toegangscode landnummer

02-06-2008 14:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet van welk land de toegangscode 630 of 63 is? ik kan 't op google niet vinden!
De filipijnen!

Win ik nu de magnetron?
Mijn mening, mijn keuze.
http://www.vodafone.nl/pr...nd/landcodes_en_tarieven/

63 is van de Filippijnen
echt de filipijnen???

ik heb een paar gemiste oproepen die beginnen met die cijfers namelijk (en niet echt een link met de filipijnen)
oeps mosterd
had je een bruid besteld mss?!?
Waarom bel je het nummer niet terug?

(waar je al niet een topic over kunt openen...)
quote:xana schreef op 02 juni 2008 @ 14:27:

Waarom bel je het nummer niet terug?

(waar je al niet een topic over kunt openen...)Misschien is haar Filipijns niet zo denderend?
MissKip

Plus, dat als je niet weet waar vandaan er gebeld wordt, een gemiddeld mens ook niet zomaar even terugbelt. Zeker als je niemand in die regio hebt zitten, die je zou kunnen bellen.
Haha bedankt voor de reacties! Ik heb niet teruggebeld omdat ik niemand ken daar en liever dan geen geld uit wil geven daaraan. Wat ik me wel afvroeg was of dat als je met zo'n 0900 nummer belt om goedkoop naar 't buitenland te bellen, dat dan ook zo op je nummerweergave kan komen te staan (dus idd. dat je vanuit de filipijnen belt ofzo)? Weet iemand dat?

En idd het zijn geen levensbedreigende zaken, maargoed daar is die hele overige pijler toch voor gemaakt, al 't overige geneuzel?
Sterker nog; ik durf te beweren dat 99% van wat hier op het forum wordt besproken onder de noemer "geneuzel" valt.

Maar, eerlijk is eerlijk, met google had je het ook in één klik geweten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven