Start mei 2013
woensdag 10 april 2013 om 20:53
Dag dames!
Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.
Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.
NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen
11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje
17/6 positief
(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief
16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief
2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief
(mirena uit april)
123aap123 & Lionlily
Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.
[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]
[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]
Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.
Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.
NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen
11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje
17/6 positief
(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief
16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief
2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief
(mirena uit april)
123aap123 & Lionlily
Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.
[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]
[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]
donderdag 13 juni 2013 om 13:24
Goedemiddag!
Ik heb net even gespiekt op het andere mei topic en daar gaan ze echt als een speer haha..
Ik hoop dat er in ons topic ook snel meer dansende poppetjes verschijnen...
@LLL: vandaag je mbd! Al tekenen van menstruatie of ga je een testje wagen?
@Derpina: hoe gaat het bij jou? Nog rustig??
@ marieanne: welkom op ons topic. Wanneer is je mbd??
@musje31: dank je wel! Hoe gaat het met jou?
@mamaroos: jup je had gelijk
Toch vind ik het nog steeds een onwerkelijk iets.. Heb eigenlijk geen kwaaltjes, dat maakt me aan de ene kant wel onzeker.
Maar dan kijk ik weer naar de test en die is toch echt positief!
Ik heb net even gespiekt op het andere mei topic en daar gaan ze echt als een speer haha..
Ik hoop dat er in ons topic ook snel meer dansende poppetjes verschijnen...
@LLL: vandaag je mbd! Al tekenen van menstruatie of ga je een testje wagen?
@Derpina: hoe gaat het bij jou? Nog rustig??
@ marieanne: welkom op ons topic. Wanneer is je mbd??
@musje31: dank je wel! Hoe gaat het met jou?
@mamaroos: jup je had gelijk
Toch vind ik het nog steeds een onwerkelijk iets.. Heb eigenlijk geen kwaaltjes, dat maakt me aan de ene kant wel onzeker.
Maar dan kijk ik weer naar de test en die is toch echt positief!
donderdag 13 juni 2013 om 13:28
Ik heb advies nodig!
Ik heb getest weer, waarom weet ik niet gisteren negatief getest.
Maar ik zag volgens mij toch een licht streepje. Maar ik weet niet of ik hem wil zien. Of dat je sowieso een licht streepje ziet? (Gisteren zag ik helemaal niets, heb een half uur gestaart toen alleen er kwam geen streepje.)
Wanneer zal ik nu weer testen? Heb nu in eens stiekeme hoop.
Waarom heb ik getest, dat weet ik niet mijn gevoel zij doe een test!
Maar ik voel nog altijd niets.
Ik heb getest weer, waarom weet ik niet gisteren negatief getest.
Maar ik zag volgens mij toch een licht streepje. Maar ik weet niet of ik hem wil zien. Of dat je sowieso een licht streepje ziet? (Gisteren zag ik helemaal niets, heb een half uur gestaart toen alleen er kwam geen streepje.)
Wanneer zal ik nu weer testen? Heb nu in eens stiekeme hoop.
Waarom heb ik getest, dat weet ik niet mijn gevoel zij doe een test!
Maar ik voel nog altijd niets.
donderdag 13 juni 2013 om 13:34
Derpina: kijk naar mijn verhaal
Ik dacht ook een heel licht streepje te zien, of toch niet?
Of wil ik het graag zien... Neeeee ik verbeeld het me..
Nou ja 3 dagen later knal positieve test (met middag urine)
Dus ik zou zeggen test over 2/3 dagen weer..
Misschien heb je nog nog net niet genoeg hcg in je urine..
Succes meid! Hoe voel je je verder?
Ik dacht ook een heel licht streepje te zien, of toch niet?
Of wil ik het graag zien... Neeeee ik verbeeld het me..
Nou ja 3 dagen later knal positieve test (met middag urine)
Dus ik zou zeggen test over 2/3 dagen weer..
Misschien heb je nog nog net niet genoeg hcg in je urine..
Succes meid! Hoe voel je je verder?
donderdag 13 juni 2013 om 13:43
Dat is waar !
Ik voel verder nog tijd niets. En had het sowieso nooit verwacht. Die negative test gisteren had ik verwacht, wel jammer. Maar verwacht omdat ik helemaal niets voel.
Had jij je lichte streepje aan je man/vriend laten zien?
Kan af en toe niet onthouden wie er nu getrouwd is of niet haha!
Fijn dat je zo snel reageert
Ik voel verder nog tijd niets. En had het sowieso nooit verwacht. Die negative test gisteren had ik verwacht, wel jammer. Maar verwacht omdat ik helemaal niets voel.
Had jij je lichte streepje aan je man/vriend laten zien?
Kan af en toe niet onthouden wie er nu getrouwd is of niet haha!
Fijn dat je zo snel reageert
donderdag 13 juni 2013 om 14:21
donderdag 13 juni 2013 om 14:32
Derpina: luister maar naar mamaroos die heeft vaker gelijk hi hi
Ik voelde ook helemaal niks en had ook niet gedacht dat het raak zou zijn...
Ik heb toen alleen getest..
Man was aan het werk en ik kon niet meer wachten..
Toen ik de positieve test in handen had, had ik hem bericht hoe laat ben je thuis? Heb n leuke verassing
Hij kwam toen met n big smile thuis!
Ik hoop voor je dat je over 2 dagen ook n positieve test hebt!
Ik voelde ook helemaal niks en had ook niet gedacht dat het raak zou zijn...
Ik heb toen alleen getest..
Man was aan het werk en ik kon niet meer wachten..
Toen ik de positieve test in handen had, had ik hem bericht hoe laat ben je thuis? Heb n leuke verassing
Hij kwam toen met n big smile thuis!
Ik hoop voor je dat je over 2 dagen ook n positieve test hebt!
donderdag 13 juni 2013 om 14:46
Maar na 5 minuten is hij niet meer geldig dat weet ik.
Maar wou hem aan mijn vriend laten zien. Maar als het na 5 min niets meer is. Het streepje is nu niet meer veranderd. Niet donkerder of iets dergelijks. Maar die zal rond een uur of 5 thuis zijn.
Haha 2 dagen gaat me nu niet lukken hoor! Morgen ochtend sowieso denk ik.
Inderdaad Lion, dan moet ik alleen afwachten wanneer er toch een menstruatie komt
Maar wou hem aan mijn vriend laten zien. Maar als het na 5 min niets meer is. Het streepje is nu niet meer veranderd. Niet donkerder of iets dergelijks. Maar die zal rond een uur of 5 thuis zijn.
Haha 2 dagen gaat me nu niet lukken hoor! Morgen ochtend sowieso denk ik.
Inderdaad Lion, dan moet ik alleen afwachten wanneer er toch een menstruatie komt
vrijdag 14 juni 2013 om 07:40
Weer een licht streepje. Dus tja...
Zal zondag nog een keer testen, en dan hopen op een duidelijkere streep
Edit; vriend zag ook een steepje trouwens gisteren.
@LLL Ik voelde voor mijn NOD ook niets, nu nog niet. Maar wel een week over tijd. Alleen nog maar lichte streepjes op mijn test.
Dus ik weet het niet, ik had gewoon verwacht ongesteld te worden.
Maar inderdaad het kan wat langer duren na dat je bent gestopt met de pil. Even afwachten dus
Zal zondag nog een keer testen, en dan hopen op een duidelijkere streep
Edit; vriend zag ook een steepje trouwens gisteren.
@LLL Ik voelde voor mijn NOD ook niets, nu nog niet. Maar wel een week over tijd. Alleen nog maar lichte streepjes op mijn test.
Dus ik weet het niet, ik had gewoon verwacht ongesteld te worden.
Maar inderdaad het kan wat langer duren na dat je bent gestopt met de pil. Even afwachten dus
vrijdag 14 juni 2013 om 07:59
Derpina waarom doe je geen clearbue test?
Dan weet je het helemaal zeker
Maar mag ik al voorzichtig blij voor je zijn?
En wat zei je vriend er van?
LLL: ik voel me prima! Geen kwaaltjes tot dusver..
Btje gevoelige borsten en af en toe een zwaar gevoel in m'n
onderbuik.. Maar als dat t is teken ik ervoor
Dus voel me niet heel zwanger, gister toch nog weer getest
en die was knal positief
Dan weet je het helemaal zeker
Maar mag ik al voorzichtig blij voor je zijn?
En wat zei je vriend er van?
LLL: ik voel me prima! Geen kwaaltjes tot dusver..
Btje gevoelige borsten en af en toe een zwaar gevoel in m'n
onderbuik.. Maar als dat t is teken ik ervoor
Dus voel me niet heel zwanger, gister toch nog weer getest
en die was knal positief
vrijdag 14 juni 2013 om 08:04
Kan die ook overdag die test?
Ah hij lachte zo lief haha! Was zo blij dat hij thuis was en wat vroeger dan normaal.
Ik wou hem geen berichtje sturen vond ik niet leuk. Ik gaf hem de test, dat is een donkere streep! Was zijn reactie eerst. Dus ik zei van nee die daar naast. En toen zei hij van maar dat zijn er 2? Dus even uitgelegd hoe het werkt , maar dat ik twijfelde. Hij heeft de hele avond kusjes op m'n buik gegeven, en mijn buik gestreelt.
Hij is helemaal trots! Alleen tja, ik weet het nog niet helemaal zeker. Ik voel niets vanmorgen weer een licht streepje. Wil gewoon duidelijkheid misschien clearblue ja
Ah hij lachte zo lief haha! Was zo blij dat hij thuis was en wat vroeger dan normaal.
Ik wou hem geen berichtje sturen vond ik niet leuk. Ik gaf hem de test, dat is een donkere streep! Was zijn reactie eerst. Dus ik zei van nee die daar naast. En toen zei hij van maar dat zijn er 2? Dus even uitgelegd hoe het werkt , maar dat ik twijfelde. Hij heeft de hele avond kusjes op m'n buik gegeven, en mijn buik gestreelt.
Hij is helemaal trots! Alleen tja, ik weet het nog niet helemaal zeker. Ik voel niets vanmorgen weer een licht streepje. Wil gewoon duidelijkheid misschien clearblue ja
vrijdag 14 juni 2013 om 08:44