Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Potver, door zo'n computercrash mis ik alles. Heb nu LT van zoon gepikt.

Van pure ellende en verveling ben ik aan het schilderen geslagen en daar is mijn huis heel blij mee! (en Rooss ook dus)

En nu ga ik even lezen
Alle reacties Link kopieren
Al bij gelezen Roos? :-)
quote:SweetInez schreef op 03 april 2013 @ 16:26:

De rest ben ik even vergeten, die zou je even moeten navragen bij Rooss, die is het opperhoofd van de keuringscommissie. Misschien handig om erbij te vermelden dat zij altijd eerst een testrit uitvoert hoor, voordat ze haar fiat geeft. .

Ien, je moet er wel even bij zeggen dat ik het enorm druk heb op het moment met keuringen, ze staan in de schuur opgesteld in rijen van 3. Er geldt trouwens een klaarkom verbod tot je aan de beurt bent en ik dus mijn eeeh beurt krijg.

Verder ga ik natuurlijk volledig akkoord met de door jou gestelde bovengemiddelde criteria.
quote:Sensual_D schreef op 05 april 2013 @ 09:29:

Al bij gelezen Roos? :-)

Neej man! Jullie zitten gewoon 10 blz vol te kleppen terwijl ik smutsel op mijn muren smeer, dat is toch niet handig?

Zal ik een post verbod doen? Een tijdelijk slotje zeg maar.. tot mijn LT het gewoon weer doet?
quote:Rooss4 schreef op 05 april 2013 @ 08:53:

Potver, door zo'n computercrash mis ik alles. Heb nu LT van zoon gepikt.

Van pure ellende en verveling ben ik aan het schilderen geslagen en daar is mijn huis heel blij mee! (en Rooss ook dus)

En nu ga ik even lezen

Ha, daar is ze! Ik begon me gewoon een beetje zorgen te maken zeg!

zoooo Rooss is gearriveerd !!

ja even offline en je mist van alles hier
Hai lief Ientje!

Ik zag dat je de bitch honneurs prima had waargenomen, dank daarvoor!

Ik heb veel gehengel gelezen en veel gepiep over contactdips enz. Allemaal sterkte dan maar.

Ik ben heppiedepeppie. Mijn huis wordt mooi, mijn mannen zijn heerlijk en ik ben blij dat ik niet elke dag bezig hoef te zijn met wel contact of juist niet. Wat een verschil met een poos geleden, toen beheerste het mijn leven en kon ik me nauwelijks op iets anders concentreren. Nu is het bijzaak en eigenlijk alleen maar genieten. Met OpenRelatieMan staat een date en dat werd tijd want het is veel te lang geleden dat ik hem gevoeld heb. En dan staat er nog een date met een leuke meneer en afgelopen woensdag heb ik trio man nog even mogen voelen. Weliswaar veel en veel te kort maar dat mag de pret niet drukken. Ook tijdens een gestolen uurtje is hij gruwelijk lekker.

En nu ga ik weer verven.

Ik hoop mijn ltje snel weer thuis te mogen verwelkomen (de slingers liggen klaar) en dan kan ik me weer volop met al het minnaar geneuzel bemoeien.. kan niet wachten.

Nog wel even een big hug voor ooitnopnuheidi en één voor Sam, wat stom dat minnaar zo maar zonder gesprek de stekker er uit heeft getrokken. Maar fijn dat vriendJE vriend is geworden!

En natuurlijk een lekkere dikke tongzoen voor Ien, heerlijk wijf! Ga lekker een nieuwe neukgod zoeken joh.. je bent eraan toe volgens mij!
quote:evertl schreef op 04 april 2013 @ 19:51:

Sweet, het valt me we op dat je over je lief veel negatieve zaken opnoemt die je voor hem over hebt: gezeur aanhoren, ambities voor hem opofferen, in bed liggen (blijkbaar) .

Wat heef hij dan te bieden waarom nr2. Niet nr1 wordt?

Haha, ja, maar als ik alle positieve zaken opnoem, wordt de lijst zo lang Oh, en in bed liggen is niet negatief, verre van dat! Maar ik hoef niet elke dag bij mijn minnaar in bed te liggen. Want dan wen je daaraan. En ik wil niet wennen aan Date.

En wat mijn lief te bieden heeft dat hij mijn lief blijft? Heb je even?

Vanaf het eerste moment dat ik hem zag, wist ik het. Ik kan het niet uitleggen, maar het was een gevoel van thuis komen. En dat gevoel is nooit meer weg gegaan. Mijn lief kent mij, als geen ander. Weet wanneer hij mij moet laten razen, en weet wanneer hij mij weer met beide benen op de grond moet zetten. Wij voeden onze kinderen met liefde op, mijn lief stimuleert mij in mijn ontwikkeling, hebben aan 1 woord of blik genoeg, delen dezelfde voorkeuren, hebben in veel dingen dezelfde smaak en hebben een leuk seksleven. We weten vaak van elkaar wat we nodig hebben en kunnen elkaar daar ook de ruimte voor geven. We willen ons leven met elkaar delen, maar gunnen elkaar ook dat kersje op de taart die een minnaar(es) voor ons is. Niet uit gebrek, maar omdat iets extra gewoon leuk en lekker is.

En het zou best kunnen dat ik dat soort dingen ook bij Date zou kunnen vinden hoor. Als wij elkaar 15 jaar eerder tegen waren gekomen, dan zou daar best een hele leuke relatie uit voort kunnen zijn gekomen. Maar dat is nicht im Frage want ik ben gewoon heel gelukkig met mijn huidige relatie. Ik pieker er niet over om mijn relatie te verbreken, omdat ik niks mis in mijn relatie. Maar dat wil voor mij niet zeggen dat ik geen seks met een ander kan hebben, of dat ik gevoelens voor een ander heb. Het een sluit het ander niet uit. Beetje duidelijk zo?

Nop Heidi (he, moet nog even schakelen hoor..), mijn binnenste cirkeltje is ook niet zo heel groot, maar dat cirkeltje er omheen zitten toch wel een aantal voor mij belangrijke personen. En daar heb ik graag contact mee. Niet dat ikzelf de noodzaak heb om al mijn sores te delen, maar ik hoor wel graag van een ander. Zal wel beroepsdeformatie zijn En daar investeer ik ook graag in. Voelt ook niet als een verplichting, maar zo ben ik nu eenmaal. En als mijn minnaarsrelatie ook zo geweest is, dan is het lastig verteren dat het anders wordt, terwijl er wel hetzelfde van mij verwacht wordt. Ja, ik weet de oorzaak wel. Maar ik zie niet gebeuren dat dat (op korte termijn) gaat veranderen. En dus moet ik voor mezelf bepalen of ik op deze manier verder wil gaan of dat er dingen moeten veranderen.
quote:Rooss4 schreef op 05 april 2013 @ 10:04:

En natuurlijk een lekkere dikke tongzoen voor Ien, heerlijk wijf! Ga lekker een nieuwe neukgod zoeken joh.. je bent eraan toe volgens mij!

Ernstig! Ik ben er ernstig aan toe! Maar ik heb er al 2 1, dus om er nu nóg 1 te gaan zoeken.. Nee hoor, ik doe gewoon nog even aan wachten = smachten en ga voor al die seks die Sense opnoemde
ik zou bijna mijn date afstaan aan jou Ien..... maar doe het toch maar niet :-)

Roos ook al aan de schilder! hier nog 1 weekend kwasten en dan mag de verfzooi de schuur weer in!
quote:SweetInez schreef op 05 april 2013 @ 10:10:

[...]

Beetje duidelijk zo? Heel erg duidelijk! Had ook niet verwacht dat je er geen duidelijke argumenten voor had, maar was gewoon even ouderwets nieuwsgierig
quote:SweetInez schreef op 05 april 2013 @ 10:15:

[...]

Ernstig! Ik ben er ernstig aan toe! Maar ik heb er al 2 1, dus om er nu nóg 1 te gaan zoeken.. Nee hoor, ik doe gewoon nog even aan wachten = smachten en ga voor al die seks die Sense opnoemde Na de mannelijke hengelaars, beginnen ook de vrouwen met visschen;-) het moet niet gekker worden. Voor het geval het een hype wordt: Ik ben ook dringend aan een nieuwe date toe!

(Ik loop altijd graag voorop bij hypes, voor je t weet is t weer voorbij)

@Roos, ja wel een beetje scherp blijven hè, altijd een backup apparaat in de buurt hebben en niet zomaar gaan schilderen :-)
Zeg Evert, zit jij hier nu ordinair te hengelen??

Nou, geef de antwoorden op de selectiecriteria maar door hoor. Neem ik voor deze keer de testrit van Rooss wel over
quote:Sensual_D schreef op 05 april 2013 @ 11:01:

ik zou bijna mijn date afstaan aan jou Ien..... maar doe het toch maar niet :-)

Roos ook al aan de schilder! hier nog 1 weekend kwasten en dan mag de verfzooi de schuur weer in!

Nee, doe maar niet. Gaat niet goed komen

Komen jullie dan nadat jullie klaar zijn hier even kwasten? Fijn!
volgens mij zijn er hier meer die driftig aan een date toe zijn....;-)

hier schiet het plannen ook niet op....
Nee, sorry Ien, de kwasten ga ik met veel plezier opbergen.. Ik vind het leuk om te doen, i v m het eindresultaat.. maar tot op zekere hoogte :P

Voordeel.. voor 'Weinig' wel allemaal nieuwe meubels!
quote:

En wat mijn lief te bieden heeft dat hij mijn lief blijft? Heb je even?

Vanaf het eerste moment dat ik hem zag, wist ik het. Ik kan het niet uitleggen, maar het was een gevoel van thuis komen. En dat gevoel is nooit meer weg gegaan. Mijn lief kent mij, als geen ander. Weet wanneer hij mij moet laten razen, en weet wanneer hij mij weer met beide benen op de grond moet zetten. Wij voeden onze kinderen met liefde op, mijn lief stimuleert mij in mijn ontwikkeling, hebben aan 1 woord of blik genoeg, delen dezelfde voorkeuren, hebben in veel dingen dezelfde smaak en hebben een leuk seksleven. We weten vaak van elkaar wat we nodig hebben en kunnen elkaar daar ook de ruimte voor geven. We willen ons leven met elkaar delen, maar gunnen elkaar ook dat kersje op de taart die een minnaar(es) voor ons is. Niet uit gebrek, maar omdat iets extra gewoon leuk en lekker is.

En het zou best kunnen dat ik dat soort dingen ook bij Date zou kunnen vinden hoor. Als wij elkaar 15 jaar eerder tegen waren gekomen, dan zou daar best een hele leuke relatie uit voort kunnen zijn gekomen. Maar dat is nicht im Frage want ik ben gewoon heel gelukkig met mijn huidige relatie. Ik pieker er niet over om mijn relatie te verbreken, omdat ik niks mis in mijn relatie. Maar dat wil voor mij niet zeggen dat ik geen seks met een ander kan hebben, of dat ik gevoelens voor een ander heb. Het een sluit het ander niet uit. Beetje duidelijk zo?

.

Ien, beter kan ik het niet omschrijven, het had mijn tekst kunnen zijn.

Oh, wat heb ik vanochtend een heerlijk onverwachtse cheyle neuckdate met minnaar gehad! Zweef!!!!
Ook nieuw jasje, (bijna) zelfde plaatje. Ivm loepen een nieuwe aangemaakt.

@Anna!!! Lekker zo onverwachts! Heerlijk. Nu ff na-zweven .
Bevalt je nieuwe jas een beetje Yeah?

Maar ehm.. i v m loepen.. schaam je je voor wat je in het verleden op andere topics hebt geschreven ofzo?
Nee hoor Sense. Daar schaam ik me niet voor. Alleen... ik doe wel stiekeme dingen En nr1 weet mijn nick. Niet dat ie ooit op viev heeft gekeken, maar je weet maar nooit.

En misschien hou ik dit jasje alleen aan voor op dit topic. Ben ik nog niet over uit.
Ik ben redelijk nieuw in minnaar/sexvriendjes land. Blij dat er een forum is waar ik mijn vragen kan stellen. Ik lees wel dat dit een vrij hecht clubje is. Ik zal me straks graag verder voorstellen maar wil eerst even mijn vraag stellen; Is het 'normaal' dat je minnaar/sexvriend na gruwelijk lekkere seks even niks meer van zich laat horen? Ik heb al een tijdje contact met een ontzettend lekkere man, het ene moment appt hij me plat maar soms is hij dagen 'van de radar'. Heb niet de illusie dat ik de enige ben, dat geeft ook niet. Toch vind ik het best 'goedkoop' voelen als hij me na een sexdate weer negeert. Tegelijkertijd weet ik eigenlijk ook wel dat mannen zo 'werken'. De eerste keer heb ik er wel een dingetje van gemaakt waarna het even niet zo lekker meer liep maar na een tijdje toch weer contact en al snel tweede sexdate (geheel onverwacht en spontaan trouwens). Nu weer radiostilte... Het stoort me toch. Terecht?? Ter info: ik heb een relatie, hij niet.
Drie keer vallen ben ik thuis.
Een nick hier kiezen die je nr1 zou kennen is idd niet zo verstandig ;) Mijn nick past dan ook totaal niet bij me hahaha, mensen die mij van IRL kennen, zullen dit niet bij me zoeken..
Het schijnt dat mijn vorige nick erg bij mij paste ;)

Ik had die inmiddels al een paar jaar, veel mee geschreven. Sinds mijn allereerste stapjes (en vooral misstappen )

Maar OhYeah bekt ook wel lekker denk ik zo.

Je maakt me eigenlijk wel nieuwsgierig Sense hoe je er nu irl uit ziet ;)
Nou, hoe ik er NU irl uitzie wil je je echt niet weten.. wallen tot onder mijn oksels, oude spijkerbroek en een werk t-shirt ;) Maar ik ben geen 'Sensueel' persoon.. eerder een hollandse trien met bijbehorend postuur en blosjes op de wangen ;)
Welkom Evanna, schrijf gerust hoor! Sommigen schrijven hier al honderd eeuwen of langer, maar er komen regelmatig nieuwe schrijfsters en schrijvers bij.

En de nadatese contactdip is een bekend fenomeen.. Meer minnaars hebben daar last van. Bij ons was er na de laatste date ineens geen contactdip, daar moest ik even aan wennen .

Stukje schuldgevoel misschien, of even tijd nodig hebben om weer in het 'normale' leven in te voegen..

Ik heb speciaal even op mijn laptop ingelogd om te kijken wie Ohyeah dan is, maar die ava verraadt het al snel!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven