Niet op nummer 1

08-04-2013 16:37 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe vriend en onze relatie verloopt op zich soepel. Volgens mij voelen we ons beiden goed en hebben we het leuk. Jammer genoeg is er een onderwerp wat ik het liefste mijd en dat is de kwaliteit van de sex. Hij zegt dat hij minder zin heeft in sex omdat hij stress heeft (door factoren van buiten de relatie) en zijn hoofd er niet naar staat, dit terwijl hij gewoon ''seksverslaafd'' was voor hij met mij was. Dit heeft hij me ook wel laten weten.. Hij heeft meer dan 100 sexpartners gehad en het zouden er nog wel veeeel meer kunnen zijn, dit had ik op zich nog wel kunnen loslaten maar ik zit er mee dat hij mij meerdere malen heeft laten weten dat ik niet in die top 10 voorkom.. Dat de meiden met wie hij eerder ging 8en en 9ens waren en ik een 6/7. Op sexueel gebied zegt hij dat ik het niet erg moet vinden want ik heb gewoon minder ervaring, maar dat is niet echt iets wat me gerust stelt.. Ik voel me gewoon ontzettend veel minder dan mijn voorgangers en ik heb geen idee hoe ik dit kan loslaten. Dankjulliewel alvast!
Wat een eikel. Je hoeft je dat niet te laten zeggen, van die 6/7.

Iemand kan dat wel denken, maar dat hoor je niet te zeggen.

Het klinkt alsof hij jou niet echt heel leuk vindt, maar het gewoon makkelijk vindt om een vriendin te hebben.
Exit.
Huts!
Ik moet er wel bij zeggen dat ik zelf naar het cijfer heb gevraagd, juist omdat ik zo onzeker ben.. Dit was absoluut niet handig omdat hij alleen maar eerlijk wilde zijn en ik daar niet mee om weet te gaan.
Exit
Misschien kan je vragen of hij jou wil leren wat je moet doen om ook zo'n mooi cijfer te halen?
Een top-10 van ex/sex-partners delen met je vriend(in). En wat bereik je daar dan mee?
* penoza3, 2 minuten geleden

Ik moet er wel bij zeggen dat ik zelf naar het cijfer heb gevraagd, juist omdat ik zo onzeker ben.. Dit was absoluut niet handig omdat hij alleen maar eerlijk wilde zijn en ik daar niet mee om weet te gaan.

*

Goh. Hoe lul je iets recht wat krom is.
Huts!
Niet handig om daar naar te vragen, want ws heeft hij niet bedacht dat je van zijn antwoord onzekerder zou worden. Stel dat het echt zo is dat je een 6/7 bent, dat betekent dus dat je qua persoonlijkheid/karakter/noem maar op veel hoger scoort dan die anderen, anders was hij niet bij je he.
Cum non tum age
Nu weet je dit. Ga je nu proberen te tippen aan anderen? Gekke henkie. Ik zou hem terug verwijzen naar zijn 8 en 9ens en iets doen aan mijn onzekerheid.
Waarom vraag je dingen waarvan je het antwoord toch niet wil weten?
Oh en inderdaad: ga alsjeblieft aan je onzekerheid werken. Anders blijft dat je parten spelen.
quote:b-100 schreef op 08 april 2013 @ 16:45:

Een top-10 van ex/sex-partners delen met je vriend(in). En wat bereik je daar dan mee?Gelukkig niet met naam foto en pluspunten hoor.. Maar wel dat hij het dus lekkerder heeft gehad met anderen.. En dat zijn ex-bedpartners zijn vrienden hun mond deed doen openvallen, zo knap waren ze.. Nou dat gebeurt met mij niet haha ;)
Zoooooooooooooo wat een l*l van een kerel is dit!

Ik zeg, wegwezen en heel snel.

Iemand die jou rustig zegt dat je niet in de top 10 staat en meer dan 100 heeft gehad (deel dat aantal btw maar rustig door 3 hoor!) is jou helemaal niet waard!
Dus hij geeft jou een nogal onflatteus cijfer (hoe verzin je het??) en heeft vervolgens zelf geen zin in seks? Maar uiteraard ligt de schuld bij jou.
Ik vind het belachelijk dat hij dat tegen je zegt, zelfs als je er zelf naar gevraagd hebt. Voor mij zou het hierdoor echt gewoon verpest zijn. Ik zou het trouwens ook een afknapper vinden dat hij zoveel sekspartners had gehad, en ook dat hij nu opeens haast helemaal geen seks meer wil.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dit riekt naar een manipuleer relatie van beide kant.
Wat een hork.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

dat hij mij meerdere malen heeft laten weten dat ik niet in die top 10 voorkom..

Staat er " welkom " bij jou op je rug?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:penoza3 schreef op 08 april 2013 @ 16:52:

[...]

Gelukkig niet met naam foto en pluspunten hoor.. Maar wel dat hij het dus lekkerder heeft gehad met anderen.. En dat zijn ex-bedpartners zijn vrienden hun mond deed doen openvallen, zo knap waren ze.. Nou dat gebeurt met mij niet haha ;)Wat een kansloze opmerkingen van je vriend. En de kwaliteit van de sex heeft niks te maken met hoe knap een persoon is...
quote:[message=14300034,noline]penoza3 schreef op 08 april hij mij meerdere malen heeft laten weten dat ik niet in die top 10 voorkom.. Dat de meiden met wie hij eerder ging 8en en 9ens waren en ik een 6/7.!Hier was ik dus al afgehaakt.. Wat een eikel zeg...
Je trapt toch hoop ik niet in deze verhalen over zijn ge-wel-di- ge neukpartijen? Je snapt toch zeker wel dat dit een eersteklas opschepper is?
quote:penoza3 schreef op 08 april 2013 @ 16:37:

Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe vriend en onze relatie verloopt op zich soepel. Volgens mij voelen we ons beiden goed en hebben we het leuk. Jammer genoeg is er een onderwerp wat ik het liefste mijd en dat is de kwaliteit van de sex. Hij zegt dat hij minder zin heeft in sex omdat hij stress heeft (door factoren van buiten de relatie) en zijn hoofd er niet naar staat, dit terwijl hij gewoon ''seksverslaafd'' was voor hij met mij was. Dit heeft hij me ook wel laten weten.. Hij heeft meer dan 100 sexpartners gehad en het zouden er nog wel veeeel meer kunnen zijn, dit had ik op zich nog wel kunnen loslaten maar ik zit er mee dat hij mij meerdere malen heeft laten weten dat ik niet in die top 10 voorkom.. Dat de meiden met wie hij eerder ging 8en en 9ens waren en ik een 6/7. Op sexueel gebied zegt hij dat ik het niet erg moet vinden want ik heb gewoon minder ervaring, maar dat is niet echt iets wat me gerust stelt.. Ik voel me gewoon ontzettend veel minder dan mijn voorgangers en ik heb geen idee hoe ik dit kan loslaten. Dankjulliewel alvast!

Ik zou gezegd hebben ik vind jouw seks kwaliteiten ook maar een matige 2.

EXIT!
Dat zou ik dus never nooit niet pikken! Bij mij was die gast al exit voordat hij z'n mu*l open deed...
Dus hij slaagt er niet in om normaal sexueel te presteren, en geeft jou nog een score van 6/7, alsof hij de meester is. Behalve als dit een onderdeel is van een soort '50 tinten' - machtsspel, zou ik dat niet aanvaarden.

Dat hij eerst zelf eens probeert bevredigend te presteren, verdorie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven