Radiostilte na seks

05-04-2013 21:22 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het 'normaal' dat je minnaar/sexvriend na gruwelijk lekkere seks even niks meer van zich laat horen? Ik heb al een tijdje contact met een ontzettend lekkere man, het ene moment appt hij me plat maar soms is hij dagen 'van de radar'. Heb niet de illusie dat ik de enige ben, dat geeft ook niet. Toch vind ik het best 'goedkoop' voelen als hij me na een 'sexdate' weer negeert. Tegelijkertijd weet ik eigenlijk ook wel dat mannen zo 'werken'. De eerste keer heb ik er wel een dingetje van gemaakt waarna het even niet zo lekker meer liep maar na een tijdje toch weer contact en al snel tweede sexdate (geheel onverwacht en spontaan trouwens). Nu weer radiostilte... (afgezien van wel één appje naderhand dat het erg lekker was) Het stoort me toch. Terecht?? Is hij een loser of gewoon een man ;) Of ben ik een domme doos die keihard geplayd wordt? Ter info; wil geen relatie met hem, weet hij ook en het gaat puur om seks. Die heerlijk is en ik eigenlijk nog vaak wil. Wat ik eigenlijk wil weten is hoe dit werkt voor een man, hoe denkt hij?
Drie keer vallen ben ik thuis.
Hallo! Het is MIJN post toch? Dus na vijandelijke overname mag ik niet meer reageren? Nou ja, klaar dan.
Je lijkt het niet goed te kunnen scheiden. Misschien is een sv die echt alleen maar voor de seks is niet wat je wil. Het klinkt iig niet zo dus wees voorzichtig met jezelf.
En welkom terug Jack. Véél beter!

quote:evanna schreef op 05 april 2013 @ 23:54:

Hallo! Het is MIJN post toch? Dus na vijandelijke overname mag ik niet meer reageren? Nou ja, klaar dan.

Ik bedoelde het vriendelijk hoor. Wat een vijandigheid. Je bent zelfs te dom om mijn subtiele en goedbedoelde hint te begrijpen. Ik zeg niet voor niks, dat je beter "elders" kunt gaan schrijven, zodat je wat meer "to the point" reacties kunt krijgen, zonder ruis die je niet wil horen.

Maar zo te lezen heb je net zulke lange tenen als sommige minnaressen. Meteen in de aanval én verdediging. Slecht geweten?

Een wijze les: Als je wil spelen in de speeltuin, moet je je verbandtrommeltje meenemen. Dan kun je je wonden goed verzorgen als je van de schommel flikkert.
quote:pastiche schreef op 06 april 2013 @ 00:02:

En welkom terug Jack. Véél beter!

Jack???? waar???? Ik zie nog steeds die spuuglelijke Louis!
quote:Mopsie41 schreef op 06 april 2013 @ 00:06:

[...]

Jack???? waar???? Ik zie nog steeds die spuuglelijke Louis!Ik zie een jonge, sexy, goddelijke Jack. Bepaald een opluchting na die zure bek .
Echt???? Ik zie nog steeds spoken(Louis) en geen Jack....OGOD!!!!! Die engerd staat voor eeuwig op mijn netvlies gebrandt! Dat is het!
quote:Mopsie41 schreef op 06 april 2013 @ 00:12:

Echt???? Ik zie nog steeds spoken(Louis) en geen Jack....OGOD!!!!! Die engerd staat voor eeuwig op mijn netvlies gebrandt! Dat is het!

Komt allemaal goed Mops !

Ik hoop het...ik ga nu maar de oogjes toe doen. Misschien is het morgen beter.......

Dag allemaal (riep zij in het niks, want er is niemand meer...)
quote:Mopsie41 schreef op 06 april 2013 @ 00:04:

[...]

Ik bedoelde het vriendelijk hoor. Wat een vijandigheid. Je bent zelfs te dom om mijn subtiele en goedbedoelde hint te begrijpen. Ik zeg niet voor niks, dat je beter "elders" kunt gaan schrijven, zodat je wat meer "to the point" reacties kunt krijgen, zonder ruis die je niet wil horen.

Maar zo te lezen heb je net zulke lange tenen als sommige minnaressen. Meteen in de aanval én verdediging. Slecht geweten?

Een wijze les: Als je wil spelen in de speeltuin, moet je je verbandtrommeltje meenemen. Dan kun je je wonden goed verzorgen als je van de schommel flikkert.

Mops.. denk je niet dat Evanna zo reageerde i v m de enorme tirade die ze over zich heen heeft gekregen, dat ligt niet zozeer aan jouw post, maar wel aan het feit dat jij ook lekker met de andere dames hebt meegedaan hier.. Alles wat je in je eerdere post probeerde 'vriendelijk' tedoen haal je zelf nu hier keihard naar beneden en vind het gek dat Evanna zo achterdochtig is..

jij zou beter moeten weten.. ik schaam me voor je..
Dag!! Ik zie Jack ook nog niet, hopelijk morgen
quote:Sensual_D schreef op 06 april 2013 @ 00:22:

jij zou beter moeten weten.. ik schaam me voor je..

Tjee.. als in niet boos maar wel teleurgesteld? Ik vraag me af of dat werkt bij Mopsie.

Welterusten allemaal, ik kruip ook onder de wol. (En hoop Jack morgen nog aan te treffen. Anders wijt ik het aan mijn migraine en hallucinaties..)
quote:Sensual_D schreef op 06 april 2013 @ 00:22:

[...]

Mops.. denk je niet dat Evanna zo reageerde i v m de enorme tirade die ze over zich heen heeft gekregen, dat ligt niet zozeer aan jouw post, maar wel aan het feit dat jij ook lekker met de andere dames hebt meegedaan hier.. Alles wat je in je eerdere post probeerde 'vriendelijk' tedoen haal je zelf nu hier keihard naar beneden en vind het gek dat Evanna zo achterdochtig is..

jij zou beter moeten weten.. ik schaam me voor je..*
Verhaal nummer zoveel van een vrouw die het heel zelfverzekerd en zakelijk over haar 'minnaar/seksvriend' heeft, vertelt dat ze 'goddelijke' seks met hem heeft, beschrijft dat ze er wel een vervelend gevoel bij heeft omdat, nee echt, hij niet meer belt/sms't/appt na de seks, om er vervolgens achter te komen dat het... een minnaar/seksvriend is.

Liefst onder de vraag of 'dit nou iets mannelijks is', terwijl de confrontatie met de zompige plakkerigheid van het moeras van de schemerverwachtingen veel eerder 'iets vrouwelijks' is, als het dan toch in een seksecontext geplaatst moet worden.

Volgende graag.
Ja ja, eigen schuld, dikke bult. Het is duidelijk! Hartelijk dank voor dit helder inzicht. En nu mijn welgemeende excuses, ik ga het topic verwijderen/sluiten, weet ik veel. Succes met zoeken naar nieuwe 'slachtoffers' die jullie eigenwaarde weer wat kunnen boosten. Ik had beter moeten weten. Helaas, niets menselijks is mij vreemd, zo blijkt.
quote:Syndicate schreef op 06 april 2013 @ 03:35:

terwijl de confrontatie met de zompige plakkerigheid van het moeras van de schemerverwachtingen veel eerder 'iets vrouwelijks' isEen juweeltje
quote:Amand schreef op 06 april 2013 @ 11:39:

[...]

Een juweeltje

O? Ik vind zijn onderschrift nog vèèl mooier!

"Het Innerlijke Kind van sommige mensen moet gewoon een flink pak rammel krijgen"

@Amand, ik kwam het volgende tegen op faalboek en ik moest om meer dan één reden aan jou denken.

Jack op een banaan! Hoe leuk wil ik het hebben!
TO, je wil geen relatie met hem en hij weet dat, geef je aan. Waarom verbaast het je dan dat hij niet als een hondje achter je aan loopt? Je verwacht gedrag van hem dat hij niet mag hebben van jou
quote:Ster_ schreef op 05 april 2013 @ 21:25:

Ik snap je overigens wel hoor, ik ben ook zo'n vrouw. Daarom kan ik alleen met mannen neuken voor de neuk als ze m'n typ totaal niet zijn. En ook dan nog, heb ik er moeite mee. Dus dat doe ik ook niet echt meer.Niet je type maar wel aantrekkelijk dus? Aparte combinatie!
To reageert hier niet meer dames en heren.
Niet? Jammer..

Heb moderators gevraagd om topic te verwijderen. Geen idee hoe het werkt. Niet, blijkbaar..
quote:pseudo schreef op 06 april 2013 @ 18:13:

TO, je wil geen relatie met hem en hij weet dat, geef je aan. Waarom verbaast het je dan dat hij niet als een hondje achter je aan loopt? Je verwacht gedrag van hem dat hij niet mag hebben van jou

Toch nog even reageren dan. Je hebt gelijk als je het zo zegt. Mss denkt hij inderdaad zo. Het contrast met daarvoor is alleen zo groot, van app-lawine naar negeer status. Dat verbaast me toch en dat wilde ik even spiegelen hier. Helaas liep het een beetje uit de hand.. Dat ik niet meer reageren wil hier is door anderen bedacht, ik had nl. zelfde vraag in het minnaars topic geplaatst maar dat werd hier gezien als overlopen naar de vijand ofzo. Weet het ook niet zo goed, je moet verdomd oppassen wat je zegt hier. Niet dat dat me iets uitmaakt maar toch..

Zolang topic nog open is, reageer ik graag hoor. Behalve op Mientje..
quote:badmeester schreef op 06 april 2013 @ 18:26:

[...]

Niet je type maar wel aantrekkelijk dus? Aparte combinatie!Het kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven