X-factor 2013: the liveshows!
vrijdag 7 juni 2013 om 21:44
quote:itsme26 schreef op 07 juni 2013 @ 21:22:
och pips, het is zo dan toch ook helemaal niet zo leuk moeder wezen
ik hou ontzettend veel van mijn ventje maar ik vind er echt geen fuck aan nu, het moederschap. En die gedachte maakt me nog sipper. Maar goed. Gaat over zeggen 'ze'.
Heb ik veel gemist?
och pips, het is zo dan toch ook helemaal niet zo leuk moeder wezen
ik hou ontzettend veel van mijn ventje maar ik vind er echt geen fuck aan nu, het moederschap. En die gedachte maakt me nog sipper. Maar goed. Gaat over zeggen 'ze'.
Heb ik veel gemist?
vrijdag 7 juni 2013 om 21:50
quote:BellatrixVanDetta schreef op 07 juni 2013 @ 21:38:
Rosanna en Juul...precies zo! Heerlijk!
Onder het motto "Oktoberfeste kunnen ook best in mei" hebben we flink gefeest!
En toen we zo rond twaalven allemaal wel aan de zatte kant waren begon de DJ met....jawel....Duitse Schlagers.
Daar stond Bella met de directeur: "Duhuhuuuuu...!!"
Rosanna en Juul...precies zo! Heerlijk!
Onder het motto "Oktoberfeste kunnen ook best in mei" hebben we flink gefeest!
En toen we zo rond twaalven allemaal wel aan de zatte kant waren begon de DJ met....jawel....Duitse Schlagers.
Daar stond Bella met de directeur: "Duhuhuuuuu...!!"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 7 juni 2013 om 21:52
quote:Pippin schreef op 07 juni 2013 @ 21:50:
Haha jij let ook niet op HOe is het met Petronella? Wanneer was haar aankomsttijd ook alweer ongeveer? Augustus toch?
Met Petronella gaat het prima. Ze heeft het maar druk in mijn buik (veel drukker als Pommel) en ik word enorm (buiksgewijs dan)
Nog 9 weekjes en dan is de datum. Dat blijft ook de datum want ik heb nog wat plannen in mijn verlof
Haha jij let ook niet op HOe is het met Petronella? Wanneer was haar aankomsttijd ook alweer ongeveer? Augustus toch?
Met Petronella gaat het prima. Ze heeft het maar druk in mijn buik (veel drukker als Pommel) en ik word enorm (buiksgewijs dan)
Nog 9 weekjes en dan is de datum. Dat blijft ook de datum want ik heb nog wat plannen in mijn verlof
Je moet soms vallen om weer leren op te staan