Moderator - Kinderen
dinsdag 27 mei 2008 om 21:38
Een nieuw schoon moderatortopic
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 2 juni 2008 om 21:33
Peppie, bedankt, het topic is weg.
Cherise, ik zal het topic sluiten.
Cherise, ik zal het topic sluiten.
woensdag 4 juni 2008 om 17:39
Mmhh, dan opteer ik ook voor:
- een centraal kinderwagentopic;
- een centraal autostoeltjestopic;
- een centraal vakantie-met-kinderentopic;
- een centraal kinderen-en-werkcombinatietopic;
- een centaal watmagiktijdenszwangerschapallemaalnietetentopic;
- een centraal flesvoedingstopic;
- een centraal geboortekaartjestopic.
Ziezo, dat ruimt op!
- een centraal kinderwagentopic;
- een centraal autostoeltjestopic;
- een centraal vakantie-met-kinderentopic;
- een centraal kinderen-en-werkcombinatietopic;
- een centaal watmagiktijdenszwangerschapallemaalnietetentopic;
- een centraal flesvoedingstopic;
- een centraal geboortekaartjestopic.
Ziezo, dat ruimt op!
donderdag 5 juni 2008 om 21:26
MissWorld, je mailadres is doorgestuurd.
Fleurtje, met de komst van het nieuwe forum is ervoor gekozen om geen centrale topics meer te maken. Forummers kunnen natuurlijk altijd zelf initatieven nemen daartoe en andere forummers op die topics wijzen, maar er worden in principe geen topics meer gesloten omdat er al een ander topic over dat onderwerp is (het gebeurt wel een enkele keer als er heel kort op elkaar meerdere topics over één onderwerp geopend worden).
Peppie, dank voor het klikken, ik ga even kijken.
Fleurtje, met de komst van het nieuwe forum is ervoor gekozen om geen centrale topics meer te maken. Forummers kunnen natuurlijk altijd zelf initatieven nemen daartoe en andere forummers op die topics wijzen, maar er worden in principe geen topics meer gesloten omdat er al een ander topic over dat onderwerp is (het gebeurt wel een enkele keer als er heel kort op elkaar meerdere topics over één onderwerp geopend worden).
Peppie, dank voor het klikken, ik ga even kijken.
maandag 9 juni 2008 om 21:29
Zonnetje, de titel is aangepast.
woensdag 11 juni 2008 om 21:14
Geen dank.
Het oproepje [Amber Alert in Europa] is naar het prikbord verplaatst.
Het oproepje [Amber Alert in Europa] is naar het prikbord verplaatst.
zaterdag 21 juni 2008 om 14:15
Was niet de eerste en vast ook niet de laatste keer dat ik verkeerd was ingelogd.