:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
#urine; ingeleverd. Hing vanmorgen weer kokkend boven de wasbak. Ik weet zo zeker dat het blaasontsteking is.........maar zit me druk te maken als er niets uit de urine komt. zucht........

@Raar; Jodaatje weet ook de naam van onze poets.........OPA!! hahahaha

@Disc; Ik dacht dat je al weg was......wanneer vlieg je nou?

@nelleke; mijn zus had altijd zo'n plankje, beviel haar wel goed. Kind kon er ook op zitten. (benen onder zich vouwen)

#psz; 2de dag. Ze ging er bijna huppelend heen, dus dat was goed. Eenmaal daar ook prima, totdat 'rauwdauwer' haar een 'beker drinken' wilde geven en die zo in haar gezicht duwde. Niet zo leuk. Daarna bij puzzeltje maken zat Rauwdauwer er ook elke keer met zijn vingers bij. Vond Jodaatje niet zo leuk. Maar ik heb haar bij de juf gelaten, even huilen en bij het raam zwaaien was het huilen alweer over. Ze moet ook met Rauwdauwer leren omgaan. (maar die mag wel even goed op zijn klote krijgen. Volgens mij volgt hij het speciale programma wat ze aanbieden, het evv......ofzo 'educatieve voor-vroegtijdig school' ofzoiets. Heeft dat jong wel nodig Jodaatje niet natuurlijk
fijn dat het zo goed gaat joda! en goed dat je plasje hebt ingeleverd, wanneer krijg je uitslag?
Baby binnenhouden disc? Tot je terug bent zeker? Kan niets beloven!

Wanneer weet je de uitslag joda? Bij rare zoon ook een rauwdauwer in de groep. Rare zoon stapt gewoon opzij als jngetje te dicht bij hem in de buurt kmt en hem opzij wil duwen. Jodaatje is ook slim, die vindt haar eigen methode vast wel!
Joda, zit nu bij de gate,over een uur gaan we de lucht in.

Fijne week allemaal, van het weekend laat ik weer wat van me horen!
mag ik het even van de daken schreeuwen!! ik heb weer blaasontsteking.........

Aan de ene kant YOEHOEEEE......zie je wel!! ik ben niet gek!! en vooral 'ik zei toch dat ik me kut voelde'. Aan de andere kant WTF! alweer.....hoe kan dat? en vooral ......wat nu?

net even een kleine traan van opluchting. Toch wel fijn als je je lichaam goed kent en het blijkt te kloppen. Ook fijn dat er 'iets' is. Jodaman opperde al 'misschien zijn het zenuwen'.

Meer goed nieuws. Mevr. Jodaatje deed het super op de psz. Durft nog niet echt alleen door de ruimte te lopen en is veel naast de juf. De juf vind het wel gezellig, want Jodaatje kletst wel.

En, ze zei net 'potje zitten', dus hop erop. Ik rommelde wat in de keuken, hoor ik 'klaar'..........ligt er een keurig plasje
Balen joda, heb je een kuur? Tja, al mijn tips heb ik al gegeten. Heb een tijd standaard cranberry pillen genomen, appelsap bij het ontbijt, katoen ondergoed en plassen na de sex. Bij mij is het over maar ik weet niet waar het aan ligt.

Knap hoor dat jodaatje al op het potje plast!
Disc heerlijk genieten in NY! Gaaf! Eindelijk is het zover!

Disc, Lil en Mads zo te zien een heerlijk weekend gehad met jullie jarige jongens! Super! Lil die taarten waren echt prachtig. En leuk he Mads zo'n fietsje, ben er vanmorgen voor t eerst mee weggeweest met Marloeszoon, hij vond t leuk!

Teep, fijn weer een kritieke grens over, 32 weken, topper!

Raar in de zo herkenbare eindfase! Heel logisch dat je t zat bent en t af en toe allemaal even niet weet, maar als rare griet er is komt t goed echt! Wij helpen je met assertieve teksten naar je schoonmoeder toe in verlof, daar zijn wij heel goed in! (moet er echt niet aan denken dat de vriendinnen van m'n schoonmoeder ook nog eens langskomen, vond t al zoveel). maar met een 2e schijnt het enthousiasme minder te zijn Maar 38 weken, wat een mijlpaal!

Jammer Thomas ronde 1 niet gelukt. Je weet het he, de clomid heeft je vorige keer geholpen en gaat ook nu zeker weer z'n werk doen. Wat fijn dat je precies een cyclus hebt van 28 dagen, dat geeft goede hoop! Ik duim voor een januari kindje voor jullie!

Joda KAK blaasontsteking. Ik heb t nog nooit gehad maar schijnt erg pijnlijk te zijn! Sterkte! Potjestopper die Jodaatje!

Weer terug van weekendje weg met de meiden. Was leuk maar vond t toch moeilijk (softie geworden). Wilde zondag dolgraag naar huis en zij hadden alle tijd, nog wat drinken nog een terrasje, zucht. Uiteindelijk was ik half 7 thuis en dolgelukkig toen ik Marloeszoon weer vast kon houden hihi. Wel genoten van lekker shoppen, sushi eten en naar dierentuin, en van t heerlijke weer natuurlijk.

Meneer zit al 3 dagen op 1 slaapje. Tegen half 10 wordt hij wat moe en gaan we juist ff naar buiten. Dan is hij er weer overheen. Net pannenkoeken voor hem gebakken en om 12.00 naar bed. Slaapt gelijk. Benieuwd hoelang hij t volhoudt.
@teep; ik kan straks de kuur ophalen. Ik vind het zo gek, ik had het nog nooit gehad en nu 2x achter elkaar! ga je toch denken 'waar kan het aan liggen, wat is anders'.

- ik woon nu hier

- ik heb nu Jodaman

- ik heb nu Jodaatje

.........zie jij een verband?

Je tips neem ik zeker mee! ik heb cranberry pillen en draag katoen ondergoed Plassen na sex doe ik echt altijd! (beukt zo tegen mijn blaas dat ik wel moet) en wij sexen altijd heel hygiënisch....onder de douche

@Marloes; ik heb ook gehoord dat blaasontsteking pijnlijk is, maar daar heb ik geen last van (vandaar dat ik vorige keer zo lang door liep) ik heb buikpijn, rugpijn en braakneigingen. Beetje 'griep' symptomen.

Weekendje weg met de meiden.........hahahaha ik moet er niet meer aan denken! Hebben 'de meiden' ook kinderen? wat een verschil maakt dat he. Ik ben 'joda-de-huismus' en vind het heerlijk!

@Disc; veilige vlucht! (hopelijk zit er geen 'joda' in het vliegtuig. Zo eentje die als eerste paniek zaait bij een luchtzak......als er 1 begint te gillen, gillen er 10 mee)
Nee de meiden hebben geen kinderen. We waren in de dierentuin en 1 zei, wat irritant al die kinderen hier, wat een buggy's. ik begon keihard te lachen en zei, waarom ga je dan naar een familieattractie, dan weet je toch dat je dit kan verwachten. Nee ik ben er ook nog niet over uit of ik volgend jaar weer meega hoor..
@Marloes: het lijkt me vooral lastig dat zij geen kinderen hebben en jouw gevoelens daardoor minder begrijpen. Ik zit dan toch heel bewust op te letten dat ik niet teveel over mijn kind praat enzo. Maar op zich een weekeinde weg met vriendinnen, heerlijk!

Joda: tja, misschien toch wat minder weerstand door zorg voor kind en vreselijk lange winter?
Adres staat idd iet op h, tweep. Ik stuur zelf geen kaartjes en vind dat ik dan niet op jullie lijstjes hoef. Zo lullig anders dat jij extra hard in je atelier aan de slag moet en ik alleen de pdf van mijn kaartje op h gooi

Ik denk ook een weerstandsdingetje joda. Ik merk het aaniedereen om me heen.
haha Marloes, ja jeetje zeg, al die pokke buggy's

ik zou best een weekendje weg willen met een paar vriendinnen hoor. Wel het liefst met vriendinnen die zelf ook kinderen hebben, zodat we elkaar meer begrijpen (en gespreksstof hebben, haha).

Joda, wat kak zeg, weer blaasonsteking.

Kan inderdada met die lange lange winter te maken te hebben.

fijn dat het goed ging op pd psz, en hoera voor het plassen op het potje!

Marloes, goed idee dat je met hem even naar buite gaat rond de tijd dat hij moe wordt.

Teep, ik zou gewoon de ambulance bellen als je heftige weeen hebt hoor, en je vent er niet is.

de smaak te makken heeft maedlzoon zeker nog niet. vannacht wilde hij weer persé bij ons liggen.

In ieder geval werkt het nu wel, als het campingbedje in onze kamer zetten. als hij gata spoken snachts leggen we hem daarin, en hij is meteen weg.

veeeel plezier Disc!
@joda goed dat je hebt weggebracht, kon de HA niks zinnigs over een oorzaak zeggen?

@teep geen klusplannen,wel poetsplannen hihi. En JEEJ voor 32 weken! Wat Maedl zegt-gewoon ambulance bellen!

@marloes haha fijn zulke opmerkingen. Snap dat je twijfelt over nog een keer gaan. Heb je ook vriendinnen mét kinderen? Hopelijk heeft Marloeszoon lang geslapen.

@raar hoe gaat het met de naamkeuze?

@thom jammer,hopelijk volgende keer beter!

@maedl fijn dat je weekend lekker was!! En wat een uitslaper,moe van alle indrukken?

Ik ga weer poetsen en een nieuw studieschema maken (loop achter). Afscheid gisteren ging goed,mis Johtje wel maar gebruik de tijd nu om goed schoon te maken etc dat leidt af.
ach johanna, wat ging er mis met het afscheid? Knuffel voor jou, het is hopelijk snel weer woensdag!
Moest gisteren aan je denken Joh, dacht tjee dit heb jij elke week dat je Johtje 3 dagen niet ziet. Goed dat je afleiding zoekt, hopelijk vliegen de dagen zo sneller voorbij en is t sneller woensdag. Dikke knuffel voor jou, is niet makkelijk!

Slapen ging goed, 3 uur geslapen, exact tot 15.00. Nu trekt hij wel door tot de avond, dit is super. Morgen op t kdv zal hij nog wel 2 slaapjes doen, dat is ook prima. Woensdag proberen we er gewoon weer 1.

Heb wel 3 vriendinnen met kids hoor. En 3 zwangere vriendinnen van de 1e, dus t komt wel goed met mijn over kindjes praten gehalte. Alleen dit is mijn middelbareschool groepje van 6, die ik al heel lang ken. Vind t jammer dat daar nog geen mama's bijzitten. Maar dat komt vanzelf. Hopelijk gaan we dan ook een dagje naar ballorig ofzo, veel leuker
@teep: volgens mij bedoelt johanna dit : afscheid gin wel goed. Mis johtje wel.
Hooo afscheid Johtje ging goed! En wat Joda zegt-ik mis haar wel.

Sorry voor de verwarring Teep!

Afscheid nemen is niet leuk,maar weet dat Johtje het vast leuk heeft bij haar vader en ik gebruik de tijd maar zo goed als kan. Is stil in huis,maar woensdag zie ik haar gelukkig al weer :-)

@marloes fijn dat hij zo goed doet op 1 dutje!!
Fijn dat het campingbedje werkt maedl! Hier is het danjuist keten... Veel te gezellig!

Joh, wr zijn er uit met de naam! Tweede naam ook, twijfelen nu nog over de derde, maar als we blijven, valt ie gewoon af.

Rare zoon heeft het weer eens benauwd, maar is wel vrolijk. Ik denk dat ik hem zonder de dokter te bellen maar aan de puffer gooi vanavond.

Die vriendinnen van jou toch marloes... Ach, komt vanzelf!

Maar wat voel je je dan even anders dan de rest he.
Hello!

Joda, wat een knapperd heb jij! Klote van je blaasontsteking... Die AB zorgt ook weer voor een verminderde weerstand. Kijk uit voor de vicieuze cirkel....

Joh, ik heb zoveel respect voor je! Werk je nu weer 100% of niet? Ik wilde graag met je kletsen tijdens de meet, maar dat lukte natuurlijk niet...

Marloes, ik snap heel goed dat het lastig was. De vrijgezellen van mijn beste vriendin was in Parijs weet je nog. Ik had het prima, maar ik vond het ook lekker om naar huis te gaan. Toen kamp en 3 nachten weg.... Dat kun je niet uitleggen aan niet-moeders ... Komt vanzelf!

Teep, joehoe bijna 32 weken. Teepman gewoon een taxi laten pakken en jij de ambulance in! Laat hem aub niet met de bus gaan.... Kan hij de laatste weken niet met de auto.

Raar, succes met je 38 weken persoonlijk record! Rare meid heeft het fijn! Heb je al foto's van het kamertje???

Hier weinig nieuws. Jufman ligt weer naast me. Ik had een GAP tip gegeven en hij heeft kleding voor jufzoon meegenomen. Het resultaat is een bermuda en een blokjes blouse met korte mouwen... Uhm..... Laten we zeggen dat ik het nooit uit zou zoeken . Hij heeft z'n best gedaan.

Vandaag gewerkt en morgen vrij... Van het weekend wordt het heel lekker weer toch?!??
Een zoon!
@joda

Heb je de vorige keer je urine na het kuurtje wel laten checken?

Hij kan ook lichtjes blijven en dan opeens weer opspelen....

@johanna

Lijkt me erg moeilijk, maar gelukkig ging het wel goed.

Hoop voor je dat de dagen snel voorbij gaan.

@raar

Dus raregriet mag komen haha! Fijn dat jullie er uit zijn!

Hier een lekker dagje..

Chocman was vrij en vanochtend op nichtje gepast bij ons thuis.

Ff naar de speeltuin geweest en poffertjes gegeten tussen de middag, ze vond het leuk en wilde niet naar huis :-)

Mijn iphone is opgestuurd want maakte geen geluid meer.

Pff heb afkickverschijnselen haha, nu een oude nokia, bah..

Chocboy trekt zich nu telkens op zijn knieën omhoog in de box en bed dus beide nog weer verder omlaag gezet.

Hij ontdekt zoveel dingen in zo'n korte tijd! Doet ook van alles na als je iets doet, zo grappig!
@marloes

Grappig die opmerking, tja in een dierentuin komen bijna alleen maar mensen met kinderen lijkt het!

Kan me voorstellen dat je marloesknul hebt gemist!

Ik ga volgende week 1 nachtje weg en de nacht erna gaat chocboy uit logeren, ach overleef het vast wel maar leuk is anders..

@juffertje

Klinkt wel leuk, is mijn stijl wel!

Ik ga ff proberen de level door te komen bij candy crush want joda is me gewoon al voorbij!! Best leuk he joda?
I love candy crush, ga me zo ook weer even overgeven aan mijn verslaving!

@joda: geen blaasontsteking gehad, dus kan je geen tips geven. Maar hoor wel vaker over mensen die er heel vatbaar voor zijn......

@psz: je bedoeld een VVE plek; vroege vooschoolse educatie. Leuk dat ze daarmee werken, doen wij op mijn werk ook!

Lilyman is ziek....zoals alleen een man ziek kan zijn......
Haha lily, zielig dus.... :-D

Wil je mij ff helpen een episode verder te komen, moet nog 1tje..

Chocman is Vi aan het kijken dus wil graag ff Candy crushen :-/
Je kunt mij ook vragen choc
oh jee, Lilly, zieke mannen is echt niks.

leuk Choc, dat choczoon steeds meer ontdekt en na gaat doen.

Mijn stijl ook wel Juf, ik vind bermudas en blokjesblouses leuk

ik hoop ook dat het lekker weer gaat worden, snak naar de zon.

vannavond wee geyoga't, was fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven