Neoderma bio peeling
maandag 24 juni 2013 om 09:45
Ik wil een Neoderma peeling gaan doen, omdat ik een TCA peeling qua nawerkingen te ver vind gaan (lees: geen week vrij kan nemen vanwege bruut vervellen). Wat zijn jullie ervaringen met deze peeling qua resulaat en nawerking. Ik hoop op wat vervaging van mijn pigmentvlekken en een gezonder uitziende huid? Hoe zag je huid er vlak na de behandeling uit en hoe na een paar dagen? Hoe erg was het vervellen?
Ik weleens microdermabrasie gedaan en dat vond ik qua vervellen erg meevallen; na een paar dagen kleine velletjes en na vijf dagen was alles weer normaal.
Ik weleens microdermabrasie gedaan en dat vond ik qua vervellen erg meevallen; na een paar dagen kleine velletjes en na vijf dagen was alles weer normaal.
maandag 24 juni 2013 om 10:43
Ik heb het een keer gedaan. Heel licht omdat ik een vrij gevoelige huid heb. Ik vond het een mooie behandeling. Als je de kruiden meer in laat masseren dan reageert je huid heftiger en zal het meer gaan vervellen.
Mijn huid was wel een paar dagen roder.
Event. kan je het ook in een kuurtje doen (3 behandelingen in 2/3 weken). Via groupon zijn er weleens leuke aanbiedingen.
Wel oppassen met zon, maar die is nu ver te zoeken (helaas).
Mijn huid was wel een paar dagen roder.
Event. kan je het ook in een kuurtje doen (3 behandelingen in 2/3 weken). Via groupon zijn er weleens leuke aanbiedingen.
Wel oppassen met zon, maar die is nu ver te zoeken (helaas).
maandag 24 juni 2013 om 13:01
maandag 24 juni 2013 om 13:42
Als je het niet te rood wilt hebben dan moet je hem ook licht/of niet in laten masseren. Overleg het anders. Beste resultaat krijg je wel met 'rood' gezicht. Lastig iid.
Het rode bij mij was wel wat te camoufleren hoor. Andere hadden het waarschijnlijk niet door (zelf wel..). Ik ben er alleen niet erg van gaan vervellen... Dat is wel het beste voor het mooiste resultaat.
Koekje.. lastig. Denk dat het voor huidstructuur en helderheid wel heel goed is, maar ik heb er te weinig ervaring ermee om te zeggen of het ook wat voor jou is. Voor acne wordt deze peeling wel vaak aangeraden. Is er geen goede salon bij je in de buurt waar je langs kan voor informatie?
Die rode vlekjes zijn van acne plekjes? Daar is denk weinig/niks aan te doen.. Rust en tijd.
Het rode bij mij was wel wat te camoufleren hoor. Andere hadden het waarschijnlijk niet door (zelf wel..). Ik ben er alleen niet erg van gaan vervellen... Dat is wel het beste voor het mooiste resultaat.
Koekje.. lastig. Denk dat het voor huidstructuur en helderheid wel heel goed is, maar ik heb er te weinig ervaring ermee om te zeggen of het ook wat voor jou is. Voor acne wordt deze peeling wel vaak aangeraden. Is er geen goede salon bij je in de buurt waar je langs kan voor informatie?
Die rode vlekjes zijn van acne plekjes? Daar is denk weinig/niks aan te doen.. Rust en tijd.