Entertainment alle pijlers

De W van...

19-04-2013 11:38 616 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waardeloos,

Walgelijk,

Week-in-de-knieën,

Waanzinnig,

etc.



Het Koningsriedeltje

Nog erger dan ik had kunnen vermoeden. En ik moet zeggen dat ik die John Ewbank wel hoger had ingeschat. Hij heeft voor Marco toch best wat succesvolle riedeltjes geschreven.

De W van

Totaal aantal stemmen: 125

Waardeloos (92%)
Wonderschoon (8%)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:gelezwembroek schreef op 19 april 2013 @ 12:59:

[...]



Kom maar schatje, hier ben ik.







Oranje graag, daaaarling.
quote:DeeDee86 schreef op 19 april 2013 @ 12:59:

[...]



niet? bij mij doet ie t gewoon hoorWat gek, nu doet 'ie het wel. Net kreeg ik de melding dat 'ie verwijderd is wegens schending van weet ik veel wat.
Alle reacties Link kopieren
http://www.petitions24.com/nee_tegen_het_koningslied
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 april 2013 @ 12:56:

Whaaaaahhhh, Bertje Doperwtje! Dat die nog steeds de Langestraat onveilig maakt zeg, wat leuk!

U komt ook uit de regio?



(ik kom niet meer zo vaak in de binnenstad helaas)
Alle reacties Link kopieren
quote:capricorn schreef op 19 april 2013 @ 13:03:

http://www.petitions24.com/nee_tegen_he ... edGetekend!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Starshine schreef op 19 april 2013 @ 13:04:

[...]



U komt ook uit de regio?



(ik kom niet meer zo vaak in de binnenstad helaas)Ik woon er al jaren niet meer, maar ik ben er opgegroeid
Alle reacties Link kopieren
De W van watten, voor in je oren
quote:SuperGoomba schreef op 19 april 2013 @ 13:03:

[...]





Wat gek, nu doet 'ie het wel. Net kreeg ik de melding dat 'ie verwijderd is wegens schending van weet ik veel wat.De Rechten Van De Mensch waarschijnlijk. Marteling is verboden, je weet tog?
quote:zoembaya schreef op 19 april 2013 @ 12:42:

Ik verdacht jou al



Je bent wel erg incognito zo zonder die borende blik.



En ik zit nu met Juliana bedaaaaaaaaaaaaaaaaankt in mijn hoofd, eigen schuld dikke bult.



O ja? Was ik al verdacht?

Maar ik vertoon nooit een specifieke John E. voorkeuren toch?
http://www.speld.nl/2013/ ... en-door-muzikale-aanslag/
Die van Bertje Doperwtje bevalt me wel het meest qua respect en de verhouding die het volk zou moeten hebben naar een koning.



Ik houd toch meer van een soort onderdanigheid ipv dat ouwe jongens krentenbrood.
quote:Eleonora schreef op 19 april 2013 @ 13:18:

[...]





O ja? Was ik al verdacht?

Maar ik vertoon nooit een specifieke John E. voorkeuren toch?Nou ja, je was de enige die het wel aardig vond. Dat kwam nog het dichtst bij wonderschoon van alle reacties.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 19 april 2013 @ 13:27:

http://www.speld.nl/2013/ ... en-door-muzikale-aanslag/

"John E. werd in eerste instantie omschreven als ‘een lichtgetinte man’. Later bleek het tintje het resultaat van een intensieve zonnebankkuur"



"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Zo, lijkt wel of er een begrafenis aan komt zeg..
Maar weet je, de melodie vind ik eigenlijk ook niet zo beroerd, maar de tekst is zo knullig (inderdaad het miniplaybackshow-gevoel van 'daar sta je dan'). De rap die er ineens bij gesleept wordt. Het jolige gedoe met drie vingers in de lucht (dit gaat natuurlijk nu al bespot worden met 3 vingers in je neus, 3 vingers in je reet etc).De W van Willen, Wakker, Water . Brrr. Nee, snel weer in de muzikale doofpot dit.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 april 2013 @ 13:08:

[...]

De Rechten Van De Mensch waarschijnlijk. Marteling is verboden, je weet tog?



Haha nee, zou ook terecht zijn, maar ik weet het weer, het was plagiaat. Niet zo gek ook, het is eigenlijk een christelijk lied van een paar jaar oud dat hij gebruikt heeft:



http://www.youtube.com/watch?v=rNpLCfWCr8c
quote:Moonlight82 schreef op 19 april 2013 @ 13:29:

Die van Bertje Doperwtje bevalt me wel het meest qua respect en de verhouding die het volk zou moeten hebben naar een koning.



Ik houd toch meer van een soort onderdanigheid ipv dat ouwe jongens krentenbrood.Ik zal 't aan hem doorgeven als ik hem van de week zie in de stad.
ter vergelijk

10,000 reasons
quote:Starshine schreef op 19 april 2013 @ 13:04:

[...]



U komt ook uit de regio?



(ik kom niet meer zo vaak in de binnenstad helaas)Nah, vind het altijd wel humor
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zojuist de Mauritiaanse nationaliteit aangevraagd.



Wat een aurale emo-drek van de bovenste stinkplank zeg!



...wanstaltig

...walgelijk

...woorden schieten tekort
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die het Bedanklied wel leuk vind?
TO?? Waarom heb je dit topic niet onder psyche geplaatst?
quote:redband schreef op 19 april 2013 @ 13:54:

TO?? Waarom heb je dit topic niet onder psyche geplaatst?
Kom op, wat hadden jullie dan verwacht? Die songteksten van Warco zijn toch ook niet om aan te horen?



Ik mis de Argentijnse invloeden van Waxima in dit liedje. Ze wordt zelfs niet bij naam genoemd.....
Alle reacties Link kopieren
quote:redband schreef op 19 april 2013 @ 13:54:

TO?? Waarom heb je dit topic niet onder psyche geplaatst? misschien moet er maar een nazorg-topic bij psyche komen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven