Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Nou ik vond hem ook lastig hoor, LV, zie vorige pagina, ik had 'm genoemd, maar ik vond hem niet vervelend om iedere keer opnieuw te doen. 65 vond ik ronduit stom.

Ik haat de chocola-levels.

Zit nu weer zonder levens op de laptop dus de telefoon er maar weer even bijpakken
quote:Ratteke schreef op 11 juni 2013 @ 22:02:

Duimen? Echt? Probeer eens een middelvinger of wijsvinger.

Er gaat een wereld voor me open

Ik haal net trouwens op de iPad level 65 in één keer.

Op de laptop heb ik daar destijds een week over gedaan.

Hoezo geluk.
Fijn Lotte!

Ik weet 79 niet meer zo goed Lady Voldemort. Wilde net terugkijken, maar mijn levens zijn op, en ik heb de tijd van de tablet de hele nacht vooruit gezet (en steeds mijn levens opgespeeld ) waardoor ik nu 709 minuten moet wachten voor ik weer kan spelen
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Rua-Red schreef op 11 juni 2013 @ 22:40:

Nou ik vond hem ook lastig hoor, LV, zie vorige pagina, ik had 'm genoemd, maar ik vond hem niet vervelend om iedere keer opnieuw te doen. 65 vond ik ronduit stom.

Ik haat de chocola-levels.

Zit nu weer zonder levens op de laptop dus de telefoon er maar weer even bijpakken Nou Rua, dan maar lekker wachten tot de bommen komen. Die zijn een stuk makkelijker
odi et amo
Oke 91 gehaald, time for bed
quote:lamaatje schreef op 11 juni 2013 @ 22:58:

[...]

Nou Rua, dan maar lekker wachten tot de bommen komen. Die zijn een stuk makkelijker geloof er niets van
quote:Akakia schreef op 11 juni 2013 @ 22:51:

Fijn Lotte!Ja, je mot wat, als ze steeds zo lang doen over het bedenken van weer een paar nieuwe leveltjes.
quote:lamaatje schreef op 11 juni 2013 @ 13:20:

Erg hè Mikka. Nog tips toevallig voor 149, behalve een extra zak snoep bij de hand houden 149 ook door.denk dat de tip is om eerst de bovenkant zo snel mogelijk vrij te krijgen
quote:Rua-Red schreef op 11 juni 2013 @ 22:29:

Belachelijk verslavend spelletje is het toch. En ik ben helemaal niet van de spelletjes!

Herkenbaar! Ik ben ook helemaal niet van de spelletjes en nu droom ik er 's nachts zelfs van!
Heel goed Akakia! Nu weer lekker verder spelen.

Het is maar goed dat niemand me gewaarschuwd heeft voor 172...

Binnen 10 zetten het level halen terwijl je door 5 of 6 lagen slagroom met chocola heen moet (2 rijen ook nog) én een bom die na 5 zetten afgaat.

Al gehaald
Toch zul je zien dat je die snel haalt, Ratteke. Twee keer een gestreepte op de juiste plaats is genoeg. Ik had 'm net met nog zes zetten over.

Ja, als ik jullie hoor foeteren op een level, ga ik 'm ook nog maar eens proberen. Wachtend op nieuw spul.
Hahaha, ik had je toevoeging nog niet gelezen.

Had ik gelijk of had ik gelijk!
Nou Lotte, doe 92 eens voor me dan! Krijg dat kutfruit niet om t hoekje heen. Net biiiijna gelukt maar toen waren mijn moves op.

Gelukt
quote:Lotte35 schreef op 12 juni 2013 @ 12:10:

Hahaha, ik had je toevoeging nog niet gelezen.

Had ik gelijk of had ik gelijk!

hahaha, ja je had gelijk. Ik had de mazzel dat ik een spikkelsnoepje kreeg en toen kon ik de bom wegspelen. Daarna idd 2 streepjes en het was al klaar, nog 5 zetten over ook.

Op mijn mobiel was er net een update van ccs. Misschien is dat nu voor het hele spel en zijn er weer levels bij gekomen. Kan je hopelijk weer verder.
Ik.

Heb.

191.

GEHAALD.

Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Gaat goed hier! voor iedereen die een level verder is!
quote:Solomio schreef op 12 juni 2013 @ 13:19:

Ik.

Heb.

191.

GEHAALD.

Ik met je mee! lekker gevoel he, als je het dan ein-de-lijk gehaald heb.
Nog steeds in 392 ... al een week ??? Even klagen, misschien helpt het, de zakjes en de gestreepte lukken wel maar ik haal maar geen 200.000 punten !!!
Hmm ik zit nog steeds vast op 77 en zo te horen wordt het alleen maar erger.
Starshine , je kunt met een lollyhamer de choco stukslaan.

Twee klappen (misschien 3 voor het tralietje) en hoppa je kunt op het gemakje het level afmaken. Wel op je punten letten.
odi et amo
Echt, als ik alles zo hier lees, vraag ik me af: waar doen we het voor ?
quote:lamaatje schreef op 12 juni 2013 @ 15:17:

Starshine , je kunt met een lollyhamer de choco stukslaan.

Twee klappen (misschien 3 voor het tralietje) en hoppa je kunt op het gemakje het level afmaken. Wel op je punten letten.helaas, ik heb helemaal geen boosters meer en ik ga er geen geld aan uitgeven ook.
Dus dan na een week 191 lijkt 192 echt appeltje-eitje. Totdat blijkt dat er geen nieuwe snoepjes verschijnen en je veld wel heel snel leeg is.
quote:Solomio schreef op 12 juni 2013 @ 16:43:

Dus dan na een week 191 lijkt 192 echt appeltje-eitje. Totdat blijkt dat er geen nieuwe snoepjes verschijnen en je veld wel heel snel leeg is. En klagen lijkt te helpen, 192 gehaald.
Yeahh ik heb 191 gehaald.. Een ruime dag :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven