met iets klassieks.
Alleen is dat net niet zo gepast op het werk... Mijn sneakers zijn verboden
Dus mijn vraag; wat is jullie signature sign?
Een bepaalde geur? Haarkleur? Kleur van lipstick?
Of vinden jullie het allemaal maar onzin?
Momenteel ben ik beetje aan het nadenken over hoe ik overkom op mensen. En zou ik graag een "signature sign" willen hebben.
Als ik mezelf nu beschrijf sta ik met name bekend om sportieve stijl, die ik combineer met iets klassieks.
Alleen is dat net niet zo gepast op het werk... Mijn sneakers zijn verboden
Dus mijn vraag; wat is jullie signature sign?
Een bepaalde geur? Haarkleur? Kleur van lipstick?
Of vinden jullie het allemaal maar onzin?
zaterdag 30 maart 2013 om 22:22
quote:dubiootje schreef op 30 maart 2013 @ 22:10:
Leuk dat er hier zo veel zitten die sneakers als handelsmerk (hé! er is een Nederlands woord voor) hebben.
Zullen we een sneakerstopic openen?O jee, betekent dat dat als je een sneakermeisje bent, je dus eigenlijk valt onder de eenheidsworst.... Pfieuw, gelukkig draag ik geen sneakers, alleen sportschoenen.
Leuk dat er hier zo veel zitten die sneakers als handelsmerk (hé! er is een Nederlands woord voor) hebben.
Zullen we een sneakerstopic openen?O jee, betekent dat dat als je een sneakermeisje bent, je dus eigenlijk valt onder de eenheidsworst.... Pfieuw, gelukkig draag ik geen sneakers, alleen sportschoenen.