30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
vrijdag 28 juni 2013 om 14:49
vrijdag 28 juni 2013 om 15:12
Nou zeg, vanmorgen ben ik bij een consulent geweest die een geavanceerde weegschaal heeft. Ik had voordat ik met shredden begon alles genoteerd. Gewoon om te zien hoe het met vet/spier en vocht percentage zat.
Ik ging er euforisch heen, ben immers 2 kilo minder en flink gesport dus ik had een geweldig resultaat verwacht.
Maar wtf, mijn vetpercentage was 1% gestegen, en had volgens dat apparaat 2 kilo aan spier verloren, ik zeg dat ding werkt niet. Hoe kan ik spier verliezen terwijl ik sport en vet bijkomen?
Kwam ze met allerlei vage pillen en eiwitshakes aan, dat was volgs haar de reden. Te weinig eiwit waardoor ik door sport juist spier kwijtraak.
Nou ik weet wel beter, broeken zakken af en zie echt een beginnende sixpack.
Ik ging er euforisch heen, ben immers 2 kilo minder en flink gesport dus ik had een geweldig resultaat verwacht.
Maar wtf, mijn vetpercentage was 1% gestegen, en had volgens dat apparaat 2 kilo aan spier verloren, ik zeg dat ding werkt niet. Hoe kan ik spier verliezen terwijl ik sport en vet bijkomen?
Kwam ze met allerlei vage pillen en eiwitshakes aan, dat was volgs haar de reden. Te weinig eiwit waardoor ik door sport juist spier kwijtraak.
Nou ik weet wel beter, broeken zakken af en zie echt een beginnende sixpack.
vrijdag 28 juni 2013 om 17:24
Vandaag heb ik de Befit extreme ab workout level drie gedaan:
http://m.youtube.com/watch?v=9O5okInhp20
Murdoch ik challenge je. Go your gang met de plank-janks. Love it.
Tip Befit Go lijkt op shred, voor als je variatie zoekt
http://m.youtube.com/watch?v=9O5okInhp20
Murdoch ik challenge je. Go your gang met de plank-janks. Love it.
Tip Befit Go lijkt op shred, voor als je variatie zoekt
vrijdag 28 juni 2013 om 17:47
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 juni 2013 @ 14:02:
[...]
Shred is net zo slecht voor je. Als je wilt blijven volleyballen ga er dan niet iets bij doen dat ook heel belastend is. Kies dan voor fietsen/ zwemmen of bijv. pilatesOp dit moment is het seizoen voorbij. Er is geen training en er zijn geen wedstrijden. Dus ik doe niet beiden, dat is inderdaad vragen om problemen
[...]
Shred is net zo slecht voor je. Als je wilt blijven volleyballen ga er dan niet iets bij doen dat ook heel belastend is. Kies dan voor fietsen/ zwemmen of bijv. pilatesOp dit moment is het seizoen voorbij. Er is geen training en er zijn geen wedstrijden. Dus ik doe niet beiden, dat is inderdaad vragen om problemen
vrijdag 28 juni 2013 om 18:24
Eens met meds, ik kan inmiddels geen hoog vet% hebben want zelfs de horizontale lijnen op mijn buik zijn zichtbaar, maar van zo een rare weegschaal ga ik bijna huilen want die meet nog steeds de bijna 30% vet waar ik ooit mee ben begonnen (gemeten met zo een klem op diverse plaatsen op het lichaam meerdere metingen dus was redelijk plausibel).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 28 juni 2013 om 19:53
Nou ik hecht er geen waarde aan, ze verkoopt ook shakes en allerlei voedingstabletten etc. Ik zei al tegen haar, om nu die spieren terug te krijgen moet ik zeker je eiwit shakes gaan gebruiken. Eh jah.. Nou nee ga ik niet doen.
Het is een weegschaal die dmv stroom etc alles opmeet.
Ik vertrouw die dingen dus niet, kijk ik weet dat ik spier inlever omdat ik afval, maar 2 kilo en vet erbij?? Echt niet, mijn benen en vooral armen zijn duidelijk gespierder. En kleding zit zeker losser dus moet echt vet kwijt zijn.
Ik ga straks lekker de BeFit workout doen, level 1, die is zwaar genoeg voor me
Het is een weegschaal die dmv stroom etc alles opmeet.
Ik vertrouw die dingen dus niet, kijk ik weet dat ik spier inlever omdat ik afval, maar 2 kilo en vet erbij?? Echt niet, mijn benen en vooral armen zijn duidelijk gespierder. En kleding zit zeker losser dus moet echt vet kwijt zijn.
Ik ga straks lekker de BeFit workout doen, level 1, die is zwaar genoeg voor me
zaterdag 29 juni 2013 om 15:21
maandag 1 juli 2013 om 20:57
Hallo, ik heb niet alles teruggelezen (sorry!).. Maar ik heb vandaag weer shred level 1 gedaan. Ik ga hem wel weer helemaal opnieuw doen.
Soms ben ik er even niet, dat heeft niets te maken met jullie trouwens he, maar ik heb beetje issues. Maar moet toch proberen niet te verzanden in depressies maar bezig blijven dus ik ga er weer tegenaan. Ik ben nog steeds 10 kg kwijt (dus 3 aangekomen) probeer het positief te bekijken.
Ik vond het wel weer heel zwaar.
Soms ben ik er even niet, dat heeft niets te maken met jullie trouwens he, maar ik heb beetje issues. Maar moet toch proberen niet te verzanden in depressies maar bezig blijven dus ik ga er weer tegenaan. Ik ben nog steeds 10 kg kwijt (dus 3 aangekomen) probeer het positief te bekijken.
Ik vond het wel weer heel zwaar.
dinsdag 2 juli 2013 om 18:42