Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
aaquaaaaaa Ik vroeg gisteren nog naar je!! Je bent terug, jeeeej. Hoop dat je vakantie leuk is geweest. Heb je nog dingen gedaan daar (musea bezocht, e.d.) of vooral gechilled?

Ik ging teruglezen op het topic, en dames, we waren zo schattig dat we het kapot zwaar vonden in level 1 en dat we dachten dat we nooit door level 2 zouden komen En ziehier, zoveel hebben het gered tot level 3!!

Elise, ik zou er ook wel echt zo uit willen zien als Anita hoor!
YL lieve sis, ik ben ook een Anita hoor. Mijn armen trillen anders zo erg.

Meds, ik heb ook echte hardloopschoenen gekocht maar mijn knieen deden toch pijn. Naar een sportfy gegaan, die heeft gekeken hoe ik liep ed. Goed maar nooit meer hardlopen heeft hij mij aangeraden.

Ach met drie keer zumba en shredden dan moet het ook wel goed komen (en anders heb ik de Wii-active nog en daar ren ik ook veel mee).
Nu ik net 26/30 heb gedaan besefte ik dat ik nóg meer niet op de Nathalie manier kan dan alleen de opsomming hierboven.

Ik hou sinds drie dagen wel het planken op de gewichtjes vol, dat vind ik dan wel weer goed van mezelf.
Aaquaa, heb je een leuke vakantie gehad? Nu kun je er weer helemaal opgefrist en uitgerust tegenaan!

Hardlopen vind ik eigenlijk niet zo leuk, dat is wel een moetje. Maar dat geldt eerlijk gezegd wel een beetje voor alle soorten sport. Ik vind het altijd wel een lekker gevoel als ik het gedaan heb en het is goed voor me, daarom doe ik het.

Net 22/30 achter de rug. Het ging iets beter dan de 1e keer, maar ik blijf een Anita in dit level hoor. Sommige dingen begin ik als Nathalie, maar dat houd ik niet vol. Het laatste circuit haak ik echt af, alleen de buikspieroefeningen lukken dan wel weer goed gelukkig. Die heb ik ook het meest nodig.

Shredse vandaag weer allemaal!
Ik ga zometeen maar eens Jillian's Cardio Kickbox doen, om er een beetje afwisseling in te houden. Morgen dan weer verder met - even spieken- dag 8 van de shred.
Ik ga zometeen aan de slag met 9/30. Heb wel zin in level 2, want dit gaat me steeds makkelijker af. En het werkt inmiddels fysiek en mentaal heel lekker: ik heb steeds vaker nog energie over om (vooral 's avonds) nog dingen te doen, die ik anders had uitgesteld tot morgen! Het huis is er al een stuk schoner door

En toen ik vanmorgen in de spiegel keek, voelde ik me slank :-) even meten en wat bleek: mn taille en buik zijn 2cm kleiner sinds ruim een week geleden! Ook al was ik toen opgeblazen, het voelde toch wel lekker :-)
Klaar met de Cardio Kickbox. Stelde niet zo veel voor, makkelijk vol te houden. Wel lekker om dat te kunnen zeggen terwijl ik een maand geleden halverwege het eerste cardioblokje van shred level 1 al op omkiepen stond. Het sporten werpt dus duidelijk z'n vruchten af. Ik voel me ook al een stuk fitter, en dat was m'n belangrijkste doel.
Net 5/30 gedaan, en ik kon voor het eerst de volledige minuut abs aan het eind volhouden zonder mini-pauzes! Voelt als een overwinning!

En ik zak al iets verder door bij sommige van de strength oefeningen. Ik ben daar nu een beetje een Nathalita
Oooh Cynba, die ken ik niet, Cardio kickbox, heb je de dvd of heb je er een link voor?

Mountainbike, wat heerlijk, je eerste resultaat!

Welkom terug Aqua! Leuk gehad?

Hou het even kort, zit op mijn werk. Vandaag sowieso rustdag voor me wb sport

quote:Rua-Red schreef op 11 april 2013 @ 12:17:

Oooh Cynba, die ken ik niet, Cardio kickbox, heb je de dvd of heb je er een link voor?

Ik heb 'm geloof ik uit dit topic geplukt ergens. Even kijken:

http://www.youtube.com/watch?v=kDwdturFDJs

Even een gezellig motivatieplaatje dames
Follow your heart, but take your brain with you....
quote:Addison schreef op 11 april 2013 @ 12:42:

[afbeelding]

Even een gezellig motivatieplaatje dames Ik ben het er helemaal mee eens. Vandaag dus ook braaf geshred.
quote:cynba schreef op 11 april 2013 @ 12:38:

[...]

Ik heb 'm geloof ik uit dit topic geplukt ergens. Even kijken:

http://www.youtube.com/watch?v=kDwdturFDJsSuper, bedankt!
Wauw wat een berichten weer, en fanatiek allemaal!

Ik moet nog even vandaag de energie en motivatie vinden voor nr 17/30, of misschien neem ik een rustdag (gister een leuk feestje gehad).

Voor Yellow en Miepje nog, tof dat jullie foto's hebben geplaatst :D

Ik had met hardlopen een tijdje geleden een verrekte hamstring, en toen moest ik spier verstevigende oefeningen doen, bleek meestal hetzelfde te zijn als de shred oefeningen, dus het shredden is een goede aanvulling op hardlopen.

Ik moet met hardlopen meestal inkomen in het begin, maar als ik een tijdje op weg ben vind ik het heerlijk, al moet het wel een beetje lekker weer zijn ;)

Succes allemaal met het shredden/sporten!
Whouw leuk kickboxen, die ga ik vanavond doen. Oh nee vandaag rust..Morgen ga ik kickboxen met Jillian!

Bedankt voor de link!!
dag 6 level in the pocket!!! Voelt toch wel weer lekker. Even vooruit gekeken naar level 2. Gelukkig mag ik nog 4 dagen level 1 doen

shred ze vandaag!
Ik heb gisteren niet geschred (ik biecht het op!)

Ik loop nu dus een dag achter op Be-etje. Helaas.
Zojuist 3/30 gedaan + 150 kettlebell hipswings.

Succes met shredden vandaag!
Vivagirl dan is het maar goed dat man ook al een dag achterloopt en dat ik dus een

X extra moet zodat we gelijk op blijven gaan
Ik besef me ineens dat ik klaar ben met Level 2!

Vanavond als het goed is Level 3 doen, maar moet ook een enorme berg strijken, dus dat zal wel een latertje worden.
Follow your heart, but take your brain with you....
Hop 14/30 zit erop! Ik merk langzaaaaaaam enige verbetering in dit level. Ik baalde vanochtend stiekem wel een beetje van het feit dat "die ene broek" nog steeds heel strak zat.

Dus vanavond illegaal op de weegschaal gaan staan. Ben ik zowaar 0.7 kilo afgevallen. Yay! Poeh dat motiveert wel hoor! Op naar de 2e helft van de shred!
Weten jullie dat het ook wel iets heeft om lekker pp de bank te zitten terwijl iemand anders de shred doet. Heeeel relaxed .
Pff vandaag helemaal niks gedaan. Geen Evy en geen Jillian. T was koud nat kut weer. Blehhhh. Gewoon ff een baaldag. Morgen maar kijken of t beter gaat..
Jet zondag wordt het 20 graden oid! Topweer voor evy

....enne het is nog niet te laat om te shredden
quote:bee-tje schreef op 11 april 2013 @ 15:50:

Vivagirl dan is het maar goed dat man ook al een dag achterloopt en dat ik dus een

X extra moet zodat we gelijk op blijven gaan

Net 13/30 gedaan..... ik ga nu stug door!

Level 2 is zeker zwaarder, maar net op het moment dat ik denk dat ik dood ga, gaan we weer over op andere oefening.

Ik heb echt geen kracht in mijn armen..... dat vind ik het zwaarste van alles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven