:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Oh minder Nel!

Betaal je dus nog steeds de tol als je teveel doet...

Volgens mij zag ik die salto ook? Dat hij zo over het randje de ballenbak in dook?

Fijn dat hij zo lekker heeft geslapen zeg!

Emygirl begon om half zeven nieuwe tijd al te piepen, pffffff...

En naast onze buren hadden ze een feestje met harde muziek en blèr pubers, wat een k*tnacht zeg!

Ga er zo maar weer ff in tegelijk met Emygirl!

Wij gaan eind van de middag naar m'n schoonouders.. Ook gourmetten!

En morgen lekker nog een dagje niets..

We twijfelen om de new born set te kopen voor op de Tripp Trapp, iemand ervaring mee of gehoord?

@Choc, dan is ze wel vlot met lopen toch!
Jodaatje heeft een kop vol snot. Is huilerig en hangerig. Zucht....heb geen zin om naar mijn schoonzusje te gaan. Ik zie al helemaal voor me hoe het gaat. Kind schoonzusje loopt naar Jodaatje, Jodaatje huilen en zit vervolgens de hele middag mijn nieuwe kleding vol te snotteren.

Is de dag al voorbij..........

@nelleke; vervelend dat je je nu niet zo goed voelt. Toen ik je zag was ik dat helemaal vergeten! je ziet er gewoon zo goed uit. Dubbellastig, want men ziet niets aan je.

@Emytje; Teep twijfelt ook over die set.
Marloeszoon heeft vanmorgen een flesje gedronken en is bijna meteen z'n bed weer ingegaan en slaapt nu nog, volgens mij moet hij wat slaap inhalen van gisteren had vanmorgen echt z'n hele bed ondergepoept het zat echt overal..

Ik ben zelf ook nog moe van gisteren hoor en ik ben niet eens zwanger. Marloesman is vannacht weer thuisgekomen van wintersport. Wij gaan dus vandaag helemaal niks doen en bij niemand op visite, lekker dagje voor ons 3tjes.

Sterkte met de pijn nel, jammer dat je t nu zo voor je kiezen krijgt,

Ja die schoenen van rare zoon waren echt mooi, maar dat zal ik niet meer zeggen waar hij bij is

Teep ook sterkte met bijkomen. Echt superknap dat raar en jij erbijwaren!

Grappig om te zien hè choc. Marloeszoon heeft ook een 'vriendje' van net zo oud en die loopt ook al los en kan zoveel meer. Maar marloeszoon kan zwaaien, das dan ook weer tof en dat kan t vriendje dan weer niet wat gaat chocboy hard met z'n tanden! Hier boven 3 op een rij nu en nr 4 staat op doorkomen, zie spuitluier van vanmorgen

Sterkte met op visite Joda. Hopelijk valt t mee!
Ik heb de newborn set inmiddels aangeschaft, keer twee! Ik vind het gezinsmoment bij het avondeten wel belangrijk en dus heb ik het toch maar gedaan. Ze zijn bij babypark nu in de aanbieding, de stoel zelf en de newborn set voor 89 euro. Op marktplaats wordt dat er zelfs nog wel op geboden. Ik heb er wel weer van die hoesjes bij besteld van dat plastic spul die ik ook voor Teepzoon in de tripp trapp heb, dat lijkt me wel handiger dan die stoffen bekleding die er normaal bij zit. Ik kreeg trouwens wel tweeling korting, dat dan weer wel

Sterkte joda, volgens mij kan het nu alleen maar meevallen!
Ha, is die dubbele eisprong nog ergens goed voor!

Rare zoon is weer van slaap slag. Vannacht om kwart voor vier wakker, uiteindelijk na een uur aanklooien maar in bed gelegd bij ons, waar hij er lang over deed, maar toch in slaap viel en ik ook. Tot negen uur nieuwe tijd. Valt nog mee, maar toch. Rare man slaapt dan dus niet meer. Bij opa en oma net lukte slapen ook niet, dus nu nog een poging. Weer huilen. Wat is er nou zo vervelend aan slapen? Ik snap het niet?

Joda, moet jij dan geen slabbetje om zodat jodaatje je niet kan ondersnotteren?

Zo, morgen precies 37 weken en nu de eerste oefenweeen, indalingsweeen of hoe het ook heet. Kan nog een tijd duren, ik weet, maar ik word er wel wat onrustig van.
Spannend raar, maar we laten de klapstoelen nog even in de kast hoor, broed nog maar even verder (wij willen toch niet op ons geweten hebben dat ze later tegen rare dochter zegt, de dag voordat jij geboren werd zat mama nog op het springkussen met rarezoon :-) vervelend dat hij niet wilde slapen.

Hier een zieke meneer, heeft bijna de hele dag geslapen, overgegeven en mega diarree. Echt sneu, ben stiekum wel blij dat hij dit gisteren niet had. Ben 3 wassen verder en heb nog steeds vieze was in emmers staan, morgen weer eens kans
@marloes

Achh arme knul... Idd gelukkig vandaag en niet gisteren, hopelijk morgen weer een stuk beter..

@raar

Brr wat maak je me zenuwachtig opeens haha!

Meisje moet nog even rustig aan doen.. En jij ook :-)

Heb niet het gevoel dat het heel lang meer gaat duren, ik zeg 37.5....

@teepje

Tweelingkorting is fijn.... Het is allemaal al duur genoeg.

Ik zag de actie staan gisteren en wilde het nog zeggen maar ook weer helemaal vergeten.

Die sets lijken me echt wel handig met 2 kleintjes en teepzoon aan tafel.

Mocht je daarna weer op marktplaats zetten krijg je er waarschijnlijk ook nog wel een lekker bedragje voor.

Lekker relaxed dagje gehad, teveel gegeten haha..

Chocboy zonder problemen vanavond naar bed, vandaag 2 korte slaapjes gedaan, so far so good....
37+5? Rare man heeft net alsnog denaam die we hadden in twijfel getrokken. Whelp!
*zucht*, effe zeiken hoor.

Eitjes zoeken ging heel leuk, daarna kut met peren. Zoontje van schoonzus is type 'in youre face' en met zijn 4 een onwijze controle freak. Hij wilde dus elke keer bij jodaatje zijn om te zien of ze niet iets stuk maakt, iets fout deed, hij wilde hetzelfde.......3x raden hoe jodaatje dat vond. Janken natuurlijk, durfde niet rond te lopen, want schaduw-zoon stond continu in haar nek te hijgen.

Jodaman heeft er uiteindelijk wat van gezegd. 'We kunnen aan Zoon vragen om zijn gedrag aan te passen aan jodaatje', dus ouders hielden hem uit de buurt. Maar voor controle-freak was dat echt, echt lastig.

Postief.....ze heeft uren in een stoel tussen ons in gezeten en lekker gespeeld. Dat dan weer wel

Ben gesloopt! En maak me weer onwijs zorgen over woensdag.....peuterspeelzaaldag.
@joda

He bah wat een vervelend ventje, ik zal dat zelf ook niet leuk vinden dus kan me de reactie van jodaatje wel goed voorstellen..

Fijn dat ze verder lekker rustig tussen jullie in heeft zitten te spelen..

Probeer je niet te druk te maken om de peuterspeelzaal, ze is zoals ze is en als je zelf wat relaxter bent zal zij dat waarschijnlijk ook zijn.. Komt vast allemaal wel goed..
Het komt wel goed schatje! (Denk er een glaasje roosvicee bij) Jodaatje is wie ze is en ze zal vast wel wennen aan de peuterspeelzaal. Het zal ook heus wat tijd kosten omdat ze dat nog niey gewend is maar daarom is het juist goed dat jullie het wel doen. Echt, het komt goed, heb vertrouwen in haar kracht!
Wat een Rare man heb jij Raar! Gewoon voor jouw naam gaan hoor! Of had hij ineens weer een ander voorstel? Je moet hem wel kunnen vertrouwen straks vanuit je kraambed als hij aangifte gaat doen hè?
Haha, nee ja, maar ik twijfel zelf ook aan mijn naam!
Gelukkig zijn ze allebei mooi!

Vanaf vandaag heb je meldplicht hè?
Slapen ze bij jullie ook nog?

Raar, waar komt die twijfel dan ineens vandaan? Channayah is toch leuk? Of zonder h op het einde....ook leuk..

Meldplicht!
Nee hoor al een half uur wakker! Terwijl ze gisteren láát in bed lag...

Balen Joda van zo'n neefje! Emygirl houdt daar ook niet van hoor...

Wij hebben kennissen met een half jaar jonger jongetje en die kruipt dan de hele tijd achter Emygirl aan.. #niet leuk!

Dus maak je geen zorgen!!

Haha Raar, geen nesteldrang maar "namen twijfel"

En Esmeralda zou ik gewoon houden hoor is verreweg de leukste!

Thanks Teep, ik ga eens ff kijken.. Misschien vandaag ff kijken bij de Babypark. Lijkt mij ook wel een handig set, vooral als ik bedenk dat Emygirl altijd feest had als wij aan het eten waren haha...

¤89 toch niet voor de stoel én new born set?
Emy, 89 is voor de newborn set, de stoel is nu 135 euro.

Teepzoon was om 7 uur al present, nieuwe tijd.....

Vandaag de ikea toch maar proberen. Teepman wil dat ik een rolstoel neem omdat het anders te zwaar voor me is. ...
@raar spannend,ik klap mijn stoeltje vast uit!

@nel bijgekomen inmiddels? Was gourmetten leuk?

@emytje een vriendin heeft die newbornset eb is er heel blij mee!

#slapen Johtje heeft gisteren tot 09:50u geslapen,en ik maar wachten met mijn paasontbijtje haha.. Hebben we daarna met z'n tweeën als picknick op kleedje in haar kamer gegeten

@joda brrr irritant zo'n bemoeial als schaduwkind! Ben je van Fee af,krijg je die ervoor terug. Woensdag komt vast goed,e anders ben je er snel genoeg bij toch?

En Channayah-> misschien wil Raarman toch liever Ch'annayah? Haha

@choc wat fijn dat Choccie zo relaxed is! Is Chocman vandaag wel vrij?

@Teep yes tweelingkorting! Moet je dan bewijzen dat je een tweeling krijgt met eeb echo oid? Anders kan je dus twee stoelenkopen en 1 voor meer geld op Marktplaats zetten toch?

Heb Johtje na onze Paaspicknick naar Johman gebracht *slik*, woensdagmiddag komt ze weer bij mij. Gisteren dus de woonkamer eb deel eetkamer geverfd,donkerbruin glanzend vind het mooi! Ben echt als eeb kind zo blij

Vandaag poetsdag,dan is alles opgeruimd en geverfd voor als Johtje weer komt.

Fijne dag allemaal!
Meld! :-)

Twijfel omdat het een veel voorkomende naam is, al zou je dat niet zeggen met Chanaya haha!

Superleuk dat je zon paaspicknick organiseert joh! Dat zijn hele leuke dingen om te herinneren als ze later groter is. Hebben jullie allemaal wel een snagedacht dat ze niets van die eerste twee jaar meer zullen weten? Ik vind dat best jammer.

Rare zoon heeft van 20:30 tot 7:30 geslapen! Onze eerste reactie: o bah, nu moeten we ons haasten voor de schoonmaker... Tweede reactie: heeeee... We hebben allemaal genoeg geslapen, hoera!
Jeej voor meldplicht en een goede nacht Raar!
@johanna

Best een goeie vraag eigenlijk... Moet je je bewijzen teep?

Fijn dat je je eigen plek nu hebt gemaakt, helemaal je eigen kleuren kiezen, leuk!

Voelt nu al een stuk beter denk ik?

Chocman is vandaag wel vrij, komt eigenlijk nooit voor met de feestdagen.

Hoop dat chocboy nog even gaat dutten nu, dan ga we tegen half 12 naar schoonzus brunchen met z'n 12en.

Word een drukke middag, maar ook erg gezellig.

@raar

Vervelend die twijfels..... Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden :-)

@teep

Neem advies van teepman aan, de meiden moeten nog even blijven zitten en het gaat nu zo goed nog met je...

Zo heb je rustig de tijd om rond te neuzen, veel plezier!
@Teep; even in een rolstoel vind ik een heel goed plan van Teepman. Voor jou beter uit te houden en voor hem vast een fijne gedachte.

@Raar; ik vond het wel een lekkere gedachte dat ze zich niets kunnen herinneren tot 2 jaar. Nu denk ik vaak 'o fuck, straks gaat ze, van alle dingen, juist dit herinneren.'. Zo'n 'mama was chagarijnig'.....-verhaal. ipv 'en toen gingen we altijd picknicken'. hahahahaha

@joh; leuk een picknick!! toch wel fijn dat Joh'tje even bij joh-man is, kan jij rustig verder met schilderen en poetsen.

We hebben groene snotklodders. Ze komen vanuit haar hersens ofzo, zulke slierten kunnen we eruit trekken........bleeeehhhh

Hier doen we verder niets vandaag. Lekker lunchen straks en daarna ga ik werken.
hi meisjes. ben er ook nog hoor. Beetje gaar alleen. gisteren ook gegourmet met vriendne van ons. Ook een NL-De stel, met een 2 jarig meisje. maedlzoon en zij waren de hele tijd achter elkaar aan het rennen, verstoppertje spelen en rondjes rijden met de Puky en de Bobby Car gelukkig ging dat dus echt heel goed. Soms is maedlzoon namelijk ook een beetje een controlfreak. Echt zo'n fase van 'neeeeee, is van mij'! pfff, vermoeiend om daar mee om te gaan hoor, en ik vind dat ook echt niet leuk. Zeker als hij kindjes van de bobbycar probeert af te duwen bijvoorbeeld. Maar gisteren ging het dus prima.

Wel ook een echte baggernacht. Meneer wil bij ons slapen maar draait dan als een zeehond door het bed de hele tijd door, dus toch maar in zn eigen bed terug gelegd, maar veel huilen, steeds wakker worden. kak!!

arme Jodaatje en Marloeszoon, ziek zijn is kak! Ik moet wel zeggen, Maedlzoon is vaak een beetje ziekjes nadat we naar een indoor speelplaats zijn geweest. toch veel bacillen he.

wat leuk zo'n picknick Johanna. en wat een slaapkopje, heerlijk, genieten hoor.

kleur van je woonkamer klingt erg mooi.

Teep, mischien geen slecht idee, rolstoel in de ikea. is toch een stuk aangenamer voor je.

wat fijn, zo'n koopje van de New Born Set. Lijkt mne ook echt gezellig met zn allen aan tafel.

maedlzoon vond de eitjes in de sneeuw zoeken geweldig, en zijn 'schat' wilde hij echt niet meer afgeven, echt schattig.

De Aqua Doodle kwam ook erg goed aan. hij vindt het erg leuk.

zo, even middagdutje doen en vanmiddag nog even de fotos op h kijken.
Pf.. Ik struikelde over een knijper. Niet op mijn buik hoor, maar ik schrok toch. Rare griet ligt gelukkig weer te spartelen, ik vond haar al zo rustig.
@Raar; ze moest even wakker geschud worden enne.......over een knijper......

@maedl; doen jullie aan kado'tjes met pasen? zo ja....wat is het verhaal erbij dan? (de paashaas brengt toch eieren......)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven