Radiostilte na seks

05-04-2013 21:22 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het 'normaal' dat je minnaar/sexvriend na gruwelijk lekkere seks even niks meer van zich laat horen? Ik heb al een tijdje contact met een ontzettend lekkere man, het ene moment appt hij me plat maar soms is hij dagen 'van de radar'. Heb niet de illusie dat ik de enige ben, dat geeft ook niet. Toch vind ik het best 'goedkoop' voelen als hij me na een 'sexdate' weer negeert. Tegelijkertijd weet ik eigenlijk ook wel dat mannen zo 'werken'. De eerste keer heb ik er wel een dingetje van gemaakt waarna het even niet zo lekker meer liep maar na een tijdje toch weer contact en al snel tweede sexdate (geheel onverwacht en spontaan trouwens). Nu weer radiostilte... (afgezien van wel één appje naderhand dat het erg lekker was) Het stoort me toch. Terecht?? Is hij een loser of gewoon een man ;) Of ben ik een domme doos die keihard geplayd wordt? Ter info; wil geen relatie met hem, weet hij ook en het gaat puur om seks. Die heerlijk is en ik eigenlijk nog vaak wil. Wat ik eigenlijk wil weten is hoe dit werkt voor een man, hoe denkt hij?
Drie keer vallen ben ik thuis.
Gelijk heb je ster. Dank je. Ik ben wel vrij relaxt hoor verder. Vroeg het me alleen af hoe het werkt. Doe dit nog niet zo lang namelijk :-)
quote:evanna schreef op 05 april 2013 @ 22:06:

Geef toe dat ik de aandacht zeker fijn vindt, is dat erg? Maar mijn vraag ging niet over of en waarom ik dit doe met relatie.Nee, inderdaad. Maar je hebt de man niks te bieden behalve seks. Als hij je weer een keer gehad heeft, is de lol er weer even af. Hij kan verder toch niks met je.
Be gentile, Mopsie
Ze zit al bij t minnaartopic, de reacties hier bevielen haar niet. Daar is ze onder gelijkgestemden! Daar praten ze wel met haar mee.....
quote:Amand schreef op 05 april 2013 @ 22:30:

Be gentile, Mopsie

Nou schat, hoe lang ken je me nou..........Mopsie en tact op een forum......je moet niet teveel vragen hoor.

Mag je oude ava weer terug? Ik krijg het altijd lekker warm van goeie ouwe Jack.

Wie is deze man op de foto???
Tja, het is haar leven. Haar boom. And it's a happy little tree.

quote:Mopsie41 schreef op 05 april 2013 @ 22:34:

[...]

Mag je oude ava weer terug? Ik krijg het altijd lekker warm van goeie ouwe Jack.

Wie is deze man op de foto???+1!
quote:mientjelater schreef op 05 april 2013 @ 22:31:

Ze zit al bij t minnaartopic, de reacties hier bevielen haar niet. Daar is ze onder gelijkgestemden! Daar praten ze wel met haar mee.....Ach laat gaan, ze is duidelijk nu al niet geschikt voor buiten de deur neuken.
Dit is Louis. En hij blijft.
quote:Amand schreef op 05 april 2013 @ 22:35:

Tja, het is haar leven. Haar boom. And it's a happy little tree.

[img]http://img27.imageshack.us/img27/5959/bobrossr.jpg[/img]

Oh, wat heb ik genoten van goeie ouwe Bob en zijn happy trees.....op zondagochtend met een dikke kater kijken naar zijn kunstjes op het doek. Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer.......
quote:Amand schreef op 05 april 2013 @ 22:35:

Dit is Louis. En hij blijft.

Louis? Who? Ken ik hem ook?

Kunnen we er niet over stemmen?
Louis C.K.

En nee.
quote:Amand schreef op 05 april 2013 @ 22:40:

Louis C.K.

En nee.

Wel om te gieren die vent.

En jammer. Ik hou van jack, zelfs nu hij oud en versleten is.......

Maar dit past meer bij je he?
Yup. Middleage, white, fat.
quote:Amand schreef op 05 april 2013 @ 22:45:

Yup. Middleage, white, fat.

Same here.

En nu is iedereen naar het minnaressen topic.......het werd hier net zo gezellig
Ah, ben ik alweer te laat? Nou laat maar dan
Jij kwam een tijdje geleden toch een topic openen dat je zo trots was dat je een SV gescoord had, lexie?
Jep, that's me! Heb er twee inmiddels

En ik wil JN ook terug!!
Ja, en Mientje heeft het zwaar bij de minnaressen.......Van seksbom tot zure bom, het leven is kut.

"Mien zat in d'r nachtjapon, achter de de Rododendoron"

(jesus fucking christ, kan het nog meliger...)

SOMEBODY STOP ME!
quote:misslexie schreef op 05 april 2013 @ 23:01:

Jep, that's me! Heb er twee inmiddels

En ik wil JN ook terug!!Dat zou misschien kunnen, maar hoe sta je tegenover een derde, trouwens?
Is Mientje een seksbom dan? Kijk.. dat weet ik dan weer niet.

O enneh Stop.

?
quote:Mopsie41 schreef op 05 april 2013 @ 23:04:

Ja, en Mientje heeft het zwaar bij de minnaressen.......Van seksbom tot zure bom, het leven is kut.

"Mien zat in d'r nachtjapon, achter de de Rododendoron"

(jesus fucking christ, kan het nog meliger...)

SOMEBODY STOP ME!klik
Het voorstel van mientje of mops of post te sluiten honoreer ik graag. Weet alleen niet hoe. Maar jullie hebben het gezellig hier so be my guest.
Amand! Schaam je, een heer op leeftijd biedt zich niet zomaar gruizig aan. Waar zijn je manieren? Samen met Jack de deur uit???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven