JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Even snel, ga zo gezellig lunchen in de stad met een medeforummer die ook net zwanger is)

Hip, veel succes! Waarschijnlijk hebben ze liever niet al te ongeruste zwangeren in de praktijk, en stellen ze je graag snel gerust. Ik ben alleen bang dat alleen je sokken uittrekken niet genoeg is
Hallo Hip!

Wens je vast veel succes voor straks!

Ik denk ook dat ze je gewoon uit die onzekerheid willen halen, het is altijd fijn om te weten waar je aan toe bent! Ik weet niet hoe lang je nu precies zwanger bent, maar ben ook bang dat het niet alleen bij de sokken blijft (haha) Maak je er niet druk over, het stelt niks voor (dat zegt een zeer preutse ervaringsdeskundige)

Laat je even weten hoe het gegaan is??

Groetjes!
zeg, jullie beginnen allemaal harstikke goed hoor en gerustellend....

maar de opmerkingen daarna over mn sokken en dat dat niet genoeg zal zijn doet alles weer teniet !

zucht en nu belt mn vriend ook nog vanuit de auto dat die onderweg is naar huis om mee te gaan.

ik dacht, ik doe dat ff tussendoor.

nahja, bedankt voor alle ondersteunende woorden

veel plezier wen, ik hoop dat je lunch goed valt

jullie horen van me
Hip, hoe was t? Ben heel benieuwd! Hopelijk alles helemaal goed!

Ik ben trouwens in dat soort situaties ook vreselijk preuts.. Mar om de een of andere reden vond ik die inwendige echo's wel meevallen. Ik vond ook dat ik er maar aan moest wennen, het zou niet de laatste keer zijn dat een onbekende uitgebreid in die regio zou kijken, haha.
daar ben ik weer !

loos alarm, alles was goed.

Ik ben blij dat ik niet de enige preutse ben hier

natuurlijk moest het inwendig blerghhh

uitwendig dacht ze even wat te zien knipperen maar het was niet echt goed te zien.

sja en dan moet je maar he anders ben je nog niks wijzer.

en tadaa daar was het, het bewoog, kop, kont,beginnende armpjes en benen en ze zag zelfs het neusbotje ?

(nah das toch handig dat het gevalletje dat ook heeft)

hartje zien en horen kloppen.

dus geen reden tot ongerustheid nu.

morgen de gewone intake afspraak en over 3 weken weer een echo.

tis wat
Jeee, wat goed zeg! Gefeliciteerd! En nu lekker genieten he!
Jippie! Wat fijn Hip!

Zo'n neusbotje komt altijd van pas

Nou was ik sowieso al niet zo preuts, maar sinds mijn (korte) tochtje in het medische circuit maakt het me echt niet meer uit. Broek uit, benen wijd, en kom maar op met die staaf (ik zal maar even achterwege laten dat ik ook nog een mannelijke gynaecoloog heb, anders gaan jullie nog rare dingen denken!)
Hip! Een neusbotje én een hartje! Gefeliciteerd! tis ook wel fijn om even de andere kant van 'bloedverlies' te horen!

Lucia, weinig gemuts hier m.i. heel fijn want soms krijg ik totaal de rillingen van sommige taalgebruik op dit pijler. En daarom neuk ik ook gewoon (nou ja, nu even niet) en doe ik niet aan klussen of erger nog baby dancen (!!!)

Wen, lekkere lunch gehad? met wie was je (ben nm NIET nieuwschierig!). Je echo schiet al op en vandaag is ook alweer bijna over!

Hier weer eens lekker hysterisch. Omdat ik weiger naar de AH te gaan doet hij nu boodschappen. Vanavond wil ik oa zo'n Maaslander kaasding eten. De telefoon gaat:

"Ik kan die kaasdingen niet vinden, waar liggen die?

'Nou gewoon bij de kaas geloof ik, of bij de vega meuk'

"Nope ik zie het niet. Wat wil je dan?"

'WAT WIL IK DAN!?" IK WIL DIE KAAS DINGEN

'Ja maar ik zie ze niet

"MAAR ZE ZIJN ER WÉL, VRÁÁÁG HET DAN!"

"Nou nou nou tis een halszaak hé em hang lachend op"

Ik hóóp dat hij die dingen heeft gevonden want anders flip ik weer denk ik. Pijnlijk.

Preuts ben ik niet, daarvoor heb ik teveel naakt rondgelopen (lang en te herkenbaar verhaal, wel grappig verhaal echter). Dus toen de gyn vroeg of ik de staaf wilde beethouden was het 'tuurlijk'. Wel scheer ik me netjes bij, zo kansloos want hallo waar gaat het over? Maar ja.Jullie?

Gelukkig is het kuttenkijken voorlopig even over en hopelijk pas over een kleine 7 maanden weer om te kijken hoeveel ontsluiting ik heb. Ik kan het haar even laten groeien dus :D

Ah de deur, kijken of ik moet gaan rellen.
en was het rellen, of heeft hij de maaslander dingen gevonden. heeel herkenbaar. ik word ook altijd op mijn werk gebeld omdat meneer dan toevallig met 3 werknemers van de AH staat te zoeken en ze het alle vier niet weten! tja daar kan ik niks mee he, gewoon zorgen dat het er komt... ben altijd zooooo duidelijk. hi hi

hier alles goed op de vermoeidheid na. ik kan om vijf uur wel slapen. jammer wel dat ik dan s nachts weer even wakker lig.

ik hoor allemaal vervelende dingen over bruinverlies. dus mensen alle positieve energie naar dit forum... ben er helemaal klaar mee het moet nu gewoon goed gaan!

zaterdag weer een echo leuk!

spreek jullie snel weer stelletje nuchtere meiden!
Oooh ik hoop voor je vriend/man (?) dat hij de goede Maaslander kaasdingen gevonden heeft! Moet 112 alvast gebeld worden? 'Pas op: woest en gevaarlijk lammetje gesignaleerd'

Ik word nu ook erg nieuwsgierig naar je naaktverhaal hoop het nog eens te ontfutselen! Scheren gebeurt hier ook nog netjes, anders moet die arme gyn zo zoeken in het oerwoud. Al heb ik vanmiddag begrepen dat dat niet zo makkelijk vol te houden is tot het eind.

Lunch was lekker en gezellig, met Ringelding en haar schattige dochtertje. Wel met vlagen misselijkheid :( maar goed. Ik heb het idee dat het vooral mijn darmen zijn die tegen mijn maag aandrukken. Dus als iemand een speld heeft waarmee ik ze lek kan prikken?
Precies Hannes, ik ben zó duidelijk! Hij heeft ze met hulp gevonden en ze lagen precies waar ik het zei dus een triomph voor mij! Hij was héérlijk, ik wil er morgen weer een hahaha. Toffifee hadden ze verdorie niet. Ik droom dus van die zachte caramel en die noot die je helemaal kunt ontleden. Yum! Maar nog niet gevonden en ik ga voorlopig niet zoeken...

Wen, jij kent een boel mensen live van het forum zo lijkt het. Woon jij in Viva dorp? daar waar alle forummers wonen en alle huizen van Viva's zijn gemaakt?

Dat naakt verhaal komt wellicht nog wel eens aan de orde :D

Scheren, mijn zus zag haar bevallingsfoto's en ze dacht dat ze netjes had geschoren. Dat was dus niet zo, ze leek een gevlekte tijger zo zegt ze zelf. Haha. Ik zal hetzelfde krijgen want als ik mijn vriend het laat doen dan voorzie ik een besnijdenis, auw! Ach en anders maar lekker met een flinke mat, die kan er wel bij naast de poep en pies tijdens de bevalling.
Wat fijn dat je kaasdinges is aangekomen!

Ik ken ze van de Vivabuurtbarbecues Lily, die worden aangemaakt met de overgebleven stapels Viva's van het HCG-verhaal

(en ok, een paar van het Grunn-topic, een stel van onze eigen Vivahyve en dan nog een paar losse)
Joehoe!!!! Kan weer internetten!! Wat een gedoe; 3 weken niet online vanwege problemen met de provider. Da's nu over, dus ik kan weer lezen wat jullie allemaal meemaken.

Moet erg lachen om jullie verhalen over kotsen in de AH en gevlekte tijgers in de verloskamer.

Wij hebben inmiddels iedereen die het maar horen wilde vertelt dat onze dochter een grote zus wordt. Erg leuk om te doen! Opa's en oma's blij, collega's ook (maar balen wel dat ik straks weer een hele tijd met verlof ga natuurlijk )

Maf he, dat je zo'n zin kunt hebben in iets speciaals wat er dan ook NU moet komen? Ik lig 's avonds in bed te hunkeren naar een gevulde avocado met zalmsalade. Eet ik eigenlijk nooit, maar nu heb ik zooooo'n zin in dat cremerige. Mjam. Ben ook heel blij dat ik deze keer dus niet zo misselijk ben. Is weer eens wat anders.

Fijn dat al jullie echo's zo goed zijn! Mooi he? Wij willen ook graag een nekplooimeting laten doen en stiekem verheug ik me al op die 12 weken echo. Ook al weet ik dat die niet bedoeld is om van te genieten, maar dat het een hele serieuze medische aangelegenheid is. Maar de echo is zo mooi rond die tijd vind ik....
Zo lily, lekkere kaasdingen gegeten? Hahaha!

Heel herkenbaar dat soort gesprekken. Daar hoef ik niet zwanger voor te zijn..

Ik hou het inderdaad ook netjes bij daar beneden, staat wat beter, toch? Ik denk er zelfs over na welk ondergoed ik aantrek, haha. Misschien is ontharingscreme iets voor de laatste maanden? Dat durf ik zelfs mijn man wel toe te vertrouwen.

Babydancen heb ik ook nog nooit gedaan. Klussen wel. T huis is er erg van opgeknapt!

Hannes, schrijf je ook weer wat meer mee? Succes met de echo zaterdag! Lekker dat dat in het weekend kan trouwens, kan hier niet, helaas..

ik ga zo naar bed, ben alweer moe!

groetjes!
Ik moet bij 'babydancen' altijd denken aan ouders die bovenop het kleine lijfje van een baby aan het dansen zijn

Klussen: moet hier nog gebeuren! We willen het huis nog voor januari verbouwen. Ik hoop maar dat het lukt...
*joehoe, denken jullie morgen massaal even aan mij om kwart voor negen* dan lig ik namelijk preuts te zijn met zo'n staaf tussen de bienen... hopelijk goed nieuws.
Ik denk morgenochtend aan je Sam!
inbraak:

even heel erg offtopic, maar wen ik weet niet hoe ik anders op een mailtje van wen moet reageren heb alleen de vriendschap bevestigd, omdat ik d8 dat ik je dan kon beantwoorden

Ja ik ben het. En iedereen mag het weten, want werkgever en collega's weten het sinds kort. Dus, 't was wel een 'verspreking' maar niet een erge. Thnx voor de tip!

groetjes crini/het_juweel

sorry dames voor het inbreken,

prettige zwangerschap verder!
Whatever, I do what I want
net op echo geweest, maar er is (nog) geen hartje te zien. het vruchtje schat ze op ongeveer vijf weken en dat is nog te pril. de vruchtzak schat ze wel op 6 weken, maar ik ben vergeten te vragen wat dat dan betekent. ze kon er niets over zeggen, ik moet volgende week do terugkomen.

he bah, ik baal echt als een stekker.
He gatver Sam. Het is ook nog wel wat te vroeg om een hartje te kunnen zien, toch? Wat naar, om nou een week in spanning te moeten zitten!
He vervelend Sam! Maar bij jou was het toch sowieso niet zeker hoelang je zwanger was? Ik duim voor je voor volgende week! Dat zal een laaaaaaaaaaaaaaaaaaange week voor je worden, denk ik..

Ben vandaag lekker een dagje thuis aan het werk. Net zat ik stiekem de verloskundigepraktijk oid te kijken, en ik moest toch huilen bij de bevalling die daar te zien was! hahaha, hoe bedoel je, ik ben geen muts...
Ben ik ook weer even, we hebben afgelopen vrijdag de sleutle gekregen van ons nieuwe huis.. En ik kan jullie vertellen zwanger zijn en verhuizen is geen goede combi ... Nog steeds kotsmisselijk en dan maar proberen te klussen... Maar ja, sommige dingen kun je niet plannen.

Helaas niet alles kunnen teruglezen...

Sam, balen dat je nog geen hartje zag, maar 5 weken is volgens mij inderdaad erg vroeg... Nog even geduld, al zal de week veel te lang duren.

Volgens mij gaat het het de rest goed (Hip, super die echo!!!).

Probeer tussendoor wel mee te lezen (zit nu op mijn werk en dan gaat dat makkelijker )
he gatverdarrie Sam, wat een rot spanning,

dagen aftellen naar volgende week en ik hou mn duimen op elkaar!

hopelijk "gewoon" te vroeg geweest en volgende week wel een heel klein knipperend gevalletje.

mooi verhaal over die maaslander kaasdingen, en gelijk me op een idee gebracht want ik vind ze ook lekker !

het boekje van Kluun heb ik ook aan mn vriend gegeven maar hij heeft het overduidelijk nog niet gelezen, ik wil meer begrip !

( en vooral meer vergeving voor mn vreselijke gedrag )

het boekje heb ik zelf ook gelezen maar eigenlijk had ik er meer van verwacht na al die lovende recensies, mgoed gelukkig denken we niet allemaal overal het zelfde over.

owh ja en de verloskundige praktijk heb ik ook gezien( spijt van)

ik hoefde niet te huilen, zat alleen met een van angst vertrokken vies kijkend gezicht voor de tv geloof ik.

sorry, maar dat is echt een horror verhaal voor me ( voor wie niet )

oei ik moet rennen !
Sam, jammer dat er nog niet veel te zien was... Máár kijk naar Voyager. Neem haar als voorbeeld.
He Aruba,

Hoe is het nu met je? Ben je een beetje herstellende? Binnenkort (morgen meen ik) krijg je de uitslag van de onderzoeken, toch? Ik hoop dat je hcg heel snel zakt en dat je niet al te lang moet wachten om op nieuw te proberen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven