Wanted: De Foute Man
zondag 25 mei 2008 om 08:34
Onder u, het vrouw-publiek zijn er ettelijke exemplaren die hem hebben mogen ontmoeten in al zijn gedaantes. Dit topic heeft als doel jullie, Dames, te beschermen tegen ongewenste ervaringen. Beschrijf nu eens die foute man die jou in vertwijfeling achterliet of die wellicht nu nog zijn ontbijt door jou laat bereiden. (Laat ik meteen maar de meest voor de handliggende conclusie trekken: Ik ben een foute man. )
Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
zondag 25 mei 2008 om 08:59
quote:sam79 schreef op 25 mei 2008 @ 08:56:
misschien zien we het verkeerd en komt ie net van zijn superfoute afterparty en ligt ie nu weer in bed?
Ja dat kan ook natuurlijk.
Hij is net thuis na een lekker potje sex met een heerlijke lellebel die in zijn gladde praatjes is getrapt..
Wippen,ontbijten,pleite en laat het ontbijt maar zitten.
misschien zien we het verkeerd en komt ie net van zijn superfoute afterparty en ligt ie nu weer in bed?
Ja dat kan ook natuurlijk.
Hij is net thuis na een lekker potje sex met een heerlijke lellebel die in zijn gladde praatjes is getrapt..
Wippen,ontbijten,pleite en laat het ontbijt maar zitten.
zondag 25 mei 2008 om 09:10
quote:Moragh schreef op 25 mei 2008 @ 09:04:
Volgens mij is hij door zijn vrouw op het matje geroepen omdat hij de onderbroeken niet had gestreken (daar dacht hij mooi mee weg te komen). Van die grote witte heren fuiken. Die vind ik behoorlijk fout trouwens.
Die tenten met een gulp erin bedoel je?
OMG
Volgens mij is hij door zijn vrouw op het matje geroepen omdat hij de onderbroeken niet had gestreken (daar dacht hij mooi mee weg te komen). Van die grote witte heren fuiken. Die vind ik behoorlijk fout trouwens.
Die tenten met een gulp erin bedoel je?
OMG
zondag 25 mei 2008 om 09:10
sja wat is nu eigenlijk fout?
is dat de heerlijke mooie getrouwde man die elk weekend een meisje in de kroeg probeert te verleiden, met de vlotte babbel omdat ie een wit lijntje in zijn neus heeft?
of de brave pa die elke zondag vroeg uit bed stapt met sokken in zijn sandalen stapt, zijn haar in een scheiding kamt met zijn handen en zijn brilletje opzet zeg maar alla balkenende.
yak, vind het allebei niets
is dat de heerlijke mooie getrouwde man die elk weekend een meisje in de kroeg probeert te verleiden, met de vlotte babbel omdat ie een wit lijntje in zijn neus heeft?
of de brave pa die elke zondag vroeg uit bed stapt met sokken in zijn sandalen stapt, zijn haar in een scheiding kamt met zijn handen en zijn brilletje opzet zeg maar alla balkenende.
yak, vind het allebei niets
zondag 25 mei 2008 om 09:17
quote:badmeester schreef op 25 mei 2008 @ 09:13:
dit is een verkapte poging van topic opener om zijnde een foute man over te komen als een goede man :-)Ik kreeg meer de indruk dat het andersom zou kunnen zijn: stiekem een brave Hendrik die heel graag fout zou willen zijn ('want da's veel stoerder').
dit is een verkapte poging van topic opener om zijnde een foute man over te komen als een goede man :-)Ik kreeg meer de indruk dat het andersom zou kunnen zijn: stiekem een brave Hendrik die heel graag fout zou willen zijn ('want da's veel stoerder').
zondag 25 mei 2008 om 09:23
zondag 25 mei 2008 om 09:24
quote:Dutchbelg3 schreef op 25 mei 2008 @ 09:22:
Jullie hebben allemaal gelijk. Maar het kan nog beter... Spuw je gal over het onbetrouwbare en totaal unfuckable persoon die je veracht tot in het diepst van de grond.
Kom dames...is dit alles?
[afbeelding]Ik ken die man.....een acteur is het volgens mij.....
Jullie hebben allemaal gelijk. Maar het kan nog beter... Spuw je gal over het onbetrouwbare en totaal unfuckable persoon die je veracht tot in het diepst van de grond.
Kom dames...is dit alles?
[afbeelding]Ik ken die man.....een acteur is het volgens mij.....