Start mei 2013

10-04-2013 20:53 1268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.

Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.

NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen

11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje

17/6 positief

(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief

16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief

2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief

(mirena uit april)

123aap123 & Lionlily

Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.

[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]

[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]

gefeliciteerd Riverdale!!!!!!!!!

woei :D

Super leuk, in februari uitgerekend dus, als alles goed gaat. Willen jullie het netjes tot de drie maanden voor je houden?

@Derpina, ik snap je gedachte wel... zie meer moeders die dit oma-syndroom om het zo maar te noemen hebben...

hier een :(

heel de dag niet echt lekker en vanavond idd ongesteld geworden.....
oh ja Derpina, het is denk ik wel heel goed dat jullie dit nu al zo scherp aan zien komen. Daarmee kun je hopelijk de verwachtingen duidelijk krijgen 😊
Ze is een beetje overdreven ze wilt overal controle over hebben. Maar goed met steun van mijn vriend kom ik daar steeds meer los van gelukkig . Wil ze niet uit mijn leven maar wil wel een eigen leven. En dat moet ze eens snappen.
Klinkt heel logisch, wonen jullie dicht bij elkaar?
Karin wat gemeen van me reageer niet eens op jou!

Balen dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde !

Ja een beetje te dicht bij haha!
Inderdaad op naar de volgende ronde!

nieuwe MBD 9/7

Is toch niks gemeens aan 😊

Wat wel gemeen is... tijdens mijn volgende vruchtbare periode heeft mijn lief nachtdienst :( die zullen we dus minder nuttig kunnen besteden dan we dat deze maand konden. Wat wel erg leuk was 😊

Ik moet eerlijk zeggen dat het soms niet leuk is dat mijn ouders aan de andere kant van het land wonen maar dat het wel lekker is dat je daardoor ook minder 'verplichtingen' hebt. Mijn schoonouders wonen wel dichterbij maar die zullen ook niet snel onverwachts op de stoep staan.
Zaad blijft gelukkig wat langer hangen! Dus het kan altijd nog! Of heeft hij dan allemaal nacht diensten?

Tja, verplichtingen haha hou je mond er over!

Ik snap altijd goed dat andere ouders graag dicht bij hebben, en leuk contact willen hebben en dat dan missen. Maar dit is weer het andere uiterste dus snap dat er niet begrepen wordt dat ik het juist niet meer trek. Het moet gewoon de middenweg zijn eigenlijk!

Schoonmoeder woont ook wel in de buurt opzich maar die zal dat ook nooit doen. Mijn moeder dus wel. En ze is zelfs in staat om te checken of ik thuis ben als ik zeg van niet.....
En overdag kan ook haha ;) neem een middag vrij?
Hoi meiden! Ik zie dat er al erg veel berichtjes staan op het forum, maar zou ik me aan mogen sluiten?? Ik ben 29 jr, vriend bijna 30 en ook wij willen al langer een kindje, maar door verhuizen/nieuwe baan eerder besloten uit te stellen. Nu is de tijd en ruimte er en is de pil de deur uit sinds half april, toen ook met FZ gestart. Eerste cyclus liep op niets uit, maar over 1.5 week verwacht ik een nieuwe eisprong.. Ik wist niet dat ik zo graag wou..?!
Gefeliciteerd riverdale!!!! echt super leuk voor je !
Gefeliciteerd Riverrdale! en zo blijkt maar weer een streepje is een streepje

Blijf je ons wel op de hoogte houden!!??

@Derpina, hopelijk ben jij de volgende!!

@lionlily, is de tabel zo beter in 1 opslag te bekijken?

Ik dacht er over om de mensen uit te tabel te halen wanneer ze langer dan een maand niet gereageerd hebben nadat hun MBD is geweest. Niet iedereen is even zeker van zijn MBD of schrijft even veel, maar na een maand...

ander voorstel?

En iedereen mag er gewoon weer in terug, toch?

@Karin, op naar de volgende ronde, succes met de nachtdiensten, hopelijk kunnen jullie toch je momentje vinden
Welkom Saar!

@mamarjan tabel is super zo! Een maand vind ik ook mooi, zeker als je altijd weer terug mag

#nachtdiensten zag net dat de nachtdienst maar met de helft van onze vruchtbare periode overlapt, jee! Helaas wel ook nachtdienst op onze trouwdag... ik zoek trouwens nog iets liefs om te geven op onze trouwdag, maar weet nog niks....

Voor riverdale en mamatobe: bijna Vaderdag, wellicht is leuk om de aanstaande vaders vast een kleinigheidje te geven? Had ik stiekem bedacht gisterenavond toen ik dacht dat het misschien al zo ver was hier.....
Wat een lief idee, Karin!
Welkom Saar ! Spannend en Succes met zwanger worden.

Sorry dat ik op het moment weinig schrijf. Ik heb ook nie veel te vertellen niet te rekenen Het enige wat ik kan doen is wachten tot volgende week vrijdag...en dan maar hopen dat ik iets meer weet of na uit kan kijken of eventueel kan starten met een behandeling....Hopelijk snappen jullie dat

Ben Nog steeds niet ongesteld dat is nu al 4 maanden niet. ene kant wel lekker maar hou erge buikpijn op sommige dagen en nachten.

Ik lees natuurlijk wel alles mee en duim en hoop voor jullie dan ook dat het snel raak mag zijn. Het is wel leuk te zien dat er al zo snel 2 blije poppetjes staan toch !
Dag aap,

Natuurlijk snappen we dat... ik hoop dat je inderdaad snel kan starten, wachten is maar niks.... ik duim ook voor jou!
Welkom saar

@Aap snap ik helemaal hoor maar je mag ook je frustraties er uit gooien hoor.

@Hier

Een negative test. Dus zoals ik al dacht niet zwanger. Maar ook geen menstruatie
Bedankt iedereen voor de felicitaties!

Het idee van zwanger zijn begint langzaam te wennen..

Maar ik vind het wel spannend, hoop dat alles

goed blijft gaan..

Natuurlijk blijf ik lekker meeschrijven

@derpina: balen meid.. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid

@aap: jij bent toch wel n actieve schrijfster?!

Ik hoop voor jou dat je ook snel meer nieuws krijgt en dan ook 'echt' ka

n beginnen.

En inderdaad frustraties zijn ook welkom hoor!

@karin: ja leuk idee vaderdag, had er zelf ook al aan gedacht..

Nog even wat leuks verzinnen

En succes de komende ronde!

@mamaroos: vind je positief hoor, hopelijk is het bij jullie ook weer snel raak!

@ Mamarjan: bedankt voor de cheer!

Nu is het echt! Op naar de volgende cheer..

Mijn ud is denk ik 10-02-2012
heel lief dat ik hier ook mag klagen haha. Mij vriend is heel positief en denkt dat alles wel goed komt blijft hij steeds zeggen en probeerd me gerust te stellen. Ik kan er niet zo rustig mee om gaan maak me wat meer druk, omdat alles nieuw is en er steeds weken overheen gaan met allemaal half informatie dus ik zoek wel op internet. Maar daar staan allerlei verschillende verhalen en info op. Dus ik ben daar mee gestopt en wacht tot we er zijn geweest, en we te horen krijgen hoe het bij ons in zijn werk gaat... als we niet meteen antwoord hebben gaat er een maand overheen, want de afdeling gaat dicht. best appart.

Maar wil ook weer positief blijven. En dat zijn jullie ook allemaal ... ik denk maar zo ik hoop dat ons groepje dit jaar allemaal een blij poppetje heeft achter haar naam. dan hebben we een positief en leuk vooruitzicht.

2 vriendinnetjes zijn binnen nu en 4 weekjes uitgerekend, dus ga lekker van die kleine meisjes genieten. Ook al is het dubbel kijk ik er wel na uit ben zo benieuwd weer.
Ik denk dat mannen er wat 'makkelijker' over denken.

Het is jou lichaam wat je toch een beetje in de steek laat zeg maar. En kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. En je moet steeds maar wachten etc. En je wilt niet wachten, je hebt besloten om voor een kindje te gaan. En dan wil je heel graag natuurlijk!

Gelukkig ben je nog snel naar de dokter gegaan, en heb je geen jaar gewacht.

Maar aan de andere kant fijn dat je vriend je gerust stelt en positief is. Je moet natuurlijk ook gewoon goede moed heben !

En we gaan allemaal voor blije poppetjes !
.
=)
Gefeliciteerd Riverrdale!!! Wat onwijs leuk!!

Ik hoop dat er gauw meer dansende poppetjes bijkomen!!

(Ff snel vanaf mijn werk, ik reageer snel wat meer)
@Riverrdale, ik heb je betrapt op je eerste zwangerschapskwaaltje,

niet meer logisch kunnen beredeneren,

je UD in 2012?

hihi
Haha Owh wat erg!!

Begint dat nu al?

Zullen we er maar 2014 van maken?
Gefeliciteerd riverdale ;) ik wist het wel hèhè!!

Geniet ervan. Want die 9 maanden vliegen voorbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven