Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Ik ga wel op weg, kijken of ik de gouden auto zie, haske lief juist dat je een lift aanbiedt, Fuss. Ik wacht wel op Watervrouw.
Prima, zie ik jullie zo. Een gouden station. Ik probeer meteen bij de uitgang te staan. Aan de kant waar vroeger de appie was. Tot zo
Fijn. ik sta er al, Watrrvrouw kan nauwelijks mislopen (weet haar aankomstperron niet.
Veel plezier maisjes, en vooral:

Gelfje, een prachtige dag toegewenst!

Geniet!
Meiden ik was al op weg maar heb besloten niet te komen. Het is niet te doen met twee kleintjes waarvan de kleinste erg lastig is door de tandjes die doorkomen. En ik moest ook alweer vroeg weg omdat ik vanavond nog moet werken. En ik wilde zoooo graag jullie weer eens zien.

Ik vind dit wel superjammer hoor. Als ik het eerder had beslist was ik met de trein kunnen komen. Stommerd dat ik ben. Want dat ging dan tenminste nog een beetje omdat ik dan de aandacht bij die kleintjes kon houden.

Coetje als ik een keer naar M ga kom ik even aanwaaien.

Heel veel plezier op de meet. Baal baal.
Heb de kinderen in bed gedaan en ze slapen al. Mmm hadden ze dat niet onderweg kunnen doen.
Oh en een foto please.
Jammer maar begrijpelijk dat je er niet was lieve Zoeb.We doen het gewoon snel weer!!

Gold,Fuss,Mamz,Watervrouw,ik vond het heel leuk dat jullie er waren,de tijd was weer eens tekort.Tot snel!!
Het was inderdaad weer erg gezellig
Kort maar krachtig, maar voor na zomerreces weer nieuwe plannen geloof ik

Zit hier nu bij oppaskat nrzoveel.
Het was zeker gezellig! Fijn om te merken dat gesprekken zo weer opgepakt kunnenworden.

Mijn bekken is voor nu aan gort, auto rijden doet me geen goed

Wv, veel plezier met oppassen

Ben benieuwd naar Gelf haar dag.
Heb op gastaccount bij oppaskat wel geluid, even billy joel uittesten.

Jonkie vraagt zich dan af of pianoman een cover is of niet?
Billy Joel heeft Pianoman geschreven dus het is geen cover WV

Billy zingt überhaupt bijna nooit covers, bijna alles is eigen werk. En ik vind bijna alles goed

Laptop gaat zo uit, Goldman en ik gaan een film kijken met Morgan Freeman. Een actiefilm, niet echt mijn genre maar ik probeer het toch maar.

Coetje al samen met Oudste uit aan het zoeken wat bruikbaar is?

Morgen een dagje uitrusten Fuss, helpt dat?
Oh ik heb je gezocht op Facebook WV maar ik kan je niet vinden, ook niet tussen Mamzie haar contacten.

Nu film kijken: The sum of all fears.
Ik hoop dat Gelfje een leuk feestje aan het vieren is

Fussie,wat rot van je bekken!En wat een heerlijk mannetje heb je!

We gaan zo neuzen Gold,Oudste wilde eerst even douchen na haar dagje Efteling.
Vanaf iPhone: ik ben benieuwd Coetje!

En nu ga ik echt meekijken anders kan ik het niet meer mee volgen.

(Ik heb nu trouwens een enorm zaterdagavond-gevoel )
dan heeft hoeheetieookalweer billy gecoverd of kende ik het alleen van een film.

Mamz nog niet gevonden op fb, dus ik ben blijkbaar ook nog onvindbaar..
Net ergens gelezen, via via, dat het een mooi bruidspaar was met een mooi feest. Zo fijn om te lezen!

Vond het fijn om te merken dat de draad gister zo weer opgepakt kon worden

Vandaag de woonkamer opruimen, Lief is aan het klussen op zolder. De wasmachine loopt. Oh, de planning voor het nieuwe schooljaar ook voorbereiden en op papier zetten. Ben benieuwd of ik het voor elkaar gepuzzeld krijg
Mogguh.

Fijn dat het gezellig was. Ik ben zo'n paniekmuts op het ogenblik.

Ik zat al op de autoweg en toen ben ik er bij de eerste afslag weer vanaf gegaan. Ik had er zo'n zin in, maar durfde het gewoonweg niet. Het gaat ook nog niet echt lekker. Ook veel concentratieproblemen op mijn werk. Ik denk zelf dat het een nawerking van die drie keer narcose is.

Maar van mij mag het nu wel eens over zijn. Duurt erg lang dit keer.

Wat leuk dat Gelfjes feest leuk was. Ben ook erg benieuwd naar de foto's.
Mogguh...

Ik begrijp het wel hoor Zoeb, ik denk dat je de goede beslissing genomen hebt. Er komt wel weer een volgende keer. Volgens mij hoorde ik Mamzie zeggen dat het wel bij haar kon na de vakantie.

Ik ben benieuwd waar dat via-via van jouw dan is Fuss. Ik ben ook reuze benieuwd hoe Gelfje het heeft gehad!

Al mijn kinderen zijn vandaag uitgevlogen dus Goldman en ik hebben net lekker op terras een broodje gegeten en nog wat gedronken. Geen gestress, lekker hoor.

Ondertussen draait de wasmachine weer op volle toeren. Er ligt me weer een berg! Het hoeft vandaag niet allemaal af, maar ik kom vast wel een eind.
Overgestapt naar een andere ouwe muzikant http://www.youtube.com/wa ... -c&feature=endscreen&NR=1 daar was ik bij

Logeer deze keer niet bij oppaskat, zoek nog motivatie om naar huis te gaan om een was te draaien...
Zoeb,anders kom je gewoon een keertje tussendoor langs,altijd goed!Een hele dikke

Ik ga zo naar feestje van een vriendin,even alle remmen los!Morgen weer over tot de orde van de dag.
Die ik zeker Coetje. Zonder kids. Veel plezier vanavond.

Lekker Gold zo zonder kinderen. en WV zonder oppaskat.

Ik heb vannacht Sam en Eden hier. Ze liggen nu in bed. Voor het eerst een hele nacht naast elkaar. Ben benieuwd hoe laat ze allebei wakker zijn morgenvroeg. (Of vannacht) Eden sliep al toen Sam naar bed ging. Dus Sam moest sssst doen en dat deed hij ook. Heel zachtjes. Lief menneke. Eden heeft wel veel last van haar tandjes die met vier tegelijk doorkomen. De hoektandjes boven zijn er al, nu de voortandjes nog. Ze is er snel mee. Hopen dat ze er vannacht niet te veel last van krijgt.

We kunnen ook een keer hier meeten. Met misschien voor de liefhebbers een sauna'tje of een boottocht over de Maas. ;)
Boottocht klinkt goed

Heb op fb mamz en coe gevonden.

Volgens mij heb ik weer zo'n oppaskat die 's nachts over je heen loopt of in je oor gaat miauwen ofzo, dus pendel wel rustig heen en weer tussen kat en thuis.
Gold, ik heb een vraag voor je..

Toevoeging: niks ernstigs, en je inmiddels ook gevonden via fb-mamz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven