Wanted: De Foute Man

25-05-2008 08:34 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onder u, het vrouw-publiek zijn er ettelijke exemplaren die hem hebben mogen ontmoeten in al zijn gedaantes. Dit topic heeft als doel jullie, Dames, te beschermen tegen ongewenste ervaringen. Beschrijf nu eens die foute man die jou in vertwijfeling achterliet of die wellicht nu nog zijn ontbijt door jou laat bereiden. (Laat ik meteen maar de meest voor de handliggende conclusie trekken: Ik ben een foute man. )

Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
Kee Dutchbelg, als jij een foute man bent lijkt het me voor de hand liggend als jij zelf aftrapt. Enlighten us; waarom ben jij zo fout?
Ja vertel ik ben heel benieuwd..

Wat doe jij zodat jij onder de foute mannen valt..
Een foute man die om half negen 's morgens al achter zijn computer zit? Heb je ook al ontbeten soms?

Foute mannen doen toch tot diep in de nacht dansen en drinken en seksen en dan een gat in de dag slapen?

Dacht ik....?
Dat was ook mijn gedachte. Dutchbelg heeft al ontbeten, afwas van de vorige dag weggewerkt, de strijk gedaan en de hond uitgelaten. Nu zit hij te wachten tot hij z'n kinderen naar voetbal kan brengen.
Dat doet zijn vrouw. Dat van die kinderen. Kan hij even de foute man zijn achter de PC.
Hij heeft zelfs zijn vriendin al klaargebeft.
misschien zien we het verkeerd en komt ie net van zijn superfoute afterparty en ligt ie nu weer in bed?
quote:Zamirah schreef op 25 mei 2008 @ 08:53:

Hij heeft zelfs zijn vriendin al klaargebeft.

Hooguit klaargepraat via de MSN hoor. Snel, voor zijn vrouw weer terug is. Die MSN vriendin is trouwens een man in het echt. Maar dat terzijde.

Poeh, fout allemaal zeg....
quote:sam79 schreef op 25 mei 2008 @ 08:56:

misschien zien we het verkeerd en komt ie net van zijn superfoute afterparty en ligt ie nu weer in bed?

Ja dat kan ook natuurlijk.

Hij is net thuis na een lekker potje sex met een heerlijke lellebel die in zijn gladde praatjes is getrapt..

Wippen,ontbijten,pleite en laat het ontbijt maar zitten.
Volgens mij is hij door zijn vrouw op het matje geroepen omdat hij de onderbroeken niet had gestreken (daar dacht hij mooi mee weg te komen). Van die grote witte heren fuiken. Die vind ik behoorlijk fout trouwens.
Vergeet zijn witte tennissokken niet.
quote:Moragh schreef op 25 mei 2008 @ 09:04:

Volgens mij is hij door zijn vrouw op het matje geroepen omdat hij de onderbroeken niet had gestreken (daar dacht hij mooi mee weg te komen). Van die grote witte heren fuiken. Die vind ik behoorlijk fout trouwens.

Die tenten met een gulp erin bedoel je?

OMG
sja wat is nu eigenlijk fout?

is dat de heerlijke mooie getrouwde man die elk weekend een meisje in de kroeg probeert te verleiden, met de vlotte babbel omdat ie een wit lijntje in zijn neus heeft?

of de brave pa die elke zondag vroeg uit bed stapt met sokken in zijn sandalen stapt, zijn haar in een scheiding kamt met zijn handen en zijn brilletje opzet zeg maar alla balkenende.

yak, vind het allebei niets
Haaahahaha kijk we komen al redelijk dicht bij de beste omschrijving...
Ah. Daar-is ie dan. De zelfbenoemde Foute Man.
dit is een verkapte poging van topic opener om zijnde een foute man over te komen als een goede man :-)
Maar omschrijf jezelf nou eens,want jij bent een foute man zoals je zelf zegt..

Waarom is dat?
quote:badmeester schreef op 25 mei 2008 @ 09:13:

dit is een verkapte poging van topic opener om zijnde een foute man over te komen als een goede man :-)Ik kreeg meer de indruk dat het andersom zou kunnen zijn: stiekem een brave Hendrik die heel graag fout zou willen zijn ('want da's veel stoerder').
Jullie hebben allemaal gelijk. Maar het kan nog beter... Spuw je gal over het onbetrouwbare en totaal unfuckable persoon die je veracht tot in het diepst van de grond.

Kom dames...is dit alles?

Precies, en dan moeten wij hem leren hoe.
quote:Dutchbelg3 schreef op 25 mei 2008 @ 09:22:

Jullie hebben allemaal gelijk. Maar het kan nog beter... Spuw je gal over het onbetrouwbare en totaal unfuckable persoon die je veracht tot in het diepst van de grond.

[afbeelding]Foute mannen zijn juist vaak wèl fuckable..
quote:Dutchbelg3 schreef op 25 mei 2008 @ 09:22:

[afbeelding]Ik ken die man.....een acteur is het volgens mij.....
Ik begrijp de afbeelding niet zo goed? Wat wil je daarmee zeggen? Is dit in jouw optiek een foute man? Of heb ik iets gemist?
Hmm foute man die unfuckable is... ik hou het op Bush.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven