Centraal Bug topic
maandag 12 december 2011 om 11:45
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.
Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.
De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.
We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.
Met vriendelijke groet,
Moderatorteam Viva.
Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.
De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.
We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.
Met vriendelijke groet,
Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 18 april 2013 om 17:12
Ik kan al sinds het forum weer online is niet inloggen mobiel: mijn naam en ww zouden niet overeen komen. Met safari voor iPhone kom ik niet op de desktopversie, hij blijft doorschakelen naar mobiel. Op de app hetzelfde verhaal.
Nu heb ik een andere browser geprobeerd en kan ik wel op de desktop versie én blijkbaar jnloggen. Al geeft die niet aan dat ik wel ingelogd ben.
Ohh ja en ik vind de lay-out niet verbeterd. Het is hetzelfde maar in andere kleurtjes? Investeer dan in iets dat werkt!
Nu heb ik een andere browser geprobeerd en kan ik wel op de desktop versie én blijkbaar jnloggen. Al geeft die niet aan dat ik wel ingelogd ben.
Ohh ja en ik vind de lay-out niet verbeterd. Het is hetzelfde maar in andere kleurtjes? Investeer dan in iets dat werkt!
27 mensen vinden dit leuk.
donderdag 18 april 2013 om 17:13
Ik kan geen enkele post meer goed lezen, er staan overal dingen voor, misschien dat anderen al geklaagd hebben, maar dat kan ik niet lezen.
En CTRL en die andere tips, die helpen dus niet. Jemig.. wat een zooitje zo.. Ik kan echt amper meer iets lezen door al die rondjes met tekeningentjes door de teksten heen.
Gaat dat nog verbeteren???
En CTRL en die andere tips, die helpen dus niet. Jemig.. wat een zooitje zo.. Ik kan echt amper meer iets lezen door al die rondjes met tekeningentjes door de teksten heen.
Gaat dat nog verbeteren???
donderdag 18 april 2013 om 17:19
quote:Ster__ schreef op 18 april 2013 @ 17:18:
Oh en nu ben ik dus 100x aan het klikken geweest voor dat vorige bericht omdat ik niet kan zien dat ie is verstuurd maar gewoon blijft hangen, net als het inloggen.
Jezus mensen regel een keer iets fatsoenlijk!!
De TD is nog bezig met overzetten dus even geduld aub.
mvg,
Junior.
Oh en nu ben ik dus 100x aan het klikken geweest voor dat vorige bericht omdat ik niet kan zien dat ie is verstuurd maar gewoon blijft hangen, net als het inloggen.
Jezus mensen regel een keer iets fatsoenlijk!!
De TD is nog bezig met overzetten dus even geduld aub.
mvg,
Junior.
donderdag 18 april 2013 om 17:20
quote:lilyofthevalley schreef op 18 april 2013 @ 17:15:
Op de ipad zie ik de icoontjes over het hele scherm staan. De tekst is niet te zien. Komt dat door de storing??
Zie de update bij topic Viva.nl Vernieuwd, eerst cookies en webgeschiedenis verwijderen, opnieuw opstarten en evt. Control f5, dan zou het goed moeten zijn.
mvg,
Junior.
Op de ipad zie ik de icoontjes over het hele scherm staan. De tekst is niet te zien. Komt dat door de storing??
Zie de update bij topic Viva.nl Vernieuwd, eerst cookies en webgeschiedenis verwijderen, opnieuw opstarten en evt. Control f5, dan zou het goed moeten zijn.
mvg,
Junior.
donderdag 18 april 2013 om 18:17
quote:Ster__ schreef op 18 april 2013 @ 17:24:
Op de iPad héb je geen f5 en helpt opnieuw opstarten geen drol, net zoals op de iPhone cookies en geschiedenis wissen ook niet werkt.
Ik vind het absurd dat ik gewoon niet kan inloggen mobiel of op de app!Hier hetzelfde, kan niks lezen, icoontjes staan overal en op de ipad helpt alles wissen, geschiedenis, cashe, cookies allemaal niks...
Op de iPad héb je geen f5 en helpt opnieuw opstarten geen drol, net zoals op de iPhone cookies en geschiedenis wissen ook niet werkt.
Ik vind het absurd dat ik gewoon niet kan inloggen mobiel of op de app!Hier hetzelfde, kan niks lezen, icoontjes staan overal en op de ipad helpt alles wissen, geschiedenis, cashe, cookies allemaal niks...
donderdag 18 april 2013 om 18:22
quote:Ster__ schreef op 18 april 2013 @ 17:24:
Ik vind het absurd dat ik gewoon niet kan inloggen mobiel of op de app!
Ik heb de oplossing gevonden, althans voor Google Chrome op de iPad:
- Beëindig de Google Chrome app zoals je dat zou doen met elke andere iPad-app;
- Start Google Chrome opnieuw op.
Dit geldt ook voor Safari (standaard app voor iPad 3 althans):
- Safari afsluiten zoals je een app afsluit;
- Safari opnieuw opstarten.
Het kan zijn dat het forum niet ververst wordt de eerste keer dat je Safari opstart en het forum laadt. Dan moet je het afsluiten en opnieuw opstarten en het forum laden.
Ik vind het absurd dat ik gewoon niet kan inloggen mobiel of op de app!
Het kan zijn dat het forum niet ververst wordt de eerste keer dat je Safari opstart en het forum laadt. Dan moet je het afsluiten en opnieuw opstarten en het forum laden.
hans66 wijzigde dit bericht op 18-04-2013 18:32
Reden: Eh... Safari dus.
Reden: Eh... Safari dus.
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
donderdag 18 april 2013 om 18:28
Zit nu achter een pc die niet kan zoomen.
En ik vind de letters ook te klein (en te dun). Heel vermoeiend.
Mobiel vind ik het vervelend dat onder het reactievenster nog Veel gelezen staat. Scroll je eerst naar beneden om bij het reactievenster te komen, dan moet je weer omhoog omdat helemaal onderaan dus dat andere staat.
Krijg er het heen en weer van.
Niet alleen mobiel trouwens, ik ben gewend op op de pc met de End (einde pagina) knop bij de laatste reactie te komen. En nu moet je dan dus eerst weer omhoog scrollen.
En ik vind de letters ook te klein (en te dun). Heel vermoeiend.
Mobiel vind ik het vervelend dat onder het reactievenster nog Veel gelezen staat. Scroll je eerst naar beneden om bij het reactievenster te komen, dan moet je weer omhoog omdat helemaal onderaan dus dat andere staat.
Krijg er het heen en weer van.
Niet alleen mobiel trouwens, ik ben gewend op op de pc met de End (einde pagina) knop bij de laatste reactie te komen. En nu moet je dan dus eerst weer omhoog scrollen.
.
donderdag 18 april 2013 om 18:50
quote:hans66 schreef op 18 april 2013 @ 18:22:
[...]
Ik krijg nog steeds deze melding:
We kunnen u deze pagina niet tonen - Login failed, username and/or password is incorrect
Indien u denkt dat er een probleem is met Viva mobiel, neemt u dan contact met ons op.
De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: viva_mobile_engine::parse::login_failed_no_match
[...]
Ik krijg nog steeds deze melding:
We kunnen u deze pagina niet tonen - Login failed, username and/or password is incorrect
Indien u denkt dat er een probleem is met Viva mobiel, neemt u dan contact met ons op.
De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: viva_mobile_engine::parse::login_failed_no_match
27 mensen vinden dit leuk.
donderdag 18 april 2013 om 19:03
Misschien mosterd, maar het forum werkt echt niet meer in Chrome! Dwars door de posts heen staat het symbool van de peiler en 'vivaforumvivaforum' zo dat je complete niks meer kan lezen. Nu in Exlorer, daar werkt het wel (maar ik vind Explorer zoo vervelend).
Edit: niet gelezen: je moet de cookies verwijderen, dan werkt het weer, ook in Chrome. Maarja, die uitleg dat je dat moet doen is ook pas leesbaar als je eerst een andere browser probeert waarin je geen cookies had .
Anyway, gelukt dus.
Edit: niet gelezen: je moet de cookies verwijderen, dan werkt het weer, ook in Chrome. Maarja, die uitleg dat je dat moet doen is ook pas leesbaar als je eerst een andere browser probeert waarin je geen cookies had .
Anyway, gelukt dus.
donderdag 18 april 2013 om 19:05
donderdag 18 april 2013 om 19:09
Ik had gehoopt dat de privéberichten-bug opgelost zou zijn. Helaas.
Kunnen jullie hier toch mee aan de slag?
Omschrijving: De moderator heeft mij ooit een privébericht gestuurd. Daardoor zie ik bovenin, altijd:
Je hebt 1 ongelezen privé bericht(en): 1
Alleen ik kan hier niks mee. Ik kan klikken wat ik wil, maar niks. En bij "Mijn Viva" zie ik dit: "Geen berichten naar je verstuurd."
Ik ben de melding beu, kunnen jullie die verwijderen?
Kunnen jullie hier toch mee aan de slag?
Omschrijving: De moderator heeft mij ooit een privébericht gestuurd. Daardoor zie ik bovenin, altijd:
Je hebt 1 ongelezen privé bericht(en): 1
Alleen ik kan hier niks mee. Ik kan klikken wat ik wil, maar niks. En bij "Mijn Viva" zie ik dit: "Geen berichten naar je verstuurd."
Ik ben de melding beu, kunnen jullie die verwijderen?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.