Ernstige kledingflaters?
woensdag 19 juni 2013 om 08:26
Wat vind jij kledingflaters?
Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
woensdag 19 juni 2013 om 11:53
woensdag 19 juni 2013 om 11:54
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 11:38:
Ik heb een leren tas gekocht en vind hem geweldig. Ik ben 51 en dacht dat ik wel iets goed had gedaan, maar het blijkt een 50+ modeflater. Wat vinden jullie?
Dan maar zo. Die met die oranje onderkant.
http://www.vanharen.nl/NL ... +hale+berry&submit=ZoekenIk ben 24 en zou die tas zó kopen. Ziet er leuk uit!!
Ik heb een leren tas gekocht en vind hem geweldig. Ik ben 51 en dacht dat ik wel iets goed had gedaan, maar het blijkt een 50+ modeflater. Wat vinden jullie?
Dan maar zo. Die met die oranje onderkant.
http://www.vanharen.nl/NL ... +hale+berry&submit=ZoekenIk ben 24 en zou die tas zó kopen. Ziet er leuk uit!!
woensdag 19 juni 2013 om 11:56
quote:Star schreef op 19 juni 2013 @ 11:06:
[...]
Ik steek mijn handen in het vuur, sterker nog ik steek mezelf in het vuur, dat mijn man geen gevoelens/gedachten krijgt bij het zien van een 12 jarig kind in een te kort broekje. Echt niet.
Mijn vent ook niet, noch mijn vader, oom en vroeger mijn opa ook niet.
Ze zijn er wel....dat helaas wel.
[...]
Ik steek mijn handen in het vuur, sterker nog ik steek mezelf in het vuur, dat mijn man geen gevoelens/gedachten krijgt bij het zien van een 12 jarig kind in een te kort broekje. Echt niet.
Mijn vent ook niet, noch mijn vader, oom en vroeger mijn opa ook niet.
Ze zijn er wel....dat helaas wel.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
woensdag 19 juni 2013 om 11:59
quote:Star schreef op 19 juni 2013 @ 11:08:
[...]
Ik snap het ook niet. Had in het andere topic ook al een foto geplaatst paar dagen terug, niks mis mee wat mij betreft.
Deze dus:
[afbeelding]
Wat mij betreft een doodnormale zomerse tienermeidenoutfit.
Een paar legerkistjes en een houthakkersblousje om de middel geknoopt en het is zo te vertalen naar 1992.
Een paar blokhakken en een mouwloze top met psychydelisch patroon...hoppa 1965.
Echt, ik snap de ophef echt niet.
[...]
Ik snap het ook niet. Had in het andere topic ook al een foto geplaatst paar dagen terug, niks mis mee wat mij betreft.
Deze dus:
[afbeelding]
Wat mij betreft een doodnormale zomerse tienermeidenoutfit.
Een paar legerkistjes en een houthakkersblousje om de middel geknoopt en het is zo te vertalen naar 1992.
Een paar blokhakken en een mouwloze top met psychydelisch patroon...hoppa 1965.
Echt, ik snap de ophef echt niet.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
woensdag 19 juni 2013 om 12:03