***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Swiss: bij simply colors kun je nu volgens mij shirts met een voetballogo bestellen (EK-actie). Anders zou ik het niet weten. Even googelen (ja, en nu mis je Framboosje he? )? Moet te vinden zijn.
Muis, fijn dat de NPM goed was! Sterkte met Kika, het feit dat ze goed gegeten heeft is wel positief lijkt me, als katten heel ziek zijn eten ze meestal niet meer.

Dropneus, Fleurtje is echt een kleintje, grappig hoor. Ik hoop dat ze niet veel last van haar prikken heeft. Sterkte met jullie kater, het is altijd naar als die beestjes iets mankeren.

Draakjenoah wat lief dat je inbreekt om Dropneus te adviseren en grappig dat je al zo lang meeleest. Ik sta er nooit bij stil dat er mensen van buiten dit groepje ook meelezen, nou ben ik wel nieuwsgierig of je ook een april2007 kindje hebt.

Lara, wat een grappig vaderdag idee. Ik zag van het weekend dat Zahra aan haar ene voet rode en aan haar andere voet groene randjes onder haar nageltjes had, dus ik denk dat ze op het kdv ook iets creatiefs voor vaderdag gemaakt heeft. Ik vroeg aan haar of ze iets voor papa gemaakt had op het kdv en toen zat ze een beetje te giechelen, net of ze begreep waar ik het over had.

Vanmiddag komt de kapster bij mij thuis en ik heb echt zin om mijn haar af te knippen. Ben mijn haar zo zat! Ik heb altijd kort haar gehad en heel veel mensen zeggen altijd dat kort haar me veel beter staat, maar manlief heeft liever langer haar. Pffff ik vind zelf kort haar ook leuker (en makkelijker) dus ik denk dat ik er gewoon de schaar in laat zetten hoor!

Oh gisteren hadden we het over schoentjes, nou ik kwam vanmiddag thuis en manlief was naar Hema geweest en had schoentjes voor Zahra gekocht. Met harde rubber zolen, in maat 23 (!) Ik heb hem flink de wind van voren gegeven, die schoentjes zijn veel te groot en ze kan nog niet lopen, dus tegen de tijd dat ze wel passen is het allang winter. (mannen!!!! en dan vooral turkse! )
Haha, Finn als supporter! Ik zie her overal oranje spullen, maar eerlijk gezegd niet opgelet of ze ook in babymaatjes te krijgen zijn!

Ik heb trouwens als kraamcadeau zo'n pakket gekregen waarmee je een gipsafdruk kan maken van een voetje. Het pakket ligt nog steeds in de kast...
Typische mannenactie Layla. Volgens mij heeft Fachatman ook geen idee wat voor maten Kaj en Ole hebben, geen enkel idee!

Lara, vrije dag is heerlijk. Net even het dorp in geweest en op wat was opvouwen na verder eigenlijk niets gedaan, heerlijk!

Die muismat heb ik (dacht ik, is zeker 8 jaar terug), bij de HEMA laten drukken.
Oke heel dom, ik had dus steeds in mijn hoofd dat die kadootje voor jouw vader was Lara, maar het is natuurlijk voor Laraman!

Wanneer is het ook al weer vaderdag, moet ik ook wat gaan bedenken!
ok, hier komt ie dan. Ik ben 33. 1e kindje geboren 22 april 2007, jongetje genoemd Noah. Klein draakje, maar dat hadden jullie vast al bedacht Ik woon samen met vriend in het mooie brabant. Nog meer weten??
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Lara, je kan van de tekening ook een kleurenkopie maken en deze bij de copyshop in een muismat laten maken.
Zwanger? Of aan het proberen? Werk je of ben je thuisblijfmoeder?
En hoe lang en zwaar is hij?

Nee, het is idd voor mijn vriend haha. Draakje, als je op deze link klikt kan ik je accepteren op onze (afgeschermde) msn-pagina. Kun je dan hier even melden als je dat hebt gedaan? Dan weet ik dat jij het bent.
Slim Fachat! Niet aan gedacht! Goed plan.
Oh, dat werkt niet en "de service om iemand uit te nodigen is nu in onderhoud". Komt een later dus.
Niet zwanger, ook nog niet aan het proberen, maar wel kriebels, komt door jullie vruchtbare groepje

En ik werk, dat vind ik namelijk veel te leuk om te doen. Ok, dan meld ik me later wel aan. Draakje woog een tijdje geleden 8950 en was 74 cm. Ja, wij hebben ook een kleintje en een beetje een sloompie.
lara, heb me aangemeld
hahahaha

welkom sloompie! Ja, aanmelden op msn en een paar foto's posten! Gezellig!

Waarom is hij een sloompie, wel idd ook een kleintje. Ik krijg bijna een hernia van Finn tillen, die is ook een goede11 kilo en meer dan 80 cm (denk ik tenminsten).

Hier verkopen ze gewoon bij de C&A Zwitserse shirtjes in peutermaten, in NL bij de C&A misschien ook?

We zijn zaterdag over een week uitgenodigd bij vrienden voor een 1ste verjaardag en opening van EK, dus dan moet Finn eigenlijk wel in het oranje. Ik hoop dat we nog iets kunnen vinden.

Micha, ik ben trouwens nog steeds moe, is wel een beetje mijn eigen schuld, want ga ook vaak te laat slapen. Een paar nachten van 8 uur zouden wel goed zijn. Ik ben wel iets fitter, want ben aan het Wii fit-ten.

Haha gisteren ging Finn bij mijn op mjn balance board zitten. De compu merkte wel dat ik ineens iets meer woog! Finn vond het erg grappig allemaal (mama die yoga probeert te doen)!
Hey DN

Wees welkom hier !!
quote:fachat schreef op 26 mei 2008 @ 15:18:

Zwanger? Of aan het proberen? Werk je of ben je thuisblijfmoeder?

Oke domme vraag van mezelf. Je hebt net verteld dat je dierenarts bent!

Anyway, je staat in de tabel!

Swissie, misschien even op de C&A site kijken?

Trouwens Ole heeft de afgelopen 3 nachten geslapen van 20.00 - 05.00 uur. Dat gaat de goede kant op!!!
dankje witchke.

Draakje is een sloompie, omdat ie een hele tijd genoegen nam met op zijn rug liggen en een beetje kijken, wilde ook echt niet op zijn buik liggen. Is ineens gaan kruipen op zijn 1e verjaardag, daarvoor nog nooit getijgerd of zo. Begint zich nu net een beetje op te trekken. Maar qua karakter is er niks slooms aan. Tis een echt driftkoppie, die heel goed weet wat ie wel en vooral niet wil.
thanks fachat. En fijn dat je nachten wat langer worden. Hopen dat het zo doorzet.
Swissie, ik heb een oranje babyshirtje met de ouderwetse oranjeleeuw, gekocht voor het wk twee jaar geleden voor Lars. Maar die had ik bij een klein winkeltje gekocht dus daar heb je niks aan. Wacht eens, Hennes verkoopt ook voetbalshirts zag ik! Hier in de winkel was oranje uitverkocht, maar kijk eens op internet.

Icke bijna de echo, spannend!

Layla, wel aardig van je man dat hij eraan dacht om schoentjes te kopen...

Welkom draakjenoah!
Heeft Noah die gave wheelybug van je avatar? Die is gaaf!
quote:michasha schreef op 26 mei 2008 @ 15:55:

Layla, wel aardig van je man dat hij eraan dacht om schoentjes te kopen...

Kijk jij bekijkt het tenminste positief! Dat was idd erg aardig van Laylaman!
Welkom Draakjenoah, leuk dat je mee gaat schrijven. En leuk dat je ook in Brabant woont.

Hè Mich, nou voel ik me weer helemaal schuldig dat ik zo uitviel tegen mijn man. Nou ja, het was een beetje van alles bij elkaar. Toen ik thuiskwam van mijn werk vanmiddag was het een puinhoop in huis en hij en Zahra waren nergens te bekennen. Toen ik hem belde zei hij: 'ik ben thuis' maar dat bleek dus bij turkse kennissen te zijn waar hij al veel te vaak zit voor mijn gevoel, dus toen was ik al flink pissig.
nee helaas, ik vond het een leuk plaatje. Maar hij heeft genoeg ander speelgoed Kan zo ineens teveel zijn, he layla. Heb ik ook regelmatig last van hoor. Dat moet ie maar snappen. Maar ik vind het wel lief dat ie schoentjes meeneemt. Al passen ze dan niet.
(Let niet op de fouten. Ik heb net mijn nagels gelakt en het typt een beetje moeilijk)

Layla, mannen... Is hij wel naar huis gekomen?

DN, welkom. Brutaal als ik ben heb ik gelijk een vraag voor je:

Misschien weet je het al, maar mijn Katje Kika is vrijdag gediagnostiseerd met nierfalen. (tweede kat in twee maanden tijd) Haar waardes waren 400 waar 100 normaal is. Haar urine was waterig en had als waarde/score 1017 (weet echt niet meer wat dat betekent). Nu ligt ze al drie dagen in de dierenkliniek aan het infuus en straks kan ik bellen of ze vandaag naar huis mag of niet. Indien ze naar huis mag, wat ik vanuit mijn tenen hoop, heb jij dan enig idee wat ik kan doen om haar leven zo lang en dragelijk als mogelijk te maken? Ze wordt over twee weken acht jaar en het liefst zou ik haar nog tien jaar bij me hebben. Weet nu al dat dat een utopie is , maar ik zou het al geweldig vinden als ze het nog een jaartje vol ziet te houden.

Swis, een winkeltje hier in de stad verkoopt voetbalshirts! Moet ik anders even kijken of ik er eentje voor je kan vinden? (heb vast wel een plekje in mijn drukke agenda, ahum)

Lievelust, dat was ik vanochtend nog helemaal vergeten! Ik was vanochtend dus bij de arts en had het even over jouw echo. Hij vertelde dat het heel vaak gebeurt dat zwangere vrouwen onnodig bang worden gemaakt met te korte beentjes/armpjes/noem maar op. Hij werd zelfs een beetje pissig (de schat!) en zei dat het negen van de tien keer een foute diagnose is en dat ze NOOIT mogen zeggen dat iets niet goed is als ze het niet zeker weten! Het was bij jou toch ook een (hevige) storm in een glas water?

Hugo is erg leuk, maar ik snap hem niet. Hij was net enorm moe (gaapte met een groot stuk banaan in zijn mond), zat in zijn oogjes te wroeten en te jengelen. Ik heb hem dus in bed gelegd, goede moeder als ik ben. Nu ligt hij er een half uur in en ik hoor niets anders dan gekwek/gepiep (en het is niet Sjors!)/gezeur en hij ligt ook nog eens de boel af te breken. Snappen jullie dit nou? Ik weet niet waar ik slim aan doe: hem laten liggen of hem weer mee naar beneden nemen.
Hoelaat mag je bellen Spitsmuis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven