regent het al ergens?
woensdag 19 juni 2013 om 11:09
woensdag 19 juni 2013 om 11:10
quote:missmonroe schreef op 19 juni 2013 @ 11:02:
Hier in Arnhem even niks (al een bui gehad zo'n anderhalf uur geleden)
Ja idd, het is nooit goed, maar dit is toch ook wel een beetje overdreven...
*haalt diepvries leeg en gaat er in zitten, sh*t past niet, alle laatjes eruit, joepie past wel*
In het midden is het 21 graden, beetje regen. Geen zon gezien nog.
Hier in Arnhem even niks (al een bui gehad zo'n anderhalf uur geleden)
Ja idd, het is nooit goed, maar dit is toch ook wel een beetje overdreven...
*haalt diepvries leeg en gaat er in zitten, sh*t past niet, alle laatjes eruit, joepie past wel*
In het midden is het 21 graden, beetje regen. Geen zon gezien nog.
woensdag 19 juni 2013 om 11:53
Hier nog steeds heet en benauwd. Het zou nu moeten regenen, maar ik denk niet dat het er (snel) van gaat komen. Alleen wat hoge bewolking, maar de zon piept er gewoon doorheen!
Ze beloven wel vaker regen (en storm, en onweer) en dan wordt het gewoon weer een 'stralende dag'.
*Blijft hoopvol naar de lucht kijken*
Ze beloven wel vaker regen (en storm, en onweer) en dan wordt het gewoon weer een 'stralende dag'.
*Blijft hoopvol naar de lucht kijken*
woensdag 19 juni 2013 om 11:58
quote:nlies schreef op 19 juni 2013 @ 11:09:
En waar blijft nou dat lekkere warme weer wat ze beloofden voor vandaag?
Had me al ingesteld op een dagje "te warm om iets te doen", dus met een boek in de schaduw, is er amper zon te bekennen.Noord-limburg, zon rond de 25 graden maar enorm benauwd. Dus te warm/benauwd om iets te doen.
Had me al ingesteld op een dagje "te warm om iets te doen", dus met een boek in de schaduw, is er amper zon te bekennen.Noord-limburg, zon rond de 25 graden maar enorm benauwd. Dus te warm/benauwd om iets te doen.
woensdag 19 juni 2013 om 12:05
woensdag 19 juni 2013 om 13:19
quote:nlies schreef op 19 juni 2013 @ 11:09:
Had me al ingesteld op een dagje "te warm om iets te doen", dus met een boek in de schaduw, is er amper zon te bekennen.Ja, dat heb ik ook. Ik dacht ik zet de kinderen in de tuin met een badje en dan ga ik zelf een boek lezen, maar het is nou echt te koud voor een badje in de tuin en het regent.
Had me al ingesteld op een dagje "te warm om iets te doen", dus met een boek in de schaduw, is er amper zon te bekennen.Ja, dat heb ik ook. Ik dacht ik zet de kinderen in de tuin met een badje en dan ga ik zelf een boek lezen, maar het is nou echt te koud voor een badje in de tuin en het regent.
woensdag 19 juni 2013 om 15:36