Last van haarschilfers
zondag 7 april 2013 om 20:46
zondag 7 april 2013 om 21:14

zondag 7 april 2013 om 21:16
Zowel dokters als kappers zien dit dagelijks, dus niets om je voor te schamen. Hoe vaak was jij je haar? Te vaak je haar wassen kan de hoofdhuid ook uitdrogen, omdat je elke keer het vettige talklaagje weg wast, en die talg beschermd nu juist jouw hoofdhuid tegen uitdrogen. Probeer eens een poosje liefst eens per week je haar te wassen (of 2x als het echt niet anders kan).
zondag 7 april 2013 om 21:38
quote:oogappeltje schreef op 07 april 2013 @ 21:11:
als het echt zo erg is als jij zegt zou ik de schaamte terecht vinden bij de kapper. Dit is geen dagelijks iets volgens mij. Af en toe wat schilfertjes ok maar als het echt veel is..
Onzin. Zolang je niet met bloedende wonden of luizen in de zaak staat is er weinig waar een kapper van schrikt.
We zien wel meer 'vieze' aandoeningen. Maar dan adviseren we ook altijd om naar je huisarts te gaan ipv zelf aanklooien.
als het echt zo erg is als jij zegt zou ik de schaamte terecht vinden bij de kapper. Dit is geen dagelijks iets volgens mij. Af en toe wat schilfertjes ok maar als het echt veel is..
Onzin. Zolang je niet met bloedende wonden of luizen in de zaak staat is er weinig waar een kapper van schrikt.
We zien wel meer 'vieze' aandoeningen. Maar dan adviseren we ook altijd om naar je huisarts te gaan ipv zelf aanklooien.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"