Hangmat fatboy

25-04-2013 09:53 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaringen met de hangmat van Fatboy, nieuw vind ik ze te duur. Maar op Marktplaats staan ook best wel wat. Nu las ik op internet dat de hangmatten problemen hebben met waterdichtheid, dat ze in feite niet buiten kunnen worden gebruikt!

En dat vind ik toch wel erg belangrijk, dat ik het ding gewoon heel de zomer buiten kan laten staan. 'S nacht lijkt het me sowieso handig om de doek binnen te leggen. Maar mocht er eens een bui regen op vallen moet ie daar toch gewoon tegen kunnen.

Dus doen of kan ik beter verder kijken naar betere alternatieven?
Ik heb er geen, maar vrienden wel en ik weet alleen dat ik ze heerlijk vind liggen. Mocht ik de Koninginnedag loterij winnen en een huis met grote tuin krijgen, dan wil ik er zéker één (of meerdere).

Volgens mij laten vrienden hem gewoon buiten staan, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik weet niet of ze ook de weersvoorspellingen in de gaten houden zeg maar.
Nemen ze heel veel ruimte in beslag? Of valt dat wel mee?
Ja, ze nemen veel ruimte in beslag. Lijkt op het plaatje vast niet zo, maar het is echt een enorm ding.
Ik heb er ook eens naar gekeken, maar vond hem uiteindelijk toch te groot. Het is echt een mega ding en de mat ergens ff wegleggen neemt ook al veel plek in. Die heb ik niet in de schuur, dus uiteindelijk niet gekocht.

Ik heb uiteindelijk een veel kleinere gekocht met standaard. Die vouwt helemaal op en zit zo'n zak omheen. Die past makkelijk in de schuur en ik neem hem ook mee op vakantie enzo. En je hangt niet zo ver boven de grond, vind ik wel prettig met erin en eruit gaan (val je niet zo hard haha!). Maar kan geen plaatje laten zien van de onze, want google is stuk! Grrr...

Ik heb zoiets nu (maar zonder donald erop ) http://www.marktplaats.nl ... abe740c1b&previousPage=lr

Heb ook nog een hangmat gehad tussen de schuur en een boompje in. Die lag eigenlijk nog het beste. Dat was echt zo'n hangtmat met alleen touwen en doek, niet zo'n lat boven en onderaan waar het touw doorheen liep zeg maar. Daarin lag je echt in zo'n zak, lag heerlijk. Maar de boom is omgelegd, dus dat schiet niet op
Ah Okee, je ik was eigenlijk ook bang dat het ding vrij groot zou zijn. Dan toch maar verder zoeken.
Ik heb er een en hij is vrij groot. Het frame staat de hele zomer buiten. De hangmat zelf haal ik er wel af savonds en hang ik in de schuur. Hij hee ook wel eens in de regen gestaan en daar kan hij best tegen. Alleen wel wachten tot hij weer droog is voordat je er weer op gaat liggen.
Je kan er volgens mij ook makkelijk met 2 volwassenen op. En zag al ergens een foto van iemand met 2 kinderen erbij. Dat geeft wel een beetje de grootte aan.
Ohhhhh ik hou van mn fatboy! Heb m destijds gekocht met rentepunten van de ING en toen was het wel te doen. Toevallig afgelopen jaar het frame gewoon buiten laten staan en werkt nog steeds prima, liggedeelte past precies onder mijn bank dus dat is zo opgeruimd. Buitje kan hij prima hebben hoor maar moet geen stortbui zijn, duurt anders lang voordat hij weer droog is. Hij is idd niet erg compact maar ik heb gelukkig een ruime schuur. Love it!!!

:-)
Je moet de hangmat niet altijd buiten laten, steeds regen er over heen is niet goed voor de stof. Het frame kun je wel buiten laten staan.

Wij hebben er al jaren een, en ik, mijn vriend en mijn kleuterzoon kunnen er met z'n allen samen in liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven