Minnaar, deel 20

dinsdag 9 april 2013 om 09:41
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

vrijdag 19 april 2013 om 22:36
Hoi turbo, dank je wel
Verhaal is vrij standaard denk ik... Lang getrouwd, nog wel vrienden, maar intimiteit ver te zoeken.
Via internet ander leren kennen waarmee het goed klikte. Veel gechat, steeds sexyer gechat, toen gecamd en nu afgesproken.
En het voelt zoooo goed....
Verhaal is vrij standaard denk ik... Lang getrouwd, nog wel vrienden, maar intimiteit ver te zoeken.
Via internet ander leren kennen waarmee het goed klikte. Veel gechat, steeds sexyer gechat, toen gecamd en nu afgesproken.
En het voelt zoooo goed....
anoniem_178257 wijzigde dit bericht op 19-04-2013 22:38
Reden: typfaut
Reden: typfaut
% gewijzigd
vrijdag 19 april 2013 om 22:45
Ik heb wel vaker gedacht aan hoe het zou zijn als ik 10 jaar geleden bij mijn eerste vriendje was gebleven in de tijd dat ik vorig jaar een minnaarrelatie met hem had...
Maar: ik denk dat je je dat niet voor kan stellen, wij zijn 10 jaar geleden uit elkaar gegaan, leiden zo'n ander leven, en al waren al onze dates zo ontzettend super, ik weet diep van binnen dat wij elkaar nooit gelukkig hadden kunnen maken...
Maar: ik denk dat je je dat niet voor kan stellen, wij zijn 10 jaar geleden uit elkaar gegaan, leiden zo'n ander leven, en al waren al onze dates zo ontzettend super, ik weet diep van binnen dat wij elkaar nooit gelukkig hadden kunnen maken...
vrijdag 19 april 2013 om 22:52
Ik heb hier een poosje niet geschreven,maar wel meegelezen.Ik heb sinds een paar weken een nieuwe nr 2,ik kan het wel van de daken schreeuwen,zo leuk,lief enz,is hij.AS maandag hebben we onze eerste date.Spannend!!We zijn elkaar nu over en weer aan het appen wat we bij elkaar zullen gaan doen enz.Alleen de voorpret en het smachten naar elkaar is al superrr.Ik ben bang dat ik hem nooit meer kwijt wil.Voel me er zo goed bij,Ja ik weet dat het ontzettend fout is waar ik mee bezig ben.Want ja getrouwd natuurlijk.Maar op een goed moment zal ik toch met minnaar moeten stoppen.Maar voor nu heb ik zoiets,ik wil lekker genieten van hem,en ik zie het wel.IK wilde het even kwijt hier,Het is mijn geheim wat niemand weet,maar gelukkig kan ik hier anoniem mijn verhaal kwijt.

zaterdag 20 april 2013 om 14:43
quote:Rooss4 schreef op 17 april 2013 @ 14:57:
Het open gooien van... is natuurlijk een regelmatig terugkerend onderwerp op deze pijler. Er zijn heel wat maisjes die dit met enige regelmaat aankaarten bij hun partner en ik lees maar hoogstzelden dat dit tot een open relatie leidt. Niet alleen de angst om te verliezen speelt mee maar ook de aloude norm van dat je gewoon (zeker als vrouw) trouw hoort te zijn en de meeste partners hebben ook gewoon niet zoveel zin om hun geliefde te delen al worden ze zelf graag wel gedeeld
En ik snap dat ook allemaal hoor.
Ik heb het zo enorm getroffen met mijn minnares
Haar partner is volledig op de hoogte en vertrouwd haar helemaal.
Geen stiekem gedoe en niet genoegen hoeven te nemen met 2 uurtjes vlug in een hotel ofzo.
Van de week was ze hier een hele avond en nacht.
's morgens moest ik naar mijn werk en bleef ze alleen bij mij thuis achter en zou later naar huis gaan.
In de ochtend kreeg ik een berichtje van haar dat ze nog een nachtje zou blijven, en toen ik thuis kwam had ze, zo lief!, lekker Tiramisu gemaakt voor me.
Binnenkort gaan we zelfs samen een paar dagen naar de Costa del Sol.
Lekker genieten van elkaar, zon zee en relaxen
Zo mooi kan het dus ook gaan!
Ik noem haar vaak mijn cadeautje uit de hemel.
Het open gooien van... is natuurlijk een regelmatig terugkerend onderwerp op deze pijler. Er zijn heel wat maisjes die dit met enige regelmaat aankaarten bij hun partner en ik lees maar hoogstzelden dat dit tot een open relatie leidt. Niet alleen de angst om te verliezen speelt mee maar ook de aloude norm van dat je gewoon (zeker als vrouw) trouw hoort te zijn en de meeste partners hebben ook gewoon niet zoveel zin om hun geliefde te delen al worden ze zelf graag wel gedeeld
En ik snap dat ook allemaal hoor.
Ik heb het zo enorm getroffen met mijn minnares
Haar partner is volledig op de hoogte en vertrouwd haar helemaal.
Geen stiekem gedoe en niet genoegen hoeven te nemen met 2 uurtjes vlug in een hotel ofzo.
Van de week was ze hier een hele avond en nacht.
's morgens moest ik naar mijn werk en bleef ze alleen bij mij thuis achter en zou later naar huis gaan.
In de ochtend kreeg ik een berichtje van haar dat ze nog een nachtje zou blijven, en toen ik thuis kwam had ze, zo lief!, lekker Tiramisu gemaakt voor me.
Binnenkort gaan we zelfs samen een paar dagen naar de Costa del Sol.
Lekker genieten van elkaar, zon zee en relaxen
Zo mooi kan het dus ook gaan!
Ik noem haar vaak mijn cadeautje uit de hemel.

zaterdag 20 april 2013 om 19:13
@Francesco: you lucky bastard
Het is je gegund hoor!
Jammer genoeg zitten de meeste nr1's niet zo in elkaar als de partner van jouw minnares.
@jointheclub: weekenden zijn altijd voor het gezin/nr 1.
@verliefd: je nick is goed gekozen . Maar kleine tip: probeer eerst even te landen voordat je weer aan een volgende date gaat denken
. Anders blijf je maar aan het stuiteren.

Jammer genoeg zitten de meeste nr1's niet zo in elkaar als de partner van jouw minnares.
@jointheclub: weekenden zijn altijd voor het gezin/nr 1.
@verliefd: je nick is goed gekozen . Maar kleine tip: probeer eerst even te landen voordat je weer aan een volgende date gaat denken

zaterdag 20 april 2013 om 21:56
Verliefd: dat had ik vorige week, lees ff mn posts terug anders.
Maar na een date met sex en goed gesprek ben ik ook weer geland en is de rust in mn hoofd terug.
Ohyeah: hier ook hoor. morgen uit eten met mn ouders en zusja/zwager ivm trdag ouders.
Maandag maar weer verder kijken of nr2 weer aan het contacten slaat.
Maar na een date met sex en goed gesprek ben ik ook weer geland en is de rust in mn hoofd terug.
Ohyeah: hier ook hoor. morgen uit eten met mn ouders en zusja/zwager ivm trdag ouders.
Maandag maar weer verder kijken of nr2 weer aan het contacten slaat.
zaterdag 20 april 2013 om 22:00
@verliefd: Hahah ik herken het hoor. Maar als je alleen maar in de wolken loopt kan je thuis gewoon niet functioneren. Been there done that. En ik heb er zelf ook nog wel 'last' van.
Probeer even te relativeren.
(ik weet het, het zal wel een vreselijke rommel zijn in je bovenkamer nu
)
@jointhclub: nr1 en gezin hebben altijd voorrang. Ook al zit in je hoofd die nr2. idd.
Probeer even te relativeren.
(ik weet het, het zal wel een vreselijke rommel zijn in je bovenkamer nu

@jointhclub: nr1 en gezin hebben altijd voorrang. Ook al zit in je hoofd die nr2. idd.
zaterdag 20 april 2013 om 22:04
zondag 21 april 2013 om 00:05
zondag 21 april 2013 om 10:52
Over lekkere sex gesproken.
Vanmorgen boven op nr 1 gekropen maar sexte toch met nr 2 in mn kop....herkenbaar.
Mezelf een ulimatum van 6mnd gegeven als nr 2 dan nog in mn kop zit ga ik er toch maar werk van maken.
Tot die tijd zien we wel hoe het loopt met nr 2 en mij.
Ook wel benieuwd in hoeverre ik hem mee ga krijgen of dat hij nu echt de boot gaat afhouden.
Word ook een beetje een macht spelletje zo natuurlijk. Hoever kan ik gaan totdat de ander toch over stag gaat..
Of ben ik daarin de enige??
Vanmorgen boven op nr 1 gekropen maar sexte toch met nr 2 in mn kop....herkenbaar.
Mezelf een ulimatum van 6mnd gegeven als nr 2 dan nog in mn kop zit ga ik er toch maar werk van maken.
Ook wel benieuwd in hoeverre ik hem mee ga krijgen of dat hij nu echt de boot gaat afhouden.
Word ook een beetje een macht spelletje zo natuurlijk. Hoever kan ik gaan totdat de ander toch over stag gaat..
zondag 21 april 2013 om 13:13
quote:jointheclub schreef op 21 april 2013 @ 10:52:
Zou je dat kunnen zonder schuldgevoel?
Ik ken mijn minnares pas een paar maanden.
Verliefd? Ja!
Zeker meer dan alleen seks.
Maar ik zou haar nooit van haar nr 1 af willen pikken, zou me daar denk ik zo schuldig over voelen.
Ze heeft nu ideale relatie met een nr 1 die haar dit gunt.
En dat zou dan voor mij en door mij verbroken worden?
Partner boos/verdrietig, familie, vrienden ....
Zou daar echt moeite mee hebben denk ik.
Zou je dat kunnen zonder schuldgevoel?
Ik ken mijn minnares pas een paar maanden.
Verliefd? Ja!
Zeker meer dan alleen seks.
Maar ik zou haar nooit van haar nr 1 af willen pikken, zou me daar denk ik zo schuldig over voelen.
Ze heeft nu ideale relatie met een nr 1 die haar dit gunt.
En dat zou dan voor mij en door mij verbroken worden?
Partner boos/verdrietig, familie, vrienden ....
Zou daar echt moeite mee hebben denk ik.

zondag 21 april 2013 om 15:38
quote:jointheclub schreef op 21 april 2013 @ 10:52:
zolang jij nr 2 op blijft zoeken, blijft die in je kop zitten en tussen je lakens. Het lijkt me niet fair naar je nr 1, die niet eens weet dat dit zijn laatste kans is omdat jij de vervanger al in je bed hebt gehaald. Als je echt wilt onderzoeken of je relatie met nr 1 nog voldoende levensvreugde biedt voor de rest van je leven, vind ik dat je hem een eerlijke kans moet geven. En daarbij nr 2 even op een zijspoor zet. Als je straks besluit dat het echt over is met nr 1 en nr 2 de ware blijkt, is hij er op dat moment ook nog wel.
Tot die tijd zien we wel hoe het loopt met nr 2 en mij. wellicht is dit het moment waarop je je nog af kunt vragen in hoeverre goede seks de perfecte basis is voor een goede relatie, zeker als je deze relatie straks op wilt bouwen met als fundament de brokstukken van je eigen relatie.
Join: ik vind het heel ver gaan. Erg manipulatief en een beetje kinderachtig net zolang drammen totdat je je zin krijgt en je minnaar weer over stag gaat. Je lijkt daarin nogal met zijn gevoelens te spelen, zolang wat jij maar krijgt wat je wilt.
add: het quoten ging niet helemaal goed. Alle vetgedrukte tekst is ook van mij en tussengevoegd.
zolang jij nr 2 op blijft zoeken, blijft die in je kop zitten en tussen je lakens. Het lijkt me niet fair naar je nr 1, die niet eens weet dat dit zijn laatste kans is omdat jij de vervanger al in je bed hebt gehaald. Als je echt wilt onderzoeken of je relatie met nr 1 nog voldoende levensvreugde biedt voor de rest van je leven, vind ik dat je hem een eerlijke kans moet geven. En daarbij nr 2 even op een zijspoor zet. Als je straks besluit dat het echt over is met nr 1 en nr 2 de ware blijkt, is hij er op dat moment ook nog wel.
Tot die tijd zien we wel hoe het loopt met nr 2 en mij. wellicht is dit het moment waarop je je nog af kunt vragen in hoeverre goede seks de perfecte basis is voor een goede relatie, zeker als je deze relatie straks op wilt bouwen met als fundament de brokstukken van je eigen relatie.
Join: ik vind het heel ver gaan. Erg manipulatief en een beetje kinderachtig net zolang drammen totdat je je zin krijgt en je minnaar weer over stag gaat. Je lijkt daarin nogal met zijn gevoelens te spelen, zolang wat jij maar krijgt wat je wilt.
add: het quoten ging niet helemaal goed. Alle vetgedrukte tekst is ook van mij en tussengevoegd.
anoniem_155658 wijzigde dit bericht op 21-04-2013 15:40
Reden: verkeerd gebruik van het quoten
Reden: verkeerd gebruik van het quoten
% gewijzigd

zondag 21 april 2013 om 16:10
Om welk ultimatum gaat het precies? Join, ga je jouw relatie met nr 1 nog 6 maanden de kans geven en als je je nummer 2 dan nog zo interessant vindt ga je voor een relatie met hem? Hij was de meneer van de contactdip toch of haal ik nu dingen door elkaar?
Hier een redelijk braaf weekend met een -voor mij- tegenvallende kennismakingsdate. Wel wijn, geen seks dus.. meneer (blijft toch een rotwoord hè?) wilde wel mee naar het Rooshoq maar daar had de Roos in kwestie niet zo`n zin in.
Volgende week weer een loederig einde gelukkig. Ben d'r an toe
Hier een redelijk braaf weekend met een -voor mij- tegenvallende kennismakingsdate. Wel wijn, geen seks dus.. meneer (blijft toch een rotwoord hè?) wilde wel mee naar het Rooshoq maar daar had de Roos in kwestie niet zo`n zin in.
Volgende week weer een loederig einde gelukkig. Ben d'r an toe