Single parents, going strong forever!! deel 21
dinsdag 25 juni 2013 om 18:53
Da's mooi balen, die tandartskosten. Misschien valt het mee en vergoedt je verzekering wel een groot deel?
Pfff, dat klinkt idd wel heel belachelijk..een wettelijke verplichting hebben om lid te zijn van de vakgroep, maar het dus nu zelf moeten betalen? Zou dat dan misschien nog op de een of andere manier via de belasting terug te krijgen zijn? Zal wel niet..
Wat houdt het in , de Pink Floyd Experience?
Het zal iets te maken hebben met de popgroep neem ik aan, hihi, maar wat?
Gisteren overleg gehad, voorlopig blijft het zoals het is en gaat een soort van werkgroepje (het zal ook niet) eerst bekijken wat onze werkzaamheden precies zijn en wat de werkzaamheden van die andere afdeling precies zijn en of dat op de één of andere manier in elkaar te schuiven valt. Lijkt mij persoonlijk haast onmogelijk, al is het alleen al vanwege een verschil qua systemen, maar goed, laat ze daar maar lekker even mee bezig zijn, hoe langer, hoe beter. Vooralsnog gaat er dus niemand naar een andere afdeling en dat is natuurlijk sowieso goed nieuws.
dinsdag 25 juni 2013 om 21:24
Lekker Scarlet, dat is is even rust in de tent bij jullie. Of moet je nu plaats nemen in dat werkgroepje?
Wij hebben donderdag een clusterbijeenkomst. Ben benieuwd of er nog nieuws is, maar dat denk ik niet.
Morgen lekker vrij en daar ben ik wel aan toe, want ik ben echt mega druk geweest de afgelopen 2 dagen. Morgen even een beetje relaxen en dan donderdag gelukkig iets rustiger als de afgelopen 2 dagen
Ik heb geen idee wat dat pink Floyd experians precies inhoud, maar het is in ieder geval een musikale avond en een tribute aan pink Floyd, dus dat gaat vast goed komen. Ik heb er wel zin in in ieder geval.
Wij hebben donderdag een clusterbijeenkomst. Ben benieuwd of er nog nieuws is, maar dat denk ik niet.
Morgen lekker vrij en daar ben ik wel aan toe, want ik ben echt mega druk geweest de afgelopen 2 dagen. Morgen even een beetje relaxen en dan donderdag gelukkig iets rustiger als de afgelopen 2 dagen
Ik heb geen idee wat dat pink Floyd experians precies inhoud, maar het is in ieder geval een musikale avond en een tribute aan pink Floyd, dus dat gaat vast goed komen. Ik heb er wel zin in in ieder geval.
woensdag 26 juni 2013 om 20:19
Nee, gelukkig hoef ik niet in de werkgroep, omdat ik al bijna vakantie heb. Ook andere dingen, zoals overleggen nav de jaarplan gesprekken loop ik mis. Pfff, ipv ze iedereen nou eens gewoon zijn werk lieten doen en niet allerlei workshops, overleggen etc. inplannen, waar echt niemand op zit te wachten..Vanmiddag samen met mijn knul een deel van de kamer afgemaakt. Schoot echt niet op met hem alleen en nu is het achterste deel tenminste klaar. Even goed drogen en morgen de meubels naar die kant van de kamer verplaatsen en is de andere kant aan de beurt. Helaas is dat ook het grootste stuk qua plafond
Jullie dus morgen overleg, Nog 2 dagen werken en dan lekker vakantie. Heerlijk even niets moeten, de tour gaat ook beginnen (toch?) goeie timing! Dinsdag ga ik met mijn vriendin weer een dagje naar Schiermonnikoog. Is supergoed bevallen de vorige x, dus dat gaan we nog een keertje overdoen.
woensdag 26 juni 2013 om 21:22
[fgcolor=#FF05EE]Oh lekker bijna vakantie. Heerlijk vooruitzicht. De tour begint dit weekend volgens mij, leuk!
Jammer dat het niet opschiet die kamer. Ik kan me zo voorstellen dat je er al klaar mee bent, zucht....... Hoe komt dat, dat hij niet opschiet? Ligt het aan hem of is het gewoon geen doen in je eentje?
Ik ben druk in huis geweest vandaag. Alles is weer Spik en span. Badkamer lekker gesopt, alles weer gezogen en gedweild.
Mijn knul is de hele middag gaan vissen met een vriendje en vanavond natuurlijk weer 4x4 toernooi.
Jammer dat het niet opschiet die kamer. Ik kan me zo voorstellen dat je er al klaar mee bent, zucht....... Hoe komt dat, dat hij niet opschiet? Ligt het aan hem of is het gewoon geen doen in je eentje?
Ik ben druk in huis geweest vandaag. Alles is weer Spik en span. Badkamer lekker gesopt, alles weer gezogen en gedweild.
Mijn knul is de hele middag gaan vissen met een vriendje en vanavond natuurlijk weer 4x4 toernooi.
woensdag 26 juni 2013 om 21:38
Het is een beetje van allebei Dolphine, het ligt aan hem (valt hem nogal tegen, omdat het ook 2x moet allemaal) en hij geeft gewoon dan sneller op wanneer ik er niet bij ben. Vanmiddag samen en dan moet ie gewoon net zo lang door als ik, haha en het was ook veel gezelliger natuurlijk.
Kreeg net een telefoontje van de buurman van mijn tante, dat ze is opgenomen in het ZH (mijn tante uit Den Haag). Gelukkig dat ie even belde, maakte me al zorgen omdat ik haar niet aan de lijn kreeg. Er was al sprake van dat ze opgenomen zou worden als haar hart niet rustiger zou worden (huisarts had haar gisteren al willen opnemen) en ik dacht wel dat ze in het ZH zou liggen, maar ja, voor hetzelfde geld ligt ze ergens in huis he..Nu is ze in elk geval in goede handen en wordt ze goed verzorgd. Hopen dat ze iets aan de hartritmestoornissen kunnen doen. Afgesproken met mijn schoonzus dat we in de vakantie een keertje een dagje Den Haag gaan doen, schijnt dat er treinkaarten zijn voor 12,50 euro waarmee je dan kunt reizen waarheen je wilt. We hoeven dan natuurlijk niet de hele dag bij mijn tante te ziten, maar bijv. ook lekker naar zee, stadten oid. Goedkoper dan met de auto van hier naar daar!
donderdag 27 juni 2013 om 21:09
Hihi, wat is dat toch met die knullen van tegenwoordig. Ze missen net wat extra's om dan nog even door te gaan hè. Maar gelukkig lukt het jullie samen dus wel als ik het goed begrijp.
Wij vanmorgen een clusterbijeenkomst gehad en het blijft een beetje vaag allemaal. Per 1 januari zijn alle leidinggevende boventallig, dat is in ieder geval wel duidelijk. Zij krijgen na de vakantie de gelegenheid om te solliciteren op de vrijgekomen functies. Dat zijn er minder dan er nu leidinggevenden zijn. Vanaf januari gaan de geldstromen via de gemeentes lopen ( wij worden nu nog gefinancierd door de provincie). En de verwachting is dat vanaf januari de onduidelijkheid nog erger wordt en niemand kan in de toekomst kijken hoe het eruit gaat zien.
We hebben in september weer een clusterbijeenkomst en dan horen we misschien meer.
Morgen wordt het gasfornuis wat hier in de schuur staat opgehaald. Ook lekker, komt er weer een beetje ruimte.
Ik hoop dat het goed komt met je tante Scarlet. Sterkte ermee....
Wij vanmorgen een clusterbijeenkomst gehad en het blijft een beetje vaag allemaal. Per 1 januari zijn alle leidinggevende boventallig, dat is in ieder geval wel duidelijk. Zij krijgen na de vakantie de gelegenheid om te solliciteren op de vrijgekomen functies. Dat zijn er minder dan er nu leidinggevenden zijn. Vanaf januari gaan de geldstromen via de gemeentes lopen ( wij worden nu nog gefinancierd door de provincie). En de verwachting is dat vanaf januari de onduidelijkheid nog erger wordt en niemand kan in de toekomst kijken hoe het eruit gaat zien.
We hebben in september weer een clusterbijeenkomst en dan horen we misschien meer.
Morgen wordt het gasfornuis wat hier in de schuur staat opgehaald. Ook lekker, komt er weer een beetje ruimte.
Ik hoop dat het goed komt met je tante Scarlet. Sterkte ermee....
donderdag 27 juni 2013 om 22:40
Ik hoop ook dat het goed komt met mijn tante Dolphine, tsja, ze is 84, da's niet niks natuurlijk..Hopelijk kan ze ook nog weer gewoon naar huis, tot nu wilde ze echt niet naar een verzorgingshuis (terwijl dat eigenlijk wel nodig is, maar stronteigenwijs..), anders wordt dat nog een leuke klus voor ons in de vakantie.(als ze zou moeten verhuizen). Dat is toch ook een toestand bij jullie zeg..Hebben jullie dan helemaal geen leidinggevenden meer? Bij wie kun je dan terecht voor praktische regeldingen etc.? (en de rest).
Ik geloof dat ik echt precies op het juiste moment vakantie krijg qua werk. Heel erg chaotisch op het moment, die andere afdeling draait erg slecht en moet nu geholpen worden door ons, maar is heel ander werk, ben blij dat ik dat nu niet hoef te doen. Betekent ook wel weer dat ik mijn hart vasthoud voor wat ik aantref als ik terugkom, maar dat is van later zorg. Dan zijn er zoveel collega's met vakantie dat ik onmogelijk iets anders erbij kan doen, dat is dan ook weer mijn geluk, haha. Heb nu de deal met mijn knul gemaakt dat hij het 2e deel van de kamer gaat schoonmaken en dat ik het ga verven. Ik denk dat dat een stuk sneller zal gaan, hihi. Heb echt een gruwelijke hekel aan het schoonmaken van de muren en plafond en ik vind verven een stuk leuker en hij snapt niet waarom ik er zo'n hekel aan heb, dus dat moet gaan werken denk ik. Zou fijn zijn als ik het af zou krijgen in het weekend. Wel een wedstrijd zaterdag, maar dan nog..als het maar een beetje dekt en niet TE vaak over moet. Pff, dat zegt genoeg over hoe het eruit zag..echt verschrikkelijk..
vrijdag 28 juni 2013 om 19:03
Yoehoee en dan heb je "zomaar" vakantie!! Heerlijk hoor!
Als voelt het nog niet zo, pfff, net weer een deel van de kamer schoongemaakt, spullen versleept zodat de andere kant er nu klaar voor is. Nou, ik ben er klaar méé voor vandaag! Nog helemaal niet gegeten zelfs (hele dag niet, nou ja, alleen ontbijt), dus dat zo eerst maar doen. Wel een lekkere vlaai gekocht, appel kruimel, om het begin van de vakantie te vieren. Als het goed is mag mijn tante morgen weer naar huis, dus dat is goed nieuws. Ik neem aan dat wanneer ze het niet vertrouwen, ze haar niet laten gaan, vooral wetende dat ze alleen is. Als ze persé had gewild had ze vandaag al gemogen, maar daar had ze geen puf in gehad. Ik ga even wat te eten opscharrelen..iets makkelijks, dat snap je wel..haha
vrijdag 28 juni 2013 om 22:14
Joepie jouw vakantie is begonnen! Lekker hoor.
Jammer dat je nog druk bent met de kamer, je nog wel zo gehoopt klaar te zijn als je vakantie zou beginnen.
Mijn broer heeft vakantie en die kreeg vandaag te horen dat het bedrijf waarvoor hij werkt falliet is.... Mijn andere broertje zit ook nog steeds thuis en mijn schoonzus ook, dus het gaat lekker. Pffffff
Mijn broer zou maandag weer moeten beginnen, maar dat is nu afwachten.
Ik was weer mega druk vandaag, maar liever druk dan dat zeg.
Wel lekker weekend nu. Vandaag alvast veel boodschappen voor de housewarming volgende week gedaan. Een BBQ voor 40 personen. Slik.... Haha, maar goed komen. Ik heb vandaag al rosé, witte wijn en frisdrank ingeslagen. Al 5 vleespaketten voor 4 personen in de vriezer. Partytent is er, sta tafels zijn geregeld, biertap is geregeld. Ik zeg kom maar op.........
Jammer dat je nog druk bent met de kamer, je nog wel zo gehoopt klaar te zijn als je vakantie zou beginnen.
Mijn broer heeft vakantie en die kreeg vandaag te horen dat het bedrijf waarvoor hij werkt falliet is.... Mijn andere broertje zit ook nog steeds thuis en mijn schoonzus ook, dus het gaat lekker. Pffffff
Mijn broer zou maandag weer moeten beginnen, maar dat is nu afwachten.
Ik was weer mega druk vandaag, maar liever druk dan dat zeg.
Wel lekker weekend nu. Vandaag alvast veel boodschappen voor de housewarming volgende week gedaan. Een BBQ voor 40 personen. Slik.... Haha, maar goed komen. Ik heb vandaag al rosé, witte wijn en frisdrank ingeslagen. Al 5 vleespaketten voor 4 personen in de vriezer. Partytent is er, sta tafels zijn geregeld, biertap is geregeld. Ik zeg kom maar op.........
zaterdag 29 juni 2013 om 21:31
Vandaag even niet met de kamer bezig geweest hoor. Er moesten nog allerlei huishoudelijke klusjes gedaan worden, zoals de was, bedden verschonen etc. en vanmiddag had mijn knul een wedstrijd.
Gewonnen, alhoewel het op het eind nog een beetje eng werd. De hele wedstrijd gingen ze harstikke goed, dus toen het bijna tijd werd en de tegenstander nog graag een laatste slagbeurt wilde, dachten ze dat dat geen kwaad kon, omdat ze toch al behoorlijk voor stonden. Pfff, zouden ze toch nog bijna de winst uit handen geven zeg. Ik weet de eindstand niet, maar ze hebben gewonnen in elk geval.
Wat erg zeg, voor je broer en dan zoiets te horen als je vakantie hebt. Zoiets zal ons in elk geval niet gebeuren, dat onze werkgever failliet gaat. Maar je hebt gelijk, liever megadruk dan dat.
Dat wordt een drukke boel zeg bij jullie, volgende week.Maar wel heel gezellig en fijn dat je zoiets kunt doen, lekker in de tuin. Het zou fijn zijn als het weer ook een beetje meewerkt, als heb je dan ook een partytent.
Nu lekker een beetje tv kijken, bankhangen..ik viel net al bijna in slaap, haha. Nog steeds een beetje stijf van het gesleep met de meubels, gisteren. Morgen maar weer verder, alhoewel het ook lekker weer schijnt te worden..
zondag 30 juni 2013 om 14:11
Hier een luie zondag. Tour staat aan, zonnetje schijnt, wat wil een mens nog meer.
Gisterenavond naar Den Haag geweest een tribute aan pink Floyd. Het viel helaas een beetje tegen.
Daarna een drankje gaan doen in de kroeg, was erg gezellig. Kennissen van ins zijn net terug van een vakantie door Amerika, dus verhalen genoeg.
En nu lekker bijkomen en relaxen.
Gisterenavond naar Den Haag geweest een tribute aan pink Floyd. Het viel helaas een beetje tegen.
Daarna een drankje gaan doen in de kroeg, was erg gezellig. Kennissen van ins zijn net terug van een vakantie door Amerika, dus verhalen genoeg.
En nu lekker bijkomen en relaxen.
zondag 30 juni 2013 om 19:31
Hier ook aardig lui hoor! Mijn knul heeft wel het plafond en de muren schoongemaakt, die ga ik straks aftapen zodat ik morgen gelijk kan beginnen met verven. Ook lekker de tour gekeken, nog wat wasjes gedraaid, maar heerlijk, het idee morgen niet vroeg op te hoeven en naar kantoor te moeten..Hoe leuk ik het meestal ook vind, dit is ook even lekker! Sowieso met dat gezeur van de laatste tijd, fijn om even weg te zijn.
Wat jammer, dat het wat tegenviel, het Pink Floyd gebeuren.
In elk geval hebben jullie wel een gezellige avond gehad, dat is altijd fijn.
maandag 1 juli 2013 om 17:07
Zo weer thuis na deze eerste werkdag van de week. Ook al boodschappen gedaan en lekker kersen bij de boomgaard gehaald.
Vanavond laat eten, zoonlief moet trainen tot 19:00 uur.
Hoe is jouw eerste vakantiedag bevallen Scarlet? Ik hoop toch niet dat je de hele vakantie druk bent met verven, dat zou toch zonde zijn.
Hebben jullie het weerbericht voor het weekend gezien? Het wordt zomer..... Heerlijk met ons feest zondag hebben we mooi weer.
Jvej welkom terug. Ga je vaker schrijven hier?
Heb je je leven al een beetje op orde na de scheiding? Of zit je er nog midden in?
Vanavond laat eten, zoonlief moet trainen tot 19:00 uur.
Hoe is jouw eerste vakantiedag bevallen Scarlet? Ik hoop toch niet dat je de hele vakantie druk bent met verven, dat zou toch zonde zijn.
Hebben jullie het weerbericht voor het weekend gezien? Het wordt zomer..... Heerlijk met ons feest zondag hebben we mooi weer.
Jvej welkom terug. Ga je vaker schrijven hier?
Heb je je leven al een beetje op orde na de scheiding? Of zit je er nog midden in?
maandag 1 juli 2013 om 22:23
Ha jvej, welkom weer! Hopelijk heb je m nu bij je favorieten gezet ofzo? hihi, anders ben je ons straks weer kwijt..
Mijn eerste vakantiedag is in elk geval goed gevuld geweest met verven, pfff..Heb het plafond nu 1x gedaan, maar moet nog een xtje.
Maar morgen lekker er even tussenuit, met mijn vriendin naar Schiermonnikoog. Ik zou er ook niet aan moeten denken morgen weer te moeten verven hoor! Dat komt woensdag dan wel weer! Ik denk dat ik het voor het weekend wel klaar heb hoor.
Heerlijk he, dat het weer zo lekker gaat worden!
Morgen echt belachelijk vroeg op en weg, ik moet nl eerst nog naar mijn vriendin met de trein en vanaf daar dan met de auto naar de boot. We willen de boot van 9.30, dat betekent voor mij de bus van 5.50..PFf, maar heb nog helemaal geen zin om naar bed te gaan, doe dan toch nog geen oog dicht..
/
dinsdag 2 juli 2013 om 21:14
Hoe was schiermonnikoog Scarlet? Het weer was in ieder geval prachtig. Hier wel in ieder geval..... Heb je er van genoten, ondanks het vroege opstaan?
Morgen goed weer om te verven. Op mijn vrije dag natuurlijk, maar goed het is niet anders.
Vandaag productief dagje gehad. Vanmorgen alle administratie kunnen doen. Vanmiddag 2 huisbezoeken. Waarvan 1 bij die jongen die werd verdacht van die overval. En wat denk je? Hij is geslaagd.... Hihi de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hij was zo blij dat hij zich heeft ingeschreven voor de opleiding volgend jaar. Roc aka, niveau 2. Hij heeft al een stage ook.
Wat een beetje zelfvertrouwen al niet kan doen bij zo'n knul hè.
Morgen goed weer om te verven. Op mijn vrije dag natuurlijk, maar goed het is niet anders.
Vandaag productief dagje gehad. Vanmorgen alle administratie kunnen doen. Vanmiddag 2 huisbezoeken. Waarvan 1 bij die jongen die werd verdacht van die overval. En wat denk je? Hij is geslaagd.... Hihi de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hij was zo blij dat hij zich heeft ingeschreven voor de opleiding volgend jaar. Roc aka, niveau 2. Hij heeft al een stage ook.
Wat een beetje zelfvertrouwen al niet kan doen bij zo'n knul hè.
dinsdag 2 juli 2013 om 23:01
Schiermonnikoog was super! Wat een geweldig weer zeg, compleet hoogzomer. Hartstikke verkleurd van dat dagje zon, zee en strand. Maar nu wel aardig moe hoor, pfoee..Erg vroeg opgestaan natuurlijk en bovendien, behalve de stops bij de strandtenten, hihi, ontzettend veel gelopen. 1 strandtent was wel zo heerlijk, lekkere loungebanken, psies in de zon, lekker gelunched, wijntje erbij..Daar hoef je niet voor naar de Middellandse zee hoor, dit heeft hetzelfde effect.
Moet jij ook verven Dolphine? Wat? Ik morgen ook weer eigenlijk, hoop dat ik de moed nog even kan opbrengen. De laatste loodjes..Goed zeg trouwens van die knul! Erg positief!
woensdag 3 juli 2013 om 11:38
Nee Scarlet, het verven laat ik aan jou over. De zin staat een beetje krom maar ik doelde er op dat het weer op mijn vrije dag minder is dan de rest van de week.
Ik heb genoeg andere dinen te doen vandaag. Ben al wezen sporten met na afloop koffie en gebak omdat er 2 jarigen waren.
Straks stofzuigen en wc's schoonmaken. Boodschappen doen en vanavond moet mijn knul voetballen. Zaterdag heeft hij nog een wedstrijd en dan eindelijk ook even vakantie van de voetbal. Gaat lang door dit seizoen, competitie is al lang afgelopen.
Ik heb genoeg andere dinen te doen vandaag. Ben al wezen sporten met na afloop koffie en gebak omdat er 2 jarigen waren.
Straks stofzuigen en wc's schoonmaken. Boodschappen doen en vanavond moet mijn knul voetballen. Zaterdag heeft hij nog een wedstrijd en dan eindelijk ook even vakantie van de voetbal. Gaat lang door dit seizoen, competitie is al lang afgelopen.
woensdag 3 juli 2013 om 18:31
Haha, ik snap m Dolphine! Het weer was vandaag inderdaad wat minder, vond ik niet zo erg, ivm verven. Superbalen, net niet genoeg verf om het af te maken, grrr. Maar nu is het echt bijna klaar hoor, heb vandaag wel de laatste muur gedaan en met het laatste restje verf wat plekken die ik zo zag, maar helaas heb ik niet het plafond nogmals kunnen doen, dus moet morgen nog echt een busje kopen. Jammer dat ik er weer geld aan moet uitgeven..Ik wil de meubels eigenlijk wel weer es anders zetten, maar dat zou betekenen dat ik de bruine muur ook een likje moet geven, zo hier en daar..flink verkleurd op sommige plaatsten. Nu hoop ik dat ik daar nog een beetje van in de schuur of op zolder heb staan, anders houdt het op hoor, dan maar niet de boel veranderen..heb er nu wel genoeg geld in gestoken, dacht ik..Hier zaterdag ook de laatste wedstrijd voor de zomerstop, dan eindelijk wel es lekker weer bij de wedstrijd.
woensdag 3 juli 2013 om 21:55
Is altijd duurder dan je van te voren verwacht dat klussen hè. Zoonlief vanavond met 4-2 gewonnen. Tevens nieuwe teneu's gekregen. Hij heeft nummer 14 en is er zo blij mee....... Je weet vast wel waarom.
Vanavond heeft hij gekeeped. Maar waarschijnlijk is er in het nieuwe seizoen gewoon een vaste keeper. Dat is mooi.
Het is best een leuk team zo bij elkaar en ze voetballen leuk, dus kan nog wel wat worden komend seizoen.
Vanavond heeft hij gekeeped. Maar waarschijnlijk is er in het nieuwe seizoen gewoon een vaste keeper. Dat is mooi.
Het is best een leuk team zo bij elkaar en ze voetballen leuk, dus kan nog wel wat worden komend seizoen.
donderdag 4 juli 2013 om 21:53
Hoeraaaa, klaarrrr! Ben nu wel gesloopt hoor, want na het verven (eerst nog verf gekocht) ook de boel weer op zijn plek gezet en alles schoongemaakt natuurlijk, blehh, wat een klus. Maar nu erg tevreden. De kamer is weer een stuk lichter en lijkt gelijk ook ruimer nu het weer mooi wit is. Durf nu haast geen kaarsjes meer aan te steken, haha, maar vind ik veuls te gezellig, dat ga ik echt niet laten hoor..Ik denk wel dat ik morgen spierpijn heb, maar behalve boodschappen hoef ik dan ook niets te doen, dus ga er morgen een lekker lui dagje van maken. s middags lekker tour kijken.
Ja. dat is wel stoer, nr 14, het nummer van Cruijff! Fijn dat hij een leuk team heeft, dat is voor het spel ook goed..
Shit zeg, dacht ik toch in de schuur nog een restje verf van mijn bruine muur gevonden te hebben..eerst op een onopvallend plekje getest, het zag er eerst heel vreemd uit (heel licht), maar droogde uiteindelijk wel goed op. Dus toen op meer plaatsen gedaan..en nu blijft het dus op die plekken gewoon veel te licht. Waarschijnlijk is de muur in de loop der jaren door de kaarsen ook donkerder geworden, behalve op de plekken waar de bank voor stond etc. Dus toch maar weer de bank op dezelfde plek gezet. Maar wel raar van dat testplekje, wat er wel gewoon goed uitziet.
donderdag 4 juli 2013 om 22:20
Oh lekker, klaar met verven en net voor het mooie weer begint. Doe je goed!
Ach ja die bruine muur. Voorlopig maar niet van interieur veranderen en anders toch maar weer eerst aan de verf.
Wij hebben vandaag afscheid genomen van onze stagiaire. Het was best leuk zo'n jaar, maar ook wel intensief. Zeker met zo' portretje als wij hadden. Maar goed het jaar zit er op, ik reeg als haar stage begeleider een mooie plant voor in de tuin en een kaart met een bedankje. We hebben met het hele team gelunched en zij heeft nu vakantie.
Ik ben zo vreselijk moe de laatste tijd. We zijn crease aan het kijken, maar ik kan eigenlijk wel slapen.
Ach ja die bruine muur. Voorlopig maar niet van interieur veranderen en anders toch maar weer eerst aan de verf.
Wij hebben vandaag afscheid genomen van onze stagiaire. Het was best leuk zo'n jaar, maar ook wel intensief. Zeker met zo' portretje als wij hadden. Maar goed het jaar zit er op, ik reeg als haar stage begeleider een mooie plant voor in de tuin en een kaart met een bedankje. We hebben met het hele team gelunched en zij heeft nu vakantie.
Ik ben zo vreselijk moe de laatste tijd. We zijn crease aan het kijken, maar ik kan eigenlijk wel slapen.
vrijdag 5 juli 2013 om 20:52
Aan vakantie toe Dolphine? Is ook niet gek natuurlijk, met je drukke baan en dan de verhuizing en alles wat daarbij kwam kijken...
Hebben jullie morgen het feest? In elk geval geweldig weer, wat een geluk! Erg lui geweest vandaag, behalve boodschappen en paar wassen draaien niets gedaan. Languit op de bank, tour kijken, beetje lezen, beetje spelletjes..lekker! Morgen heeft mijn knul een wedstrijd, dus lekker naar de club, ook helemaal geen straf met dit weer..
vrijdag 5 juli 2013 om 21:03
Morgen nog geen feest. Zondag pas. Dat maakt wel dat we morgen tijd hebben voor de nodige voorbereidingen. C is nu de fusten bier halen. Morgen de tap en de sta tafels. De partytent opzetten.
Zondag dan de laatste dingetjes doen.
Vandaag nog een hoop boodschappen gedaan, maar alles wel binnen nu denk ik.
Morgenochtend heeft mijn knul eindelijk de laatste wedstrijd van het seizoen.
Pleegzoon is net gebracht. Wordt een druk weekendje dus.
Ik heb van C een nieuwe telefoon gehad (kon via z'n werk). Een iPhone 5. Nog wel erg wennen hoor. Ben nu dit stukje ermee aan het typen...
Zondag dan de laatste dingetjes doen.
Vandaag nog een hoop boodschappen gedaan, maar alles wel binnen nu denk ik.
Morgenochtend heeft mijn knul eindelijk de laatste wedstrijd van het seizoen.
Pleegzoon is net gebracht. Wordt een druk weekendje dus.
Ik heb van C een nieuwe telefoon gehad (kon via z'n werk). Een iPhone 5. Nog wel erg wennen hoor. Ben nu dit stukje ermee aan het typen...
zaterdag 6 juli 2013 om 20:43
Wat een geweldige zomerdag vandaag..Vanmiddag lekker op het honkbalveld, erg spannend was het en uiteindelijk met 12-11 gewonnen. Jammer genoeg staan nog niet alle uitslagen online, maar tot nu staan ze bovenaan.
Zo te zien lukt het prima met je iPhone Dolphine..Leuk speelgoed
Morgen jullie feest, heel veel plezier vast, maar dat zal wel lukken. Stralend weer erbij, wat wil je nog meer...