De W van...
vrijdag 19 april 2013 om 11:38
Waardeloos,
Walgelijk,
Week-in-de-knieën,
Waanzinnig,
etc.
Het Koningsriedeltje
Nog erger dan ik had kunnen vermoeden. En ik moet zeggen dat ik die John Ewbank wel hoger had ingeschat. Hij heeft voor Marco toch best wat succesvolle riedeltjes geschreven.
Walgelijk,
Week-in-de-knieën,
Waanzinnig,
etc.
Het Koningsriedeltje
Nog erger dan ik had kunnen vermoeden. En ik moet zeggen dat ik die John Ewbank wel hoger had ingeschat. Hij heeft voor Marco toch best wat succesvolle riedeltjes geschreven.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 19 april 2013 om 13:03
vrijdag 19 april 2013 om 13:06
quote:capricorn schreef op 19 april 2013 @ 13:03:
http://www.petitions24.com/nee_tegen_he ... edGetekend!
http://www.petitions24.com/nee_tegen_he ... edGetekend!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 19 april 2013 om 13:18
vrijdag 19 april 2013 om 13:39
quote:Starshine schreef op 19 april 2013 @ 13:27:
http://www.speld.nl/2013/ ... en-door-muzikale-aanslag/
"John E. werd in eerste instantie omschreven als ‘een lichtgetinte man’. Later bleek het tintje het resultaat van een intensieve zonnebankkuur"
http://www.speld.nl/2013/ ... en-door-muzikale-aanslag/
"John E. werd in eerste instantie omschreven als ‘een lichtgetinte man’. Later bleek het tintje het resultaat van een intensieve zonnebankkuur"
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 19 april 2013 om 13:42
Maar weet je, de melodie vind ik eigenlijk ook niet zo beroerd, maar de tekst is zo knullig (inderdaad het miniplaybackshow-gevoel van 'daar sta je dan'). De rap die er ineens bij gesleept wordt. Het jolige gedoe met drie vingers in de lucht (dit gaat natuurlijk nu al bespot worden met 3 vingers in je neus, 3 vingers in je reet etc).De W van Willen, Wakker, Water . Brrr. Nee, snel weer in de muzikale doofpot dit.
vrijdag 19 april 2013 om 13:44
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 april 2013 @ 13:08:
[...]
De Rechten Van De Mensch waarschijnlijk. Marteling is verboden, je weet tog?
Haha nee, zou ook terecht zijn, maar ik weet het weer, het was plagiaat. Niet zo gek ook, het is eigenlijk een christelijk lied van een paar jaar oud dat hij gebruikt heeft:
http://www.youtube.com/watch?v=rNpLCfWCr8c
[...]
De Rechten Van De Mensch waarschijnlijk. Marteling is verboden, je weet tog?
Haha nee, zou ook terecht zijn, maar ik weet het weer, het was plagiaat. Niet zo gek ook, het is eigenlijk een christelijk lied van een paar jaar oud dat hij gebruikt heeft:
http://www.youtube.com/watch?v=rNpLCfWCr8c
vrijdag 19 april 2013 om 13:46
quote:Moonlight82 schreef op 19 april 2013 @ 13:29:
Die van Bertje Doperwtje bevalt me wel het meest qua respect en de verhouding die het volk zou moeten hebben naar een koning.
Ik houd toch meer van een soort onderdanigheid ipv dat ouwe jongens krentenbrood.Ik zal 't aan hem doorgeven als ik hem van de week zie in de stad.
Die van Bertje Doperwtje bevalt me wel het meest qua respect en de verhouding die het volk zou moeten hebben naar een koning.
Ik houd toch meer van een soort onderdanigheid ipv dat ouwe jongens krentenbrood.Ik zal 't aan hem doorgeven als ik hem van de week zie in de stad.