Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier niet hoor Pimpel.. ik lig al in m'n opgemaakte bed

Later is nu
quote:Alex schreef op 31 mei 2008 @ 23:08:

Dit dan, Pimp?

Mijn absolute favoriete band.

Ja, tof!

(Maar eigenlijk ben ik alleen trouw gebleven aan Metallica, baal dan ook heeeeeeel erg dat ik geen geld had voor Pinkpop)
ach dat EK. Ben niet erg van de voetbal. Hoewel, vroeger toen ik nog thuis woonde keek ik wel mee, maar bentos geeft er niets om en zelf zet ik het ook niet aan eigenlijk. Ik vind de sfeer rondom dit soort evenementen wel altijd leuk, dus misschien moeten we nu wel gaan kijken (de wedstrijden van NL dan he, niet overdrijven). En jullie, kijken jullie?
opzouten nou pim
leuke smiley 3m
Jij zielig...Jij zielig...

Jij verzoekt iedereen om te gaan neuken.

En ik dan..

Nu ben ik dus zielig. Heel zielig. Boehoe....

~gaat de straat op in de hoop een puisterig jochie van een jaar of 17 tegen te komen om die eens genadeloos te grazen te nemen zodat die voor de rest van zijn leven een zwak voor ouwe vrouwen heeft~
Wat wilde ik nou toch typen?
Elvis kijkt

Vooral en met name de wedstrijden van NL en de wedstrijden van de poul van NL. Helaas is NL steeds om 20.45 uur, anders mocht LE ook kijken. De ene keer dat het op vrijdag is, moet hij er 's morgens vroeg uit voor voetbaltoernooi (en wij ook, trouwens) Ik vind juist het oranje overal erg leuk, dat vindt Elvis dan weer niets

Ik kijk meestal niet. In het verleden was het vaak mooi weer, speelden ze vroeg en zat ik buiten te lezen. Nu ga ik aan de pc of wat tekenen ofzo
Later is nu
Ik kijk zeker!!!!

Liefst in de kroeg ,met biertje erbij.

Sowieso alle wedstrijden van Nederland en alle wedstrijden uit de poule.

Wij zijn ook best fanatiek hier, eigenlijk.

De eerste keer dat ik Zorro zag, was ook tijdens wedstrijd van Nederlands elftal. Hij had totaal geen oog voor mij

Zag er ook niet uit trouwens, een oranje unoxmuts tot ver over zijn oren, haha
Jaaaah, laten we een voetbalpoule gaan maken;

Ik ben vóór.

~pakt pen en papier~

Euh, twee probleempjes..

1= hoe maak je een voetbalpoule?

2= wie doen er in vredesnaam mee aan het EK?

Mmm, ik kan mijn geld zeker niet inzettten op Argentinië en Ghana, hé?
Hier ook niets te neuken, dus.

Maar moet eigenlijk wel naar bed

Toch wel arme Pimpel, dat ze nog moet werken, maarja, naar bed gaan is natuurlijk ook geen optie, wordt monster wakker.

Ik moet echt naar bed, m'n vingers worden dislexys

(smiley van hyves geplukt Bent )
Later is nu
jij wel mims, jij wel.
quote:mimsey schreef op 31 mei 2008 @ 23:19:

Jaaaah, laten we een voetbalpoule gaan maken;

Ik ben vóór.

~pakt pen en papier~

Euh, twee probleempjes..

1= hoe maak je een voetbalpoule?

2= wie doen er in vredesnaam mee aan het EK?

Mmm, ik kan mijn geld zeker niet inzettten op Argentinië en Ghana, hé?
Mims, Argentinië en Ghana vallen af. Brazilië zou ik m'n geld dit keer ook niet op zetten.

Vriendje kwam hier trouwens binnen in een shirt van Italië. Daar moet NL de eerste wedstrijd tegen. Hij is voor Italië, omdat ze goed zijn. Slimme jongen, wedden op de winnaar

Geen idee hoe je een poule maakt, ik doe er altijd gewoon aan mee en verlies. Anderen rekenen uit, daar komt dat vast door
Later is nu
ik ga ook stoppen, geloof dat KK toch niet wakker wordt van onweer nu. Moet morgenochtend weer sporten. Hopelijk is het morgen weer droog , we gaan de tuin voor een deel slopen (planten eruit en stenen erin, morgen alleen deel 1).
Foeballuh?

*druipt af*
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
TRouwens wel heel schattig; ik bracht Mops donderdag naar Mansey, en we zaten in de trein met allemaal Nederland-supporters (duhuh, we moesten naar Eindhoven).

Hoe dan ook, binnen de korte keren had Mops van een of andere dronken gast (des te dronkener des te leuker Mops ze vind..) een stadiontoeter afgeflirt, dus liep er 80 centimeter schattigheid-met-vlechtjes over het perron een trommelvlieskneuzende takkeherrie te blazen . "TOOOÉÉÉÉÉÉT". Echt, ik heb een partij kerels een luchtsprong zien maken toen opeens de wereld ter hoogte van hun knieholtes leek te vergaan,
IN theorie moet de kroeg nu leeg gaan lopen toch?

Ely gaat neuken

Pimpel is aan 't werk

Mims is op straat aan 't zoeken naar een puisterige 17 jarige die van voetbalpoules weet

Bentetje. eh.. zit hier nog, samen met mij

Haaaai Bentetje

Later is nu
Nou, ik heb Pim beloofd dat ik zou gaan neuken

(mims, doe je mee ?)

Dus alvast welterusten allemaal!
OH, het was BAAii Bentetje

En Alex houdt niet van voetbalpraat, is ook weg

Hahaha, Mims, had ik graag gezien (dan weer niet gehoord)

Ik heb de dommigheid uitgehaald m'n kinderen een colatoeter mee te laten nemen van de winkel What was I thinking, ik kan dat soort herrie niet uitstaan!
Later is nu
quote:mimsey schreef op 31 mei 2008 @ 23:23:

TRouwens wel heel schattig; ik bracht Mops donderdag naar Mansey, en we zaten in de trein met allemaal Nederland-supporters (duhuh, we moesten naar Eindhoven).

Hoe dan ook, binnen de korte keren had Mops van een of andere dronken gast (des te dronkener des te leuker Mops ze vind..) een stadiontoeter afgeflirt, dus liep er 80 centimeter schattigheid-met-vlechtjes over het perron een trommelvlieskneuzende takkeherrie te blazen . "TOOOÉÉÉÉÉÉT". Echt, ik heb een partij kerels een luchtsprong zien maken toen opeens de wereld ter hoogte van hun knieholtes leek te vergaan,

Schat, je bent nog niet getrouwd, dus ik zou dat soort voorstellen maar voor je houden tot je die knoeperd van een ring aan je vinger geschoven hebt gekregen. Je gaat toch wel in maagdelijk wit???
Hmm, ik zit hier bed opmaken uit te stellen, maar moet eigenlijk ook weg. .

Het is hier ook zó gezellig

Later is nu
~ziet door waterige slaperige ogen het scherm niet meer~

truste laiverds

Mims, is dat trouwens een nieuw schilderij? Ik ben wel benieuwd!
Later is nu
Als hij af is (vanavond, het moet vannacht...) zal ik wel een foto plaatsen, maar wederom; het is niets bijzonders. Gewoon, voor de leuk.
Whoehaha die Mops!

Ik heb een schijthekel aan voetbal (en vooral aan de overdaad daarvan in dit huis...) maar Ek en Wk enzo vind ik dan wel weer leuk, zal wel door het opzwepende saamhorigheidgedoe komen.

Ik wás lekker opdreef tot ik zojuist een sms-je van zus onting: nu op 3 Metallica live op Pinkpop. dusss.... (ga ik nu met de laptop op schoot werken voor de tv )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven