Cheers!
maandag 2 juni 2008 om 23:10
Zo, ik heb even wat aan mijn printer zitten trekken en zelf ervoor gezorgd dat ie weer inkt heeft. En hij doet het nu ook nog. Knap he, van mij?
Het is hier reuze benauwd en warm weer (hele dag al. Blegh). Meis is er ook wat van slag van. Kon niet slapen en had last van groeipijnen, lag te huilen in d'r bed. Dus hebben we maar samen naar de finale van HNTM gekeken. Ze slaapt nu net een half uur, maar kreeg ondertussen ook last van d'r keel en had het gevoel dat ze bijna datwatwenietmogenzeggenvanPim moest doen. Of ik niet beter maar alvast zwemles voor morgen af kon bellen en de juf kon mailen dat ze morgen niet kon gymmen. achgossie..... Lief slaapt in old toet town, dus als he vannacht echt niet gaat heb ik ruimte genoeg in bed voor ziek klein meisje.....
Nu nog even verder met werk en dan bedje in..
Het is hier reuze benauwd en warm weer (hele dag al. Blegh). Meis is er ook wat van slag van. Kon niet slapen en had last van groeipijnen, lag te huilen in d'r bed. Dus hebben we maar samen naar de finale van HNTM gekeken. Ze slaapt nu net een half uur, maar kreeg ondertussen ook last van d'r keel en had het gevoel dat ze bijna datwatwenietmogenzeggenvanPim moest doen. Of ik niet beter maar alvast zwemles voor morgen af kon bellen en de juf kon mailen dat ze morgen niet kon gymmen. achgossie..... Lief slaapt in old toet town, dus als he vannacht echt niet gaat heb ik ruimte genoeg in bed voor ziek klein meisje.....
Nu nog even verder met werk en dan bedje in..
dinsdag 3 juni 2008 om 00:35
Ach arme Meis... sterkte Toet!
Zo, de 14e lijkt druk te worden? Jippie!
Hier eerste officiele werkdag er op zitten, was leuk. Daarna kinderen van school, zwemles, projectcommissie van ouderraad en nog even werken pffff... Tis toch druk al die combi's.
Morgen "vrij" maar nog even naar werkoverleg en er komt alweer werk van Baas aan en Lientje ballet enzo en ach tja, het houdt me allemaal wel van de straat.
En dan zo bizar... kleine Leentje bijna 1. Snif, dubbel snif. Vandaag kwam ze toch wel écht vooruit! Het is geen tijgeren, maar rupsen wat ze doet. Prachtig gezicht!
Zo, de 14e lijkt druk te worden? Jippie!
Hier eerste officiele werkdag er op zitten, was leuk. Daarna kinderen van school, zwemles, projectcommissie van ouderraad en nog even werken pffff... Tis toch druk al die combi's.
Morgen "vrij" maar nog even naar werkoverleg en er komt alweer werk van Baas aan en Lientje ballet enzo en ach tja, het houdt me allemaal wel van de straat.
En dan zo bizar... kleine Leentje bijna 1. Snif, dubbel snif. Vandaag kwam ze toch wel écht vooruit! Het is geen tijgeren, maar rupsen wat ze doet. Prachtig gezicht!
dinsdag 3 juni 2008 om 07:15
Sjezus, dus jij hebt zaterdagavond alsnog 3 (!) rapportages af gekregen, Pimp? Super(wo)man is er nix bij!
Heb een uurtje of 6 gedaan over de eerste rapportage, ben ik zo traag?? Hoelang wordt daar door jullie ongeveer aan gewerkt eigenlijk?
Verder ken ik die ren-je-rot-dagen enorm en het zit 'm inderdaad vooral in de combi van allerlei verschillende bezigheden, wat een geregel soms..
Hi die ho hallo en alsnog goeiemorgen, koffie anyone?
Ga straks een dagje helpen bij een vriendin die vorige week bevallen is.. zó leuk! Vanavond sauna met 2 andere vriendinnen, leven is zo rot nog niet.
Later!
Heb een uurtje of 6 gedaan over de eerste rapportage, ben ik zo traag?? Hoelang wordt daar door jullie ongeveer aan gewerkt eigenlijk?
Verder ken ik die ren-je-rot-dagen enorm en het zit 'm inderdaad vooral in de combi van allerlei verschillende bezigheden, wat een geregel soms..
Hi die ho hallo en alsnog goeiemorgen, koffie anyone?
Ga straks een dagje helpen bij een vriendin die vorige week bevallen is.. zó leuk! Vanavond sauna met 2 andere vriendinnen, leven is zo rot nog niet.
Later!
dinsdag 3 juni 2008 om 08:12
Goeiemorgen!
Hoe is het met Meis gegaan vannacht, Toet? Hier was het ook ongelooflijk warm. Lieke kon dus ook echt niet slapen; pas om 21:30 u vielen haar oogjes dicht. Op zich niet erg, maar ze is er de andere dag altijd zo stierlijk vervelend van.... Nah ja; dan zit beppe ermee (En haar dan even voor een middagdutje op bed droppen, zoals Mims met Mops doet, dat lukt Echt niet! Heel jammer!)
Leuk, Bam, een beetje kraamverzorgster spelen! Fijn voor die vriendin ook, dat je dat doet!
Zo. 't Is nog lekker koel op 't werk, dus ik stroop de mouwen even op.
Hoe is het met Meis gegaan vannacht, Toet? Hier was het ook ongelooflijk warm. Lieke kon dus ook echt niet slapen; pas om 21:30 u vielen haar oogjes dicht. Op zich niet erg, maar ze is er de andere dag altijd zo stierlijk vervelend van.... Nah ja; dan zit beppe ermee (En haar dan even voor een middagdutje op bed droppen, zoals Mims met Mops doet, dat lukt Echt niet! Heel jammer!)
Leuk, Bam, een beetje kraamverzorgster spelen! Fijn voor die vriendin ook, dat je dat doet!
Zo. 't Is nog lekker koel op 't werk, dus ik stroop de mouwen even op.
dinsdag 3 juni 2008 om 13:40
Goeiemorgen!!
Oh, middag
Goedemiddag!!
Ik was vandaag om 11.30 uur vrij en hóelaat denken jullie dat het hier ging hozen/onweren enzovoorts? Nou?
Juist! 11.45 uur, toen ik halverwege was. En nu.. nu zit ik weer te wachten tot het droog is, zodat ik per fiets het eten weg kan brengen. Volgens buienradar duurt dan nog 15 minuten... ik wacht af. 't Spul zit al in de fietstas.. en als nou laatst m'n regencape niet gejat was.. zometeen maar gelijk een nieuwe kopen!
Elvis kwam gisteren met de opmerking dat er ná het voetbaltoernooi nog een feest is, inclusief "Mr. Voetbalclub"
Oh Dus dat ik dan misschien niet weg kon. LD vond dat zij wel bij dat feest konden blijven Lief he, zo'n dochter die haar moeder wel een uitje gunt!
Verder was men op het werk tevreden over de kunst die ik uitgezocht had ~zucht van verlichting~
EN ja, het wordt lichter aan de horizon richting Zoy
was wel graven, hier, trouwens. Waar is iedereen?
Oh, middag
Goedemiddag!!
Ik was vandaag om 11.30 uur vrij en hóelaat denken jullie dat het hier ging hozen/onweren enzovoorts? Nou?
Juist! 11.45 uur, toen ik halverwege was. En nu.. nu zit ik weer te wachten tot het droog is, zodat ik per fiets het eten weg kan brengen. Volgens buienradar duurt dan nog 15 minuten... ik wacht af. 't Spul zit al in de fietstas.. en als nou laatst m'n regencape niet gejat was.. zometeen maar gelijk een nieuwe kopen!
Elvis kwam gisteren met de opmerking dat er ná het voetbaltoernooi nog een feest is, inclusief "Mr. Voetbalclub"
Oh Dus dat ik dan misschien niet weg kon. LD vond dat zij wel bij dat feest konden blijven Lief he, zo'n dochter die haar moeder wel een uitje gunt!
Verder was men op het werk tevreden over de kunst die ik uitgezocht had ~zucht van verlichting~
EN ja, het wordt lichter aan de horizon richting Zoy
was wel graven, hier, trouwens. Waar is iedereen?
Later is nu
dinsdag 3 juni 2008 om 13:49
dinsdag 3 juni 2008 om 15:04
dinsdag 3 juni 2008 om 15:52
Ja, voetbal kán leuk zijn Ik moet zeggen dat mijn interesse wat gezakt is, nadat ze geen shirtjes meer uit mochten trekken, na het maken van een doelpunt Krijgen ze zelfs een rode kaart voor! (of dat kunnen ze krijgen) Het schijnt dat vrouwelijke politici hier kamervragen over gesteld hebben
Of zelfs een motie overwogen ofzo.
Ik moet ook nog een poule invullen, zeg je zowat
toedels
Of zelfs een motie overwogen ofzo.
Ik moet ook nog een poule invullen, zeg je zowat
toedels
Later is nu
dinsdag 3 juni 2008 om 17:01
dinsdag 3 juni 2008 om 21:43
Zoals beloofd, hier ben ik weer Dankdankdank voor alle (her)welkomstwoorden
Da's best een aardige meneer, Toet, hoe heet het? Ik moet idd ook nog maar even een poultje invullen. Al is het alleen maar omdat de eerste wedstrijd Nederland-Italie is Ik heb de oranje vlaggetjes al in huis Ach, Ludlum wint tenminste altijd
(wat een leuke smilies bestaan er tegenwoordig )
Ik luister trouwens onvrijwillig naar de persconferentie van meneer Jose Mourinho (ex voetbaltrainer van Chelsea, nu van Inter Milan). Wat een blaaskaak, ongelooflijk.
Meer dan genoeg over voetbal, ik heb zin in drank. Virtueel heb ik al eeuwen niets meer gedronken. Dus bij deze: ik heb alles klaargezet, een leuke barmeneer erbij (kan iemand mij leren -in Jip en Janneke taal- hoe ik een foto kan plaatsen?), gilt u maar! Hoe 't ook zij !
Lekker dat Mops nog even geslapen heeft, Mimsey, dat doet een moeder altijd zo goed Ludlum heeft vanmiddag bijna 3 uur geslapen, maar die lag er gisteren pas om 23 uur in, we gingen toch 'even' eten bij vrienden? Ludlum mocht vuurtje fikken, met een echte brandweerhelm op (vriend is brandweerman), en daarna ook blussen met de tuinslang. Hij moest wel andere schoenen aan vandaag.. winterschoenen, en 't was slechts 30 graden vandaag, arm kind
Nog een paar weken, en dan begint de zomervakantie hier, eigenlijk gaat 70% van de klas vanaf donderdag al niet meer, dat beslissen de moeders namelijk zelluf , maar Ludlum mag nog tot eind juni naar school, kom zeg, de vakantie duurt 'maar' tot half september, laat 't kind dan nu alsjeblieft nog even de juf pesten, daarna ben ik wel weer aan de beurt
Zo, ik heb wel weer genoeg gemonoloogd vandaag, zal eens even posten, en even reageren. Daar was een trucje voor... ohja, een tweede scherm openen, hopen dat ze dàt niet veranderd hebben.
Da's best een aardige meneer, Toet, hoe heet het? Ik moet idd ook nog maar even een poultje invullen. Al is het alleen maar omdat de eerste wedstrijd Nederland-Italie is Ik heb de oranje vlaggetjes al in huis Ach, Ludlum wint tenminste altijd
(wat een leuke smilies bestaan er tegenwoordig )
Ik luister trouwens onvrijwillig naar de persconferentie van meneer Jose Mourinho (ex voetbaltrainer van Chelsea, nu van Inter Milan). Wat een blaaskaak, ongelooflijk.
Meer dan genoeg over voetbal, ik heb zin in drank. Virtueel heb ik al eeuwen niets meer gedronken. Dus bij deze: ik heb alles klaargezet, een leuke barmeneer erbij (kan iemand mij leren -in Jip en Janneke taal- hoe ik een foto kan plaatsen?), gilt u maar! Hoe 't ook zij !
Lekker dat Mops nog even geslapen heeft, Mimsey, dat doet een moeder altijd zo goed Ludlum heeft vanmiddag bijna 3 uur geslapen, maar die lag er gisteren pas om 23 uur in, we gingen toch 'even' eten bij vrienden? Ludlum mocht vuurtje fikken, met een echte brandweerhelm op (vriend is brandweerman), en daarna ook blussen met de tuinslang. Hij moest wel andere schoenen aan vandaag.. winterschoenen, en 't was slechts 30 graden vandaag, arm kind
Nog een paar weken, en dan begint de zomervakantie hier, eigenlijk gaat 70% van de klas vanaf donderdag al niet meer, dat beslissen de moeders namelijk zelluf , maar Ludlum mag nog tot eind juni naar school, kom zeg, de vakantie duurt 'maar' tot half september, laat 't kind dan nu alsjeblieft nog even de juf pesten, daarna ben ik wel weer aan de beurt
Zo, ik heb wel weer genoeg gemonoloogd vandaag, zal eens even posten, en even reageren. Daar was een trucje voor... ohja, een tweede scherm openen, hopen dat ze dàt niet veranderd hebben.
dinsdag 3 juni 2008 om 21:53
Tweede scherm hoeft niet meer, Majo... je kunt nu tijdens het schrijven van een berichtje gewoon naar beneden scrollen.
Handig, hé...
PLaatje plakken doe je door op internet een plaatje te zoeken, daar de link van te kopiëren (rechtermuisknop, onder "eigenschappen"), dan klikken op het pictogrammetje van een schilderij boven het berichtenvakje, daarin die link plakken, en klaar...
Je ziet het plaatje niet meteen, maar als je het bericht post of bekijkt zie je hem wel.
Snappezvous?
Maar volgens mij doet Dream het weer anders.
Hoe dan ook; dertig graden. Pff, jullie hadden geen griezelig grote hagelstenen zeker, gister?
Toet, winnen doe je toch niet met de poule. Dat doe ik namelijk. Duhuh; ik heb de poule zelf opgezet en er een excel-sheetje voor gebouwd
~geeft zichzelf een schouderklopje~
Wel leuk trouwens, werk bestaat voor 95% uit vrouwelijke collega's.. dus toen ik mailde dat de voetbalpoule hoogstwaarschijnlijk door een vrouw zou worden gewonnen, schoot het testosterongehalte op kantoor toch een partijtje ophoog. Al die haantjes kregen opeens een vlammend rooie kam...
Handig, hé...
PLaatje plakken doe je door op internet een plaatje te zoeken, daar de link van te kopiëren (rechtermuisknop, onder "eigenschappen"), dan klikken op het pictogrammetje van een schilderij boven het berichtenvakje, daarin die link plakken, en klaar...
Je ziet het plaatje niet meteen, maar als je het bericht post of bekijkt zie je hem wel.
Snappezvous?
Maar volgens mij doet Dream het weer anders.
Hoe dan ook; dertig graden. Pff, jullie hadden geen griezelig grote hagelstenen zeker, gister?
Toet, winnen doe je toch niet met de poule. Dat doe ik namelijk. Duhuh; ik heb de poule zelf opgezet en er een excel-sheetje voor gebouwd
~geeft zichzelf een schouderklopje~
Wel leuk trouwens, werk bestaat voor 95% uit vrouwelijke collega's.. dus toen ik mailde dat de voetbalpoule hoogstwaarschijnlijk door een vrouw zou worden gewonnen, schoot het testosterongehalte op kantoor toch een partijtje ophoog. Al die haantjes kregen opeens een vlammend rooie kam...
Wat wilde ik nou toch typen?
dinsdag 3 juni 2008 om 23:59
Of jullie nu collega's zijn of niet, laat 1 ding heel erg duidelijk zijn: Italie mag niet winnen . Of Pimpel helemaal gepimpelepierd is zeg Zit ik daar met mijn Hup-Holland-Hup slinger en mijn oranje vlaggetjes
(Ik heb voor de zekerheid ook Italiaanse vlaggetjes ingeslagen, maar laat dat een goed bewaakt geheim blijven, ajb )
Weltrusten allemaal
(Ik heb voor de zekerheid ook Italiaanse vlaggetjes ingeslagen, maar laat dat een goed bewaakt geheim blijven, ajb )
Weltrusten allemaal
woensdag 4 juni 2008 om 00:08
Een voetbalpoule... nog nooit eerder ingevuld. En heb geen idee maar wel een Date die een idee heeft Maar die dan weer geen verantwoordelijkheid wil dragen voor het mislukken ervan. Wel mij de credits gunt als ik wel win, overigens.
Had ik al gezegd dat hij leuk is?!
Majo, dank voor de Come Back! Zo leuk dat je er weer bent! Maar vertel nou eens; wanneer zit dat joch van je nou op school? En heb je al een baan gevonden inmiddels? En hoe is het met je liefste en jou?
~kruipt in de slaapzak en luistert stilletjes naar de verhalen van Majolikaatje~
Had ik al gezegd dat hij leuk is?!
Majo, dank voor de Come Back! Zo leuk dat je er weer bent! Maar vertel nou eens; wanneer zit dat joch van je nou op school? En heb je al een baan gevonden inmiddels? En hoe is het met je liefste en jou?
~kruipt in de slaapzak en luistert stilletjes naar de verhalen van Majolikaatje~
woensdag 4 juni 2008 om 08:16
goedenmorgen!
Thee en Koffie voor de liefhebbers
ik ga thee halen op school.
Dit even voor Majolika:
Plaatjeplakken stap 1
je zoekt op google naar plaatje (duh)
Plaatjeplakken stap 2
je klikt met je rechtermuisknop op het plaatje
Plaatjeplakken stap 3
je gaat naar eigenschappen
Plaatjeplakken stap 4
je kopieert het adres van 't plaatje
Plaatjeplakken stap 5-1
je plakt het adres van 't plaatje in het reageerschermpje, selecteert het adres van 't plaatje en klikt op het plaatje met het bergje bovenaan het reageerschermpje
of
Plaatjeplakken stap 5-2
Je klikt op het langschaps/bergjeicoontje (die ik bij 5-1 ook bedoel) en zet daarin het balkje het adres van 't plaatje en klikt op OK
overigens werkt optie 5-2 bij mij niet wegens pop-up blocker.
Thee en Koffie voor de liefhebbers
ik ga thee halen op school.
Dit even voor Majolika:
Plaatjeplakken stap 1
je zoekt op google naar plaatje (duh)
Plaatjeplakken stap 2
je klikt met je rechtermuisknop op het plaatje
Plaatjeplakken stap 3
je gaat naar eigenschappen
Plaatjeplakken stap 4
je kopieert het adres van 't plaatje
Plaatjeplakken stap 5-1
je plakt het adres van 't plaatje in het reageerschermpje, selecteert het adres van 't plaatje en klikt op het plaatje met het bergje bovenaan het reageerschermpje
of
Plaatjeplakken stap 5-2
Je klikt op het langschaps/bergjeicoontje (die ik bij 5-1 ook bedoel) en zet daarin het balkje het adres van 't plaatje en klikt op OK
overigens werkt optie 5-2 bij mij niet wegens pop-up blocker.
Later is nu