Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Carlos Kappers

01-07-2013 00:04 4 berichten
Hallo,

Vandaag heb ik via Groupon een kappersbon gekocht van Carlos Kappers. Heel dom van me, maar ik had zoals ik eigenlijk altijd doe, eerst moeten zoeken naar ervaringen en dan pas de Groupon kopen.

Hun website is heel professioneel, maar de ervaringen die ik lees op Google zeggen heel wat anders. Wie is er heen geweest en heeft goede ervaringen met deze kapper?
anoniem_176700 wijzigde dit bericht op 01-07-2013 00:08
Reden: Ontbrekend woordje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring. Maar mocht je er toch geen zin in hebben kun je je Groupon binnen een aantal dagen ( dacht zeven, maar dat moet je even nakijken in hun voorwaarden) annuleren. Je krijgt dan je geld terug.
quote:dikkiedik1966 schreef op maandag 01 juli 2013 06:33 Geen ervaring. Maar mocht je er toch geen zin in hebben kun je je Groupon binnen een aantal dagen ( dacht zeven, maar dat moet je even nakijken in hun voorwaarden) annuleren. Je krijgt dan je geld terug.
Bedankt Dikkiedik1966,

Er is iets mis gegaan denk ik bij het plaatsen van een reactie via de app. Ik forum via m'n iPhone, misschien ligt het daaraan?

Maar ik zal het onthouden. Ik lees dat je binnen 7 werkdagen mag retourneren. Als er meer negatieve reacties komen, stuur ik mijn bon terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven