Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.

We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!

Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!

NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Ja, ik ben er ook weer. Volgens mij heb ik mijn gewicht van vrijdag niet eens doorgegeven. Eerlijk gezegd weet ik het niet meer en mijn gewicht van vandaag laten we maar even zitten.

Mijn motivatie is even ver te zoeken nu het einde in zicht komt. Ik koop weer snoep voor de kinderen en eet het zelf op. Ik zit savonds rustig een pak mariabischuitje weg te werken. En sport niet meer thuis.

Vorige week viel de schade bij Newfysic nog mee, wel iets aangekomen maar alleen maar vocht, waarschijnlijk door de warmte. Deze week zie ik met angst en beven tegemoet.

Voor iedereen die afgevallen is, super !
Jaaa was echt zwaar! Maar ik weet nog dat moment van die 56.... Heeeeerlijk!! Al was ik toen niet blij want ik wilde 53 . En die hoop ik nu te bereiken whaha, nee ik wil eerst weer 58,57,56 en dan zie ik wel verder!!
He balen jammie!!! Zet nog ff door joh, je bent er bijna.... En niet om vervelend te doen, maar de kilo's blijven er alleen af als je gezond blijft doen en blijft sporten..

Maar ik weer als geen ander dat t suuuupermoeilijk is hoor, kop op en probeer er weer voor te gaan!
Goed bezig runrunrun en sneeuwwitje! Ik hoop vanavond ook weer te gaan sporten, hardlopen of fitnessen.

Jammie, kom op, jij was altijd zo goed bezig en gemotiveerd, oa met je appeldag... Miss die weer een keer inplannen om de motivatie weer te vinden?

Daim-y, ben je ook wel lopen gisteren? Kom op weer deze week, dan is die 0,2 er zo weer af EN meer!

Fijne dag, ik ga naar mijn werk!
runrunrun: wat super goed dat je de 7 km hebt gelopen zonder pijn! Dat moet een goed gevoel zijn geweest.

sneeuwwitje: klinkt goed die intervaltraining. Is ook een hele goede training. En nu volhouden en op naar de 10 km. Bedankt trouwens dat je me in de tabel hebt gezet.

Jammie: wel vol blijven houden hoor. Zou zonde zijn als je het erbij laat zitten nu het einde in zicht komt. Het zal zwaar zijn om gemotiveerd te blijven, maar denk maar aan het mooie resultaat wat je hebt bereikt door al dat harde werken.

Mijn motivatie is in ieder geval even weg. Zit echt zwaar in een dipje deze week en ik ben ook nog eens ongesteld. Ben gisteren ook niet meer gaan hardlopen. Had er de energie niet voor. In plaats daarvan heb ik de hele avond besteed aan de kast leegsnoepen. Dat zal geen mooi resultaat geven vrijdag. Vanavond ga ik in ieder geval weer naar aquarobic en dan hoop ik me weer een beetje happy te voelen.
Ik ben gisteren inderdaad even een ronde wezen maken (6,3km) en netjes in een half uur, dus lekker gelopen.

Vandaag even een rustdag, want morgen, donderdag en vrijdag sport op het programma. Iets wat veel, maar soms komt dat zo uit... En dat helpt me natuurlijk wel om vrijdag hopelijk resultaat op de weegschaal te zien.

Vervelend Toyotaatje dat het even minder gaat. Probeer vandaag inderdaad lekker weer naar de aquarobic te gaan. Vaak voel je je daarna al lekkerder van het sporten (en blij dat je gegaan bent), hopelijk helpt het iets.

Mijn eten vandaag gaat tot nu toe lekker:

O= 1/2 perzik, havermout, yoghurt en kaneel

T= roggebrood 1 tomaat

L= 3 bb met totaal 2pl runderrookvlees, stukjes komkommer

T= 1 bb boterham kipfilet, 1 paprika

D wordt: salade van rucola, parmaham, cherrytomaatjes, meloen en ui. Met gekookte aardappelen met kruiden.

T wordt denk ik: kwark + aardbeien, 2 crackers met selderijsalade

En dat voor een totaal van 1450 kcal zag ik net op voedingscentrum. Eigenlijk naar mijn mening te weinig (ik moet van mezelf minimaal 1500 op niet sportdag en 1600 op sportdag). Doen jullie ook aan een minimum?

Voor iedereen die gaat sporten, veel plezier vanavond! Voor de rest natuurlijk ook een fijne avond;)
He toyaatje, balen man!!!! Kom op he!! Herpak jezelf en ga er weer voor :-)

Daimy ik doe niet aan een minimum, ik eet waar ik me goed bij voel!

Lijstje:

O shake joghurt kers aardbei en beetje suiker

T kersen

L salade (ei, tomaat, komkommer)

T 3 crackers

T 3 dropjes

D rijst met groenten

Ben ook naar de sportschool geweest maar na een half uurtje had ik het echt gehad dus ben naar huis gegaan
Ik moest me vanmiddag echt beheersen om direct naar huis te fietsen en niet eerst via de supermarkt te gaan om een toetje en wat lekkers te halen. Dus in één streep naar huis gefietst en de deur op slot gedaan

@ Daim-y: ik doe ook niet aan een minimum, ik probeer gewoon regelmatig te eten en zo te eten dat ik me ook nog goed voel.

@ Toyaatje: balen dat je motivatie weg is, kom op je kunt het!!

@ Jolanda: lekker gesport vanavond?

@ Runrunrun: haha, had je zo geen zon vandaag??

Vanavond lekker aanrommelen in huis, ben alvast een beetje aan het voorbereiden voor de vakantie. Heb er zo'n zin in
Toyaatje, kom op hè!! Kijk weer positief voor uit en niet meer om kijken nu!

Daim-y, volgens mij ga jij heel lekker! Mooi zo, ga zo door!!

Runrunrun, alleen mar respect voor jou, super!!

Sneeuwwitje, ik ben inderdaad lekker wezen hardlopen, drie kwartier, ging echt super lekker!

Goed dat je je ingehouden hebt! Echt knap! Fijn is dat he, een vakantie in het vooruitzicht? Geniet vAn de voorpret!

Hier gaat het al twee dagen erg goed! Gisteren op feestje alleen thee en water gehad! Vandaag wel een stukje aardbeientaart op mijn werk, maar als lunch alleen fruit en optimel kwark en als diner zalm met groenten, zonder aardappelen. Dus netjes gecompenseerd volgens mij.

Hopen dat dit fijne gevoel aanhoudt hiero....

Fijne avond allemaal!
Bedankt voor alle motiverende woorden. Ik ga ook weer vaker hiermee schrijven dat brengt de motivatie ook wel weer terug.

Ik heb in ieder geval weer thuis gesport zojuist, dus het begin is er weer. De zin om te snoepen is dan ook weer weg. Zo nog even lekker met de pup wandelen in het zonnetje.

Jolanda, ik doe nog steeds iedere week een appeldag, soms wel twee keer. Waarschijnlijk is de schade daardoor nog beperkt gebleven.

Toyaatje, dat snoepen heb ik ook altijd extra als ik ongesteld moet worden.

Sneeuwitje, wanneer ga je weg ? en waarheen ? naar de zon ?

Ik ga ook mijn calorieteller maar weer eens invullen, dat helpt om weer back on track te komen. Ik houd ook geen minumum aan, ik mag 1400 cal. Maar op zo'n appeldag is dat meestal minder.
Shoot me, ik ben naar de macdonalds geweest en meer zeg ik niet morgen zal ik heel gezond doen, ik beloof het!
runrunrun, een keertje zondigen is ook goed voor je lichaam dan wordt het weer even wakker geschud (zegt mijn Newfysic coach) dus af en toe moet best kunnen.

Ik hoop dat het in ieder geval erg lekker was !
Vandaag bezig geweest om een high tea te organiseren voor mijn 13 jarige dochter.

Morgen is haar laatste kinderfeestje..ze gaat naar de "grote" school en dan doe je dat niet meer.Zo gaat ze met haar kabouter Plop rugtas en twee staartjes in voor het eerst wennen en nu...

Affin ik dwaal af..

Morgen dus een dag vol zoetigheden..

Vandaag ben ik zeer sterk gebleven en misschien komt het door die pillen of misschien ook niet, ik moet ongesteld worden en heb nog geen vreetkick gehad. Deze heb ik meestal als 'het' er weer zit aan te komen. Hebben jullie daar ook last van?

Morgen zal ik het weten of ik het aan kon.

@sneeuwwitje1 ik let inderdaad op wat ik eet. Komkommers en tomaten komen onderhand mijn neus uit ;)

Kijk, laten we eerlijk zijn iedereen weet hoe het komt...

Het is het volhouden en doorzetten wat zo moeilijk is.

Ik geloof ook niet in wonderpillen maar voor het eerst merk ik dat dit iets doet.Het haalt mijn zoetbehoefte weg.

Ik heb van alles geprobeerd shakes, soepjes, dr.Frank dieet etc. niets hield ik vol .Nu maar niet te vroeg juichen.

Dames via voedingswijzer .nl kan je een super dagboek bijhouden.Je kan daar precies invullen wat je eet en de calorieen vult het programma automatisch in.Super tip van mijn fysio!

Groetjes!
Dom, moet voedingscentrum.nl zijn enne ik zie dat jullie daar al bekend mee zijn.
Zo wat goed aneeuwwitje dat je je hebt kunnen beheersen! Ja jouw vakantie begint al bijna!! Ga je nog weg?

He fijn jammie! Ook vandaag weer een goeie dag!!! Succes! Enne ben benieuwd whaha, heb er wel van genoten maar t was zoooo overbodig!

Ah wat leuk maura! Veel plezier vandaag!

Nou ik ga vandaag dus een strenge dag houden haha. Moet echt na gisteren. Was nog niet op de weegschaal te zien dus wie weet valt het mee, maar wil vrijdag gewoon 59 wegen, dus nog ff 2 strenge dagen! Vanmiddag ook weer hardlopen, wil de 10 km proberen, ben benieuwd of ook dat weer zonder pijn gaat lukken!
Ik vul mijn eten elke dag in op xls-support. Staan heel veel producten in, bv ook salades van de albert heijn. Ik probeer tussen de 1200 en 1500 calorieën te eten. Zag dat ik vandaag maar aan 1000 zou komen en ga vanmiddag sporten, dus dat vond ik te weinig en dan eet ik nog wat extra.

@ Runrunrun: nog 1,5e week en dan heb ik vakantie en over 2,5e week gaan we op vakantie. Gaan bijna drie weken naar Scandinavië. Heb er echt zoveel zin in! Ga jij nog op vakantie? Succes vanmiddag met de 10 kilometer!!

@ Maura: veel plezier met het feestje van je dochter. Ze wordt dus groot, want volgend jaar naar de grote school!

@ Jammie: gezellig dat je weer meer komt schrijven, is inderdaad goed voor de motivatie

@ Jolanda: jij gaat ook weer lekker, goed bezig!
Nou das toevallig! Ik zeg gisteren tegen iemand dat ik daar zo graag eens heen zou willen. Gaaf man!!!

Ik heb geen 10 gelopen, maar 5. Begon te snel haha dus wist dat ik t niet vol ging houden. Wel echt een magere dag, dus hoop dat dat gisteren weer compenseert.

O joghurt aardbei banaan smoothie

L 2 crackers

T 1 cracker

D verse tomaten groentesoep met stokbrood kruidenboter
Oef, kom net terug uit de sportschool. Heb wat andere oefeningen gedaan en dat voel je meteen Net ook nog even onder de zonnebank geweest om een beetje in de vakantiestemming te komen

Nu staat het eten op, lekker Hollands; gekookte aardappelen, boontjes en een hamburger.

@ Runrunrun: Scandinavië is echt zo mooi, we zijn er al diverse malen geweest en het blijft trekken. Kijk er echt naar uit! Balen dat je te snel gestart was, maar wel goed dat je naar je lichaam geluisterd hebt!
Ja dat geloof ik!!! Hoe gaan jullie er heen?

Haha ja lekker gevoel he! Oh en wat heerlijk de zonnebank. Zeker met dit weer.. Hoop dat het in de vakantie toch echt beter gaat worden.

Ja idd, en moest als ik de 10 vandaag had gedaan t weekend nog 5. Dus heb het gewoon ff omgedraaid

Ben benieuwd of ik vrijdag netjes op de 59 zit!!! Hoop het

Hoe is t bij de rest gegaan vandaag?
Ik heb me vandaag weer netjes aan mijn dieet gehouden en net thuis weer gesport dus ik ben weer op de goede weg. Al zei de weegschaal dat nog niet vanmorgen, meestal ben ik na zo'n appeldag een stuk lichter maar dat is dan alleen maar vocht, denk ik. Nu was ik vorige weeg 1,9 kilo vocht aangekomen dus dat verdwijnt weer langzaam.

Morgen weer wegen bij newfysic.....

O 3 crackers met mager beleg

T 1 biscuitje

L 4 crackers met mager beleg

T 1 biscuitje

D zalm uit de grill, met sla en koolrabi

T magere kwark
Goedzo jammie!

Ik was na gister niks afgevallen maar.. Ook niks aangekomen, maar die 59,5 staat me echt niet aan haha. Hoop dat die halve kilo er morgen af is. Vrees van niet. Ben ook ongesteld en voel me opgeblazen... Zal ook niet mee helpen
Ik had me toch een spierpijn vanochtend. Had in de sportschool eens wat andere oefeningen gedaan, nou dat merk je meteen

Net les 4 van Evy gelopen, heb 5 km gelopen, gemiddeld 6;28 min/km. Snelheid blijft dus gelijk, maar lopen gaat wel elke keer iets makkelijker. Al wil mijn hoofd soms nog wel eens opgeven, maar door de aanmoediging van Evy gaan mijn benen gewoon door Ondanks dat het best fris is had ik weer een mega rood hoofd

Qua eten gaat het goed. Al wil ik wel eens op zoek naar andere tussendoortjes. Eet nu steeds een liga (fruit eet ik bij de lunch en soms ook wel wat tussendoor). Ik wil iets wat wel vult, maar niet te veel calorieën bevat. Wie heeft ideeën?

Morgen weegdag, hopelijk allemaal weer goede getallen!
@All; Daar was ik weer. Na een week met een calorieënlimiet, Flink hard werken en iedere ochtend een glaasje brandnetelthee, kan ik jullie tot mijn grote geluk melden dat bijna alle vakantiekilo's weg zijn. Ik denk dat het met name toch veel vocht was van het zoute eten en de chippies. Maar toch, het zat niet lekker. Ik ben er nog niet helemaal, maar ik ben tevreden want de weegschaal gaf vanmorgen 66,6 aan.

@Sneeuwwitje;Scandinavië is gaaf! Nu met de kinderen zijn we niet verder gegaan dan Denemarken (ook al heel leuk! Kijk uit met de havre flarn en de soft-ijsjes!) En dat was me eigenlijk op deze jonge leeftijd ook al te ver. Maar later als ze groter zijn, gaan we zeker weer die kant op. Ik ben zelf gek op Zweden en Noorwegen. Heerlijk die ruimte...zalig!

Mijn gegevens voor deze week;

Vorig gewicht 70,7

Nieuw gewicht; 66,6

Af deze week; -4,1

Hvm
Ik snao er echt NIKS van, woog vanochtend 60....

Er is dus 0 af.
Mijn lichaam heeft het begrepen, na lang stilstaan gaan eindelijk de laatste weken weer kilo's er af

Gewicht: 70,4

Deze week af: 1,3

Totaal af: 14, 3

Nog 400 gram en dan heb ik mijn streefgewicht bereikt Dat had ik niet meer verwacht voor de vakantie! Heb natuurlijk al wel een nieuw streefgewicht in mijn hoofd Maar eerst dit officieel halen. Zag gisteren een foto van een jaar geleden, en daar wil ik echt niet meer naar terug.

@HVM: fijn dat je na de vakantie weer bijna op je vorige gewicht bent. Dat geeft mij hoop voor mijn vakantie, haha.

@ Runrunrun: wat super balen dat er niets af is. Heeft het misschien met je cyclus te maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven