December 2013

04-04-2013 08:10 294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij van december 2013 schrijven verder op FB...
Op 2 april een test gedaan (want een dag of drie over tijd) en die was positief! Na zeven maanden 'proberen'.

Ik vind het nog best eng om dat hier op het forum te zetten, want tja, nog geen echo gehad natuurlijk!

Volgens eigen berekeningen wordt het een sinterklaaskindje, 5 december dus, maar omdat mijn cyclus niet heel regelmatig is is het lastig te zeggen zonder termijnecho.

O ja, ik ben 33 (bijna 34) en heb al een dochtertje van twee.
Sinterklaas kindjes zijn leuk (nou ja, dat zegt mijn moeder altijd)
O en gefeliciteerd, het is een spannende tijd!
Gefeliciteerd!! Wij zijn ook bezig voor een tweede, nu de 5e maand, maar het duurt me veel te lang. Ik hoop dat ik later deze maand kan aansluiten!
Hier ook nog even, gefeliciteerd Mickey! Ik duim voor een goede zwangerschap!
Oh, verdikkie... Dat betekent dat het aftellen naar Leliedreumes haar tweede verjaardag min of meer gaat beginnen! Het gaat zo snel!

Desalnietemin wens ik jullie allemaal een hele fijne zwangerschap, bevalling, kraamtijd en jaren daarna toe!
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Thanks allemaal! Het wachten is nu op mijn december-lotgenoten.

@hoppa: hopelijk tot snel!
Decemberkindjes zijn leuk! Die van mij wordt dit jaar alweer 7!!
Ik wil wel meeschrijven Ik ben 10 december uitgerekend, heb 28 maart positief getest. Ik heb een dochter van 3,5.

Mijn cyclus is ook niet regelmatig, maar door ovulatietesten en CB met zwangerschapsindicator, weet ik ongeveer hoe ver ik ben. 25 april krijg ik een echo
Ik wil ook wel meeschrijven! 25 maart positief getest en 1 december uitgerekend van ons eerste kindje. Op 24 april krijg ik de eerste echo. Ik ben 26 en mijn man is 32.

Ik was behoorlijk geschokt omdat het vrij snel raak was. Dat had ik niet verwacht omdat ik al een tijd behandeld werd voor mijn traag werkende schildklier. Dat is nu helemaal goed gelukkig!

Ik vind het wat onwerkelijk en ik hoop dat de 24e alles goed blijkt te zijn.
gefeliciteerd! vijf jaar terug had ik ook net een positieve test! hoop dat jullie allemaal een mooie zwangerschap, een makkelijke bevalling en een gezonde baby mogen krijgen!
Ik heb 1 april positief getest:) joehoeeeeeeeeee..... Zo blij!!

Rond 2 dec uitgerekend, en 22 april de eerste echo... Ik vind het wel echt super spannend....maandag komt er iemand van de moeders voor moeders.... Dan ook weer een testje:)

Leuk dat er al een topic is....
Jeetje, de tijd vliegt... Ik was 24 december uitgerekend en ben 31 december bevallen van onze zoon. December baby's zijn dus heel leuk. Meiden, veel plezier hier!!!
Wat zijn jullie allemaal vroeg uitgerekend in december Ik zit net te prutsen met zo'n calculatieding, maar het is toch echt 10 december (met een sd van 2 dagen). Tenzij ik de eerste dag van mijn laatste menstruatie aanhoud of de ovulatiedatum, maar die kloppen allebei niet. Nouja, ik wacht gewoon de echo af

Gefeliciteerd allemaal! Fijn dat het gelukt is!
Oh lieve Pantax, wat zie ik nou toch staan, al zoekend naar een ander topic. Wat fantastisch, ik zei het je toch. Ik ben zo blij voor jullie, hou mijn fingers crossed en hou mijn kop !!

Dikke
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Dankjewel Felice We zijn zó blij! En ik hoop heel erg dat hij deze keer blijft plakken. Het brengt wel veel stress met zich mee, eindelijk zwanger zijn. Ik ben steeds bang dat het misgaat. Ik test ook nog steeds, neurotische doos die ik ben Nouja, na anderhalf jaar mag ik wel een beetje neurotisch zijn. Als ik de cb 3+ haal, stop ik met testen
Gewoon lekker blijven testen, dat deed je vorige keer toch ook . Ik vind het geweldig voor jullie!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
O wat leuk, Pantax, Jules en Babbel! Er zijn er dus wel meer :-).

Ik wil wel een tabel maken maar heb er geen ervaring mee. Als jullie daar tenminste in willen..

Pantax, ik lees dat het voor jou niet zo vanzelfsprekend is. Wat is dat, een CB test?
Hoi december mama's!

Ik ben nieuw hier en ik ben op 30 maart en 3 april positief getest!

29 april heb ik een afspraak bij de VK voor een intakegesprek. Spannend!

Volgens het internet ben ik op 4 december uitgerekend ))
Felice, ssstt, straks word ik met pek en veren van het forum afgejaagd! (Weet je trouwens dat ze op zwangerschapspagina net zo neurotisch zijn als ik? Heerlijk forum )

Mickey, een cb test is een clear blue test met zwangerschapsindicator. 3+ is meer dan 5 weken zwanger. Het was voor ons inderdaad niet zo vanzelfsprekend, we liepen al in de MM, maar in een afgebroken gonal f cyclus ben ik toch nog zwanger geraakt.

Charlotte, welkom en gefeliciteerd!
Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal. Wat leuk dat er een december topic is. Ik heb op 3 april positief getest met middag urine. Een kruidvat test en een cb test wie zegt of je zwanger bent en hoelang. Deze test zei zwanger en 1-2 Nu moet ik eigenlijk pas zondag ongesteld worden. Dus ben nog een beetje voorzichtig blij. Maar goed 2 testen positief is natuurlijk niet zomaar. Als ik uitga van mijn eerste ongesteldheid dag. Ben ik 14 december uitgerekend.

Ik hoop dat ik gezellig mee kan blijven schrijven.
Meiden, gefeliciteerd!! Wat vliegt de tijd toch, ik was op 1 dec 2012 uitgerekend en mijn dochter is geboren op 13 nov. Veel schrijfplezier en een fijne zwangerschap!
Proficiat Charlotteaugustina en mazoki!

Het is me gelukt een tabel te maken! Nog geen kleurtjes, dat wordt me voorlopig te veel :-)

Lopen jullie ook soms zo maar met een big smile rond? En aan de andere kant....er is nog zo veel onzeker!
@pantax wat fijn dat het gelukt is!

@mickey nou inderdaad! Ik vind het heel lastig om het aan niemand te vertellen, maar ik wil ook niet dat te veel mensen het weten..

@rest welkom!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven