X-factor 2013: the liveshows!
vrijdag 7 juni 2013 om 21:10
zolang ie id nacht nog drinkt doe ik dat niet. En een nachtje bijslapen werkt ook niet meer, daar moet ik minstens 100 jaar van maken.
Nee, weet je... hij is ook nog es wéér ziek. Sinds ie opgenomen is geweest is het alleen maar snotteren, emmeren en etteren plus een enorme ontwikkelingssprong met bijbehorende mama-plak-dagen en dat is heel begrijpelijk maar oh zo irritant. Het houdt nu al een maand of 3 aan en ik ben 't zat. Vraag me onderhand af of ik uberhaupt wel geschikt ben als moeder enzo.
naja, zullen de horrormonen wel zijn. ofzo.
Nee, weet je... hij is ook nog es wéér ziek. Sinds ie opgenomen is geweest is het alleen maar snotteren, emmeren en etteren plus een enorme ontwikkelingssprong met bijbehorende mama-plak-dagen en dat is heel begrijpelijk maar oh zo irritant. Het houdt nu al een maand of 3 aan en ik ben 't zat. Vraag me onderhand af of ik uberhaupt wel geschikt ben als moeder enzo.
naja, zullen de horrormonen wel zijn. ofzo.
vrijdag 7 juni 2013 om 21:18
Ik begrijp het Pip, denk een logische gedachte van het moedergevoel in zo'n situatie (en daarom dnek ik dat de gedachte niet zorgwekkend is, maar misschien wel kijken of je idd even lucht kan krijgen, beetje opladen).
Ik begin me een beetje te ergeren aan haar manier van zingen. nasaal en te veel ad-libs die niet helemaal lekker klinken.
Ik begin me een beetje te ergeren aan haar manier van zingen. nasaal en te veel ad-libs die niet helemaal lekker klinken.
vrijdag 7 juni 2013 om 21:21