Meerdijk; the sequel
donderdag 10 januari 2013 om 13:12
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
maandag 8 april 2013 om 20:12
maandag 8 april 2013 om 20:15
quote:shockingblue schreef op 08 april 2013 @ 20:12:
[...]
Anton en Tim viden als ze Snuifies verslaving verdoezelen niet verder komen en dat Snuifie nooit van de drugs zal afkomen. Maar Bianca is echt zo koppig ze bemoederd hem teveel.Oh dat hoef je niet te vertellen, dat zie ik vanzelf, ik loop alleen wat achter op jou
[...]
Anton en Tim viden als ze Snuifies verslaving verdoezelen niet verder komen en dat Snuifie nooit van de drugs zal afkomen. Maar Bianca is echt zo koppig ze bemoederd hem teveel.Oh dat hoef je niet te vertellen, dat zie ik vanzelf, ik loop alleen wat achter op jou
maandag 8 april 2013 om 20:23
maandag 8 april 2013 om 21:27
Dus het is avond, Bram ligt in de kast te slapen en dan gaat Rikki hem ophalen. Logisch.
En vorige week: Die nieuwe jurist in de Rozenboom speelt onder één hoedje met die Belg, en Laura mag dit niet weten. Daarom gaan jurist & Belg uitgebreid in het café zitten waar de kleinzoon van Laura werkt. Logisch.
Ik zeg:
En vorige week: Die nieuwe jurist in de Rozenboom speelt onder één hoedje met die Belg, en Laura mag dit niet weten. Daarom gaan jurist & Belg uitgebreid in het café zitten waar de kleinzoon van Laura werkt. Logisch.
Ik zeg:
maandag 8 april 2013 om 22:28
Ik heb het niet gezien vanavond en ik voel me toch een partij Zen zeg, héérlijk. Kan ik vannacht eindelijk weer eens lekker slapen. Ik droomde echt behoorlijk vervelend als ik dat kapsel van lalalalaura steeds voor me zag op een hoofd zonder nek.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
dinsdag 9 april 2013 om 20:30
quote:Twisted schreef op 09 april 2013 @ 20:29:
[img]http://dansemacabre.files.wordpress.com ... d-cat1.jpg[/img]LOL.
[img]http://dansemacabre.files.wordpress.com ... d-cat1.jpg[/img]LOL.