Radiostilte na seks
vrijdag 5 april 2013 om 21:22
Is het 'normaal' dat je minnaar/sexvriend na gruwelijk lekkere seks even niks meer van zich laat horen? Ik heb al een tijdje contact met een ontzettend lekkere man, het ene moment appt hij me plat maar soms is hij dagen 'van de radar'. Heb niet de illusie dat ik de enige ben, dat geeft ook niet. Toch vind ik het best 'goedkoop' voelen als hij me na een 'sexdate' weer negeert. Tegelijkertijd weet ik eigenlijk ook wel dat mannen zo 'werken'. De eerste keer heb ik er wel een dingetje van gemaakt waarna het even niet zo lekker meer liep maar na een tijdje toch weer contact en al snel tweede sexdate (geheel onverwacht en spontaan trouwens). Nu weer radiostilte... (afgezien van wel één appje naderhand dat het erg lekker was) Het stoort me toch. Terecht?? Is hij een loser of gewoon een man
Of ben ik een domme doos die keihard geplayd wordt? Ter info; wil geen relatie met hem, weet hij ook en het gaat puur om seks. Die heerlijk is en ik eigenlijk nog vaak wil. Wat ik eigenlijk wil weten is hoe dit werkt voor een man, hoe denkt hij?
Drie keer vallen ben ik thuis.
vrijdag 5 april 2013 om 22:26
quote:evanna schreef op 05 april 2013 @ 22:06:
Geef toe dat ik de aandacht zeker fijn vindt, is dat erg? Maar mijn vraag ging niet over of en waarom ik dit doe met relatie.Nee, inderdaad. Maar je hebt de man niks te bieden behalve seks. Als hij je weer een keer gehad heeft, is de lol er weer even af. Hij kan verder toch niks met je.
Geef toe dat ik de aandacht zeker fijn vindt, is dat erg? Maar mijn vraag ging niet over of en waarom ik dit doe met relatie.Nee, inderdaad. Maar je hebt de man niks te bieden behalve seks. Als hij je weer een keer gehad heeft, is de lol er weer even af. Hij kan verder toch niks met je.
vrijdag 5 april 2013 om 22:34
vrijdag 5 april 2013 om 22:37
quote:Amand schreef op 05 april 2013 @ 22:35:
Tja, het is haar leven. Haar boom. And it's a happy little tree.
[img]http://img27.imageshack.us/img27/5959/bobrossr.jpg[/img]
Oh, wat heb ik genoten van goeie ouwe Bob en zijn happy trees.....op zondagochtend met een dikke kater kijken naar zijn kunstjes op het doek. Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer.......
Tja, het is haar leven. Haar boom. And it's a happy little tree.
[img]http://img27.imageshack.us/img27/5959/bobrossr.jpg[/img]
Oh, wat heb ik genoten van goeie ouwe Bob en zijn happy trees.....op zondagochtend met een dikke kater kijken naar zijn kunstjes op het doek. Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer.......
vrijdag 5 april 2013 om 23:09