30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
dinsdag 9 april 2013 om 11:53
Zometeen beginnen aan 6/30. Vanavond waarschijnlijk nog even een beginners HIIT van FitnessBlender, voor de afwisseling. Ik wil gaan opbouwen naar workouts van 45-55 minuten zoals Banish Fat Boost Metabolism of een tae-bo workout of BootCamp van Billy Blanks, maar het zal nog wel even duren voordat me dat lukt. Gisteren vond ik Shred 5/30 piece of cake, zelfs met verkoudheid.
dinsdag 9 april 2013 om 12:00
dinsdag 9 april 2013 om 12:31
Ok ik ga o voor het eerst hardlopen met Evy proberen. En dat ondanks mijn antihardloopding. God sta me bij.
Ik ga uiteraard ook shredden straks
Miepje gaan we nou hierna ripped in 30 doen of de 6week6packdinges? Ik wil eigenlijk ook wel een 6pack (of nouja, een plattere buik )
Everyone keep on shredding.
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden door keihard Beyonce met Girls (who run the world) te luisteren
Ik ga uiteraard ook shredden straks
Miepje gaan we nou hierna ripped in 30 doen of de 6week6packdinges? Ik wil eigenlijk ook wel een 6pack (of nouja, een plattere buik )
Everyone keep on shredding.
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden door keihard Beyonce met Girls (who run the world) te luisteren
dinsdag 9 april 2013 om 12:44
@ Elise, het cardio gedeelte vind ik ook het leukst om te doen, vooral het kickboksen in level 1
Ik loop trouwens niet elke keer 10 km, de trainingen zijn altijd tussen de 5-8 km. Over 3 weken heb ik mijn eerste wedstrijd van 7,5 km, dus ik zal toch voor die tijd nog een paar x moeten gaan lopen.
Die (walking) lunges vind ik vreselijk aan het shredden, mijn evenwicht is niet heel goed, ik ben de hele tijd bezig om niet om te vallen..
En iemand ook zo'n last van haar kuiten?
@ Yellow, Evy is echt een goed programma om mee te beginnen hardlopen. Ondanks mijn zwemconditie kon ik in het begin niet eens 3 min hardlopen achter elkaar haha, maar naar 3 maanden Evy liep ik 6km aan een stuk
Die (walking) lunges vind ik vreselijk aan het shredden, mijn evenwicht is niet heel goed, ik ben de hele tijd bezig om niet om te vallen..
En iemand ook zo'n last van haar kuiten?
@ Yellow, Evy is echt een goed programma om mee te beginnen hardlopen. Ondanks mijn zwemconditie kon ik in het begin niet eens 3 min hardlopen achter elkaar haha, maar naar 3 maanden Evy liep ik 6km aan een stuk
dinsdag 9 april 2013 om 13:06
dinsdag 9 april 2013 om 13:36
O,o,o,o,o,o..........
Al die tijd dat ik aan het shredden was, ben ik niet meer naar de sportschool geweest. Vond dat ik heel goed bezig was. 5x per week 27 minuten i.p.v. 2x per week een half uur hardlopen.
Zojuist was mijn hond erg druk, racen in de kamer enz.
Ik dacht: Wil jij racen? Prima, gaan we een rondje hardlopen!
Hardloopschoenen aan en gaan!
Ik kon er niks meer van! Liep zowat blauw aan na een kwartier en had toen al vier keer een stukje gelopen.
Terwijl ik voor het shredden 9 -2-9-2-6-2 liep. Moet morgen naar de sportschool!!!! Niet shredden maar rennen morgen!!!
Kan wel janken!
(goed zo yellow, dat je ook gaat rennen! ik kon (kan) er ook geen bal van en had een bloedhekel aan hardlopen!)
Al die tijd dat ik aan het shredden was, ben ik niet meer naar de sportschool geweest. Vond dat ik heel goed bezig was. 5x per week 27 minuten i.p.v. 2x per week een half uur hardlopen.
Zojuist was mijn hond erg druk, racen in de kamer enz.
Ik dacht: Wil jij racen? Prima, gaan we een rondje hardlopen!
Hardloopschoenen aan en gaan!
Ik kon er niks meer van! Liep zowat blauw aan na een kwartier en had toen al vier keer een stukje gelopen.
Terwijl ik voor het shredden 9 -2-9-2-6-2 liep. Moet morgen naar de sportschool!!!! Niet shredden maar rennen morgen!!!
Kan wel janken!
(goed zo yellow, dat je ook gaat rennen! ik kon (kan) er ook geen bal van en had een bloedhekel aan hardlopen!)
dinsdag 9 april 2013 om 13:49
Ik moest aan jullie denken toen ik dit plaatje zag.
Ik zit op 12/30 en wilde eigenlijk eerst het hele topic doorlezen voordat ik kwam schrijven, maar het is zoveel!
Ik vind het shredden heerlijk en zie al een beetje resultaat (denk ik).
Sommige dingen erg zwaar, sommige zijn goed te doen.
Ik heb gewichtjes van 2,5 kg. Erg veel vergeleken bij de meeste hier, maar ik heb dan ook verschrikkelijke "bingo wings", dus daar is veel werk nodig.
Dus net met lever 2 begonnen, leuk dat het even weer wat anders is. Ik kan het meeste redelijk doen, maar ik woon erg klein en er is niet veel ruimte. En ik moet ook rekening met de onderburen houden (nog geen klachten gehad). Ik wil het eigenlijk wel buiten gaan doen.....
Jullie enthousiasme heeft me aangestoken!
Ik zit op 12/30 en wilde eigenlijk eerst het hele topic doorlezen voordat ik kwam schrijven, maar het is zoveel!
Ik vind het shredden heerlijk en zie al een beetje resultaat (denk ik).
Sommige dingen erg zwaar, sommige zijn goed te doen.
Ik heb gewichtjes van 2,5 kg. Erg veel vergeleken bij de meeste hier, maar ik heb dan ook verschrikkelijke "bingo wings", dus daar is veel werk nodig.
Dus net met lever 2 begonnen, leuk dat het even weer wat anders is. Ik kan het meeste redelijk doen, maar ik woon erg klein en er is niet veel ruimte. En ik moet ook rekening met de onderburen houden (nog geen klachten gehad). Ik wil het eigenlijk wel buiten gaan doen.....
Jullie enthousiasme heeft me aangestoken!
dinsdag 9 april 2013 om 13:54
quote:Rua-Red schreef op 09 april 2013 @ 12:00:
[...]
Ik meestal ook hoor, maar zo af en toe 50 minuten kan toch wel? Zoooo lang is 50 minuten ook weer niet hè!
Is ook wel zo
De pest is dat ik vaak pas om een uur of 20:30/21:00 eens toekom aan shredden. En dan heb ik het na een half uurtje ook wel gezien.
Maar goed, ik ben aan het excuus-truusen.....
[...]
Ik meestal ook hoor, maar zo af en toe 50 minuten kan toch wel? Zoooo lang is 50 minuten ook weer niet hè!
Is ook wel zo
De pest is dat ik vaak pas om een uur of 20:30/21:00 eens toekom aan shredden. En dan heb ik het na een half uurtje ook wel gezien.
Maar goed, ik ben aan het excuus-truusen.....
Follow your heart, but take your brain with you....
dinsdag 9 april 2013 om 14:18
Hahaha vivagirl, that's me!! Ik vind het echt leuk te horen dat zoveel mensen zijn gaan shredden door ons enthousiasme!!
@Bergkristal , dat gaat steeds beter, ik weet het zeker. Superknap van je dat je het nu volhoudt, en volgens mij doet iedereen wel minipauzes hoor!!
Jetfreggel ik doe die uit 2006. Overigens dacht ik echt dat ik dood ging., nee maar echt. Mijn hart wilde niet meer, ik voelde hoe alle teer uit mijn longen vh roken losgeschud werd en daarna eruit gehoest. Ik kan echt voor geen bal rennen, wil ze me gewoon 3 minuten achter elkaar laten rennen??Ik heb het volgehouden maar ik heb geen idee hoe. Waar was die hardlopershigh dan?! .Ik was aan het rennen in een park waar de oudjes die hun hondjes uitlieten me vrolijk uitlachten...
@Miepje, ik vrees dat hardlopen zoiets is dat je echt heel consequent moet bijhouden anders kun je weer van scrap beginnen
Ik heb eerst gerend en toen ik thuiskwam meteen geshred. BAM. Geef me maar schouderklopjes en applaus. Ik wist niet dat ik het in me had. Ik denk overigens werkelijk dat k toch iets te zwaar ben voor zoveel geplank als in level 3. Ik heb nu maar elke keer van die 2x2 per circuit eerste keren echt level 3 en dan 2e keren iets uit level 2 zonder planken. Ik heb echt pijn in mijn schouders, en geen spierpijn nee ik zak door mijn botten heen pijn.
oh ja ik krijg nog applaus
@Bergkristal , dat gaat steeds beter, ik weet het zeker. Superknap van je dat je het nu volhoudt, en volgens mij doet iedereen wel minipauzes hoor!!
Jetfreggel ik doe die uit 2006. Overigens dacht ik echt dat ik dood ging., nee maar echt. Mijn hart wilde niet meer, ik voelde hoe alle teer uit mijn longen vh roken losgeschud werd en daarna eruit gehoest. Ik kan echt voor geen bal rennen, wil ze me gewoon 3 minuten achter elkaar laten rennen??Ik heb het volgehouden maar ik heb geen idee hoe. Waar was die hardlopershigh dan?! .Ik was aan het rennen in een park waar de oudjes die hun hondjes uitlieten me vrolijk uitlachten...
@Miepje, ik vrees dat hardlopen zoiets is dat je echt heel consequent moet bijhouden anders kun je weer van scrap beginnen
Ik heb eerst gerend en toen ik thuiskwam meteen geshred. BAM. Geef me maar schouderklopjes en applaus. Ik wist niet dat ik het in me had. Ik denk overigens werkelijk dat k toch iets te zwaar ben voor zoveel geplank als in level 3. Ik heb nu maar elke keer van die 2x2 per circuit eerste keren echt level 3 en dan 2e keren iets uit level 2 zonder planken. Ik heb echt pijn in mijn schouders, en geen spierpijn nee ik zak door mijn botten heen pijn.
oh ja ik krijg nog applaus
dinsdag 9 april 2013 om 14:59
Yellow ik vind je geweldig, ben niet zo'n held met plaatjes maar van mij ook zo'n applaus voor jou! Heel herkenbaar, hoewel lang geleden, dat gevoel dat je doodgaat van 2 minuten hardlopen. Maar er is hoop, zet door en het gaat beter, ECHT!
En als je dan eenmaal echt wat hebt opgebouwd hoef je niet meer vanaf 0 te beginnen als je een tijd (maanden of zelfs 1,5 jaar) niet meer hebt gelopen.
Ik wilde zaterdag shredden maar toen viel de draadloze verbinding weg tijdens de warming-up, zondag heb ik gelopen dus vond ik het wel best, en gisteren wilde ik eigenlijk shredden maar heb ik mijn tijd verlummeld. Daarnaast had ik pijn in mijn kuit (nu nog) en had ik looptraining gisteravond dus ook weer niet. Vandaag lukt ook niet, morgen zeer waarschijnlijk niet, maar donderdag ga ik dan echt voor de 5de keer level 3 doen. Beloofd.
En als je dan eenmaal echt wat hebt opgebouwd hoef je niet meer vanaf 0 te beginnen als je een tijd (maanden of zelfs 1,5 jaar) niet meer hebt gelopen.
Ik wilde zaterdag shredden maar toen viel de draadloze verbinding weg tijdens de warming-up, zondag heb ik gelopen dus vond ik het wel best, en gisteren wilde ik eigenlijk shredden maar heb ik mijn tijd verlummeld. Daarnaast had ik pijn in mijn kuit (nu nog) en had ik looptraining gisteravond dus ook weer niet. Vandaag lukt ook niet, morgen zeer waarschijnlijk niet, maar donderdag ga ik dan echt voor de 5de keer level 3 doen. Beloofd.
dinsdag 9 april 2013 om 15:01
Yellow, geloof me, zo loop ik er ook bij hoor. En m'n buren hebben mij gister uitgebreid hoorbaar uit zitten lachen al paffend op hun balkon. Dikke vette vinger voor hun, het interesseerd me daadwerkelijk geen klootviool wat andere van me denken. Ik doe het toch maar! En ik ga stug door. Ik ga in Juni meedoen aan de 5 km loop in Rdam, al moet ik kruipend.
Dooooorgaan hoor je me! Of ik kom je meeslepen.
Dooooorgaan hoor je me! Of ik kom je meeslepen.
dinsdag 9 april 2013 om 15:04
Yellow, Evy gaat voor mij ook te snel. Ik kon ook geen 3 minuten rennen, want ook een roker.
Ik heb geheel mijn eigen opbouw gemaakt, iedere keer een minuutje of zelfs een halve minuut erbij.
Dat je daarna meteen geshred hebt, is bewonderenswaardig. Mij kan je opvegen na het hardlopen en had in het begin wel een half uur nodig om weer een normale hartslag te krijgen.
En dat rode hoofd, die zakt pas na een half uur weer af. Liep een keer gedouched en wel de sportschool uit met mijn boei. Iemand die aan kwam lopen, keek nogal vreemd naar mijn hoofd. Zo, zo, die is fanatiek geweest....
Ik heb geheel mijn eigen opbouw gemaakt, iedere keer een minuutje of zelfs een halve minuut erbij.
Dat je daarna meteen geshred hebt, is bewonderenswaardig. Mij kan je opvegen na het hardlopen en had in het begin wel een half uur nodig om weer een normale hartslag te krijgen.
En dat rode hoofd, die zakt pas na een half uur weer af. Liep een keer gedouched en wel de sportschool uit met mijn boei. Iemand die aan kwam lopen, keek nogal vreemd naar mijn hoofd. Zo, zo, die is fanatiek geweest....
dinsdag 9 april 2013 om 15:06
Jetfreggel samen staan we sterk
Ik wil ook eigenlijk aan een loop of iets meedoen, dan werk ik ergens naartoe. Eigenlijk zou ik wel een minitriathlon willen doen. Ik kan nauwelijks zwemmen (ja i know dat is best wel erg) dus dat zou ik wel willen kunnen en fietsen kan ik. Alleen dat rennen he...
Stomme buren!!
Zibraffe, ik weet niet hoor, ik heb nu het gevoel dat ik voor eeuwig zo doodga van het rennen. Laten we hopen dat ik snel af ga vallen dan hoef ik niet zoveel mee te sjouwen. IK HOU JE AAN JE BELOFTE!!
Ik wil ook eigenlijk aan een loop of iets meedoen, dan werk ik ergens naartoe. Eigenlijk zou ik wel een minitriathlon willen doen. Ik kan nauwelijks zwemmen (ja i know dat is best wel erg) dus dat zou ik wel willen kunnen en fietsen kan ik. Alleen dat rennen he...
Stomme buren!!
Zibraffe, ik weet niet hoor, ik heb nu het gevoel dat ik voor eeuwig zo doodga van het rennen. Laten we hopen dat ik snel af ga vallen dan hoef ik niet zoveel mee te sjouwen. IK HOU JE AAN JE BELOFTE!!
dinsdag 9 april 2013 om 15:09
quote:zibraffe schreef op 09 april 2013 @ 14:59:
Mijn dank is groot! Was al bang dat ik helemaal opnieuw moest beginnen.
Morgen ga ik kijken wat de schade is. En of de hardloopband mij nog herkent.
Mijn dank is groot! Was al bang dat ik helemaal opnieuw moest beginnen.
Morgen ga ik kijken wat de schade is. En of de hardloopband mij nog herkent.
dinsdag 9 april 2013 om 15:12
Yellow, eigenlijk is het net als bij een nieuw level met het shredden. De eerste keer denk je dat je doodgaat. De tweede keer denk je: Hé, ik ging niet dood. En bij de derde keer denk je echt: ik hou het vol en kan je door naar de volgende les. Ik loop een les ook wel eens 6 keer i.p.v. 3. Daarom schiet ik ook niet op.
dinsdag 9 april 2013 om 15:12
Hier hardlopen ook zelf opgebouwd met binnen 30 minuten een minuut rennen en dan vijf minuten lopen en dan het lopen steeds per keer met een minuut inkorten. Bij 1/1 begon ik de stukjes rennen te verlengen met steeds een minuut. Zo duurt het natuurlijk wel onwijs lang, maar nu ren ik wel 30 minuten achter elkaar. Overigens vind ik rennen echt psychisch heel saai.
Ik vind het schredden steeds zwaarder worden... nu onwijs pijn in mijn schouders ook, weet niet of dat nou helemaal de bedoeling is omdat die niet intensief aan bod komen dacht ik.
Ik vind het schredden steeds zwaarder worden... nu onwijs pijn in mijn schouders ook, weet niet of dat nou helemaal de bedoeling is omdat die niet intensief aan bod komen dacht ik.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
dinsdag 9 april 2013 om 15:13
Luister naar Zibraffe, alles komt goed Miepster! Ik lul ook maar wat. Ik kan gewoon niet zoveel dus dan denk ik altijd dat dat bij iederee zo is maar dat schijnt niet zo te zijn
What is wrong with me
Ok genoeg gelol, we zijn allemaal supertje sportief en alles komt goed!!
En als je morgen naar ze gym gaat dan zegt de hardloopband hoi Miepje1971 (want zo heet je natuurlijk echt)
What is wrong with me
Ok genoeg gelol, we zijn allemaal supertje sportief en alles komt goed!!
En als je morgen naar ze gym gaat dan zegt de hardloopband hoi Miepje1971 (want zo heet je natuurlijk echt)